SPECJALISTA SPRZEDAŻY Łuków oferta pracy FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z planem rozwoju firmy, budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa systemu informatycznego do obsługi sprzedaży
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Łuków (lubelskie)
Pracodawca: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa stałych oraz pozyskiwanie nowych klientów zgodnie z planem rozwoju firmy, budowanie oraz podtrzymywanie dobrych relacji z klientem, przygotowanie ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedażowych, obsługa systemu informatycznego do obsługi sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia uzalezniona od wielkości sprzedazy
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łuków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łukowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łuków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B2 - wyższy średnio zaawansowany, w piśmie - B2 - wyższy średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie min.średnie, staz pracy min. rok w branży handlowej, komunikatywana znajomość języka angielskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: FAGUM-STOMIL spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Adres pracodawcy:
Łapiguz 118, 21-400 Łuków, powiat: łukowski, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: łukowski
Gmina pracodawcy: Łuków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łuków
Ulica pracodawcy: Łapiguz
Numer budynku pracodawcy: 118
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łukowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 26.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przeprowadzanie rozmów handlowych, budowanie marki i wizerunku firmy na rynku, opracowywanie oraz realizacja planów strategii marketingowej oraz sprzedażowej, ustalanie oczekiwań potencjalnych klientów oraz przygotowywanie dla nich propozycji optymalnych rozwiązań. Wyjazd delegacje (Polska lub inne kraje)
PRODEKO-EŁK Spółka z o. o. - 2017-10-31 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznegolub planu wieloletniego; przygotowanie danych niezbędnych do monitorowania realizacji świadczeń przez medyczne komórki organizacyjne; monitorowanie i raportowanie planu kosztów pod kątem zgodności z założeniami planu; prowadzenie analiz efektywności świadczonych usług;przygotowywanie analiz finansowo-ekonomicznych dotyczących różnych przekrojów działalności ZOZ;wycena procedur medycznych i kosztów leczenia pacjenta;sporządzanie raportów i analiz finansowych
Zespół Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu - 2017-10-12 - Bolesławiec (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów z Polski i Ukrainy utrzymywanie kontaktów z obecnymi partnerami w kraju i za granicą ,tworzenie ofert handlowych,dokonywanie zakupów bezpośrednio od dostawców ,sporządzanie dokumentów dot.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktór, obsługa klientów warsztatu (zamawianie części samochodowych).
JAN FEDOROWICZ USŁUGI TRANSPORTOWE - 2018-08-22 - Góreczno (opolskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z włoskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka włoskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
##zakres##
Wena s.c. I.Pilipczuk, C.Palak, P.Palak - 2017-07-07 - Lublin (lubelskie)
Organizacja i prowadzenie rachunkowości jednostki, wykonywanie dyspozycji środkami finansowymi, dokonywanie kontroli zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym, dokonywanie kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych, sporządzanie sprawozdań statystycznych oraz o wydatkach strukturalnych, prowadzenie rozliczeń związanych z zatrudnieniem pracowników i sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z ZUS, sporządzanie dokumentacji rozliczeniowej z Urzędem Skarbowym, prowadzenie rozliczeń otrzymanych dotacji, rozliczanie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji, właściwe przechowywanie i zabezpieczanie dokumentacji wytworzonej na stanowisku pracy w sposób określony instrukcją kancelaryjną, archiwizacja dokumentacji, prowadzenie syntetycznej i analitycznej rachunkowości jednostki oraz sporządzanie sprawozdań budżetowych i finansowych w tym zakresie.
Środowiskowy Dom Samopomocy w Starych Święcicach - 2016-03-31 - Stare Święcice (mazowieckie)
Opracowywanie i realizacja materiałów promocyjnych i reklamowych, monitorowanie i analiza rynku pod kątem potrzeb i oczekiwań odbiorców wydarzeń kulturalnych, bezpośredni kontakt z odbiorcami wydarzeń kulturalnych, planowanie i koordynacja działań impresaryjnych, udział w projektach marketingowych, aktywne pozyskiwanie patronów medialnych i instytucjonalnych, organizacja widowni.
Kieleckie Centrum Kultury - 2016-03-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Kontakty z punktami sprzedaży części na terenie Polski. prezentowanie nowych produktów, pomoc w obsłudze katalogów części zamiennych. Praca związana z wyjazdami. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od stycznia 2016r.
