SPECJALISTA DS.REKRUTACJI (1/2 ETATU) Tychy oferta pracy INWEMER SYSTEM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS.REKRUTACJI (1/2 ETATU)
Wynagrodzenie: od 925 PLN
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników.
Data publikacji: 2016-02-03
Lokalizacja: Tychy (śląskie)
Pracodawca: INWEMER SYSTEM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Rekrutacja pracowników.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 925 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS.REKRUTACJI (1/2 ETATU)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tychy
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Tychy
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tychy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 925 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.02.2016
Data zakończenia pracy: 02.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B (własny samochód); orzeczenie o niepełnosprawności, mile widziane doświadczenie na ww. lub podobnym stanowisku, miejscu pracy - Tychy, Katowice,
Nazwa pracodawcy: INWEMER SYSTEM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy: 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt tel. 508-064-098
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Profil działalności pracodawcy: Sprzątanie i czyszczenie obiektów
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw rekrutacji pracowników
Data dodania oferty pracy: 03.02.2016
Oferta pracy ważna do: 29.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Szukamy specjalisty ds. zakupów - umowa na okres próbny, docelowo na stałe- czas pracy 8h, w godz. 8-16- wynagrodzenie do ustalenia ( 2.800,00 na okresie próbnym).Zakres obowiązków:- współpraca z kontrahentami krajowymi i zagranicznymi- monitorowanie stanu zapasów magazynowych- zapewnienie dostępności materiałów- planowanie i składanie zamówień i ich koordynacja- monitorowanie przebiegu współpracy z dostawcami (aktualny cennik, rabaty, terminowość dostaw)- współpraca z innymi działami - sporządzanie analiz i dokumentacji- dokonywanie zakupów zgodnie z istniejącymi przepisami prawnymi- organizowanie transportu i ustalanie terminów dostaw z magazynemWymagania- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie- wykształcenie minimum średnie (preferowane wykształcenie wyższe)- znajomości środowiska Windows, MS Office- zaangażowanie w wykonywane obowiązki- zdolności analitycznego myślenia, pomysłowości i kreatywności- samodzielność oraz doskonała organizacja czasu pracy- odporność na stres oraz umiejętność pracy w zespole- łatwości nawiązywania kontaktów- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku.Kandydatów spełniających nasze oczekiwania prosimy o przesłanie aplikacji oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych na adres e-mail: kadry (at) aku.pl Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U.z 2015r., poz. 2135 z późn. zm.)."
AKU SPÓŁKA Z O.O. TCZEW - 2017-11-14 - Tczew (pomorskie)
wprowadzanie danych do systemu kadrowo-płacowego,prowadzenie teczek akt osobowych oraz kontrola badań lekarskich, przygotowywanie dokumentów dla pracowników zgodnie z Kodeksem Pracy,kontrolaniezbędnych uprawnień pracowników
Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. prof. Z. Religi w Słubicach Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Słubice (lubuskie)
jw.
Instytut Podstawowych Problemów Techniki - 2016-10-10 - Warszawa (mazowieckie)
przeszukiwanie rynku, zarządzanie płatnościami, negocjacja cen
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-09-12 - Bażanowice (śląskie)
-Udział w nadzorowaniu funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakości w przedsiębiorstwie.-Udział w wewnętrznych i zewnętrznych auditach jakości.-Tworzenie i aktualizacja dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością.-Ocena dostawców zewnętrznych.-Planowanie i wykonywanie działań przed i poauiditowych.-Inicjowanie ,monitorowanie wdrażania oraz przegląd statusów realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.Udział w rozwiązywaniu bieżących problemów jakościowych (umknięcie wewnętrzne,reklamacje).-Odpowiadanie przed Pełnomocnikiem Zarządu ds.SZJ.
"ADMILL" Sp. z o.o. - 2016-10-03 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Udział w przygotowywaniu dokumentacji wniosku o dofinansowanie realizacji projektów. Weryfikacja kwalifikowalności uczestników projektów w ramach realizowanego naboru. Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektów oraz dokumentacji działań podejmowanych w projektach w zakresie realizowanych w nim usług i instrumentów rynku pracy. Stosowanie przyjaznego języka podczas realizacji zadań w projektach oraz przestrzeganie zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami,5.Przestrzeganie właściwych polityk i zasad wspólnotowych, w tym polityki równości szans i koncepcji zrównoważonego rozwoju w ramach projektów.Prowadzenie bieżącego monitoringu realizowanych zadań w projektach oraz stopnia osiągnięcia założonych wskaźników produktu oraz rezultatu projektów. Udział w przygotowywaniu danych do sprawozdań sporządzanych w poszczególnych komórkach organizacyjnych tut. urzędu, niezbędnych do opracowywania sprawozdawczości m.in. w ramach SL 2014. Bieżący monitoring realizowanych projektów oraz odpowiedzialność za ich prawidłową realizację, ze szczególnym uwzględnieniem realizowanych usług i instrumentów rynku pracy. Współpraca z komórkami Urzędu merytoryczne odpowiedzialnymi za realizację zadań w ramach realizowanych projektów. Opracowywanie dodatkowych sprawozdań, materiałów oraz informacji niezbędnych przy realizacji projektów. Promocja realizowanych projektów oraz informowanie otoczenia o źródłach ich finansowania. Przestrzeganie właściwego oznaczania, przechowywania dokumentacji projektów. Sumienne wykonywanie innych poleceń służbowych i zadań przekazywanych przez przełożonych. Doskonalenie wiedzy oraz podnoszenie kwalifikacji zawodowych w ramach wykonywanych zadań. Należyte i zgodne z prawem wykonywanie zadań należących do zajmowanego stanowiska. Gruntowna znajomość obowiązujących na stanowisku przepisów. Działanie wnikliwe, szybkie i bezstronne. Przestrzeganie zasad bhp i p.poż.
