SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - J. WĘGIERSKI, RUMUŃSKI, LITEWSKI LUB NIEMIECKI (K/M) Warszawa oferta pracy JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - J. WĘGIERSKI, RUMUŃSKI, LITEWSKI LUB NIEMIECKI (K/M)
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-03-15
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Podstawa: 3500-4000 zł brutto plus miesięczne prowizje 500-2500 zł netto. Mieszkanie w Warszawie na czas szkolenia.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - J. WĘGIERSKI, RUMUŃSKI, LITEWSKI LUB NIEMIECKI (K/M)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.03.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw sprzedaży
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym; promowanie i sprzedaż produktów; obsługa zamówień, obsługa bazy danych. Wymagania: biegła znajomość jednego z wymienionych języków: węgierski, rumuński, litewski lub niemiecki (min. poziom C1) - warunek konieczny. W przypadku braku znajomości j. polskiego wymagana znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2. Możliwość przyjazdu na 1-miesięczne szkolenie do biura firmy do Warszawy warunek konieczny (nie ma możliwości odbycia szkolenia zdalnie). Minimum średnie wykształcenie. Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane (w sprzedaży lub/i call center) . Wysoka komunikatywność oraz rozwinięte umiejętności interpersonalne. Samodzielność, umiejętność rozwiązywania problemów, odporność na stres. Motywacja, zaangażowanie, odpowiedzialność. Firma oferuje: pracę na pełen etat. Zatrudnienie na stałe po okresie próbnym. Możliwość indywidualnego dopasowania godzin pracy (elastyczne godziny między 8.00 a 21.00 od pon. do niedz.). Stabilne oraz atrakcyjne warunki współpracy. Premiowanie dobrych wyników. System szkoleń. Narzędzia niezbędne do pracy (komputer, telefon). Zapewnione mieszkanie na czas szkolenia dla osób spoza Warszawy. Praca w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych. Możliwość używania na co dzień języków obcych. Możliwość awansu i rozwoju. Możliwość pracy w atrakcyjnej lokalizacji w nowym biurze w centrum Warszawy lub pracy zdalnej (home office); w przypadku języka niemieckiego i litewskiego nie ma możliwości pracy zdalnej. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania są proszone o przesłanie CV w języku polskim lub angielskim na adres: warszawa (at) jobhouse.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SPRZED/WAW/JEZ oraz język, którego dotyczy aplikacja. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli "Wyrażam zgodę na wykorzystanie przez Jobhouse Sp. Z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk moich danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadanie i przetwarzanie danych osobowych oraz ich udostępnianie klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 r. (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz.926 ze zm.) aż do momentu wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem/am poinformowany/a o prawach do poprawiania, dostępu i ochrony tych danych. Informujemy, że administratorem zbieranych danych osobowych jest Jobhouse Sp. Z o.o. z siedzibą na al. Grunwaldzkiej 31 80-241 Gdańsk (nr wpisu do rejestru agencji zatrudnienia: 7097), gdzie zbierane są i zabezpieczane dane.
Nazwa pracodawcy:
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097)
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Czerniakowska 141, 00-453 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Czerniakowska
Numer budynku pracodawcy: 141
Profil działalności pracodawcy: Agencja zatrudnienia
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 15.03.2018
Oferta pracy ważna do: 25.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 15.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 15.03.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
- wdrażanie i opracowywanie strategii marketingowych,- opracowywanie i prowadzenie kampanii reklamowych,- opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych.
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Rokocin (pomorskie)
-wsparcie w organizacji pracy,- prowadzeniie działań sprzedaży,- opracowywanie koncepcji promocji.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie zamówień do systemu. Kontakt z klientami. Udzielanie informacji telefonicznych. Wystawianie dokumentów sprzedażowych. Wprowadzanie ofert do systemu. Archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2017-03-07 - Cząstków Mazowiecki (mazowieckie)
Sprzedaż pojazdów specjalnych.
AMZ Kutno S.A. - 2017-09-06 - Kutno (łódzkie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Udział w projektowaniu, inwentaryzacje budowlane
Przedsiębiorstwo BUDEM-PROJEKT Ryszard Bugno - 2018-03-12 - Zgierz (łódzkie)
utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami i innymi oddziałami firmy, prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami, opracowywanie zleceń transportowych, dbanie o wysoki poziom jakości świadczonych usług, sporządzanie analiz i raportów, kontrola kosztów, kontrolowanie terminowości dostaw i odbiorów przesyłek, wprowadzanie danych do systemu, obsługa przesyłek celnych. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
DACHSER SP. Z O. O. - 2017-07-18 - Moszna-Wieś (mazowieckie)
fakturowanie sprzedaży, przyjmowanie i ewidencja zamówień, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami
OPAKMET SP.Z.O.O. SP. KOMANDYTOWA - 2017-01-30 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-08-22 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Analiza biznesowych potrzeb klienta - identyfikowanie problemów, generowanie optymalnych rozwiązań. Analiza firmy klienta biznesowego pod katem wprowadzenia innowacyjnego produktu i nowych rozwiązań technologicznych. Współtworzenie i realizacja projektów badawczych współfinansowanych ze środków UE w zakresie nowych rozwiązań produktowych i technologicznych; analiza rynku przyszłej pozycji produktu. Monitorowanie konkurencji. Stała współpraca z klientami. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji projektowej.
