SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Białystok oferta pracy ABC Broker Rafał Gardocki
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 1 900 PLN
Zakres obowiązków: -obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Białystok (podlaskie)
Pracodawca: ABC Broker Rafał Gardocki
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Konstytucji 3 Maja 24/8, 15-776 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-obsługa klienta w biurze-obsługa telefoniczna-prezentacja sprzedawanych produktów w siedzibie firmy jak też poza nią-utrzymywanie dobrych relacji z klientami-sprzedaż ubezpieczeń w biurze-obsługa systemów informatycznych firmy (ewidencja, przygotowanie raportów)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 900 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Białystok
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podlaskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Białystok
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Białystok
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 900 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.04.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
-doświadczenie w obsłudze klienta,-znajomość obsługi komputera (Windows, Office)-umiejętność pracy pod presją czasu-doświadczenie w branży ubezpieczeniowej będzie dodatkowym atutem
Nazwa pracodawcy: ABC Broker Rafał Gardocki
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Adres pracodawcy:
Księdza Arcybiskupa Edwarda Kisiela 5a/20, 15-361 Białystok, powiat: m. Białystok, woj: podlaskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, List motywacyjny przesłać na adres: rekrutacja (at) abcpolisa.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podlaskie
Powiat pracodawcy: m. Białystok
Gmina pracodawcy: Białystok
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Białystok
Ulica pracodawcy: Księdza Arcybiskupa Edwarda Kisiela
Numer budynku pracodawcy: 5a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Białymstoku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 25.04.2016
Oferta pracy ważna do: 25.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
księgowaanie, fakturowanie, dokumentów na rachunkach klientów arabs, kontakt z klientem arabskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-07-05 - Łódź (łódzkie)
- pozyskiwanie klientów systemów Comarch, Enova, Insert,- wspomaganie wdrożeń oprogramowania u klienta,- zapewnienie opieki serwisowej nad wdrażanymi systemami,- przeprowadzenie prezentacji oferowanych rozwiązań, - budowanie i utrzymanie relacji z Klientami Firmy
PESTAR SP. Z O. O. - 2016-12-06 - Starogard Gdański (pomorskie)
Kalkulacja podatku wgdanych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech.Praca w godz.8-16
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Opole (opolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Legnica (dolnośląskie)
rozbiór mięsa wołowego
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Stare Kobiałki (lubelskie)
TELEFONICZNA OBSŁUGA AKTUALNYCH KLIENTÓW BANKU.
CALL CENTER POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży żurawi
TADEUSZ SZOSTEK PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE - 2016-07-18 - Ostrowiec (zachodniopomorskie)
prowadzenie eksploatacji w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń i instalacji energetycznych podstawowego procesu technologicznego wytwarzania energii elektrycznej, na stanowisku Obchodowego kotła w poszczególnych fazach: uruchamiania, prowadzenia ruchu, wyłączania, likwidacji awarii zgodnie z instrukcjami; znajomość zasad działania, budowy, układów połączeń i stanu technicznego wszystkich urządzeń i instalacji przynależnych i współpracujących z przydzielonym blokiem energetycznym pozostających w zakresie działania Obchodowego Kotła;systematyczne prowadzenie i przechowywanie codziennej dokumentacji ruchowej według zatwierdzonych wzorów i ustalonych zasad; uczestniczenie w remontach, rozruchach poremontowych i pomodernizacyjnych; udział w procesie organizacji prac na polecenia pisemne zgodnie z obowiązującymi przepisami; udział w procesie wykrywania usterek i zakłóceń w pracy urządzeń, oraz usuwania ich w celu zapewnienia ciągłości pracy urządzeń wytwórczych; dbanie o powierzone do dyspozycji składniki mienia i używanie ich zgodnie z przeznaczeniem; utrzymanie porządków na obiektach przydzielonego bloku energetycznego wg ustalonych zasad.Bezpłatny dowóz do pracy z miejscowości: Bogatynia, Jędrzychowice, Kopaczów, Łagów, Opolno Zdrój, Platerówka, Porajów, Radzimów, Sieniawka, Sulików, Zawidów, Zgorzelec ;
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna S.A Oddział Elektrownia Turów - 2018-01-31 - Bogatynia (dolnośląskie)
obsługa wypożyczalni samochodów
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Łagów (dolnośląskie)
Dzialania związane z zapewnieniem zgodnosci Systemu Zarządzania Jakością, kontakt z organami nadzoru, sporządzanie i aktualizacja dokumentacji Księgi Jakości, procedur?
MERCUR TRADE SP. Z O.O. SP. KOMANDYTOWO-AKCYJNA - 2018-12-07 - Staniszcze Małe (opolskie)
Obsługa automatów tokarskich. Właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń. Wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem. Zapewnienie maksymalnego wykorzystania czasu pracy maszyn i minimalizacja czasu wymiany narzędzi.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2016-08-11 - Legnica (dolnośląskie)
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Żagań (lubuskie)
Rekrutacja pracowników do pracy w Holandii.Organizacja przyjazdu izakwaterowania. Przeprowadzenia testów języka angielskiego.Nawiązywanie kontaktu z partnerami, poszukiwanie nowych partnerówdo rekrutacji w Europie. Praca w godzinach 8-16
Time2work sp. z o.o. - 2017-05-22 - Opole (opolskie)
wg stanowiska
AMAGO Sp. z o.o. - 2017-05-08 - Liszki (małopolskie)
•przygotowywanie dokumentacji do postępowań przetargowych (kosztorysy, oferty, dokumenty formalne)•analiza postępowania przetargowego (zakres prac, lokalizacja, technologia prowadzonych robót, charakter wynagradzania)•weryfikacja i analiza planu zakupów•przygotowywanie zapytań ofertowych•analiza otrzymanych ofert•zamówienie materiału, sprzętu•przygotowywanie opracowań, zestawień po wykonawczych•negocjacje z dostawcami materiałów i usług•współpraca z działem handlowym w zakresie pozyskanych ofert i warunków ich realizacji•współpraca z kierownikiem budowy/ robót w zakresie dostaw•przygotowywanie i wykonywanie kosztorysów
AKCES BK Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
Kontakt z klientami.Realizowanie planów sprzedaży.Raportowanie.Praca od pon-pt w godz.8-16.
