SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
Data publikacji: 2017-01-24
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie i rozliczanie wydatków podmiotów. Miejsce pracy: WrocławKontakt z pracodawcą eloektroniczny. Oferta w sali: E
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
w okresie późniejszym istnieje możliwosć negocjacji wynagrodzenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.02.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie każde, preferowane ekonomiczne i pokrewne lub wyższe ekonomiczne, staż pracy mile widziany w księgowości ( Księgi Handlowe), w przypadku posiadania wykształcenie średniego pracodawca jako warunek konieczny oczekuje 1 roku doświadczenia w księgowości (pełna księgowość), obsługa komputera, znajomosć przepisów prawnych dotyczących podatków CIT,VAT oraz ustawy o rachunkowości.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt elektroniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 25.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace budowlane, murowanie, wykończeniowe
ALOBEX ARTUR PIEKLAK - 2019-08-02 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
pozyskiwanie klientów, branża: ochrona osób i mienia
AGENCJA DETEKTYWISTYCZNA I OCHRONY JOKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
•wycena taryfy•wsparcie analityczne procesu planowania i sprzedaży (nie sprzedaż)•opracowanie analiz i raportów cyklicznych oraz w reakcji na bieżącą sytuację•nadzorowanie budżetu kosztowego
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Gdańsk (pomorskie)
wykładanie towaru
kontakt przez OHP - 2017-07-24 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Rejestracja pojazdów klienta, obsługa floty aut klienta.
Fleet Care Kamila Golba - 2018-03-19 - Unin (mazowieckie)
Wymagania:- wykształcenie min. średnie;- doświadczenie w zakresie kadr i płac;- znajomość przepisów z zakresu naliczania wynagrodzeń oraz prawa pracy;- znajomość programu Płatnik oraz zasad sporządzania i korygowania dokumentów rozliczeniowych ZUS;- znajomość obsługi komputera i pakietu biurowego (MS Word, Excel);- mile widziana znajomość programu kadrowo - płacowego Enova.Zadania:- obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy;- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej;- rejestrowanie danych w systemie kadrowo-płacowym;- wsparcie procesów rekrutacji i selekcji pracowników;- naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie list płac oraz rachunków do umów cywilnoprawnych;- sporządzanie deklaracji na potrzeby ZUS, GUS, US;- prowadzenie ewidencji czasu pracy (RCP).Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy kadry (at) adanex.pl.
ADANEX SP. Z O.O. - 2019-03-27 - Radlin (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, umiejętności: kultura osobista, analityczne myślenie, Excel, Word, sprawna organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole, doświadczenie zawodowe: 2 lata na w/w stanowisku, znajomość j. angielskiego w stopniu B2. Ogólny zakres obowiązków: obsługa systemu SL 2014, SOWA, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji rezultatów, projektów, współpraca przy organizacji szkoleń ofertowych, bieżąca obsługa administracyjna.
kontakt przez PUP - 2017-08-07 - Lublin (lubelskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
Projektowanie i budowa pieców oraz kominków dla budownictwa mieszkaniowegoProjektowanie i budowa pieców, grilli i wędzarni dla obiektów małej architektury ogrodowejUmowa zlecenie około 80h w miesiącu
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów hiszpańskojęzycznych, księgowanie faktur
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert wykonawczych, ustalenie zakresu zadań, koordynacja zadań inwestycyjnych, rozliczenie końcowe inwestycji, wyszukiwanie nowych kosztorysów
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Wilków (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zbiór i uprawa pieczarek, sortowanie, przycinanie korzonków nożyczkami, , układanie do szalek bądź pojemników.
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Krześlinek (mazowieckie)
Naliczanie płac oraz innych składników wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami. Odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego. Prowadzenie całości rozliczeń i sporządzanie deklaracji US, ZUS, GUS i PEFRON.
