SPECJALISTA DS. KLIENTA INSTYTUCJONALNEGO Opole oferta pracy Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KLIENTA INSTYTUCJONALNEGO
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych (umawianie irealizacja spotkań u klientów, przygotowywanie ofert) ścisławspółpraca z Działem Sprzedaży raportowanie postępów, praca w godz. 8-16 lub 9-17.
Data publikacji: 2016-02-24
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kośnego 72, 45-372 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywne pozyskiwanie klientów instytucjonalnych (umawianie irealizacja spotkań u klientów, przygotowywanie ofert) ścisławspółpraca z Działem Sprzedaży raportowanie postępów, praca w godz. 8-16 lub 9-17.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KLIENTA INSTYTUCJONALNEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie w sprzedaży usług dla biznesu, doświadczenie w sprzedaży usług dla biznesu i nastawienie na realizację celów upór ikonsekwencja w dążeniu do celu wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne samodzielność i sumienność wrealizacji powierzonych zadań znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym wykształcenie wyższe (min licencjat) dobra znajomość pakietu MS Office własny samochód mile widziana własnadziałalność gospodarcza.
Nazwa pracodawcy:
Wyższa Szkoła Bankowa we Wroclawiu Wydział Ekonomiczny w Opolu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kośnego 72, 45-372 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV oraz list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz.9-15 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Kośnego
Numer budynku pracodawcy: 72
Profil działalności pracodawcy: Szkoły wyższe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 24.02.2016
Oferta pracy ważna do: 23.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- obsługa klienta internetowego,- obsługa zamówień internetowych,- udzielanie informacji przez telefon i internet,- doradztwo i rozwiązywanie problemów klienta (w ramach obsługi zamówień)
kontakt przez PUP - 2016-06-24 - Nowa Sól (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-30 - Warszawa (mazowieckie)
tworzenie, opracowywanie i zarządzanie dokumentacją techniczną (AutoCad/ Solidworks), nadzór nad funkcjonowaniem i organizacja biura działu technicznego, organizowanie i planowanie prac, pilnowanie terminów, nadzór nad aktualizacją dokumentacji i wewnętrzną stroną internetową, okresowa weryfikacją produktów z dokumentacją, tworzenie procedur i wytycznych do systemu zakładowej kontroli jakości, opracowywanie dokumentacji do wniosków patentowych, badań okresowych, Aprobat Technicznych i badań typu wg PN EN, prowadzenie wewnętrznych badań wyrobów, kontakt z placówkami badawczymi, nadzór nad dokumentacją obiektu oraz prowadzenie okresowych kontroli. Wysokość wynagrodzenia uzależnione jest od umiejętności oraz doświadczenia kandydata. Praca od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 - 16.00.Dokumenty aplikacyjne należy wysyłać na adres e-mail.
TECH - OMEGA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-30 - Skrzyszów (śląskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sporządzaniem dokumentacji przetargowych, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzanie planów zamówień publicznych, sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień, wystawianie faktur z tytułu czynszu i dzierżaw wynikających z zawartych umów z nadleśnictwem we współpracy z działem gospodarki leśnej sporządzanie umów najmu budynków, lokali i budowli
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
Współpraca i rozwijanie kontaktów z klientami, przygotowywanie ofert i dokumentacji, obsługa klienta, uczestnictwo w targach.
Famed Żywiec Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Żywiec (śląskie)
realizowanie założonych celów marketingowych, promowanie hotelu, utrzymywanie kontaktu z mediami, agencjami reklamowymi, pomoc w realizacji programów sprzedażowych
Radocza Park spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-17 - Radocza (małopolskie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wymagane wykształcenie wyższe, prawo jazdy kat. B, studia podyplomowe w zakresie BHP lub ukończone technik BHP, doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (w kadrach, komórce BHP), doświadczenie w prowadzeniu szkoleń BHP.Ogólny zakres obowiązków:-Prowadzenie szkoleń wstępnych i okresowych w zakresie BHP.-Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
SZKOLTEX CENTRUM USŁUG BHP I KADR - 2015-12-21 - Lublin (lubelskie)
jw.
Wojskowe Biuro Historyczne - 2017-09-22 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista sprzedaży internetowej
kontakt przez PUP - 2016-02-10 - Drzecin (lubuskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacific, maksymalizowanie zysków Cathay Paciific poprzez efektywne uzywanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie wyznaczonych celów i monitorowanie wyników własnej pracy
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż systemów zabezpieczeń mienia, telewizji przemysłowej i systemów PPOŻ. Pozyskiwanie nowych klientów oraz podtrzymywanie dobrych relacji z obecnymi klientami. Tworzenie ofert sprzedażowych. Oferta dostępna w sali G, B. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw (at) vidicon.pl
VIDICON Sp. z o.o. - 2016-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)
Relokacja samochodów miedzy punktami obsługi klienta oraz pomoc menagerom w pracy (transport samochodów, tankowanie, mycie),wydawanie samochodów do wynajmu i przekazywanie ich do Punktu Obsługi Klienta
kontakt przez OHP - 2016-04-14 - Lublin (lubelskie)
Prowadzenia działań z zakresu marketingu i reklamy, bezpośredniego wsparcia działów sprzedaży. Kreowanie wizerunku Firmy w internecie, nadzór nad pozycjonowaniem, obsługa sprzedaży internetowej.
