SPECJALISTA Pruszcz Gdański oferta pracy Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Stanowisko: SPECJALISTA
Wynagrodzenie: do 2 700 PLN
Zakres obowiązków: -przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Data publikacji: 2018-01-18
Lokalizacja: Pruszcz Gdański (pomorskie)
Pracodawca: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-przyjmowanie, kompletowanie i weryfikacja wniosków wraz z niezbędnymi załącznikami do ustalenia prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-wprowadzanie danych do programu komputerowego,-prowadzenie rejestrów (decyzji, zasiłków,świadczeniobiorców),-przygotowywanie pism do wnioskodawców o uzupełnienie stwierdzonych w toku analizy ewentualnych braków dokumentacyjnych,-współpraca z wnioskodawcami, instytucjami i organizacjami w zakresie pozyskiwania i sprawdzania dokumentacji niezbędnej dla przyznania prawa do świadczeń rodzinnych oraz świadczeniawychowawczego,-przygotowywanie projektów decyzji przyznających prawo do świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego lub o odmowie ich przyznania zgodnie z wymogami ustawy o świadczeniach rodzinnych oraz ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci,-sporządzanie sprawozdań,-tworzenie, bieżące prowadzenie i aktualizacja wykazów, informacji i rejestrów przyznanych świadczeń rodzinnych oraz świadczenia wychowawczego,-prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wypłatą świadczeń, sporządzanie list wypłat.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 700 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gdański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Pruszcz Gdański
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 700 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
obywatelstwo polskie,wykształcenie średnie lub wyższe,staż pracy przy wykształceniu średnim min. 5 lat, a przy wyższym 4 lata,pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,nieposzlakowana opinia.Wymagania dodatkowe: doświadczenie zawodowe na stanowisku administracyjnym związanym z obsługą klienta,znajomość przepisów prawnych w zakresie prowadzonych spraw,w szczególności: kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci, ustawy o świadczeniach rodzinnych, umiejętność redagowania pism urzędowych oraz umiejętność przygotowywania projektów decyzji,umiejętność obsługi komputera,predyspozycje osobowościowe: sumienność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność zarządzania czasem, komunikatywność, obowiązkowość, terminowość, dbałość o poprawność formalną i merytoryczną tworzonych dokumentów, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.Miejsce pracy: Pruszcz Gdański. Kontakt:wykształcenie wyższe,min. roczne doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z IT,umiejętność konfiguracji sprzętu PC i urządzeń peryferyjnych,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji aplikacji biurowych, w szczególności MS Office,bardzo dobra znajomość sprzętu komputerowego,bardzo dobra znajomość administracji i konfiguracji systemów operacyjnych z rodziny Windows,znajomość regulacji prawnych dotyczących samorządu województwa,znajomość obsługi komputera MS Office (Word, Excel, Power Point),brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,obywatelstwo polskie, nieposzlakowana opinia, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim, ul. Niepodległości 9 lub pocztą na adres Ośrodka z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty w Sekcji Świadczeń Rodzinnych w terminie do 23.01.2018 r. (tj. 14 dni od dnia opublikowania w BIP). Aplikacje, które wpłyną do tut. Ośrodka po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej tut. Ośrodka i na tablicy ogłoszeń wewnątrz budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim przy ul. Niepodległości 9.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5
Nazwa pracodawcy:
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Pruszczu Gdańskim
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Gdański Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Niepodległości 9, 83-000 Pruszcz Gdański, powiat: gdański, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVList motywacyjnyKwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnieni,Kserokopie świadectw pracy,Kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,Kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach,Oświadczenia kandydata ( własnoręcznie podpisane) o : posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, braku skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne lub przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: gdański
Gmina pracodawcy: Pruszcz Gdański
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pruszcz Gdański
Ulica pracodawcy: Niepodległości
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Gdański Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.01.2018
Data dodania oferty pracy: 15.01.2018
Oferta pracy ważna do: 23.01.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.01.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.01.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
praca biurowa - branża metalowa
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Lębork (pomorskie)
Specjalista z zakresu psychologii w Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów Sądzie Okręgowym w Łomży.
Sąd Okręgowy w Łomży - 2016-04-05 - Łomża (podlaskie)
analiza rynku pracy
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraśnik (lubelskie)
Budowanie listy potencjalnych sponsorów, pozyskiwanie dotacji samorządowych i unijnych, kontakt mailowy i telefoniczny z potencjalnymi sponsorami, przedstawianie oferty sponsoringu,prowadzenie negocjacji
Fundacja Football Academy Group - 2016-09-15 - Opole (opolskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiebiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-12-28 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Prowadzenie całości spraw związanych z rozliczniem podatku VAT jednostki.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe ekonomiczne, znajomość przepisów w zakresie VAT, znajomość orzecznictwa podatkowego podatku VAT w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność korzystania z aplikacji biurowych, 3 lata doświadczenia.
