SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - GŁÓWNY KSIĘGOWY Międzyrzecz oferta pracy Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - GŁÓWNY KSIĘGOWY
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Data publikacji: 2018-01-03
Lokalizacja: Międzyrzecz (lubuskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Specjalista do spraw rachunkowości - Główny księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - GŁÓWNY KSIĘGOWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: międzyrzecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Międzyrzecz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Adres pracodawcy:
Reymonta 5, 66-300 Międzyrzecz, powiat: międzyrzecki, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: międzyrzecki
Gmina pracodawcy: Międzyrzecz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Międzyrzecz
Ulica pracodawcy: Reymonta
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 03.01.2018
Oferta pracy ważna do: 01.02.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta indywidualnego oraz biznesowego, obsługa kasowa
kontakt przez PUP - 2018-09-11 - Barlinek (zachodniopomorskie)
sporządzanie dokumentacji biurowej, przygotowywanie zapytań i ofert do klientów, tworzenie, przechowywanie bazy danych kontrahentów, sporządzanie dokumentacji produkcyjnej, zapewnianie przepływu informacji i dokumentacji wewnątrz firmy, wystawianie faktur i dokumentacji do wysyłki.Pracodawca poszukuje przynajmniej jednej osoby ze znajomością języka angielskiego.
PROFILEX Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-04-24 - Orchów (łódzkie)
przeprowadzanie rekrutacji, emisja ogłoszeń, monitorowanie pracy
FAST SERVICE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-11-25 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
w/g potrzeb
Angloville Sp. z o.o., Sp. k. - 2017-10-31 - Kielce (świętokrzyskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-14 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku - 2016-08-08 - Słupsk (pomorskie)
a) określenie zasad przetwarzania danych, b) nadzór nad prowadzeniem wymaganej dokumentacji, c) prowadzenie RCPD, d) dokonywanie analizy ryzyka i oceny skutkówprzetwarzania dla ochrony danych, e) zajmowanie się przetwarzaniem i nadzorowaniem przetwarzania wnioskówpodmiotów danych, f) zarządzanie procesem obsługi incydentów dotyczących potencjalnych naruszeń danych osobowych, g) cykliczne prowadzenie audytów ochrony danych osobowych oraz opracowywanie raportów wrazz rekomendacjami i zaleceniami, h) zgłaszanie naruszeń ochrony danych osobowych i koordynowanie zawiadamiania klientów o naruszeniu ochrony danych, i) ciągłe dostosowywanie organizacji do nowych wytycznych, rekomendacji i dobrych praktyk dot. RODO, j) prowadzenie szkoleń, budowa świadomości i wiedzy pracowników w zakresie ochrony danych osobowych zgodnie z RODO, k) zapewnienie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami RODO.
Zespół Szkół Plastycznych im. Władysława Hasiora - 2018-05-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
obsługa klienta zagranicznego na terenie Ukrainy
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Rzeszów (podkarpackie)
KONKURS; Szczegóły na stronie internetowej www.gliwice.so.gov.pl;
SĄD OKRĘGOWY W GLIWICACH - 2016-11-03 - Gliwice (śląskie)
jw.
Główna Biblioteka Pracy i Zabezpieczenia Społecznego - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji., kontakt z urzędami celnymi, tłumaczenie dokumentów, pozyskiwanie kontrahentów, koordynowanie importu i eksportu towarów, przygotowywanie i analiza umów, szukanie rynków zbytu
POL-AZJA LINGLING KUJAWSKA - 2017-01-20 - Osielsko (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym/ managerskim; Dobra znajomość rynku finansowego, mile widziana wiedza o rynku poza-bankowym; Umiejętności planowania i zarządzania budżetem; Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia; Wysokie kompetencje interpersonalne; Umiejętności zarządcze; Prawo jazdy kat. B; Dyspozycyjność, gotowość do wyjazdów służbowych; Realizacja założonych planów sprzedaży; Wdrażanie strategii sprzedażowej w podległym regionie; Wsparcie i motywowanie pracowników regionu w ramach wykonywania zadań sprzedażowych; Raportowanie wyników; Analiza efektywności działań sprzedażowych. Koordynowanie pracy podległego zespołu oraz zarządzanie działalnością regionu; Rekrutacja osób do podległego zespołu; miejsce pracy: Gliwice;
PROFI CREDIT POLSKA S.A - 2016-03-29 - Gliwice (śląskie)
Aktywne budowanie sprzedaży i obsługa klientów. Prowadzenie negocjacji i zawieranie umów. Poszukiwanie nowych rynków zbytu. Opracowywanie analiz aktywności konkurencji i rynku. Współudział w rozwoju sprzedaży nowych produktów, planowanie i przygotowywanie akcji promocyjnych. Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sprzedaży oraz wyników akcji marketingowych i rabatowych. Wynagrodzenie 2500 zł brutto + premia od sprzedaży.
