SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I PRZETARGÓW Jastrzębie-Zdrój oferta pracy Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I PRZETARGÓW
Wynagrodzenie: 3 200 - 4 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Data publikacji: 2017-10-02
Lokalizacja: Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Pracodawca: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowanie dokumentacji przetargowej pod względem formalno-prawnym, w tym ustalenie zakresu merytorycznego przygotowanych treści zapytań ofertowych i SIWZ, współpraca z Inżynierem Kontraktu i kopalniami w zakresie przygotowania zapytań ofertowych i SIWZ oraz sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, rady Nadzorczej oraz Ministra Skarbu Państwa, we współpracy z Inżynierem Kontraktu i kopalniami przygotowanie odpowiedzi i wyjaśnień na składane przez oferenta zapytania, kompleksowa obsługa przetargów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 200 - 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. INWESTYCJI I PRZETARGÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jastrzębie-Zdrój
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 200 - 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: ekonomiczne lub prawnicze lub zarządzanie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
umiejętność efektywnej komunikacji w mowie i piśmie
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: staranność i rozważność w działaniu
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
znajomość i umiejętność praktycznego stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność, dokładność, terminowość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność organizacji pracy własnej
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_0:
mile widziane studia podyplomowe z zakresu zamówień publicznych
wymagania_wymaganiaDodatkowe_uprawnienia_1: mile widziane 2 letnie doświadczenie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
CV, podanie, kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie www.jzr.pl w zakładce "Praca w JZR"), dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie), dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy), kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje. Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie, ul. Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój z ZAZNACZENIEM STANOWISKA PRACY! Można również kontaktować się telefoniczne na nr 32-72 15 100, szczegóły oferty są dostępne na stronie www.jzr.pl
Nazwa pracodawcy: Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Adres pracodawcy:
Węglowa 4, 44-268 Jastrzębie-Zdrój, powiat: m. Jastrzębie-Zdrój, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV, podanie, kwestionariusz osobowy (dostępny na stronie www.jzr.pl w zakładce "Praca w JZR"), dokumenty potwierdzające wykształcenie (kopie), dokumenty potwierdzające staż pracy (kopie świadectw pracy), kopie dokumentów potwierdzające posiadane kwalifikacje. Komplet dokumentów należy złożyć w sekretariacie, ul. Węglowa 4, 44-335 Jastrzębie-Zdrój z ZAZNACZENIEM STANOWISKA PRACY! Można również kontaktować się telefoniczne na nr 32-72 15 100szczegóły oferty są dostępne na stronie www.jzr.plkontakt osobisty lub telefoniczny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Jastrzębie-Zdrój
Gmina pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jastrzębie-Zdrój
Adres strony pracodawcy: www.jzr.pl
Ulica pracodawcy: Węglowa
Numer budynku pracodawcy: 4
Profil działalności pracodawcy:
usługi dla kopalń, górnictwa, usługi remontowe
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Jastrzębiu-Zdroju
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 02.10.2017
Oferta pracy ważna do: 02.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sprzedaż i obsługa beneficjentów
SUDER & SUDER Spółka zo.o. - 2016-07-06 - Żary (lubuskie)
Realizacjia zakupów biomasy.Nadzór nad harmonogrami dostaw biomasy, organizacja logistyki dostaw.Prowadzenie ewidencji dostaw biomasy.Współpraca z dostawcami biomasy oraz kierownictwem i służbami Jednostek Wtórnych w Grupie TAURON,Sporządzanie wymaganych raportów i analiz.Kontrola stanów magazynowych.Praca w systemie IFS.
Biomasa Grupa TAURON Sp. z o.o. - 2016-06-03 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Przygotowywanie ofert handlowych i doradztwo techniczne, opracowywanie zamówień, kontakt z klientem
KNS Śląska Fabryka Okien s.c. - 2016-02-10 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Wykonywanie zleconych prac. Weryfikacja sprawozdań finansowych. Analiza danych finansowych. Przygotowywanie analiz biznesowych. Przygotowywanie deklaracji podatkowych. - Wynagrodzenie: nie mniej niż 3400 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe: ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub zarządzania lub filologicznym (angielska, niemiecka, francuska). Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności: znajomość pakietu MS OFFICE w szczególności MS Excel, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole.Wymagana znajomość języków obcych: OPCJA-1 lub OPCJA-2 lub OPCJA -3:OPCJA-1: Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-2: Dobra znajomość języka niemieckiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.OPCJA-3: Dobra znajomość języka francuskiego i dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Katowice (śląskie)
Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów, prowadzenie rozmów kwalifikacyjnych.
Bixen Sp. z o. o. - 2018-06-27 - Gdańsk (pomorskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-12-11 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie oraz obsługa klientów, odpowiadanie na zapytania mailowe i telefoniczne. Sporządzanie ofert handlowych, negocjowanie warunków zakupu i sprzedaży. Tworzenie ofert handlowych, uczestnictwo w wystawach, targach krajowych i zagranicznych. W razie konieczności dokonywanie tłumaczeń dokumentów.
