SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 985 Jaworzyna Śląska oferta pracy ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 985
Wynagrodzenie: 2 800 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: - uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
Data publikacji: 2018-07-10
Lokalizacja: Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
Pracodawca: ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 800 - 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI - 985
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworzyna Śląska
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 800 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenieśrednie ekonomiczne, kierunkowe -rachunkowość, ekonomia, finanse - min. roczne doświadczenie w obszarze analiz ekonomicznych w firmie produkcyjnej - bardzo dobra znojomość pakietu MS Office, a w szczególności programu Excel - umiejętność analitycznego myślenia - samodzielność i dokładność - umiejętność pracy w zespole, nastawienie na rozwiązywanie problemów, komunikatywność - mile widzana znajomość systemu Comarch ERP XL -mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wolności 4, 58-140 Jaworzyna Śląska, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworzyna Śląska
Adres strony pracodawcy: http://www.karolina.info.pl/
Ulica pracodawcy: Wolności
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy: Produkcja, porcelana
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data dodania oferty pracy: 10.07.2018
Oferta pracy ważna do: 09.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 10.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 10.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Analizowanie rynku branżowego na Ukrainie i w Rosji, nawiązywani i podtrzymywanie kontaktów handlowych z podmiotami mającymi siedzibę na Ukrainie i w Rosji, budowanie korzystnego wizerunku firmy. Miejsce wykonywania pracy Rzeszów, terytorium RP, delegacje zagraniczne.
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Rzeszów (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Olewin (małopolskie)
sprzedaż obuwia, zamawianie towarów u dostawców
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Głogów (dolnośląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe (zarządzanie), obsługa komputera, umiejętności negocjacyjne, organizacyjne, umiejętność motywowania, praca w zespole, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: 2 lata, znajomość j. ukraińskiego, rosyjskiego w stopniu biegłym, j. angielski w stopniu komunikatywnym. Ogolny zakres obowiązków: opracowywanie strategii rozwoju organizacji, przygotowywanie i wdrażanie narzędzi doskonalenia procesów, analiza wskaźników działalności firmy , monitorowanie i nadzór nad przebiegiem rozwoju firmy, również współpraca z kontrahentami oraz pracownikami z Europy Wschodniej.
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Lublin (lubelskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kargowa (lubuskie)
DAY&NIGHT TO RZESZOWSKI MAGAZYN LIFESTYLE’OWY Z OŚMIOLETNIĄ HISTORIĄ, GDZIE WIELOLETNIE DOŚWIADCZENIE SPOTYKA SIĘ Z PROFESJONALNYM I KREATYWNYM ZESPOŁEM, A TAKŻE DOSKONALE ZNANA NA RZESZOWSKIEJ MAPIE MARKA. OBECNIE POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO: SPECJALISTA DS. MARKETINGU.OFERUJEMY PRACĘ NA SAMODZIELNYM STANOWISKU W KREATYWNYM ZESPOLE. ZAKRES OBOWIĄZKÓW TO M.IN. AKTYWNE POZYSKIWANIE KLIENTA, SPRZEDAŻ REKLAM ORAZ USŁUG MARKETINGOWYCH.OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O PRZESŁANIE CV ORAZ LISTU MOTYWACYJNEGO W FORMIE TRADYCYJNEJ LUB PLIKU AUDIOWIZUALNEGO, W KTÓRYM OPOWIESZ NAM DLACZEGO TO WAŚNIE TY POWINIENEŚ/POWINNAŚ DOŁĄCZYĆ DO NASZEGO ZESPOŁU. NA ZGŁOSZENIA CZEKAMY DO 31 PAŹDZIERNIKA 2016 R.UPRZEJMIE INFORMUJEMY, ŻE SKONTAKTUJEMY SIĘ JEDYNIE Z WYBRANYMI KANDYDATAMI.
"MEDIA SHOW" ROBERT WRÓBEL - 2016-10-10 - Rzeszów (podkarpackie)
-Kompletowanie, analizowanie i upowszechnianie aktów prawnych dotyczących zagadnień ochrony środowiska-Prowadzenie dokumentacji wynikających z przepisów ochrony środowiska-PRzygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydaniu decyzji-Przekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowychWspółpracę z poszczególnymi działami w przedsiębiorstwie w zakresie realizowania zadań i celów ochrony środowiska, kontrolowanie przestrzegania przepisów ochorny środowiska.