Urząd Miasta Radymno - 2016-04-07 - Radymno (podkarpackie)
przygotowywanie raportów i faktur dla klientów, ewidencja reklamacji, pomoc w rozliczaniu czasu pracy kierowców samochodów ciężarowych, ewidencjonowanie godzin pracy kierowców dystrybucji, monitorowanie procesów logistycznych z dostawcami i odbiorcami organizacji w łańcuchu dostaw
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Skórcz (pomorskie)
SAMODZIELNA OBSŁUGA ROZLICZEŃ PROJEKTÓW, PRACA W GENERATORACH WNIOSKÓW, TWORZENIE BUDŻETÓW PROJEKTÓW, TWORZENIE WSKAŹNIKÓW PROJEKTOWYCH, ICH ANALIZA I PRZYGOTOWANIE POTRZEBNYCH ZMIAN WE WSKAŹNIKACH, KWALIFIKOWANIE WYDATKÓW DO PROJEKTÓW ZGODNIE Z PROCEDURAMI, PRZYGOTOWANIE I MONITORING BUDŻETÓW ORAZ PRZEPŁYWÓW FINANSOWYCH, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ FINANSOWO-ROZLICZENIOWYCH, OPIS DOKUMNETACJI FINANSOWEJ ZGODNIE Z PROCEDURAMI, MONITORING WSKAŹNIKÓW PROJEKTÓW I ICH AKTYWNA ANALIZA, PRZYGOTOWYWANIE ZAKUPÓW I ZAPYTAŃ OFERTOWYCH ZGODNIE Z ZASADAMI KONKURENCYJNOŚCI/PRAWEM ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W PROJEKTACH, PRZYGOTOWYWANIE REGULAMINÓW, INSTRUKCJI WEWNĘTRZNYCH I PROCEDUR ZGODNIE Z OBOWIĄZUJĄCYMI PRZEPISAMI, PRZYGOTOWYWANIE I MONITORING UMÓW Z KONTRAHENTAMI, KOORDYNACJA DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH ZGODNIE Z HARMONOGRAMEM, BUDŻETEM I PROCEDURAMI PROJEKTÓW, OBSŁUGA PROCESÓW OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH, PRACE BIUROWE;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMICZNE LUB INNE WYŻSZE, UMIEJĘTNOŚCI POŻĄDANE: CO NAJMNIEJ 2 LETNIE DOŚWIADCZENIE W PRACY NA PODOBNYM STANOWISKU, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W GENERATORACH WNIOSKÓW, ROZLICZANIA PROJEKTÓW, BIEGŁA OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ PAKIETÓW MS OFFICE, ZE SZCZEGÓLNYM UWZGLĘDNIENIEM PROGRAMU EXCELL, SAMODZIELNOŚĆ, ODPOWIEDZIALNOŚĆ, ANALITYCZNE MYŚLENIE, UMIEJĘTNOŚĆ SPRAWNEJ ORGANIZACJI STANOWISKA PRACY, WYSOKI POZIOM UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNYCH;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY ktaszczecin (at) kta.szczecin.pl
KRAJOWE TOWARZYSTWO AUTYZMU ODDZIAŁ W SZCZECINIE - 2016-01-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa partnerów handlowych, sporządzanie dokumentów handlowych.
TOMALA SPÓŁKA JAWNA - 2017-11-30 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Bieżąca obsługa najmu, budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowychpartnerów biznesowych b2c,b2b,rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
tworzenie dokumentacji dla Biura Finansowo-Inwestycyjnego
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
Dołączając do nas będziesz odpowiedzialna/y za:-wystawianie faktur sprzedażowych i ich ewidencję-bezpośrednią i telefoniczną obsługę Klienta-obsługę kasową-przygotowywanie listów przewozowych i rozliczanie kierowców-ewidencję korespondencji przychodzącej i wychodzącej-przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji od Klientaprzygotowywanie raportów
Iglotex Dystrybucja sp. zo.o Filia Łódź - 2016-02-18 - Łódź (łódzkie)
Praca na produkcji
Zakład Produkcyjno- Handlowy "ERMET" S.C. E.R. Hipnarowicz - 2017-10-03 - Nowa Cerekwia (opolskie)
Realizacja strategii marketingowej, wsparcie działu handlowego, monitorowanie trendów marketingowych, administrowanie strony internetowej
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO GROT SP. JAWNA - 2016-01-04 - Starowa Góra (łódzkie)
jw
WSS Społem Żoliborz - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Praca jako monter-serwisant.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą.
Fabryka Obrabiarek "RAFAMET" S.A. - 2016-03-15 - Kuźnia Raciborska (śląskie)
Planowanie wysyłek i dostaw. Współpraca z firmami logistycznymi. Negocjowanie cen i warunków logistycznych. Rozpatrywanie reklamacji transportowych. Raportowanie.
PROSERWIS Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-01-09 - Kozerki (mazowieckie)
Prace biurowe
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Międzyrzecz (lubuskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Luboń (wielkopolskie)
zarządzanie zespołem, logistyka, marketing, współpraca z Zarządem
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowywanie ofert/wycen oraz aktywne doradztwo- przygotowywanie zamówień, umów, faktur, protokołów dostaw/usługi- nadzorowanie terminów dostaw/montażu etc.- pozyskiwanie nowych klientów- budowanie i rozwijanie dobrych relacji z nowymi i dotychczasowymi klientami; godz. pracy 9-17; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 9-17
PHU "DOORPLAST" Piotr Jażewicz - 2017-08-18 - Kobylnica (pomorskie)
ochrona obiektu, obchody, strzeżenie powierzonego mienia
RAVEN OCHRONA SP. Z O.O. - 2016-11-18 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Pomoc w montażu i podłączanie elementów
EURO-INWEST PROJEKT Grzegorz Engler - 2015-12-29 - Ruda Śląska (śląskie)
obsługa zamówień składanych telefonicznie ,przez sklep online,allegro,mailowo,obsługa programu SUBIEKT
kontakt przez PUP - 2018-03-21 - Sygneczów (małopolskie)
Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych IT, konfigurowanie funkcjonlności systemów ERP, APS. Bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne, instalacja i konfiguracja sprzętu.
Warszawskie Zakłady Mechaniczne "PZL-WZM" w Warszawie S.A. - 2017-11-13 - Jawczyce (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-07 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczny i mailowy kontakt z klientem z krajów niemieckojęzycznychWsparcie techniczne oferowanych produktówObsługa przychodzących zgłoszeń Analiza i rozwiązywanie indywidualnych sytuacji Budowanie pozytywnych relacji z klientem
kontakt przez OHP - 2016-10-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)