Powiatowy Urząd Pracy w Płocku - 2016-03-09 - Płock (mazowieckie)
Mile widziane doświadczenie, prawo jazdy kat. C, kurs na przewóz rzeczy. Miejsce pracy kraj lub Europa.
PHU GALAXY PIOTR OGÓREK - 2015-11-30 - Mysłowice (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie dodatkowych źródeł finansowania firmy; poszukiwanie sponsorów; poszukiwanie dotacji samorządowych; przygotowanie ofert i wniosków; kontakt mailowy i telefoniczny.
Fundacja Football Academy Group - 2016-11-16 - Opole (opolskie)
Zgodne ze stanowiskiem; praca w godz. 7-15; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7-15
Słupska Fabryka Obuwia"NORD" - 2016-06-20 - Strzelinko (pomorskie)
Zamawianie części do maszyn rolniczych, nadzór z organizacją remontów maszyn urządzeń rolniczych
ROLNYVIK Sp. z o.o. Barciany - 2017-05-17 - Barciany (warmińsko-mazurskie)
specjalista do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
montaż instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, kotłowni, pomp ciepła, instalacji solarnych, przydomowych oczyszczalni ścieków, systemów kominkowych, armatury sanitarnej, prace ogólnobudowlane
Zakład Ogólnobudowlany Hydro-Lux - 2015-12-01 - Iława (warmińsko-mazurskie)
Główne obowiązki:• Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych• Realizowanie założonych planów sprzedażowych• Pozyskiwanie nowych członków Kasy• Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje-Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-12-12 - Wola (śląskie)
Praca w biurze przygotowywanie zamóweiń do wysyłki, wystawianie faktur, listów przewozowych. Bieżąca korespondencja z klientami. Oferujemy przeszkolenia w pełnym zakresie, praca od poniedziałku do piątku 8-16 w Markach
Hurtownia Opakowań Anna Gumowska - 2016-06-17 - Marki (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
- profesjonalna sprzedaż produktów z oferty mleko & miód cafe: lodów w gałkach własnej produkcji, kawy połączona z obsługą ekspresu do kawy oraz napojów zimnych, udzielanie informacji o sprzedawanych produktach, promocjach , itp., obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, utrzymanie czystości i porządku w miejscu pracy. -Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następna umowa na czas określony -1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 10:00-18:00. Praca również w soboty, niedziele i święta. Mile widziane doświadczenie w branży gastronomicznej i sprzedaży. Kontakt telefoniczny (tel.: 605-530-925, 781-210-212) w godz.: 8:00-20:00 lub e-mail: ksiegowa (at) vp.pl
Zenon Niemczycki Zajazd „Polonez”/ MLEKO&MIOD CAFE - 2018-03-16 - Katowice (śląskie)
Pozyskiwanie klientów, kontrola dokumentów, organizacja imprez, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Barlinek (zachodniopomorskie)
- Zawieranie umów generalnych dotyczących odtwarzania utworów muzycznych i słownomuzycznych.- Wynagrodzenie: 2400 do 3000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00, 10:00-18:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy przy telefonie w callcenter lub sprzedaży. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: cos4 (at) stoart.org.pl
ZWIĄZEK ARTYSTÓW WYKONAWCÓW STOART - 2016-02-15 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie min. średnie, dobra organizacja czasu pracy, umiejętność nawiązywania kontaktów, wysoka kultura osobista, sumienność, dobra obsługa komputera i urządzeń biurowych; zakres obowiązków: przedstawianie oferty handlowej, doradztwo w zakresie oferowanych produktów, obsługa klientów i podtrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych, negocjowanie i podpisywanie umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
DUDZIK RAFAŁ "INTER-BUD" - 2017-11-28 - Gliwice (śląskie)
-obsługa klienta w salonie sprzedaży okien
GOTEX MARIUSZ GRZELA - 2016-08-11 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2017-10-02 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Specjalista do spraw księgowości
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Stary Sącz (małopolskie)
pr.interw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Kraków (małopolskie)
telefoniczne negocjowanie terminu spłat zadłużenia, prowadzenie działań windykacyjnych z wykorzystaniem narzędzie przewidzianych w procedurze spółki, monitorowanie spłat, obsługa korespondencji, przygotowywanie raportów z prowadzonych działań, realizacja zadań ilościowych i jakościowych, aktualizacja bazy adresowej dłużników, współpraca z innymi działami w celu rozwiązania zapytań klientów
A-TRYBUT Polski Holding Rekrutacyjny S.A. - 2016-04-01 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTA ZAGRANICZNEGO W ZAKRESIE SPRZEDAŻY ŁOŻYSK
VTL POLAND Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
kontakty handlowe z dostawcami leków, kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-06-19 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, wystawianie świadectw pracy, sporządzanie umów cywilnoprawnych, sporządzanie list płac
kontakt przez PUP - 2018-05-09 - Gryfino (zachodniopomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Ostrołęka (mazowieckie)
Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-02-24 - Rzeszów (podkarpackie)