SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I KONTAKTU Z KLIENTEM Lublin oferta pracy ITEE.PL Spółka z o.o.
Poleasingowe używane laptopy.Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I KONTAKTU Z KLIENTEM
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,Oferujemy:- pracę w rozwijającej się firmie,- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego,Jeśli masz doświadczenie w branży Call Center (infolinia sprzedażowa), mile widziane w zakresie kontaktów z klientem biznesowym, sprzedaży bezpośredniej pracując jako konsultant, doradca klienta, specjalista ds. sprzedaży, przedstawiciel handlowy, masz zdolności negocjacyjne i ni
Data publikacji: 2016-10-13
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: ITEE.PL Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:CHEMICZNA 7/32,33,34, 20-329 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi,Oferujemy:- pracę w rozwijającej się firmie,- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon),- stałe wynagrodzenie oraz system prowizyjny, - możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia zawodowego,Jeśli masz doświadczenie w branży Call Center (infolinia sprzedażowa), mile widziane w zakresie kontaktów z klientem biznesowym, sprzedaży bezpośredniej pracując jako konsultant, doradca klienta, specjalista ds. sprzedaży, przedstawiciel handlowy, masz zdolności negocjacyjne i ni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: e-mail: biuro (at) itee.pl
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I KONTAKTU Z KLIENTEM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Oczekiwania:- bardzo dobrej obsługi komputera (pakiet MS Office: Word, Excel, Outlook) - umiejętności komunikacyjnych i wysoko rozwiniętej kultury osobistej, dużej samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy- mile widziane doświadczenie w sprzedaży na odległość usług i produktów skierowanych do sektora B2B,- realizacja celów sprzedażowych, terminowości wykonywanych działań
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: ITEE.PL Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
CHEMICZNA 7/32,33,34, 20-329 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: CHEMICZNA
Numer budynku pracodawcy: 7
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.10.2016
Data dodania oferty pracy: 12.10.2016
Oferta pracy ważna do: 28.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 11.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie dokumentów, przygotowywanie dok. do księgowania, księgowanie dok., pomoc przy ksiegowaniu , ksiega przychodow i rozchodow, ewidencja podatkowa, rejestry vat, ksiegi handlowe,
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Radomsko (łódzkie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzaani informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
prae administracyjno biurowe
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Słupsk (pomorskie)
Kierowanie zespołem odpowiedzialnym za wdrażanie nowego produktu na rynku, pomoc w komunikacji działu z Zarządem, raportowanie na potrzeby Zarządu. Proponowany okres zatrudnienia: 3 lata.
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
