SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-PRACOWNIK BIUROWY Bystrzyca Kłodzka oferta pracy TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-PRACOWNIK BIUROWY
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa partnerów handlowych, sporządzanie dokumentów handlowych.
Data publikacji: 2017-11-30
Lokalizacja: Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
Pracodawca: TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa partnerów handlowych, sporządzanie dokumentów handlowych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY-PRACOWNIK BIUROWY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kłodzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bystrzyca Kłodzka
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 30.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programu Excel
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe: techniczne, mechaniczne, ekonomiczne lub informatyczne.
Nazwa pracodawcy: TOMALA SPÓŁKA JAWNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Adres pracodawcy:
Kłodzka 10, 57-500 Bystrzyca Kłodzka, powiat: kłodzki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: kłodzki
Gmina pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bystrzyca Kłodzka
Ulica pracodawcy: Kłodzka
Numer budynku pracodawcy: 10
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kłodzku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 01.12.2017
Oferta pracy ważna do: 20.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 01.12.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Naliczanie wynagrodzeń, ZUS, prowadzenie spraw kadrowych
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWO-USŁUGOWE ORŁOWSKI Sp. Jawna - 2016-03-17 - Gałązki Wielkie (wielkopolskie)
Sprzątanie pomieszczeń biurowych.
Przedsiębiorstwo Usługowe SED-HUT spółka akcyjna - 2016-07-27 - Zamość (lubelskie)
rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakty z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Tworzenie bazy klientów.Przygotowywanie ofert dla klientów.Wysyłanie ofert do klientów.Podtrzymywanie kontaktów z klientami.
kontakt przez PUP - 2017-03-30 - Wołomin (mazowieckie)
Podstawowe obowiązki:- pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;- zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie srodków ochrony fizycznej w Zarządzie;- prowadzenie szkolenia podstawowego i uzupełniającego w zakresie ochrony informacji niejawnych;- opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;- prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;- reakizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecenia przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,- opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury - 2016-06-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-25 - Warszawa (mazowieckie)
Branża - sieć sklepów z herbatą i kawą, właściciel marki "Five o'clock".Zakres obowiązków:profesjonalna obsługa klienta wg właściwych standardów - aktywna sprzedaż herbat i kaw, budowanie pozytywnego wizerunku marki, realizacja założonych planów sprzedażowych. Wymagane wykształcenie minimum średnie. Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym.
"BRZEZICKI & SISS" S.C. - 2016-05-11 - Łódź (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi, poprzez aktywne monitorowanie rynku z zakresu przyzakładowych
PETROCONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-05 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Budowanie wizerunku marki w sieci, planowanie i realizacja kampanii sprzedażowych w kanałach e-commerce, obsługa sklepu internetowego (dodawanie produktówna stronę, tworzenie treści), monitorowanie działań w zakresie SEOi SEM, monitoring i analiza konkurencyjności oferty na rynku e-Commerce, udział w planowaniu magazynu.
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
wystawianie faktur, koordynowanie obiegu dokumentów, współpraca z firmami kurierskimi
NORGPOL Czerwiński SJ - 2016-11-23 - Warszawa (mazowieckie)
Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, praca na terenie Krakowa.
BIAŁY KRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie, negocjowanie ofert handlowych i realizacja zadań sprzedażowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-09-29 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
branża telekomunikacyjna
Mateja Consulting Łukasz Mateja - 2016-04-21 - Bytom (śląskie)
Prowadzenie zajęć dydaktycznych, przygotowywanie konkursów, pisanie wniosków projektowych
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Żytkiejmy (warmińsko-mazurskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie dokumentacji związanej z zatrudnieniem, tworzenie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych, wprowadzanie danych do programu kadrowo-płacowego, zgłaszanie i wyrejestrowywanie z ZUS.Praca od 7:30-15:30Kontakt z pracodawcą: m.stachowska (at) personalfinanse.pl
EWAL EWELINA KORCZAK-KOSZÓW - 2016-11-10 - Wrocław (dolnośląskie)
- przyjmowanie zamówień,- wydawanie zamówień,- dbałość o czystość na stanowisku pracy.
Dariusz Krasoń - 2018-02-01 - Łódź (łódzkie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Obsługa sklepu internetowego oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne, moderacja i wprowadzanie zmian, tworzenie kampanii allegro, przygotowanie opisu, zdjęć, grafiki; WYMAGANIA: wykształcenie średnie - informatyka, biegła obsługa komputera, znajomość serwisu allegro, photoshop, kreatywność, zaangażowanie
Joanna KACZMARCZYK F.H.U. "OXIDE" - 2018-02-21 - Lubliniec (śląskie)
Wymagane doświadczenie przy montażu hal namiotowych, aktualne badania wysokościowe. Charakterystyka pracy: montaż hal namiotowych. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub osobisty.
KULCZYCKI ROMAN KULCZYCKI NAMPLAN - 2017-06-09 - Rybnik (śląskie)
Obsługa zamówień.Przygotowanie ofert i wyceny towarów.Tworzenie ofert handlowych.
FIRMA HANDLOWA KINGMAN Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Klęczany (podkarpackie)
bieżąca obsługa klientów z rynku słowackiego, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-05 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura Stowarzyszenia, organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2017-03-09 - Warszawa (mazowieckie)
Znajdowanie dostawców owoców na import do Polski z rejonów Turcji i innych krajów wschodnich
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
Obsługa grup ukraińsko-rosyjskich językowych;pozyskiwanie klientów rosyjskich i ukraińskich;przygotowywanie ofert i realizacja zamówionych usług
P.H.U. "ADAMPOL" CIEŚLA ADAM - 2016-03-02 - Kudowa-Zdrój (dolnośląskie)
aktywna sprzedaż powierzchni reklamowej, do dziennika "Głos Wolsztyński" , portali internetowych, tygodnika "Dzień Wolsztyński", oraz innych tygodników wydawanych przez Polska Press Grupę i bezpłatnycch tytułów wydawcy, płaca zasadnicza + prowizja
POLSKA PRESS Sp. z o.o - 2016-09-06 - Wolsztyn (wielkopolskie)
1. Obsługa sklepu internetowego (PrestaShop), 2. Obsługa portali aukcyjnych (Allegro, OLX), 3. Telefoniczna obsługa klientów, 4. Realizacja zamówień internetowych i czynności z tym związanych, 5. Obsługa systemów sprzedaży wysyłkowej (DPD, GLS, FEDEX), 6. Fotografowanie, katalogowanie, przygotowywanie towaru do sprzedaży,7. Wystawianie faktur sprzedażowych, 8. Działanie w sektorze socialmediów.
P.H. KRISPOL Krzysztof Krawiec - 2018-03-16 - Sulejów (łódzkie)
dowóz samochodem firmowym pracowników do zakładu, prace gospodarczo porządkowe
MAGRA MARIUSZ GRALAK, IZABELA GRALAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-06-30 - Izbica Kujawska (kujawsko-pomorskie)
-bieżąca obsługa klientów zagranicznych na rynek Niemiecki,-pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych na w/w rynku,-aktywne prowadzenie sprzedaży produktów firmy,-prowadzenie negocjacji handlowych z klientami biznesowymi,-realizowanie polityki handlowej firmy,-wsparcie w rozwoju działu
BAKS Kazimierz Sielski - 2017-09-07 - Karczew (mazowieckie)
zadania:obsŁuga klienta, przyjmowanie dostaw, obsługa kasy fiskalnejprzyjmowanie reklamacjizatwierdzanie transakcji sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gliwice (śląskie)
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A. - 2018-06-22 - Siedlce (mazowieckie)