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
Uczestnictwo w procesie zdrowienia osoby uzależnionej; zajmowanie się szeroko rozumianą edukacją prozdrowotną, profilaktyką i popularyzacją sposobów życia bez nałogów; uczestnictwo w planowaniu i prowadzeniu terapii uzależnień - indywidualnej i grupowej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2017-04-03 - Gostynin (mazowieckie)
Zabezpieczenie produkcji w niezbędne materiały i surowce; monitorowanie realizacji procesu produkcji; kontrola nad stanem magazynowym oraz wydawanie surowców; bieżąca kontrola produkcji; wykonywanie na bieżąco operacji w aplikacjach komputerowych; praca w systemie ERP; godz. pracy 7-19; 19-7 - system równoważny, umowa o pracę na okres próbny (3 miesiące), następnie na czas określony; płaca zasadnicza plus premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-04 - Słupsk (pomorskie)
Zarzadzanie zamówieniami klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji, przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klienta, współpraca z działami transportu, zaopatrzenia, fabrykami i produkcji, ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży, odpowiadania na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym oraz stałym klientom, praca w godzinach 14:00-23:00 (w tym 1h na lunch).
kontakt przez PUP - 2018-08-09 - Kraków (małopolskie)
Staż organizowany przez GUP dla oósb zarejestrowanych w urzędzie
kontakt przez PUP - 2018-01-30 - Gdańsk (pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
współpraca z działem produkcji i logistyki w ramach realizowanych projektów, przygotowanie ofert handlowych, kontakt z klientem niemieckojęzycznym, obsługa zamówień, przegląd rynku, poszukiwanie zleceń
Inter-Expert Polska - 2016-05-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
aktywna, stacjonarna sprzedaż kursów językowych, pozyskiwanie klientów w oparciu o otrzymaną bazę danych, obsługa przed- i posprzedażowa
kontakt przez OHP - 2016-02-24 - Rybnik (śląskie)
Przewóz żywych zwierząt
ZAKŁAD MIĘSNY 'RAKÓW' s.j. S.Lemański i D.Kiełbasa - 2016-07-28 - Raków Duży (łódzkie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA NA STARONIE: http://www.katowice.so.gov.pl/249/info - W zakresie przeprowadzania badań oraz opiniowania do zadań specjalisty należy:a) realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego;b) stosowanie metod i technik badawczych, dokonywanie interpretacji i integracji wyników badania w zakresie własnej specjalności;c) sporządzanie części opinii w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych;d) wykonywanie czynności diagnostycznych z najwyższą starannością, zgodnie z aktualnymi wskazaniami wiedzy i nauki oraz etyką wykonywanego zawodu, bezstronnie i terminowo.- W ramach zespołu, na zlecenie sądu, prowadzenie mediacji, przeprowadzania wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich, prowadzenie poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin.- Miejsce wykonywania pracy: Sąd Okręgowy w Katowicach III Opiniodawczy Zespół Sądowych Specjalistów z siedzibą w Bytomiu.- Zarządzenie Nr 78/2016 z dnia 20 września 2016r. Prezesa Sądu Okręgowego w Katowicach §1 Na podstawie art. 8 ust. 1 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015r. o opiniodawczych zespołach sadowych specjalistów (t.j - Dz. U. z 2015r. poz. 1418) oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 11 marca 2016r. w sprawie konkursów na stanowiska kierownika i specjalisty opiniodawczego zespołu sadowych specjalistów (Dz. U. z 2016r. poz. 367) zarządzam przeprowadzenie konkursu na stanowisko specjalisty (w zakresie psychologii), o sygnaturze O.Kdr. 110-1102-79/16, w III Opiniodawczym Zespole Sądowych Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Katowicach z siedzibą w Bytomiu. Ilość wolnych stanowisk: 0,5 etatu (umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy). - Termin I etapu konkursu: 27 październik 2016r. Miejsce przeprowadzenia konkursu: Sąd Okręgowy w Katowicach. Miejsce i termin II i III etapu konkursu zostanie ogłoszone na stronie internetowej www.katowice.so.gov.pl w dziale Oferty pracy.- Zarządzam zamieszczenie ogłoszenia na tablicy ogłoszeń w gmachu Sądu Okręgowego w Katowicach, nadto w siedzibie Urzędu Pracy w Katowicach, w Biuletynie Informacji Publicznej, na stronie internetowej Sądu Okręgowego w Katowicach. - Kandydat ubiegający się o pracę winien spełniać wymagania:1. pełna zdolność do czynności prawnych,2. posiadanie obywatelstwa polskiego, obywatelstwa innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym lub Konfederacji Szwajcarskiej, albo obywatelstwa innego państwa, jeżeli na podstawie przepisów prawa Unii Europejskiej przysługuje mu prawo podjęcia zatrudnienia lub samozatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej na zasadach określonych w tych przepisach,3. nieposzlakowana opinia,4. nie został skazany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,5. nie jest prowadzone przeciwko niemu postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku specjalisty, 7. ukończone wyższe studia z zakresu psychologii w Rzeczypospolitej Polskiej i uzyskany tytułu magistra lub ukończone zagraniczne studia z zakresu psychologii uznane w Rzeczypospolitej Polskiej,8. co najmniej 3-letni staż pracy w poradnictwie rodzinnym lub z młodzieżą społecznie niedostosowaną albo 3-letnią praktykę kliniczną.- Godziny pracy: od godz. 7:30 w równoważnym systemie czasu pracy.- Wynagrodzenie: od 1500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności w pracy. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru (około 01.01.2017 r.)