ABELMET EUROPE ŻANA GUTOWSKA MARUSZAK - 2018-02-16 - Lublin (lubelskie)
- prowadzenie działalności szkoleniowej i kursowej, umożliwiającej młodzieży zdobycie kwalifikacji zawodowych,- pośrednictwo między młodzieżą zainteresowaną szkoleniami a zakładami pracy gotowymi do przeprowadeznia szkoleń,- nawiązywanie kontaktów ze specjalistycznymi firmami szkoleniowymi,- rozpoznawanie potrzeb pracodawców na lokalnym rynku pracy oraz potrzeb potencjalnych pracowników w zakresie szkoleń.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda OHP we Wrocławiu - 2017-11-10 - Kowary (dolnośląskie)
przygotowywanie umow, dkomuentów księgowych, listów biznesowych; praca z klientem; rozwiązywanie konfliktów; dostarczanie dokumentów, odbieranie telefonów; praca przy komputerze; załatwianie spraw technicznych; praca w godz.; 9-13 oraz 14-18
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Opole (opolskie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
wyksz. kierunkowe,biegła znajomość czytania schematów elektrycznych,praktyczna znajomość zasad połączeń elektrycznych niskich napięć,doświadczenie w podłączaniu szaf sterowniczych ora z w podłączaniu elementów automatyki przemysłowej,prawo jazdy kat. B,znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,gotowość do wyjazdów służbowych,miejsce pracy: teren kraju oraz wyjazdy zagraniczne;wykonywanie podlączeń elektrycznych maszyn oraz linii produkcyjnych, podłączanie szaf elektrycznych
MG TECHNOLOGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-13 - Karski (wielkopolskie)
1.Dokonywanie wstępnej kontroli zgodności oraz kompletności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych.2.Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami i prowadzenie pełnej dokumentacji wynagrodzeń osobowych przy pomocy programu finansowo-księgowego.3.Sporządzanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami ZUS, PDOF, GUS oraz sprawozdań z wynagrodzeń oraz naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego oraz należnych składek przy pomocy programu PŁATNIK.4.Pomoc w opracowywaniu projektu budżetu w zakresie dot. zatrudnienia i wynagrodzenia w jednostce oraz sporządzanie raportów, analiz i symulacji kadrowo-płacowych.5.Współpraca z instytucjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi.6.Wykonywanie niezbędnych czynności związanych z realizacją zadań Oddziału
Państwowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-07-19 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
logistyk
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Wielowieś (kujawsko-pomorskie)
dobór środka transportu do zlecenia, nadzór zleceń transportowych, współpraca z kontrahentami, obieg korespondencji
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
praca związana z kadrami
PRYNCY TEKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-15 - Łazy (lubelskie)
realizacja strategii marketingowej przedsiębiorstwa; obsługa zagranicznych serwisów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych; obsługa klienta; analiza efektywności działań marketingowych oraz raportowanie; aktywna współpraca z działem sprzedaży i zakupów; bieżący monitoring rynku i konkurencji; negocjowanie warunków współpracy z wykonawcami i podwykonawcami; współpraca z agencjami zewnętrznymi, grafikami, działem sprzedaży i obsługi klienta
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Orzysz (warmińsko-mazurskie)
Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2015-12-15 - Kielce (świętokrzyskie)
Udział w realizacji procesów HR (między innymi administracja kadrowa, rozliczanie podróży służbowych, technologia/systemy informacji HR, wynagrodzenia)Wdrożenie, rozwój i utrzymywanie wysokiej jakości realizacji usług HR w centrum w KrakowieUtrzymywanie stałego kontaktu z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Kraków (małopolskie)
Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych,
kontakt przez OHP - 2018-02-19 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych- reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych- proponowanie działań usprawniającyh sprzedaż- sporządzanie dokumentacji dotyczacej sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-07-26 - Pokój (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-30 - Warszawa (mazowieckie)
koordynacja pracy podległych pracownikow, rekrutacja pracownikow, sporzadzanie raportow dziennych z produkcji
Service Lab Sp. zoo Wrocław - 2016-09-15 - Mława (mazowieckie)
prowadzenie zajęć/wykładów, prowadzenie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-27 - Trzebinia (małopolskie)
prowadzenie procesów rekrutacji, nawiązywanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami zlecającymi prowadzenie rekrutacji pracowników tymczasowych, prowadzeni i budowanie bazy danych kandydatów do pracy, potwierdzenie kandydatom warunków oferty, podpisywanie umów, nawiązywanie kontaktów i rekrutacja z Ukrainą
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Zielona Góra (lubuskie)
Prowadzenie spraw pracowniczych - kadry i płace dla firmy zatrudniającej ok. 50 osób. Praca na samodzielnym stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Stalowa Wola (podkarpackie)
kontrola jakości oraz ocena zgodności surowca, półproduktów i wyrobów gotowych; nadzór i monitorowanie czynności na poszczególnych etapach procesu produkcji; analizowanie systemów pomiarowych; audyt wyrobów gotowych; prowadzenie dokumentacji jakościowych; analiza i rozwiązywanie problemów jakościowych; wspieranie działów produkcji z dziedziny jakości
kontakt przez OHP - 2018-04-09 - Ruda Śląska (śląskie)
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim - 2018-01-18 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-09-01 - Siedlce (mazowieckie)