SAF-HOLLAND POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-20 - Piła (wielkopolskie)
obsługa klientów w języku rosyjskim i gruzińskim, analiza potrzeb i oczekiwań klientów,
kontakt przez PUP - 2016-05-18 - Piaseczno (mazowieckie)
montaż elementów opraw oświetleniowych.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Chorzów (śląskie)
Wykształcenie średnie, kier. logistyka; doświadczenie: 1 rok; znajomość komputera; praca umysłowa; dwie zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
RHENUS LOGISTICS SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta. Wykładanie towaru na półki.
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Gdańsk (pomorskie)
Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo- płacowej, rozliczanie umów cywilno- prawnych, sporządzanie sprawozdań do GUS.
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PROGRES" Marzena Banaś - 2018-08-06 - Częstochowa (śląskie)
Obsługa klienta w związku z ubezpieczeniami (zawieranie umów, kompletowanie dokumentów, obsługa różnego rodzaju programów do ubezpieczeń).
Kubarski Jakub ABC Finanse - 2017-11-22 - Wadowice (małopolskie)
Pomoc w prowadzeniu pełnej księgowości, prowadzenie dokumentacji kadrowej, współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, BANK)
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Łomża (podlaskie)
Prace pomocniczne na budowie, dotyczące wykańczania wnętrz.Praca jednozmianowa na terenie Bielska-Białej i Śląska (pracodawca zapewnia dowóz z siedziby firmy).
OLABUD USŁUGI BUDOWLANE - 2016-09-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Technik prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Częstochowa (śląskie)
Instalacja i biały montaż w pomieszczeniach sprzętu elektrycznego oraz inne prace elektryczne
kontakt przez PUP - 2016-11-22 - Kraków (małopolskie)
Wykonywanie prostych prac budowlanych, pomoc wykwalifikowanym pracownikom, sprzątanie, mieszanie zapraw, noszenie ciężarów do 25 kg. Praca w godzinach 7-19, około 117 godzin miesięcznie. Miejsce pracy: Wrocław - budowy.
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowanie ofert i doradztwo techniczne,odpowiedzialność za logistykę i dokumentację związaną z dostawami i procesami sprzedaży,utrzymywanie współpracy oraz pozytywnych relacji z aktualnymi klientami.Oferujemy: umowę o pracę,, atrakcyjne warunki pracy,, wsparcie w okresie wdrożenia, system ciekawych i rozwijających osobowość szkoleń, duże możliwości rozwoju zawodowego, pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, miłą atmosferę w pracy.Prosimy o dopisanie w aplikacji klauzuli:Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacji przez Vetrex sp. z o.o. (Rokitki, ul. Skarszewska 13, 83-110 Tczew). Zostałem poinformowany, że dane nie będą udostępnianie innym podmiotom, każdej osobie przysługuje prawo wglądu, edycji, poprawiania, przenoszenia oraz usuwania swoich danych. Podanie danych jest dobrowolne."Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie ofert droga e-mailową z podaniem w temacie hasła: Młodszy specjalista ds. eksportu DE, na adres: kariera (at) vetrex.euZastrzegamy sobie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.
VETREX SP. Z O.O. - 2018-04-13 - Tczew (pomorskie)
PFRON - ref. kosztów wyposaż.obsługa sklepu internetowego, bezpośredni kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kontrola parametrów surowca, kontrola gotowych wyrobów
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Brużyczka Mała (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-22 - Warszawa (pomorskie)
raportowanie do kierownika produkcji aplikacji PU, nadzór nad stanem technicznym maszyny PU, zamawianie części zamiennych, prace produkcyjne i porządkowe
NIDA Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-08-22 - Świebodzice (dolnośląskie)
przygotowanie umów, wypełnianie deklaracji ZUS,
NOWA PIEKARNIA Z ŁUKOWA Sp. z o. o. - 2017-02-10 - Łuków (lubelskie)
Specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktu i docelowego rynku produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, w tym wietnamskimi, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
TOMY-KH Sp. z o. o. - 2018-06-13 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
kontakty handlowe z Bliskim Wschodem
Sarmata International Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-11-10 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)