SPECJALISTA DS. UMÓW Katowice oferta pracy FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. UMÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: - Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
Data publikacji: 2017-06-01
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Opracowywanie umów handlowych pomiędzy spółkami na dostawy i usługi w ramach realizowanych kontrahentów przez pracodawcę.- Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie. Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: min. 2000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UMÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Prawo lub Administracja
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe o kierunku: Prawo lub Administracja. Mile widziane doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. umów. Wymagana znajomość kodeksu pracy, kodeksu cywilnego, prawa budowlanego. Mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Nazwa pracodawcy:
FAMUR PEMUG SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Adres pracodawcy:
Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV - Kontakt osobisty (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 665-660-409) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: katarzyna.kruczek (at) famak.com.pl lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą na adres (ul. Tadeusza Boya Żeleńskiego 105, 40-750 Katowice).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: Kontakt osobisty, telefoniczny, e-mail lub dokumenty aplikacyjne przesłać pocztą, Godziny : 8:00-15:00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Adres strony pracodawcy: www.famur.com.pl
Ulica pracodawcy: Tadeusza Boya Żeleńskiego
Numer budynku pracodawcy: 105
Profil działalności pracodawcy:
INSTALOWANIE MASZYN PRZEMYSŁOWYCH, SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 01.06.2017
Data dodania oferty pracy: 01.06.2017
Oferta pracy ważna do: 30.06.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 01.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
DAY&NIGHT TO RZESZOWSKI MAGAZYN LIFESTYLE’OWY Z OŚMIOLETNIĄ HISTORIĄ, GDZIE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE SPOTYKA SIĘ Z PROFESJONALNYM I KREATYWNYM ZESPOŁEM, A TAKŻE DOSKONALE ZNANA NA RZESZOWSKIEJ MAPIE MARKA. OBECNIE POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. MARKETINGU.OFERUJEMY PRACĘ NA SAMODZIELNYM STANOWISKU W KREATYWNYM ZESPOLE. ZAKRES OBOWIĄZKÓW TO M.IN. AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTA, SPRZEDAŻ REKLAM ORAZ USŁUG MARKETINGOWYCH.OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O PRZESŁANIE CV ORAZ LISTU MOTYWACYJNEGO W FORMIE TRADYCYJNEJ LUB PLIKU AUDIOWIZUALNEGO, W KTÓRYM OPOWIESZ NAM DLACZEGO TO WAŚNIE TY POWINIENEŚ/POWINNAŚ DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 31 PAŹDZIERNIKA 2016 R.UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ JEDYNIE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
"MEDIA SHOW" ROBERT WRÓBEL - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa sklepu internetowego - branża AGD, rozszerzenie sprzedaży na Ukrainę, monitorowanie zamówień i przygotowywanie produktów do wysyłki, obsługa klinetów ukraińskojęzycznych.Praca w systemie równoważnym od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00-22.00.
ELBIS Sp. z o.o. - 2016-08-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
wystawianie faktur, sprzedaży i dokumentów magazynowych, obsługa klientów telefonicznie i mailowo, współpraca z przedstawicielami handlowymi,
Profi-Styl Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Ruda Śląska (śląskie)
Obsługa programu WF-MAG Windows, pisanie i wprowadzanie faktur, znajomośc spraw związanych z organizacją pracy na produkcji, umiejetność prowadzenia rozmów w sprawach zabezpieczenia transportu,dyspozycyjność.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2016-04-04 - Siedlce (mazowieckie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Opracowywanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej, działania operacyjne w zakresie rozwoju opakowań, rzetelne wywiązywanie się z powierzonych zadań i projektów. Miejsce pracy: Kartoszyno, ul. Spokojna 3.Pracodawca oferuje: pakiet socjalny (świąteczne karty podarunkowe, imprezy integracyjne), bezpieczne warunki pracy, możliwość opłacania dodatkowego ubezpieczenia grupowego. Wymagania: wykształcenie min. średnie - marketing, doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym w dziale marketingu lub technologii, doświadczenie w realizowaniu projektów nowych produktów mile widziane, biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie, umiejętnośc obsługi komputera, wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy, umiejętność pracy w zespole, analityczne myślenie, dokładność, rzetelność. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
GRAAL SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-02 - Kartoszyno (pomorskie)
-obsługa klienta w zakresie działu reklamacji-przyjmowanie zgłoszeń reklamacyjnych-obsługa klienta mailowo oraz telefonicznie-prowadzenie procesu reklamacyjnegoPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00.