BKM SERWIS Sp. z o.o. - 2016-03-18 - Bolesławiec (dolnośląskie)
*koordynacja transportu na wyznaczonym terenie*tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem*bieżąca współpraca z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami zewnętrznymi*kontakt z kierowcami oraz koordynacja ich pracy*bieżące uzupełnianie informacji w w systemie*budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Tworzenie ofert, organizowanie usług, kontaktowanie się z klientami, ocena potrzeb klientów i rekomendowanie im usług.Praca w godz. 10-18 w Kołobrzegu.
Biuro Turystyczne PLANIK TRAVEL Iwona Krstulović - 2016-02-11 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
SPORZĄDZANIE ZAPYTAŃ I ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA OFERTOWE,WYSTAWIANIE POLECEŃ SPRZEDAŻY I FAKTUR SPRZEDAŻOWYCH, , KONTROLA PRAWIDŁOWEGO STOSOWANIA STAWEK W FAKTURACH KOSZTOWYCH I SPRZEDAŻÓWYCH,SPORZĄDZANIE MIESIĘCZNYCH RAPORTÓW Z WYKONANYCH USŁUG, WYSTAWIANIE,ROZLICZNIE,AWIZACJA I PRZEKAZYWANIE FAKTUR DO FIRM SPEDYCYJNYCH,SPORZĄDZANIE I AKTUALIZACJA INSTRUKCJI PRZEWOZOWYCH DLA WYSYŁEK KLIENTÓW, STAŁA WSPÓŁPRACA Z FIRMAMI SPEDYCYJNYMI I PRZEWOŹNIKAMI KOLEJOWYMI.
DB SCHENKER RAIL SPEDKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-19 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Specjalista żywienia człowieka
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych firmy, wystawianie faktur zakupu i sprzedaży.
Spółdzielnia Pieczarka Siedlecka - 2016-03-04 - Krześlin (mazowieckie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-07 - Warszawa (mazowieckie)
robotnik
kontakt przez PUP - 2017-07-19 - Kikół (kujawsko-pomorskie)
rozładunek i załadunek dostaw, kompletacja towaru, prawidłowe składowanie towaru w magazynie, wydawanie towaru zgodnie z ustalonymi zasadami.
Zakład Usługowo - Handlowy Pig - Sin Import - Eksport Marek Krawczyk - 2017-10-11 - Ostrzeszów-Pustkowie (wielkopolskie)
Prowadzenie ksiąg, księgowanie wyciągów, uzgadnianie rachunków, wystawianie faktur, prace administracyjne.
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Kraków (małopolskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za: prowadzenie biura Szlaku TeH2O; stały kontakt i współpracę z obiektami na Szlaku; ewaluację działań i funkcjonowania obiektów na Szlaku; pozyskiwanie nowych partnerów i obiektów dla Szlaku; kontakty z mediami; wypracowanie, rozwój i utrwalenie marki Szlaku; opracowywanie i koordynację strategii i kampanii promocyjnych Szlaku; prowadzenie analiz marketingowych oraz poszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania Szlaku.
MUZEUM OKRĘGOWE IM. LEONA WYCZÓŁKOWSKIEGO W BYDGOSZCZY - 2016-05-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Proniewicze (podlaskie)
Wsparcie techniczne użytkowników, instalacje i konfiguracje sprzętów, oprogramowania, okablowania, konfiguracje sieci LAN i VAN. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
NAWRATRONIK EUGENIUSZ STOPA SP. Z O.O. - 2017-09-06 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Szkolenia - wstępne, okresowe BHP. Tworzenie statystyk, oceny ryzyka zawodowego. Sporządzanie protokołów wypadków. Nadzór nad przestrzeganiem przepisów BH. Kontrola BHP na budowie. Obsługa bieżących spraw administracyjnych działu. Praca w siedzibie firmy w Katowicach oraz praca w terenie na podległych budowach.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracę na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe z zakresu BHP. Min. 1 rok doświadczenia zawodowego na wskazanym stanowisku. Uprawnienia do przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych pracowników. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: malgorzata.lasek (at) drogopol.pl
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG "DROGOPOL-ZW" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-20 - Katowice (śląskie)
Dociekliwość, wytrwałość, samodzielność i pro aktywność Umiejętność logicznego myślenia i analizy danych.Optymizm i zaangażowanie, Gotowość do częstych wyjazdów służbowych Umiejętność współpracy z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi z zastosowaniem różnych kanałów komunikacji, w tym kontakty przez telefon. Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym.Dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel.
Vive Textile Recycling Sp.z o.o. - Kielce - 2016-11-09 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień.
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-03-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)