"SILA POLAND"Sp.zo.o. w Częstochowie - 2017-02-13 - Częstochowa (śląskie)
- odbiór narzędzi maszyn i urządzeń od klientów- wdrażanie i usprawnianie standardu procesu z uwzględnieniem CDP- analiza instrukcji wymaganych na stanowisku (BHP,LOTO,FMEA)- uczestniczenie w pracach zespołu przy analizie niezgodności 8D- kontakt z pracownikami w języku polskim i ukaraińskimmiejsce wykonywania pracy Łódź.ul.Kurczaki 130 oraz ul.Zakładowa 99- godziny pracy 06:00-14:00;14:00-22:00;22:00-06:00- rozpoczęcie zatrudnienia do indywidualnego ustalenia z kandydatem
kontakt przez PUP - 2019-09-25 - Łódź (łódzkie)
tworzenie raportów, analiz i baz danych na potrzeby działu, aktywne pozyskiwanie klientów, wsparcie działu w prowadzonych przez niego projektach, przygotowywanie ofert produktowych dla Klienta, przygotowywanie prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-05-24 - Katowice (śląskie)
Wsparcie transakcyjne oparte na codziennym codziennym dostarczaniu jasnych i dokładnych rozwiązań dla pracowników, raportowanie i analiza danych, organizacja szkoleń i procesu zamówień: rezerwowanie miejsc (hoteli, pokojów konferencyjnych) w związku z lokalnymi i globalnymi procesami dostarczania i rekomendacjami, zarządzanie procesem oceny wyników (zarządaznie i ocena wydajności w połowie i na koniec roku), prowadzenie raportów i monitorowanie analizy w zakresie tworzenia, wypełniania formularzy oceny pracy w celu zapewnienia wsparcia dla Dyrektorów/Menedżerów HR, ciągłe doskonalenie, gromadzenie informacji zwrotnych od dyrektora HR/menedżera i innych podmiotów, identyfikowanie usprawnień procesu, w celu stałego poprawiania jakości świadczonych usług i obsługi klienta.
kontakt przez PUP - 2018-09-07 - Kraków (małopolskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-06-05 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa spotkań, przygotowywanie ofert i polis
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Puławy (lubelskie)
Obsługa urządzeń pakujących, obsługa szczotkarek, wtryskarek, maszyn do produkcji mopu sznurowego, parowanie ręczne.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Łódź (łódzkie)
kontakty z kontrahentami z innych krajów
LARIKA SP. Z O.O - 2018-10-31 - Rzeszów (podkarpackie)
- zapoznanie ze stanowiskiem pracy, programem stażu oraz regulaminem pracy,- zapoznanie z przepisami BHP i ppoż.,- archiwizacja dokumentów,- przygotowywanie dokumentów do wysyłki pocztą,- rejestracja zamówień,- rejestracja zwrotów,- rejestracja innych dokumentów magazynowych tj.: MM, RW, PW,- przygotowywanie zestawień Excel obróbka zestawień,- analizy z systemu niezbędne do przygotowywania ww. zestawień.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Zgierz (łódzkie)
-Telefoniczna obsługa Klienta, Partnera Biznesowego FM Group;- Udzielanie informacji o aktualnych ofertach, promocjach firmy;- Koordynowanie zamówień na produkty;- Udzielanie informacji o procedurach, regulaminach programów motywacyjnych;- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy.
FM GROUP POLSKA Artur Trawiński - 2017-03-07 - Strzeszów (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, naliczanie płac (stanowisko samodzielne)
LENI sp. z o.o. - 2016-08-11 - Lubin (dolnośląskie)
praca w punkcie galerii handlowej, pozyskiwanie klientów, oferowanie im produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Poznań (wielkopolskie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
Nadzór i kontrola prawidłowości funkcjonowania w Spółce Zintegrowanego Systemu, zarządzania (ZSZ) obejmującego: System Zarządzania Jakością, System Zarządzania Środowiskiem, System Zarządzania BHP, opartego o normy ISO 22000, nadzorowanie aktualności i weryfikacja dokumentacji systemowej, Organizowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych u dostawców. Inicjowanie, weryfikacja i ocena działań korygujących i zapobiegawczych w firmie. Reprezentowanie firmy podczas audytów jednostek certyfikujących, klientów oraz dostawców. Realizacja zadań związanych z działalnością Zespołu HACCAP.Prowadzenie szkoleń z zakresu bezpieczeństwa żywnościOpracowywanie raportów i analiz na potrzeby Zarządu. Organizowanie i przeprowadzanie audytów wewnętrznych i zewnętrznych.
Zakład Przetwórstwa Owoców i Warzyw "Polkon"Sp. z o.o. - 2018-11-28 - Jasienica (świętokrzyskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników
IN TEMPORIS POLSKA sp. z o.o. w Lublinie - 2016-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
Bieżąca obsługa klientów, przyjmowanie zgłoszeń, wypełnianie wniosków.
Biuro Obsługi Rolnictwa Przemysław Śmieciuch - 2017-01-18 - Czyszkówek (mazowieckie)