ORNO-POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Mikołów (śląskie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,Oferujemy:- pracę w rozwijającej się firmie,- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego,Jeśli masz doświadczenie w branży Call Center (infolinia sprzedażowa), mile widziane w zakresie kontaktów z klientem biznesowym, sprzedaży bezpośredniej pracując jako konsultant, doradca klienta, specjalista ds. sprzedaży, przedstawiciel handlowy, masz zdolności negocjacyjne i ni
ITEE.PL Spółka z o.o. - 2016-10-13 - Lublin (lubelskie)
•Znajomość rysunku technicznego•Bezpośrednia kontrola procesu produkcyjnego•Kontrola parametrów produkcyjnych•Kontrola jakości produktów w procesie i po procesie produkcyjnym•Kontrola wymiarowa produktów z użyciem ręcznych przyrządów pomiarowych i ramieniem pomiarowych FARO (przeszkolenie ma miejscu).•Przygotowanie wymaganych dokumentów i atestów•Zamawianie transportu w firmach spedycyjnych•Pakowanie i wysyłka produktów•Zarządzanie reklamacjami•Opracowywanie kart pomiarowych•Rejestrowanie zamówień i dokumentów WZ
Instytut Wdrożeń i Technologii Sp. z o.o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
Tworzenie specyfikacji wyrobów i składników do produkcji, nadzór okresów przydatności, reklamacji i identyfikowalnośći, prowadzenie procesu akceptacji surowców i materiałów, uczestnictwo w audytach, udział w projektach dotyczących procesów jakościowych. Wymagania: wykształcenie min. średnie, staż parcy mile widziany, znajomość j. angielskiego (B2/C1), znajomość przepisów prawa żywnościowego, HACCP, systemów IFS i BRC.
INTERKADRA Sp. z o.o. - 2017-04-28 - Gniewino (pomorskie)
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencję-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-przygotowywanie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientaprzygotowywanie raportów
Iglotex Dystrybucja sp. zo.o Filia Łódź - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Kelner
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Przybynów (śląskie)
organizowanie i promowanie kursów
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pomoc w bieżącej obsłudze Biura Informatyzacji. Wykonywanie czynności pomocniczych przy przygotowywaniu umów z firmami informatycznymi, pomoc przy organizacji przetargów ze środków trwałych. Sporzadzanie zestawień, statystyk na potrzeby firm zewnętrznych. Pomoc przy przekazywaniu akt spraw załatwionych ostatecznie do archiwum zakladowego, kompletowanie akt spraw podlegających przekazaniu do archiwum zakladowego.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Kęty (małopolskie)
-
ALEMS Tomasz Smela - 2017-11-07 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
planowanie i organizowanie transportu, realizacja procesu zamówień.
FIRMA HANDLOWO - USŁUGOWA "ANDREW" S.C., KOWALCZYK ANDRZEJ, KOWALCZYK KRZYSZTOF - 2017-09-22 - Raba Niżna (małopolskie)
współtworzenie oraz realizacja strategii sprzedaży i dystrybucji na rynku krajowym i ze wschodem, realizacja ustalonych planów sprzedaży; umowa o pracę na 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Wola Zaradzyńska (łódzkie)
przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: Młodszy specjalista ds. eksportu DE, na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
Świadczenie wsparcia technicznego sprzedaży, zajmowanie się zaawansowanyminaukowo i technologicznie produktami - doradztwo klientom w jaki sposóbnajlepiej wykorzystać produkt lub usługę oraz pozyskiwanie nowych klientów,budowanie długotrwałych relacji z klientami, rozwijanie rynku odbiorców napodległym obszarze, przygotowywanie ofert i rozwiązań techniczno - cenowychoraz prowadzenie negocjacji handlowych i doradztwo techniczne, praca w godz.8-16
Abra Tomasz Czekaj - 2016-03-29 - Opole (opolskie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupu: rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjacje, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, zakupy na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zapewnienie zgodnego z przepisami naliczania wynagrodzeń osób zatrudnionych.Sporządzanie deklaracji podatkowych, deklaracji PFRON i ZUS
UCMS Group Poland Sp. z o. o. - 2016-05-12 - Kielce (świętokrzyskie)
kontakty z klientami zagranicznymi, tłumaczenia
WIPLAST Sp. z o.o. - 2017-06-07 - Tarnów (małopolskie)
Prowadzenie szkoleń i warsztatów z zakresu ICT; opracowywanie materiałów dydaktycznych do szkoleń; doradztwo w zakresie ICT; wsparcie techniczne w zakresie ICT.