CELSA Huta Ostrowiec Sp. z o.o. - 2016-04-01 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
1. PROWADZI KARTOTEKI WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW ZA POMOCĄ PROGRAMU KOMPUTEROWEGO.1. SPORZĄDZA LISTY PŁAC Z UMÓW O PRACĘ I UMÓW ZLECENIA Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ, ZASIŁKÓW CHOROBOWYCH, MACIERZYŃSKICH, RODZICIELSKICH, OJCOWSKICH, FUNDUSZU SOCJALNEGO ORAZ WSZELKICH INNYCH WYPŁAT.3.NA PODSTAWIE LIST PŁAC SPORZĄDZA PRZELEWY BANKOWE Z TYTUŁU POTRĄCEŃ ORAZ RACHUNKÓW OSOBISTYCH PRACOWNIKÓW SZKOŁY (PRZEKAZ ELEKTRONICZNY).4. SPRAWDZA LISTY PŁAC POD WZGLĘDEM FORMALNYM I RACHUNKOWYM, PRZESTRZEGA OBOWIĄZJĄCE TERMINY W ZAKRESIE WYPŁAT.5. SPORZĄDZA ZESTAWIENIA WYPŁAT Z TYTUŁU WYNAGRODZEŃ ORAZ SPORZĄDZA DOWODY WEWNĘTRZNE W ZAKRESIE TYCH WYPŁAT.6. SPORZĄDZA SPRAWOZDANIA Z WYKONANIA FUNDUSZU PŁAC I ZATRUDNIENIA ZE ŚRODKÓW BUDŻETOWYCH I POZABUDŻETOWYCH.7. SPORZĄDZA ROZLICZENIA Z ZAKRESU WYNAGRODZEŃ DO SPRAWOZDAŃ I PLANÓW FINANSOWYCH SZKOŁY.8. SPORZĄDZA DEKLARACJE ROZLICZENIOWE ORAZ RAPORTY IMIENNE Z TYTUŁU ROZLICZEŃ DO PROGRAMU PŁATNIK ZUS PRZEKAZ ELEKTRONICZNY.9. PROWADZI I PRZESTRZEGA ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI DOKUMENTACJĘ STANOWIĄCĄ PODSTAWĘ WYPŁAT WYNAGRODZEŃ Z UMÓW O PRACĘ I ZLECENIA.10. PRZEKAZUJE TERMINOWO SPRAWOZDANIA DO GUS.11. PRZEKAZUJE TERMINOWO PIT-4R, PIT-8AR, PIT-11, ZA POMOCĄ PROGRAMU E-DEKLARACJE ORAZ UPO DO URZĘDU SKARBOWEGO.12. NA BIEŻĄCO DOKONUJE AKTUALIZACJI DANYCH W ARKUSZU ORGANIZACYJNYM SZKOŁY.13. NALICZA STAŁE I NIEPERIODYCZNE SKŁADNIKI WYNAGRODZEŃ PRACOWNIKÓW SZKOŁY.14. INFORMUJE PRACOWNIKÓW SZKOŁY O AKTUALNYCH PRZEPISACH FINANSOWYCH, SZCZEGÓLNIE DOTYCZĄCE WYNAGRODZENIA.15. PRAWIDŁOWO ZABEZPIECZA W ARCHIWUM DOKUMENTACJĘ WYNIKAJĄCĄ Z ZAJMOWANEGO STANOWISKA.16. PROWADZI EWIDENCJĘ UDZIELONYCH POŻYCZEK Z KZP DZIAŁAJĄCEJ PRZY SP 37 W SZCZECINIE.17. WPROWADZA ORAZ PODPISUJE W BANKU-PRZEKAZ ELEKTRONICZNY FAKTURY DO ZAPŁATY Z BUDŻETU, WYDZIELONEGO RACHUNKU DOCHODÓW, FUNDUSZU SOCJALNEGO, ODDZIAŁU PRZEDSZKOLNEGO ZGODNIE Z DEKRETEM GŁÓWNEJ KSIĘGOWEJ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE O PROFILU OGÓLNYM LUB ZAWODOWYM UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ STOSOWNE Z OPISEM STANOWISKA I 5 LETNI STAŻ PRACY LUB WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE ODPOWIEDNIEJ SPECJALNOŚCI UMOŻLIWIAJĄCE WYKONYWANIE ZADAŃ NA STANOWISKU I STAŻ PRACY MIN. 4 LATA;UMIEJĘTNOŚCI: STANOWISKO SAMODZIELNE WYMAGAJĄCE PRACY W ZESPOLE, ZNAJOMOŚĆ PRAWA PRACY ORAZ DOTYCZĄCYCH NALICZENIA PŁAC W PLACÓWCE OŚWIATOWEJ, ROZLICZENIA Z ZAKŁADEM UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ORAZ URZĘDEM SKARBOWYM;BRAK P/WSKAZAŃ ZDROWOTNYCH, NIEKARALNOŚĆ;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: OSOBISTY, TELEFONICZNY 914668479, 914668460 LUB CV NA e-mail: sekretariat (at) sp37.szczecin.pl LUB CV I LIST MOTYWACYJNY PRZESŁAĆ POCZTĄWYNAGRODZENIE 2780 ZŁ BRUTTO + dodatek za wysługę lat
