SPECJALISTA DS. EKSPORTU Siedlce oferta pracy Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Data publikacji: 2018-06-22
Lokalizacja: Siedlce (mazowieckie)
Pracodawca: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Podejmowanie działań zmierzających do pozyskiwania nowych klientów na rynku zagranicznym, wyszukiwanie nowych kanałów dystrybucji oraz obsługa kontaktów z kontrahenatmi. Prowadzenie korespondencji z potencjalnymi i aktualnymi kontrahentami oraz udzielanie informacji handlowej. Prowadzenie wszelkich działań związanych ze sprzedażą eksportową. Branża narzędziowa. Praca w godzinach od 7.00 do 15.00 lub od 8.00 do 16.00.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Siedlce
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Siedlce
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Siedlce
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego znajomość zagadnień handlu w eksporcie, umiejetności organizacyjne i predyspozycje handlowe. Znajomość branży narzędziowej oraz znajomość drugiego języka bedzie dodatkowym atutem.
Nazwa pracodawcy: Fabryka Narzędzi Skrawających FENES S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Adres pracodawcy:
Gen. Franciszka Kleeberga 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m. Siedlce
Gmina pracodawcy: Siedlce
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Siedlce
Adres strony pracodawcy: http://fenes.com.pl/pl
Ulica pracodawcy: Gen. Franciszka Kleeberga
Numer budynku pracodawcy: 2
Profil działalności pracodawcy: Producent narzędzi do obróbki metali i drewna
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Siedlcach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018
Data dodania oferty pracy: 19.06.2018
Oferta pracy ważna do: 18.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 19.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 19.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Realizacja polityki promocyjnej firmy, prowadzenie działań marketingowych, przygotowanie art. prasowych, obsługa strony internetowej i portali społecznościowych.
Grupa Producentów Rolnych SUFLIDOWO Sp. z o.o. - 2017-02-24 - Teresin (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji technicznej związanej z przetargami, prowadzenie książek obiektów budowlanych, współpraca i opracowywanie rzeczowo- finansowego planu remontów, dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych, odczyt i analiza energii elektrycznej. Przygotowywanie projektów umów, współpraca z firmami prowadzącymi usługi dla spółdzielni.
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA KLAKSON - 2017-03-17 - Lublin (lubelskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-08 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie kontrahentów na terenie Polski i UE
"INVEST" Mateusz Goliszewski - 2018-01-24 - Sampława (warmińsko-mazurskie)
Telefoniczna obsługa klientów; prowadzenie kalendarza spotkań; sprzedaż i doradztwo usług i produktów; wystawianie faktur sprzedażowych;
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Tarnowskie Góry (śląskie)
samodzielne prowadzenie ksiąg rachunkowych spółki zgodnie z wymogami ustawy o rachunkowości i przepisami podatkowymi, nadzór merytoryczny i organizacyjny nad sprawami księgowości, odpowiedzialność za politykę rachunkowości, zakładowy plan kont oraz procedury księgowo-podatkowe, zapewnienie właściwego obiegu dokumentów finansowych w firmie, sporządzanie deklaracji podatkowych oraz sprawozdań statystycznych na potrzeby US/ZUS/GUS oraz współpraca z tymi organami, rozliczanie transakcji wewnątrz oraz poza wspólnotowymi (eksport-import),Samodzielne dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, ewidencjonowanie oraz księgowanie faktur zakupowych, uzgadnianie kont rozrachunkowych oraz kont bankowych, przygotowanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych, potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami, przygotowanie rocznych sprawozdań finansowych, współpraca z audytorami, analiza danych finansowych, projektowanie i przygotowanie raportów na potrzeby wewnętrzne Zarządu, współtworzenie systemu kontroli wewnętrznej firmy celem optymalizacji procesów biznesowych
EMAKS spółka z o.o. spółka komandytowa - 2016-05-11 - Zielona Góra (lubuskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie dokumentacji techniczenj dla działu produkcji , obróbka techniczna zamówień, przygotowanie wycen techniki węzłów, wykonywanie rysunków AutoCAD, przygotowanie dokumentacji powykonawczej.