PRACA PRZY PIELĘGNACJI TERENÓW ZIELONYCH, PRACA NA TERENACH ZIELONYCH (M.IN. SPRZĄTANIE, KOSZENIE, GRABIENIE, PIELENIE, SADZENIE ROŚLIN;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ZAWODOWE, KURS OGRODNIKA, SZKOŁA OGRODNICZA LUB PRZYUCZENIE DO ZAWODU, DOŚWIADCZENIE;MIEJSCE PRACY: TEREN MIASTA SZCZECIN, POLICE, PYRZYCE;GODZINY PRACY: 06.00-14.00;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL biuro (at) waldix.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDIX GRAŻYNA HARĘŻA - 2018-05-18 - Szczecin (zachodniopomorskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: pełnienie nadzoru i zarządzanie nad realizacją kontraktu, sporządzanie raportów z postępu prac projektowych, przygotowywanie korespondencji do zamawiającego, nadzorowanie prac projektowych i tworzenie harmonogramów prac, ewidencja i dekretowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe administracja/budownictwo/ekonomia, mile widziane doświadczenie w branży drogowej, znajomość Prawa Zamówień Publicznych, biegła obsługa komputera, posiadanie wiedzy z zakresu Prawa Budowlanego
kontakt przez PUP - 2018-09-03 - Lubliniec (śląskie)
Planowanie zakupów surowców i półproduktów, opakowań, planowanie produkcji
CHABER SA - 2017-11-27 - Odrzywołek (mazowieckie)
-realizacja polityki kadrowej-prowadzenie akt spraw osobowych-prowadzenie spraw zwiazanych z awansowaniem, okresowym opiniowaniem-prowadzenie badań statystycznych i analiz-przygotowywanie materiałów do wydawania decyzji-zastępstwa pracowników
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Jaworze - 2016-04-26 - Jawor (dolnośląskie)
budowanie i realizacja strategii sprzedaży usług HR świadczonych przez pracodawcę, samodzielne pozyskiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientem, współpraca z działem rekrutacji i koordynacji projektów
kontakt przez OHP - 2018-07-02 - Katowice (śląskie)
Przekładanie/adaptowanie tekstów do gry sporządzanych po polsku na w pełni naturalny, stosownie stylizowany, godny publikacji angielski. Teksty do gry obejmują dialogi postaci, teksty wyświetlane w grze, teksty wyświetlane na ekranie poza grą oraz podobne.Redagowanie i szlifowanie różnego rodzaju tekstów w wersji angielskiej j.w. oraz podobnych, mających związek z grą i jej produkcją, celem podniesienia jakości angielskich tekstów w finalnych produktach (wydanych grach) firmy oraz w związanych z nimi komunikatach.Tworzenie list wyrazów, baz danych, zbiorów terminologii stosowanej przez postaci i społeczności w grze, tworzenie opracowań stylów mówienia społeczności i postaci,tworzenie spisów poprawnej wymowy terminów slangowych i specjalistycznych. Uzupełnianie istniejących już zbiorów i opracowań tego rodzaju.Na określonych etapach produkcji gry lecz przed jej wydaniem, przeglądanie angielskiej wersji gry celem sprawdzenia jej pod względem kompletności, ogólnej jakości oraz konsekwencji w stosowaniu terminologii i w stylizacji tekstów mówionych i pisanych.Usuwanie błędów z gry w wersji angielskiej na podstawie własnych przeglądów lub błędów zgłaszanych przez personel testujący.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwo Handlowe "MIRRA" Sebastian Myszke - 2017-05-05 - Linowiec (pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Warszawa (mazowieckie)
ocieplanie budynków
KAZIMIERZ ZIMNY ZAKŁAD BUDOWLANO-USŁUGOWY - 2017-01-27 - Kraków (małopolskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska iinstrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV i dokumentacją, ewidencja). Budowanie bazy kandydatów oraz bazy klientów w środowisku biznesowym. Znajomość języka angielskiego jest wymagana ze względu na współpracę z kontrahentami zagranicznymi.
WebIT Sp.z o.o. - 2016-11-17 - Wrocław (dolnośląskie)
aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych (umawianie irealizacja spotkań u klientów, przygotowywanie ofert) ścisławspółpraca z Działem Sprzedaży raportowanie postępów, praca w godz. 8-16 lub 9-17.
Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu - 2016-02-24 - Opole (opolskie)
Praca stacjonarna, biurowa w dziale handlowym. Polegająca na utrzymaniu i rozbudowie portfela klientów na rynkach europejskich. Kompleksowa obsługa systemu handlowego, tłumaczenie i generowanie ofert handlowych; realizacja powierzonych celów; raportowanie; kreatywne działania handlowe z elementami marketingu.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z - 2016-11-21 - Opole (opolskie)
-obsługa systemu sprzedaży internetowej, implementacja szablonów HTML, praktyczna obróbka i tworzenie zdjęć produktów- praca w środowisku e-commerce, aktualizacja danych i informacji w systemie sklepu internetowego- obsluga systemu sprzedaży w internecie na platformie integrującej kilka różnych systemów w tym allegro, ebay,WooCommerce- obsługa klienta, analiza stanów magazynowych, analiza rotacji cen i trendów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Poznań (wielkopolskie)
CEL STANOWISKA: Zapewnienie właściwej eksploatacji oraz sprawności technicznej systemów informatycznych.ZADANIA PODSTAWOWE:1)administrowanie stanowiskami pracującymi w sieciach teleinformatycznych (konfigurowanie stanowisk dostępowych, zakładanie kont użytkownikom);2)instalowanie oprogramowania systemowego i użytkowego w komputerach dołączonych do sieci teleinformatycznych;3)usuwanie awarii, naprawa sprzętu i konserwacja lub wnioskowanie o zlecenie naprawy podmiotowi zewnętrznemu;4)analizowanie i identyfikowanie potrzeb dotyczących budowy i modernizacji systemów teleinformatycznych;5)opracowywanie i opiniowanie dokumentacji technicznej systemów teleinformatycznych oraz ich projektów;6)instalowanie, konfigurowanie oraz nadzór nad eksploatowaniem i funkcjonowaniem sprzętu i systemów teleinformatycznych;7)obsługa końcowego użytkownika systemów teleinformatycznych (w tym wymiana materiałów eksploatacyjnych w używanych urządzeniach);8)monitorowanie stanu systemów teleinformatycznych oraz dokonywanie ich okresowych przeglądów;9)nadawanie uprawnień użytkownikom systemów oraz zapewnienie dostępności systemów dla użytkowników;10)zapewnienie dostępności oraz obsługa techniczna urządzeń multimedialnych w trakcie organizowanych przedsięwzięć;11)tworzenie specyfikacji technicznych dla potrzeb zakupów w dziale informatyki.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2018-07-04 - Legionowo (mazowieckie)
Telefoniczna i mailowa obsługa klienta czeskojęzycznego, nawiązywanie oraz utrzymywanie kontaktów z kontahentami, kontakt z firmami kurierskimi, wykonywanie bieżących tłumaczeń opisów produktów.
KRAKVET Marek Batko Sp. Komandytowa - 2015-11-23 - Kokotów (małopolskie)
Zgodnie z programem stażowym
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Nowogard (zachodniopomorskie)
sporządzanie raportów żywnościowych w języku ukraińskim, prowadzenie dokumentacji żywienia, odpowiedzialność za odpowiednią kaloryczność żywienia zbiorowego, dbałość o należyte i zgodne z normami zapasy magazynowe, prowadzenie zaopatrzenia placówki w artykuły gospodarcze, żywnościowe, chemiczne, prowadzenie kasy, dokonywanie operacji kasowo- gotówkowych
AdinPol s.c Alicja Kałużna Natalia Wierzbicka - 2016-07-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Pomoc w czynnościach dnia codziennego osobom starszym
EMTI Monika Koperska - 2016-02-17 - Patrzyków (łódzkie)
wyksz. min. średnie- mile widziane wyższe, mile widziane doświadczenie w handlu, bardzo dobra obsługa komputera, osoba zarejestrowana w PUP na dzień 23.03.2016, poniżej 30 r/ż, profil II;praca w sklepie internetowym, dodawanie i tworzenie opisów, obsługa zamówień, kontrolowanie stanów magazynowych, działania marketingowe, fakturowanie, zlecanie wysyłek
kontakt przez PUP - 2016-03-29 - Przygodzice (wielkopolskie)
Rozliczanie kosztów zużycia paliwa na poszczególnych trasach, analiza i planowanie tras przejazdów po kraju oraz kontrola ich wykonania, przygotowywanie raportów i zestawień dotyczących zużycia paliwa, bieżące rozwiązywanie pojawiających się problemów, planowanie dostaw, dbałość o jakość i terminowość wypełniania powierzonych zadań, układanie grafików i organizowanie pracy kierowców w transporcie krajowym, zapewnienie ciągłości i terminowości dostaw, kontrola efektywności pracy kierowców, kontrola obiegu dokumentów w firmie.
kontakt przez PUP - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
montaż reklam
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Kraków (małopolskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-03 - Rajkowy (pomorskie)
Dystrybucja materiałów elektronicznych, głównie B2B, aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie stałych relacji z klientem. Miejsce pracy: Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą elektroniczny: info (at) interelcom.comOferta w sali: B
INTERELCOM sp. z o.o. - 2016-09-16 - Wrocław (dolnośląskie)