SPECJALISTA D/S ORGANIZACYJNO - SPORTOWYCH (ŻAGAŃ) Żagań oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA D/S ORGANIZACYJNO - SPORTOWYCH (ŻAGAŃ)
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
Data publikacji: 2016-02-01
Lokalizacja: Żagań (lubuskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa biura, sporządzanie analiz i raportów, realizacja programów sportowych, oragnizowanie imprez sportowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA D/S ORGANIZACYJNO - SPORTOWYCH (ŻAGAŃ)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Żagań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 08.02.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_1: niemiecki, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
biegła obsługa komptera, programów graficznych; zdolności organizacyjne
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Adres pracodawcy:
Dworcowa 9, 68-100 Żagań, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV lub skierowanie z PUP
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Żagań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Żagań
Ulica pracodawcy: Dworcowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: Pałac Książęcy
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Żaganiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 02.02.2016
Oferta pracy ważna do: 30.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 01.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
pomoc w obsłudze administracyjno-kadrowej pracowników, konstruowanie i zamieszczanie ogłoszeń
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Sprzedaż pożyczek, zakładanie lokat, pośrednictwo ubezpieczeniowe.
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa JAWORZNO - 2017-10-26 - Gniezno (wielkopolskie)
zgłoszenia do ZUS, deklaracje ZUS, płace
DOMINIK GRUSZCZYŃSKI plFOREST - 2016-09-05 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Bieżąca obsługa kadrowo - płacowa firmy.System czasu pracy- jeden tydzień 07:00-15:00, drugi tydzień 08:00-16:00.
Magtrans Sp. z o.o. - 2018-01-18 - Busko-Zdrój (świętokrzyskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
praca w biurze Inowrocławskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, w informacji turystycznej (poniedziałek piątek 9.00 17.00, sobota 9.00 13.00);udzielanie informacji turystycznej oraz kulturalnej o Inowrocławiu i Kujawach Zachodnich;prowadzenie sprzedaży produktów z oferty turystycznej m.in. wydawnictw, biletów autobusowych, biletów na imprezy kulturalne;udział w imprezach wystawienniczych;tworzenie produktów turystycznych;kreowanie pozytywnego wizerunku Inowrocławia i Kujaw Zachodnich;współtworzenie innowacyjnych rozwiązań dot. turystyki w Inowrocławiu;współpraca z branżą turystyczną.
INOWROCŁAWSKA LOKALNA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA - 2017-10-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie obiektów medycznych.
SUPERSPECJALISTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-20 - Kraków (małopolskie)
wyksz. wyższe prawnicze,bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie,bardzo dobre zdolności komunikacyjne,dobra znajomość pakietu Ms Office ( EXcel, Word),rzetelność i dokładność,umiejętność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków, dyspozycyjność;prawna analiza i weryfikacja dokumentów w języku angielskim, tworzenie umów i opinii prawnych, a także monitorowanie zmian w regulacjach prawnych, prowadzenie dokumentacji organizacyjnej Spółki, zarówno w formie pisemnej jak i elektronicznej,
PRESTIGE MJM Sp.z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-11-02 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
wg programu stażu. Staż z Funduszu Pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Łask (łódzkie)
fakturowanie sprzedaży, wprowadzanie wyciagów bankowych, nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w firmir, współpraca w dziale handlowym i działem ksiegowości, windykacja należności
MATPLAST SP. Z O.O. - 2017-07-31 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
kompletowanie, segregowanie oraz rejestrowanie pism i korespondencji, uczestniczenie w przygotowywaniu umów, pism i aktów, archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy konserwacji eksponatów Izby Regionalnej, w szczególności zabytkowych tkanin oraz strojów krakowskich w postaci uzupełnienia haftów oraz brakujących elementów pasmanteryjnych, opisie kartotek eksponatów , umów darowizn itp. przygotowanie ekspozycji zabytków kultury materialnej, bieżące prowadzenie magazynu archiwaliów Izby, gromadzenie i archiwizacja materiałów archiwalnych zgromadzonych w toku etnograficznych badań terenowych, kwerend muzealnych, archiwalnych i bibliotecznych,- opracowywanie materiałów edukacyjnych, tekstów na stronę internetową, organizacja konkursów na obrzędy i pamiętnikimieszkańców wsi dotyczące wiedzy ludowej w zakresie obrzędów corocznych, rodzinnych, itp., będące podstawą opracowywania scenariuszy wystaw, lekcji Izby Regionalnej i imprez folklorystycznych organizowanych przez Izbę, przeprowadzanie kontroli stanu zachowania zabytkowych obiektów będących własnością Izby i sporządza raporty na potrzeby dyrektora,- pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków na działalność Izby,-prowadzenie działań mających na celu promocję Izby na terenie powiatu krakowskiego oraz prowadzenie działań oświatowych,- wyszukiwanie ofert konkursowych projektów w ramach programów ministerialnych i unijnych, pomoc w pozyskiwaniu sponsorów na konkretne działania Izby wydawnictwa, imprezy, wystawy, itp., współpraca z lokalnymi mediami, prasą i radiem,- pomoc w opracowaniu scenariuszy oraz konspektów żywych lekcji historii Gminy Zielonki związanych z wykorzystaniem eksponatów Izby, opracowywanie na polecenie dyrektora projektów, planów i sprawozdania Izby.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2016-08-17 - Zielonki (małopolskie)
- Wykonywanie badań nieniszczących w zakresie posiadanych kompetencji. Opracowywanie dokumentacji technicznej z wykonywanych badań. Koordynacja pracy podległych pracowników. Bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacjach na terenie całej Polski (wówczas pracodawca zapewnia zakwaterowanie).- Wynagrodzenie: od 3000 (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Wymagane MT2, VT2 oraz mile widziana znajomość pozostałych metod NDT. Prawo jazdy kat. B Znajomość rysunku technicznego i norm badawczych oraz zagadnień związanych ze spawalnictwem, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office Mile widziana znajomość języka angielskiego lub języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-18 - Katowice (śląskie)
w/g stanowiska
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe "FILPEX" Kielce - 2018-03-19 - Kielce (świętokrzyskie)
dostarczanie usług HR w zakresie benefitsów, wyrównań oraz tworzenie list płacowych dla kadry menadżerskiej
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Kraków (małopolskie)
wg. stanowiska
DORADCA PODATKOWY ALBERT KOKOSZKA - 2017-03-23 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-07-17 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa i administrowanie systemami i sieciami informatycznymi.