SZKOŁA PODSTAWOWA NR 37 IM. KPT. Ż. W. ANTONIEGO LEDÓCHOWSKIEGO W SZCZECINIE - 2018-02-09 - Szczecin (zachodniopomorskie)
kompleksowa administracja dokumentacji kadrowo-płacowej związanej ze stosunkiem pracy, sporządzanie listy płac w systemie kadrowo-płacowym, rozliczanie nieobecności wynikających ze stosunku pracy, sporządzanie umów cywilno-prawnych, wprowadzanie i aktualizacja danych kadrowo-płacowych w systemie Veritum, sporządzanie raportów do GUS, współpraca z instytucjami zewnętrznymi, merytoryczne wsparcie pracowników w zakresie prawa pracy i administracji personalnej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień kadrowo-płacowychgodz. pracy 8.00-16.00,
CONSENSUS Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: realizacja zadań wynikających z dokumentów normujących działalność ewidencyjną jednostki; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe zarządzanie zasobami osobowymi, administracja i zarządzanie, prawo administracyjne, znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego oraz Kodeksu Pracy, obywatelstwo polskie, komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole, umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów, dobra organizacja pracy w tym umiejętność pracy pod presją czasu
JEDNOSTKA WOJSKOWA NR 4101 - 2018-07-03 - Lubliniec (śląskie)
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
ABC Broker Rafał Gardocki - 2016-04-25 - Białystok (podlaskie)
Sporządzanie rocznego planu zamówień publicznych oddziału regionalnego, przyjmowanie wniosków o uruchomienie zamówienia publicznego,sporządzanie SIWZ i uzgodnienie ich z wnioskodawcami zamówień, prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych dotyczących usług, dostaw i robót budowlanych na potrzeby oddziału regionalnego zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,sporządzanie dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nadzór nad realizacją zamówień poniżej 30 tys. euro.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego O/R w Gdańsku - 2018-03-09 - Gdańsk (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Gościno (zachodniopomorskie)
odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny budynków osiedla, koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,przygotowanie przetargów i nadzorowanie, w szczególności dekarskich oraz remontów dróg i chodników osiedla,nadzorowanie konserwacji i eksploatacji: szlabanów, dźwigów, domofonów, monitoringu, bram garażowych, zakupy materiałów eksploatacyjnych i prowadzenie magazynu,nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Praca w Tyliczu.System pracy zmianowej: 06:00-14:00-22:00-06:00Zarządzanie w SAP przepływem towaru w magazynie. Sprawdzanie awizacji dostarczonych przez przewoźników samochodów. rekjestracja kierowców w systemie SAP. Tworzenie chipmentów w LEO. Przygotowywanie raportów. Kontrola dokumentów dotyczących wszelakich ruchówmagazynowych - nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów.