EUPHORA GRZEGORZ WNĘK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-27 - Brody (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Rozliczenia finansowe (istnieje możliwość przyuczenia)
kontakt przez PUP - 2016-12-30 - Sieradz (łódzkie)
wyksz. wyższe lub w trakcie studiów, mile widziane doświadczenie;opracowywanie propozycji, nadzorowanie realizacji strategii i planów marketingowych;osoba zarejestrowana w PUP, do 30 r/ż
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Gromadzenie, przetwarzanie i analiza informacji finansowych oraz niefinansowych.Wykonywanie rachunku kosztów. Prognozowanie przyszłych przychodów i wyników. Modelowanie i optymalizowanie procesów biznesowych z uwzględnieniem ryzyka gospodarczego.
SPÓŁDZIELNIA NIEWIDOMYCH "SINOL" - 2015-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Gdańsk (pomorskie)
1.Nadzór nad prawidłowym przygotowaniem, realizacją i rozliczaniem projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.2.Wstępne opiniowanie wniosków o zgodę na realizację projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.3.Udział w procesie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz dokumentacji aplikacyjnej.4.Przygotowywanie dokumentów do podpisania umowy.5.Nadzór nad prawidłową realizacją harmonogramu rzeczowo-finansowego.6.Współpraca z kierownikami projektów.7.Współpraca z Instytucją Pośredniczącą/Zarządzającą.8. Realizacja projektów zgodnie z przepisami dotyczącymi trwałości projektów i udzielania pomocy publicznej.9.Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych niezbędnych do prawidłowej realizacji projektów.10.Obsługa administracyjno organizacyjna zespołów kontrolujących projekty.11.Udzielanie pracownikom Uniwersytetu informacji dotyczących procedur obowiązujących w procesie aplikacji i realizacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego.12. Monitoring projektów zgodnie z przepisami i procedurami obowiązującymi w Uniwersytecie oraz przedstawianie bieżącej informacji o stwierdzonych nieprawidłowościach i zagrożeniach w realizacji projektów.13. Weryfikacja dokumentacji projektowej oraz jej wprowadzanie do elektronicznego systemu informatycznego.
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski - 2016-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Wykonywanie telfonów do potencjalych kilentów w Rosji i na Ukrainie z ofertą firmy (produkty enzymatyczne dla branży mięsnej). Praca w siedzibie firmy, możilwe także delegacje na teren Rosji i Ukriny.
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jaworze (śląskie)
/ //
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Głowno (łódzkie)
Rozliczanie bieżącej sprzedaży.
Grzegorz Adamczuk a) Adamczuk-Serwis Finansowy, b) Biuro Podróży SUN HOLIDAY - 2017-01-27 - Siedlce (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem.
Nadleśnictwo Rytel - 2018-07-26 - Rytel (pomorskie)
ochrona roślin, nawożenie, orka itp. dotyczy roślin tj. rzepak, jęczmień, przenica,żyto, burak cukrowy
"AGRIZA" Sp. z o.o. Żarczyn - 2016-06-22 - Żarczyn (zachodniopomorskie)
przygotowanie i przeprowadzanie postępowań w sprawach zamówień publicznych dotyczących dostaw, usług i robót budowlanych; nadzór oraz prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zawartych umów; udział w pracach komisji przetargowych; analizę rynku dostawców i producentów materiałów i urządzeń; realizację zakupów materiałów do celów inwestycji, remontów i eksploatacji; monitoring realizacji złożonych zamowień
Miejskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. - 2018-03-09 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Lipno (kujawsko-pomorskie)
Praca przy montażu instalacji sanitarnych i przeciwpożarowych "tryskaczowych"- praca na wysokości, na terenie Polski
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Osieczna (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)