GEBWELL Sp. zo.o. - 2016-10-07 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa firm w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
kontakt przez PUP - 2016-04-18 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Brak danych
TRASAL SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
- Obsługa kandydatów,- Pomocnicze prace biurowe,- Organizacja spotkań z kandydatami,- Udział w spotkaniach rekrutacyjnych,- Pisanie raportów/sprawozdań z rozmów,- Udział w aukcjach promocyjnych,- Przygotowanie bazy kandydatów
kontakt przez PUP - 2018-02-01 - Sosnowiec (śląskie)
Pełna obsługa szkoleń od strony organizacyjnej; organizacja szkoleń pod kątem logistycznym i administracyjnym; kontakt z uczestnikami szkoleń; prowadzenie dokumentacji szkoleniowej; przygotowywanie, wysyłanie ofert; pozyskiwanie i koordynowanie pracy trenerów; prowadzenie kalendarza szkoleń na stronie internetowej; aktywne pozyskiwanie klientów; opracowanie dokumentacji szkoleniowej i raportów poszkoleniowych; analizowanie potrzeb rynku i przygotowywanie szkoleń pod potrzeby rynkowe; tworzenie i opracowywanie szkoleń; prowadzenie kwestii formalnych związanych z działaniem firmy szkoleniowej; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; rozliczanie kosztów szkolenia; nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń; planowanir i efektywne zarządzanie budżetem w zakresie szkoleń oraz sporządzanie statystyk i raportów z realizowanych działań; obsługa organizacyjna szkoleń; pozyskiwanie nowych projektów szkoleniowych oraz negocjacja cen. Praca w godzianch I 9-13 II 13-17 Niektóre soboty
Wojewódzki Zakład Doskonalenia Zawodowego - 2017-04-28 - Opole (opolskie)
prace fizyczne p/z
Przedsiębiorstwo "EKO-JAS" sp. z o.o. - 2018-05-04 - Żory (śląskie)
Sporządzanie list płac, wyn. chorobowych, umów o pracę, sporządzanie PIT 4,PIT 11, kontakty z ZUS, obsługa programu Płatnik, wystawianie faktur, księgowanie faktur, prowadzenie ST, ustalanie miesięcznej zaliczki.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Kielce (świętokrzyskie)
praca biurowa o charakterze kreatywnym w zakresie obsługi klienta
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Łódź (łódzkie)
- Pracownik działu eksportu ds. kontaktów z klientami z Chin, Rosji i Ukrainy. Wyjazdy zagraniczne: targi, misje, serwis- tłumacz, prezentacja firm i produktu.Prowadzenie korespondencji, opracowywanie umów, tłumaczenie tekstów na język polski i odwrotnie. Oczekujemy biegłej znajomości języka chińskiego (warunek konieczny). Preferowany również język rosyjski i ukraiński.- Praca w siedzibie spółki + wyjazdy w ramach podróży służbowej.- Wynagrodzenie: 3500 zł/brutto/miesięcznie + premia fakultatywna. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Doświadczenie NIE jest wymagane. Wymagane umiejętności kreatywnego handlowca. Wymagana biegła znajomość j. chińskiego w mowie i piśmie. Mile widziana biegła znajomość j. rosyjskiego i/lub ukraińskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Katowice (śląskie)
jw.
Spółdzielnia Inwalidów " METAL-INCAR" - 2016-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
wprowadzanie programów, obsługa tokarki, pisanie programów
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Przeworsk (podkarpackie)
Obsługa klinetów biura rachunkowego w zakresie rachunkowości bilansowej i rozliczeń podatkowych. Współpraca z organami administracji państowej ZUS, Urząd Skarbowy, Urząd Celny, PFRON. Obsługa administracyjna dokumentacji podatkowej (odbiór i dostarczanie dokumentów)
BOOKKEEPING Czapla Karol - 2016-04-18 - Zawiercie (śląskie)
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 7-do 15-tej księgowanie faktur i dokumentów rozliczeniowychSala E
ADMI Spółka z o.o. GASTRONOMIA - 2017-12-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzór nad kontraktami z odbiorcami i dostawcami towarów, reklamacje, monitoring. Realizacja kontraktów. Pozyskiwanie kontrahentow z krajów Europy Zachodniej oraz Bliskiego Wschodu. Podróze służbowe do ww krajów.
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Siestrzeń (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Administracja taborem samochodowym, telefonią komórkową, obsługa ubezpieczeń samochodowych, obsługa procesu napraw oraz likwidacji szkód, prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych użytkowników samochodów służbowych, telefonów w zakresie eksploatacji oraz obowiązujących procedur i regulaminów, administracja systemami dedykowanymi oraz dokumentacją, prowadzenie rozliczeń, weryfikacja obciążeń, przygotowywanie rozdzielników faktur zbiorczych, współpraca z dostawcami usług, towarzystwami leasingowymi, towarzystwami ubezpieczeniowymi, serwisami samochodowymi, warsztatami napraw, instytucjami państwowymi np. Wydział komunikacji, kontrola stanu floty, raportowanie, ścisła współpraca z innymi działami firmy oraz jednostkami terenowymi, koordynacja procesów związanych z wydawaniem, zdawaniem i wymianą floty, administracja oraz rozliczanie kart paliwowych, przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień, analiz na potrzeby firmy.
K-EX Sp z o.o. - 2016-02-29 - Kielce (świętokrzyskie)
marketing i reklama firmy, pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Biała Podlaska (lubelskie)
Praca Łódź, ul. Brukowa 30
CENTROZŁOM WROCŁAW S.A. - 2018-03-13 - Łódź (łódzkie)
- pełnienie dyżuru na stanowisku- stała obserwacja osób- udzielanie kwalifikowanej pierwszej pomocypraca dwuzmianowa, praca w dni wolne
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Łódź (łódzkie)
• Zapewnienie ciągłości produkcji,• Kierowanie zespołem operatorów,• Ustawianie maszyn i zwalnianie produkcji seryjnej,• Usuwanie drobnych usterek (zacięcia, reset maszyny, zła pozycja detalu oraz innych),• Udoskonalanie organizacji pracy w podległych obszarach.
kontakt przez OHP - 2018-02-05 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
Utrzymanie maszyn w ruchu, dobra organizacja pracy w dziale zarządzanie zespołem.Wymagania:- wykształcenie średnie techniczne - kierunkowe,- książeczka zdrowia do celów sanitarno - epidemiologicznych,- uprawnienia SEP E i D do 1 kV.
Spółdzielnia Mleczarska Mlekovita - 2015-11-18 - Pyrzyce (zachodniopomorskie)
wg zakresu czynności dla specjalisty ds obsługi klientów stałych
kontakt przez OHP - 2016-02-23 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Stąporków (świętokrzyskie)