SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA Rajkowy oferta pracy SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Rajkowy (pomorskie)
Pracodawca: SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 83-130 Rajkowy, powiat: tczewski, woj: pomorskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI / SAMODZIELNA KSIEGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rajkowy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tczewski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pelplin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: księgowy
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa pakietu MS OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Praca w zespole
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu pełnych ksiąg handlowych zgodnie z ustawą o rachunkowości,- znajomość przepisów podatkowych (PDOP, PDOF, VAT),- samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,- znajomość oprogramowania Insert będzie dodatkowym atutem.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Adres pracodawcy:
Szkolna 3, 83-130 Kulice, powiat: tczewski, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: tczewski
Gmina pracodawcy: Pelplin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kulice
Ulica pracodawcy: Szkolna
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tczewie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 13.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomość planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: opracowywanie założeń do budżetu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza kosztów i przychodów poszczególnych jednostek organizacyjnych Pol. Śl.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-07-18 - Gliwice (śląskie)
- wsparcie IT w celu zapewnienia przejrzystości w zakresie raportowania kosztów- proaktywne zarządzanie przepływem zamówień ( zakupu ) w tym tworzenie zamówień zakupu i sprawdzanie poprawności korzystania z finansowych danych podstawowych ( np. księga głowna i centrum kosztów )- wsparcie Project i Service Managerów w razie pytań dot. procesu zamawiania i sprawozdawczości finansowej- utrzymanie globalnych danych podstawowych dla zarządzania kosztami na poziomie usługi/projektu- monitoring miesięcznych opłat ( lista rozliczeń międzyokresowych i przedpłaconych ) i w razie potrzeby inicjacja działań naprawczych
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Łódź (łódzkie)
Sklepowa obsługa klienta w sklepie spożywczym. Praca dwuzmianowa, 7 dni w tygodniu w godz. 5.00-20.00 w Bielsku-Białej.
Delikatesy JJ Cierniak S.C. Bielsko-Biała - 2017-02-17 - Bielsko-Biała (śląskie)
Zapoznanie się ze strukturą organizacyjną i specyfiką przyrodniczą Wolińskiego Parku Narodowego, a także z zasadami BHP w parku narodowym, ochroną przeciwpożarową, z działalnością edukacyjną, funkcjonowaniem Biblioteki, Muzeum Przyrodniczego; wykorzystanie systemów informatycznych dla celów ochrony przyrody; udział w zadaniach z zakresu ochrony przyrody w ekosystemach leśnych i nieleśnych lądowych WPN; monitoring przyrodniczy; obsługa ruchu turystycznego; inwentaryzacja szlaków turystycznych.
WOLIŃSKI PARK NARODOWY Z SIEDZIBĄ W MIĘDZYZDROJACH - 2016-03-24 - Międzyzdroje (zachodniopomorskie)
Wykształcenie: wyższe, pref. kierunki: chemia, inż. środowiska; umiejętność dobrej org. pracy, szybkie i logiczne ocenianie sytuacji; zakres obowiązków: kontrola jakości na każdym etapie produkcji, wykonywanie analiz laboratoryjnych, prowadzenie dokumentacji produkcyjnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
EKOMAX Sp. z o.o. - 2018-05-16 - Gliwice (śląskie)
Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta hurtowego, zamówienia, reklamacje, faktury
BEL-POL Sp. z o.o. - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Obsługa gości, obsługa kasy fiskalnej, sporządzanie analizy na potrzeby Ośrodka Wypoczynkowego
PHU MAMATEX Aditya Dutt - 2018-06-07 - Solina (podkarpackie)
Tworzenie ofert sprzedażowych, budowanie relacji z klientami, pozyskiwanie nowych klientów.
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Legionowo (mazowieckie)
Odpisywanie na maile klientów, przyjmowanie zgłoszęń reklamacji i wpisywanie ich do systemu, wydawanie i pzrygotowanie przesyłek dla kurierów.
MULTIGLOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-27 - Szemud (pomorskie)
przyjmowanie i ocena zgłoszeń kandydatów, obsługa w systemie SMK, przygotowanie pomieszczeń, sprzętu i materiałów do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleń/ w tym w systemie SMK/
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lublin (lubelskie)
Obsługa serwisów allegro, olx, ebay, przygotowanie katalogów, cenników
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Piekary Śląskie (śląskie)
- obsługa biura firmy- sporządzanie dziennych raportów- sporządzanie zamówień- kontrola sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-04-14 - Krosno (podkarpackie)
rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP,pomoc w realizacji zamówień,prowadzenie dokumentacji, współpraca z innymi działami
KH-kipper Sp. z o.o. - 2018-08-23 - Kajetanów (świętokrzyskie)
bieżącą obsługą klientów kluczowych firmy z krajów arabskich, a także ichpozyskiwanie,odpowiedż na zapytania ofertowe, negocjacja warunków oferowanych usług, podpisanie umów i utrzymaniestałego kontaktu z najważniejszymi dla firmy klientami
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z planem rozwoju firmy, budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa systemu informatycznego do obsługi sprzedaży
FAGUM-STOMIL spółka z o.o. - 2018-08-27 - Łuków (lubelskie)
Pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami. Obsługa zleceń produkcyjnych.
Unidez Sp. z o. o - 2017-08-14 - Nowa Dęba (podkarpackie)
Wykonywanie zawodu fryzjera.
Zakład Fryzjerski "SAWA" - 2015-12-14 - Goleniów (zachodniopomorskie)
nauczyciel
Stowarzyszenie "Nasza Szkoła" - 2017-07-04 - Zwierzyniec Pierwszy (śląskie)
prace biurowe
GROCHBUD II Sp. z o. o. - 2017-08-04 - Starachowice (świętokrzyskie)
- Wprowadzanie faktur. Weryfikacja rozliczeń kont między dostawcami a odbiorcami. Sporządzanie wyciągów bankowych. Wprowadzanie dokumentów do programu księgowego. Prowadzenie pełnej księgowości.- Wynagrodzenie: od 1850 zł/brutto - dokładne wynagrodzenie do uzgodnienia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 7:25-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe, kierunek RACUNKOWOŚĆ I FINANSE. Wymagane min. 3 lata doświadczenia zawodowego w dziale księgowości. Biegła umiejętność obsługi komputera. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cichyb (at) spzla-katowice.pl
SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD LECZNICTWA AMBULATORYJNEGO W KATOWICACH "MOJA PRZYCHODNIA" - 2016-10-21 - Katowice (śląskie)
pr stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Radomsko (łódzkie)
obsługa konsumenta
Zajazd WIKA Elwira Grzelak Lidzbark Warmiński - 2015-12-08 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
doradztwo w zakresie prawa pracy, szkolenie w zakresie prawa pracy (CV na adres e-mail: sekretariat (at) ochronapracy.com)
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-15 - Wadowice (małopolskie)
Profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy, obsługa kasy fiskalnej, rozładunek dostaw towarów, dbanie o estetyczny wygląd i właściwy sposób ekspozycji towarów oraz o czystość w sklepie.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Nysa (opolskie)
Prowadzenie procesu reklamacyjnego do dostawców zewnętrznych: weryfikacja działań poreklamacyjnych u dostawców, nadzór nad zapisami wyników kontroli i badań dostaw, weryfikacja dokumentów jakościowych otrzymywanych od dostawców, analiza problemów jakościowych, aktualizacja dokumentacji systemowej, zwalnianie materiałów do seryjnej produkcji PPAP.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2018-06-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Sporządzanie zleceń, sporządzanie potwierdzeń zamówień, przygotowywanie dokumentacji wysyłkowej do fakturowania, fakturowanie, sprzedaż, obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta, reklamacje, przygotowywanie zestawień do księgowości.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Zabrze (śląskie)
Do uzgodnienia
Stanisław Stec - 2018-02-08 - Sanok (podkarpackie)