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2016-09-23 - Bytom (śląskie)
Specjalista ds. sitodruku będzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, który będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds. sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowisk pracy w dziale druku, wyrób maszyn do zakupu, materiałów, narzędzi do pracy, środków ochrony (w porozumieniu z działem BHP). Osoba taka będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi (m.in.: administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem (wewnętrznym i zewnętrznym) oraz realizację jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowywanie wydruków/projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczonych do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-25 - Dobroszyce (dolnośląskie)
kontakty handlowe z aptekami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2018-09-06 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
bieżąca kontrola dostaw wyrobów gotowych z 14 fabryk w europie do klienta wewnętrznego,monitorowanie potreb rynku,
Electrolux Poland Sp. z o. o. - 2016-02-23 - Oława (dolnośląskie)
kontakt telefoniczny z klientami - obsługa zamówień oraz wprowadzanie towaru do systemu sprzedaży
Rol-Bud Spółka Jawna Toczyłowscy, Michalczuk - 2016-07-14 - Suchowola (podlaskie)
Zakres obowiązków:- prowadzenie profesjonalnej sprzedaży wyrobów,- fachowe doradztwo w ramach oferowanych produktów,- realizacja założonej polityki sprzedaży firmy,- prawidłowego prowadzenia wszelkiej dokumentacji sprzedaży,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i utrzymanie dobrych relacji ze stałymi klientami,- bieżąca obsługa i budowanie trwałych relacji z klientem,- dbanie o wysoki image firmy.Wymagania:- wykształcenia min. średniego,- znajomości rynku branży budowlanej,- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych,- doświadczenia w pracy na analogicznych stanowiskach,- zorientowania na klienta (umiejętność rozpoznawania i zaspokajania jego potrzeb),- umiejętności wpływania na innych oraz argumentacja własnych decyzji,- wysokiego poziomu energii, dynamizmu w działaniu,- samodzielności, odpowiedzialności, uczciwości,- zaangażowania w wykonywaną pracę, determinacji w działaniu,- mobilności, dyspozycyjności,- swobodnego korzystania z technik IT (poczta elektroniczna, MS Office, bazy danych).Oferujemy:- stabilne zatrudnienie w firmie będącej liderem w swojej branży,- atrakcyjne warunki zatrudnienia (stawka od 2 800 zł brutto plus do 50% premii),- możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia własnych kwalifikacji, szkolenia,- zdobycie, doświadczenia w pracy na odpowiedzialnym stanowisku,- ciekawa praca w dynamicznym zespole.
BRUK-BET Sp. z o. o. - 2017-08-17 - Racibórz (śląskie)
Sprzedaż powierzchni reklamowej
Agata Dworak Jurajska Agencja Reklamy - 2018-01-11 - Zawiercie (śląskie)
Prace administracyjno-biurowe i korespondencja z klientem, wyszukiwanie informacji o dotacjach i funduszach unijnych, przygotowywanie wniosków o dofinansowanie dla klienta, prowadzenie i koordynowanie projektów unijnych, prowadzenie szkoleń z zakresu pozyskiwania dotacji do projektów unijnych, koordynowania projektów, prowadzenie szkoleń informacyjnych, prowadzenie szkoleń dot. rozliczenia projektów unijnych
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- Obsługa programów księgowych, wprowadzanie faktur kosztowych, wystawianie faktur sprzedażowych, sporządzanie raportów kasowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony - 1 rok. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 2 lata na stanowisku administracyjno-biurowym. Kontakt osobisty (ul. Józefa Pukowca 15, 40-847 Katowice) lub telefoniczny (tel.: 535 505 149) w godz.: 8:00-16:00 lub e-mail: monika.wojcikowska (at) time-polska.pl
TIME SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-02 - Katowice (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-04 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klientów niemieckojęzycznych
CASTOMAX.pl Sp. z o.o. - 2016-12-13 - Łaziska Górne (śląskie)