SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU Zielona Góra oferta pracy Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
![Największy wybór odzieży](/pracodawcy/banner-zakupy.avanti24.pl.png)
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu, a także sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami
Data publikacji: 2018-01-31
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kupiecka 65, 65-426 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
prowadzenie ksiąg rachunkowych oddziału dla Zakładu, a także sporządzanie sprawozdań w tym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI ZAKŁADU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Pożądane minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w pracy związanej z prowadzeniem ksiąg rachunkowych; umiejętność obsługi pakietu MS Office; znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń; mile widziana znajomość ustawy o rachunkowości; rzetelność, dokładność; umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; komunikatywność, umiejętność pracy w zespole; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych; rozwijanie własnej wiedzy i podnoszenie kwalifikacji
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Zielonej Górze
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
Szamocka 3,5, 01-748 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Szamocka
Numer budynku pracodawcy: 3,5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 31.01.2018
Oferta pracy ważna do: 14.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 31.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 31.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
##zakres##
SĄD OKRĘGOWY W PIOTRKOWIE TRYBUNALSKIM - 2016-03-10 - Piotrków Trybunalski (łódzkie)
Kontrola przebiegu procesów produkcyjno-technologicznych, bieżąca kontrola produktów, monitorowanie systemu zarządzania jakością.
"PINI BEEF" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-13 - Końskowola (lubelskie)
- monitorowanie zadłużeń i zobowiązań kontrahentów / klientów- kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Łódź (łódzkie)
Nawiązywanie kontaktów handlowych, poszukiwanie kontrahentów, negocjacje handlowe, tozmowy telefoniczne i mailowe z potencjalnymi kontrachentami, przyjmowanie i opieka nad kontrahentami, wyjazdy, delegacje do krajów Ukraina, Białoruś, Gruzja, Rosja, Kazachstan.Sala E
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Lubliniec (śląskie)
OBSŁUGA KLIENTÓW Z BAZY DANYCH
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowej, naliczanie płac, rozliczanie z ZUS-program Płatnik, sporządzanie delkaracji podatkowych, PIT 11, PIT 8C, PIT 4R, ewidencja czasu pracy, realizacja ubezpieczeń pojazdów
Zakład Robót Elektrycznych EL-MONT Krzysztof Kuśmierski - 2016-03-31 - Bielawa (dolnośląskie)
- przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do pozyskiwania środków Funduszy Unijnych,- realizacja projektów finansowanych ze środków europejskich,- współpraca z zewnętrznymi instytucjami w zakresie sporządzania raportów i sprawozdawczości związanej z wykorzystaniem w/w środków finansowych,- organizowanie działalności szkoleniowej Stowarzyszenia oraz jej właściwe dokumentowanie: opracowanie ofert w zakresie usług szkoleniowych, przygotowanie budżetu, cennika,- organizowanie i świadczenie usług oraz konsultacji dla klientów zgodnie z ich potrzebami,- sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności szkoleniowej,- bieżąca analiza finansowa realizowanych zadań.