kontakt przez PUP - 2018-05-01 - Janki (mazowieckie)
obsługa obecnych i przyszłych klientów hurtowni, w tym z krajów Europy Wschodniej, całościowy nadzór nad procesem zakupu towaru z Turcji: nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towaru, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów nadzór nad płatnościami
kontakt przez PUP - 2018-11-30 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
1 .Praca jako druga linia wsparcia helpdesk w trudniejszych problemach ze sprzętem ioprogramowaniem wPałacu Kultury Zagłębia i jego placówkach.2. Prowadzenie bieżących spraw zakupów i zaopatrzenia PKZ w potrzebny sprzęt informatyczny ioprogramowanie, przygotowanie dokumentacji i procedur zamówień publicznych związanych zzakupem sprzętu, oprogramowania i usług zewnętrznych w zgodzie z wewnętrznym regulaminem zakupów. 3. Zapewnienie podstawowego wsparcia użytkowników w oprogramowaniu ERP Symfonia, Płatnik, podpis elektroniczny, systemy bankowe.4. Pomoc użytkownikom z zakresu pakietu MS Office. 5. Instalacja i regularna aktualizacja oprogramowania oraz systemów operacyjnych stanowiskach roboczych. Reagowanie na zgłoszone problemy i usterki. 6. Instalacja i konfiguracja nowego sprzętu informatycznego.7. Zarządzanie zakupionymi licencjami, prowadzenie ewidencji. 8. Bieżące sporządzanie dokumentacji sieci teleinformatycznej i systemów PKZ. 9. Udział w ciekawych projektach mających na celu dywersyfikację usług oraz zapewnienie ich wysokiej dostępności. 10. Poszukanie rozwiązań zastępczych dla obecnie funkcjonujących usług wśród wolnego oprogramowania na licencji GNU (uwalnianie licencji CAL) system pocztowy, globalny kalendarz, portal wewnętrzny itp.11. Udział w opracowywaniu i przygotowaniu planu Disaster Recovery.12. Udział w dostosowywanie i szukanie mechanizmów zwiększających bezpieczeństwo danych. Analiza ryzyka, wdrażanie mechanizmów bezpieczeństwa zapewniających zgodność z przepisami RODO oraz współpraca z Inspektorem Ochrony Danych (IOD).
PAŁAC KULTURY ZAGŁĘBIA - 2018-06-28 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORECA, kontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacji
LEPUS 2 Marian Zając - 2017-01-04 - Jarocin (wielkopolskie)
Współpraca z kierownikiem budowy, weryfikacja dokumentacji, przygotowanie i prowadzenie budowy od strony formalnej, odpowiedzialność za przepływ dokumentów podczas realizacji budowy, przygotowywanie raportów z prowadzonych prac, przygotowywanie dokumentacji -do przetargów, w trakcie i po zakończeniu budowy.
kontakt przez PUP - 2018-10-09 - Łódź (łódzkie)
j.w.
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Państwowa Szkoła Muzyczna I st. nr 5 im. H. Wieniawskiego - 2018-07-02 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów obcojęzycznych, nawiązywanie kontaktów, prowadzenie negocjacji.
Biuro Obsługi Biznesu Centrum + Spółka z o.o. - 2017-06-06 - Garcz (pomorskie)
Sprzedaż paszy i karmy dla zwierząt domowych
F.H.U. VetRol Sylwia Zych - 2017-02-01 - Sokolniki (podkarpackie)
- Synergy Poland poszukuje pracownika na następujące stanowisko: Specjalista ds. Handlowych- Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych; Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientem; Przygotowywanie ofert handlowych; Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych; Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT; Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów; Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: 3000 do 3300 zł /brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min.2 lata w obsłudze klientów i sprzedaży produktów i usług (preferowane doświadczenie w branży zaawansowanych technologii informatycznych). Wymagana umiejętności budowania i rozwijania pozytywnych relacji z klientami. Wymagana silna motywacji do osiągania celów. Wymagane wysokie umiejętności komunikacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-30 - Katowice (śląskie)
Ustalanie i rozliczanie kosztów produkcji; kontrola kosztów produkcji/ czas pracy, materiały, surowce;
METAL-GUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-11 - Zielona Góra (lubuskie)
- obsługa nieruchomości na rynku pierwotnym,- przygotowanie i prezentacja ofert handlowych,- organizacja spotkań oraz prowadzeni prezentacji i Klientów,- przygotowanie ofert,- zawieranie umów,- administrowanie zawartymi umowami,- posprzedażna obsługa klienta,- aktywne pozyskiwanie klientów.czas pracy 09.00-17.00
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Mielec (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Mrągowo (warmińsko-mazurskie)
pomoc przy wykonywaniu robót, rozładowanie towaru, pomoc majstrowi, dbanie o porządekpraca na terenie Polski
MELDO KRZYSZTOF SABAT - 2018-10-04 - Rzeszów (podkarpackie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)