Warmińsko-Mazurski Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-01-18 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Specjalista administracji publicznej- staż EFS POWER
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Poznań (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
1.Realizacja bieżącej i wszechstronnej obsługi zagranicznych (Chiny) kontrahentów spółki, w szczególności dotyczącej monitorowania prawidłowego przebiegu zawartych transakcji handlowych z uwzględnieniem obsługi formalnej (dokumenty w języku chińskim), dbałości o precyzyjność danych dotyczących tychże transakcji 2.Nawiązywanie kontaktów z nowymi kontrahentami (chińskojęzycznymi), działania mające na celu prawidłową i bezzwłoczną reakcję na zapytania ze strony klientów 3.Bieżące wysyłanie aktualnych ofert handlowych ( w języku chińskim) do współpracujących kontrahentów spółki, jak również nowych kontrahentów 4.Poszerzenie bazy danych kontrahentów poprzez m.in.: poszukiwania podmiotów handlowych w celu oferowania im towarów oferowanych przez spółkę 5.Utrzymywanie bieżącego i stałego kontaktu z kontrahentami spółki m.in. poprzez wysyłanie im ofert towarowych (w języku chińskim) w celu zapewnienia najwyższej jakości usług, kontakty osobiste zarówno w zakładzie pracy jak również w siedzibach klientów (klienci chińskojęzyczni), uczestnictwo w imprezach handlowych (m. in. o statusie targów, konferencji) w uzgodnieniu z przełożonymi 6.Uczestnictwo w szkoleniach organizowanych lub zalecanych przez spółkę 7.Realizacja założonych planów sprzedaży oraz prawidłowe raportowanie z ich realizacji (m.in.: poprzez okresowe tworzenie periodycznych raportów) 8.Szybkie i sprawne rozwiązywanie bieżących problemów wynikających z funkcjonowania spółki, w tym uwzględnieniem konieczności załatwiania spraw w urzędach państwowych, kontakty (w języku chińskim) w z zewnętrznymi podmiotami spółki w sposób spójny z polityką spółki 9Negocjowanie ( w języku chińskim) kontraktów oraz warunków współpracy w zakresie zleconym przez przełożonych 10.Dbanie o wizerunek spółki wynikający z kontaktów międzyludzkich, prawidłowa obsługa klientów, dostosowanie ubioru do wagi pełnionej funkcji 11.Prawidłowa komunikacja i przekazywanie danych w strukturze wewnętrznej spółki (wobec innych działów ) 12.Wykonywanie innych poleceń służbowych przełożonych, dotyczących pracy, mogących być uszczegółowieniem opisanych wyżej obowiązków 13.Wykonywanie merytorycznych czynności, związanych z realizacją powyżej wymienionych obowiązków z uwzględnieniem systemu CRM
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników i zleceniobiorców, w tym cudzoziemców- Prowadzenie dokumentacji pracowniczej zgodnie z obowiązującymi przepisami,- Sporządzanie dokumentów związanych z przebiegiem zatrudnienia (umów, aneksów, wypowiedzeń, świadectw pracy itp.),- Dokonywanie rozliczeń kadrowych (wynagrodzenia, urlopy, zwolnienia lekarskie, itp.),- Wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,- Raportowanie, sporządzanie sprawozdań kadrowo-płacowych.Oferujemy:- Umowę o pracę,- Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji,- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia, wiedzy i umiejętności
INTER SECURITY GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzia za samodzielne prowadzenie operacji księgowych.Wynagrodzenie 2500-4500
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-02-03 - Krosno (podkarpackie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2015-12-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)