Jednostka Wojskowa nr 3918 - 2017-10-27 - Jarocin (wielkopolskie)
Sprzedaż produktów bankowych
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
- GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania. Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie. Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu- zostańwspółtwórcą sukcesu Grupy Kapitałowej FARMACOL. - Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko: Specjalista Ds. Kadr i Płac. Miejsce pracy : Katowice. - Opis stanowiska: realizacja procesów personalnych w zakresie nawiązywania i rozwiązywania umów cywilnoprawnych. Naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płacprzygotowywanie deklaracji podatkowych. Sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS. Przygotowywanie raportów, statystyk i zestawień dotyczących spraw kadrowo- płacowych. Sporządzanie, prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji osobowej pracowników. Przygotowywanie dokumentów kadrowych pracowników.- Firma oferuje: zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, pracę w stabilnej i rozwijającej się firmie, przyjazną atmosferę pracy.- Wynagrodzenie: 2500 zł/brutto + 500 zł premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Wymagane dwuletnie doświadczenie w obsłudze kadrowo - płacowej dla min. 250 osób. Wymagana biegła obsługa MS Office (w szczególności Excel), bardzo dobra znajomość programu Płatnik, rozwinięte zdolności analityczne, znajomość zagadnień z zakresu kadr, dobra organizacja czasu pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, sumienność, dokładność.
FARMACOL ITB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-18 - Katowice (śląskie)
Handel towarami poza granicami Polski oraz szukanie nowych klientów.
DMC CARBON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
obsługa klienta
POZNAŃDIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-26 - Poznań (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie oferowanych produktów, utrzymanie standardów handlowych, profesjonalna obsługa klientów w salonie
LIBERTY POLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-07-25 - Oświęcim (małopolskie)
administrowanie sklepem internetowym,kreowanie grafiki na potrzeby sklepu internetowego,zarządzanie kampaniami reklamowymi i marketingowymi,pozycjonowanie,kontrola wyników
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
.
UBOJNIA TRZODY CHLEWNEJ "PÓŁTUSZE" Bogdan Adamkiewicz - 2018-02-15 - Borek Wielkopolski (wielkopolskie)
Obecnie prowadzimy rekrutację na: Specialista ds. obsługi klienta. Szukamy osoby, która dołączy do naszego międzynarodowego zespołu E-commerce, rozwijającego sklepy internetowe REDMOND w Europie. Rolą tej osoby będzie obsługiwanie zamówień poprzez platformę sklepową oraz kontakt z klientem . Umiejętność radzenia sobie z problemami przy obsłudze klientów jak i programów komputerowych (np. Wf-Mag czy Excel), okaże się kluczową wartością w dynamicznie funkcjonującym środowisku.Wymagania obowiązkowe:•2 letnie doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży•znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację pisemnąMile widziane:•znajomość innego europejskiego języka•doświadczenie w pracy w korporacjiPrześlij nam swoje CV oraz list motywacyjny.
REDMOND Sp. z o. o. - 2016-02-19 - Siedlce (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji pracowniczej. Sporzadzanie list płac, rozliczenia deklaracji z ZUS, US. Obsługa programu płatnik, sporządzanie zestawień i raportów.Wymagane wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie zawodowe min. 1 rok. Wynagrodzenie brutto 1850zł.
Hotel Amax s.c. - 2016-05-05 - Mikołajki (warmińsko-mazurskie)
Prowadzenie marketingu firmy, pozyskiwanie nowych klientów.
Telewizja Kablowa VIDEO- KADR Marek Madej - 2015-12-11 - Zamość (lubelskie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-09-14 - Warszawa (mazowieckie)
przyjmowanie, rejestrowanie korespondencji przychodzącej i wychodzącej; opisywaniem faktur; roznoszenie poczty na działy ; zastepstwo asystentki zarządu
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)