Krajowe Stowarzyszenie Wspierania Przedsiębiorczości - 2018-04-03 - Końskie (świętokrzyskie)
Obsługa plotera tnącego, drukującego, przygotowywanie projektów graficznych reklam
kontakt przez PUP - 2016-11-14 - Koło (wielkopolskie)
Wykształcenie i doświadczenie: brak wymagań; zaangażowanie oraz chęci do pracy; mile widziana ks. sanepidowska; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice-Łabędy;
MIESZAŁA MIROSŁAW PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE MIESZAŁA MIROSŁAW - 2016-02-03 - Gliwice (śląskie)
szycie pokrowców tapicerskich
Piotr Siwka Przedsiębiorstwo-Produkcyjno-Handlowo-Usługowe - 2016-11-09 - Gniezno (wielkopolskie)
prowadzenie spraw pracowniczych, listy płac, cały etat, 8-17 (do uzgodnienia), staż pracy 5-10 lat, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gryfino (zachodniopomorskie)
Przyjmowanie zamówień od klientów, rejestracja i kontrola terminowej realizacji. Koordynowanie przepływu materiałów. Organizacja wysyłek i transportów. Współpraca z firmami spedycyjnymi. Prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością firmy. Optymalizacja kosztów działalności. Aktualizacja, archiwizacja i nadzór nad dokumentacją. Udział w projektach inwestycyjnych. Analiza przebiegu działań wraz z monitorowaniem ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów zawartych z Wykonawcami.Praca w godz.8.00-16.00
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe - 2018-05-18 - Włynkówko (pomorskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
Czynności opiekuńcze i dydaktyczne
kontakt przez PUP - 2016-08-09 - Borcz (pomorskie)
- przyjmowanie zleceń transportowych- planowanie i organizacja transportu- kontrola realizacji zleceń spedycyjnych- budowanie relacji z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-04 - Ząbki (mazowieckie)
wprowadzanie atykułów i usług do sprzedaży internetowej,nadzorowanie sprzedaży internetowej(umiejętność prowadzenia strony internetowej)
P.P. "LE-GUM" Tomasz Leśniak - 2016-04-13 - Skwierzyna (lubuskie)
wyszukiwanie i rekrutacja kandydatów ,zamieszczanie ogłoszeń o pracy,selekcja kandydatów
kontakt przez PUP - 2016-04-29 - Kraków (małopolskie)
Praca od poniedziałku do piątku, wolne weekendy, jedna zmiana, umowa zlecenie/umowa o pracę - wynagrodzenie miesięczne, atrakcyjny system wynagrodzeń (podstawa+prowizja+premia), praca w biurze. Wymagane: wykształcenie średnie, łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów, wysoka motywacja do pracy, chęć uzyskiwania ponadprzeciętnych wyników, dobra organizacja pracy, nastawienie na osiągnianie wyznaczonych celów, konsekwencja i skuteczność w działaniu. Aplikacje proszę kierować na adres e-mail rekrutacja (at) zadowolonykonsument.pl.
EUROPEJSKIE CENTRUM WSPIERANIA MARKETINGU PIOTR LYP - 2016-01-12 - Rybnik (śląskie)
telefoniczna obsługa klientów, pozyskiwanie nowych i kontaktowanie aktualnych kontrahentów firmy, rozpoznawanie potrzeb klientów, tworzenie sieci sprzedaży poprzez kontakty z architektami , generalnymi wykonawcami i inwestorami, prezentacja oferty firmy, aktywna sprzedaż produktów firmy, stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta, wspieranie działań sprzedażowych, monitorowanie procesu sprzedazy, negocjowanie warunków współpracy
HOMAK Krzysztof Homa - 2016-01-25 - Grębocin (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta.
kontakt przez OHP - 2016-06-23 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. - 2018-01-03 - Międzyrzecz (lubuskie)
redagowanie tekstów, współpraca z mediami, organizacja eventów, wydarzeń promocyjnych, planowanie kampanii promocyjnych i marketingowych.
BANK ŻYWNOŚCI W KRAKOWIE - 2017-08-14 - Kraków (małopolskie)
sporządzanie listy płac, prowadzenie teczek osobowych, PEFRON, deklaracje ZUS
"OSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Hrubieszów (lubelskie)
ochrona hotelu
Agencja Ochrony Skorpion Sebastian Tuszyński - 2017-12-07 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie wyższe; doświadczenie min. 3 lata; biegła znajomość jęz. angielskiego i ukraińskiego; znajomość prawa w zakresie legalności pobytu i pracy cudzoziemców; zakres obowiązków: przeprowadzanie procesów rekrutacji w jęz. ukraińskim, opieka nad pracownikami z Ukrainy, pomoc w legalizacji pobytu, dyspozycyjność, przyg. opisu stanowiska w jęz. angielskim i ukraińskim; miejsce pracy: Knurów; umowa zlecenie;
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Knurów (śląskie)
Koordynacja prac, pozyskiwanie nowych klientów, fakturowanie.
kontakt przez PUP - 2016-04-21 - Gdynia (pomorskie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy
Dziakowicz Jacek "PROSPERIC" - 2017-11-20 - Stargard (zachodniopomorskie)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami; - kontakt z klientami telefoniczny oraz drogą elektroniczną; - szybkie reagowanie na zapytania klientów; - zabezpieczenie klientów w niezbędne informacje dotyczące statusu zamówień; - współpraca z działami wewnętrznymi.
Industrial Temps - 2016-12-14 - Wielka Brytania (Wielka Brytania)