W.T.S. Work Temp Service, Agnieszka Wilijewicz - 2018-03-16 - Tylicz (małopolskie)
tynkowanie
kontakt przez PUP - 2018-06-15 - Ratułów (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Poznań (wielkopolskie)
-
Eurasia Placement Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Poznań (wielkopolskie)
Praca na budowach.
TECH BUD Usługi Remontowo- Budowlane Piotr Rybaczonek - 2016-04-29 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Rekrutacja pracowników.
INWEMER SYSTEM Sp. z o.o. - 2016-02-03 - Tychy (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godz. pracy 06.00-06.00 Słupsk, Ustka i okolice; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-14
AGOPOL- EKOTRADE Sp.z o.o. ZPChr - 2017-01-27 - Słupsk (pomorskie)
wyszukiwanie firm w internecie, przygotowywanie ofert handlowych, prowadzenie negocjacji i rozmów handlowych, budowanie relacji z klientami firmy
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Sosnowiec (śląskie)
Profesjonalna sprzedaż produktów, przyjmowanie, opracowywanie zamówień od klientów, przedstawiciel handlowy, nadzorowanie procesówsprzedaży, sporządzanie opfert cenowych.
PROBET - DASAG - SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Żagań (lubuskie)
Kluczowe obowiązki: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firmy Realizowanie planów sprzedaży Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy Przygotowywanie wycen produktów Doradztwo techniczneWymagania: Znajomość w mowie i piśmie języka francuskiego Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarki PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem Komunikatywność Dobra znajomość obsługi komputeraOferujemy: Pakiet szkoleń wdrażających Stabilne zatrudnienie Pracę w młodym zespole profesjonalistów Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników Jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie Karta multisport, prywatna opieka medyczna Praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 Zapewniamy dojazd samochodem służbowym Pomagamy w relokacji/ opłacamy hotel
EKO-OKNA S.A. - 2016-11-03 - Kornice (śląskie)
Wykonywanie okuć blacharskich, krycie dachów oraz inne prace budowlane. Praca na terenie Małopolski.
Blacharstwo Budowlane Olchawa Andrzej - 2017-03-27 - Brzesko (małopolskie)
prowadzenie sekretariatu: obsługa i dekretacja korespondencji, rejestrowanie faktur i rachunków, obsługa techniczno- organizacyjna spotkań z kontrahentami i szkoleń wewnętrznych, prowadzenie zbioru i wykazu wewnętrznej regulacji i zboru umów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
Eurotronic Sp. z o.o. - 2016-01-27 - Warszawa (mazowieckie)
w/g potrzeb
APR SYSTEM Piotr Such - 2018-08-29 - Nowiny (świętokrzyskie)
- Przygotowywanie postępowań przetargowych. Prowadzenie ewidencji zamówien publicznych. Uczestnictwo w komisjach przetargowych i sporządzanie dokumentów z posiedzeń komisji. Kontrola realizacji umów zawartych w drodze postepowań przetargowych.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Po okresie próbnym możliwość dalszego zatrudnienia. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:05 15:05. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane 3 lata doświadczenia zawodowego w realizacji zamówień publicznych. Posiadanie ukończenych kursów z zakresu zamówień publicznych. Znajomość przepisów postępowania administracyjnego. Bardzo dobra znajomość zagadnień z zakresu zamówień publicznych potwierdzona przebytymi szkoleniami. Mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych, znajomość zasad funkcjonowania Państwowej Inspekcji Sanitarnej, KPA i KPC. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (7:30-15:05) (Tel. 32-351-23-41, 32-351-23-38) lub e-mail: a.wojtasiak (at) wsse.katowice.pl
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W KATOWICACH - 2016-11-25 - Katowice (śląskie)
- bezpośrednia obsługa klientów w Punkcie Sprzedaży w zakresie doradztwa i sprzedaży usług i produktów T-Mobile- realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, a przede wszystkim zdobywanie serc klientów aby zawsze chętnie do nas wracali i polecali innym
kontakt przez OHP - 2018-06-25 - Słubice (lubuskie)