SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU Wrocław oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
Data publikacji: 2017-10-20
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie bazy danych rosyjskojęzycznych klientów, towrzenie ofert usług dla rosyjskojęzycznych klientów, tworzenie planów promocji ukierunkowanych na rynek wschodni, promowanie naszej firmy na rynku wschodnim z klientami ze Wschodu. Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Umowa o działo (20h tygodniowo): 1 baza-200zł, min. 2 bazy/mc, 1 oferta - 200zł, min. 3 ofert/mc, 1 plan-250zł, min. 4 plany/mc)
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o dzieło
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 18.11.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Projektant grafiki (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztalcenie min. średnie, staż pracy min. 1 rok, znajomość pakietu MSOffice, bardzo dobra znjomość języka rosyjskiego
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 20.10.2017
Data dodania oferty pracy: 19.10.2017
Oferta pracy ważna do: 09.11.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pn-pt 8:00-16:00
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Opole (opolskie)
SPAWANIE ELEMENTÓW METALOWYCH, MONTAŻ U KLIENTA.
PPHU BALART MARIUSZ PIEKARSKI - 2018-07-12 - Opoczno (łódzkie)
-utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń, -usuwanie bieżących awarii,dbanie o stan techniczny maszyn, -regularne raportowanie o staniemaszyn -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-07 - Opole (opolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa partnerów handlowych, rozpatrywanie reklamacji, uczestnictwo w odbiorze ilościowym i jakościowym towarów do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej, czynny udział w inwentaryzacjach
kontakt przez PUP - 2017-11-23 - Jabłonna (mazowieckie)
Przygotowywanie posiłków typu fast food, obsługa klientów, dbanie o czystość w restauracji. Umowa zlecenie min. 150 godz. w miesiącu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie desek, szlifowanie, struganie, klejenie.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Bęczków (świętokrzyskie)
prezygotowywanie i wysyłanie korespondencji, obsługa telefonów, odbiór poczty elektronicznej
kontakt przez PUP - 2016-02-26 - Kraśnik (lubelskie)
- Nadzór nad gospodarką magazynową budowy: sprawdzanie zgodności dostarczanych i wydawanych urządzeń i materiałów z odpowiednią dokumentacją. Nadzór i kontrola nad dokumentacją magazynową, przygotowywanie bieżących raportów i analiz. Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych. Wykonywanie zadań administracyjnych powierzonych przez kierownika budowy.Nadzór nad powierzonym mieniem. Współpraca z firmami kurierskimi i transportowymi. Terminowa realizacja zadań zgodnie z instrukcjami.- Wynagrodzenie: od 3800 zł brutto (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Nastepnie na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie min. średnie techniczne. Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z gospodarką magazynową oraz z dostawami materiałów na budowę. Prawo jazdy kat. B, uprawnienia do obsługi wózków widłowych (wymagane). Obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność, dokładność. Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem. Kontakt e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Olsztyn (śląskie)
jw
Capital Work - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
1/. Zapoznanie się z ogólnymi zasadami funkcjonowania parku narodowego, rola ochronna, edukacyjna, naukowo-badawcza, turystyczna i inne.2/. Zapoznanie się z podstawowymi zadaniami ochronnymi służb terenowych i Straży Parku.3/. Zapoznanie z metodami badania środowiska geograficznego 4/. Uczestniczenie w pracach związanych z „Dniem Otwartym” w KPN.5/. Poznanie wartości przyrodniczych, kulturowych i historycznych Puszczy Kampinoskiej w ODM w Granicy6/. Udział w pracach Gospodarstwa Szkółkarskiego.
KAMPINOSKI PARK NARODOWY - 2016-02-29 - Izabelin (mazowieckie)
Poszukiwanie i selekcjonowanie kandydatów chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-07-24 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- OBSŁUGA KLIENTA INDYWIDUALNEGO I KORPORACYJNEGO- KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA BIZNESOWEGO (OD PRZYJĘCIA ZLECENIA , AŻ DO FINALNEGO JEJ ROZLICZENIA)- ROZWIĄZYWANIE BIEŻĄCYCH PROBLEMÓW OPERACYJNYCH- BUDOWANIU RELACJI PARTNERSKICH Z KLIENTAMI- PRZYJMOWANIE ZAMÓWIEŃ I ICH ROZLICZANIE
TMS AUDIT - 2017-05-19 - Trzebownisko (podkarpackie)
•Obsługa Klientów indywidualnych i korporacyjnych w zakresie ubezpieczeń •Przygotowywanie ofert ubezpieczeniowych•Realizacja planów sprzedażowych•Doradztwo w zakresie produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
jw.
ART-IN Batula Anatoliy - 2016-08-30 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż internetetowa, pozyskiwanie klientów, wystawianie faktur
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Świętno (wielkopolskie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
obsługa klienta - telefoniczna, mailowa, bezpośrednia; sporządzanie ofert; obsługa programów do sprzedaży usług turystycznych; aktualizacja ofert na witrynie; dbałość o wizerunek biura
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Mikołów (śląskie)
•poszukiwanie i rekomendowanie nowych produktów,•udział w negocjacjach handlowych,•przygotowanie i realizacja zamówień zagranicznych,•organizacja transportu i kontrola dostaw zagranicznych,•współpraca z agencjami celnymi w zakresie odpraw celnych,•monitoring rynku zamówień publicznych,•dokonywanie analiz rynkowych, sprzedaży, cen, jakości produktów,•analiza potrzeb klientów,•Tłumaczenie z j. angielskiego dokumentacji technicznej wyrobów medycznych,•Tłumaczenie redagowanie i przygotowywanie korespondencji służbowej i dokumentów w języku angielskim,•Prowadzenie rejestrów przetargowych
J.Chodacki, A. Misztal MEDICA Sp. JAWNA - 2017-08-22 - Lubin (dolnośląskie)
- kierowanie zespołem pracowników na obszarze produkcji;- zarządzanie mieniem pracodawcy;- prowadzenie dokumentacji i przygotowywanie raportów.
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, spec.: ochrona środowiska; min. rok stażu pracy; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: wykonywanie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska wymaganej aktualnymi przepisami, w tym: zgłoszenia instalacji; wnioski o wydanie pozwoleń na wprowadzanie gazów i pyłów do powietrza; na wytwarzanie, przetwarzanie odpadów, zbieranie, transport; operatów wodnoprawnych; wniosków o wydanie pozwoleń zintegrowanych; kart informacyjnych przedsięwzięć i raportów o oddziaływaniu na środowisko; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów;
PRZEDSIĘBIORSTWO BADAŃ I EKSPERTYZ ŚRODOWISKA "SEPO" SP. Z O.O. - 2017-08-11 - Knurów (śląskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-10-23 - Kraków (małopolskie)
opracowywanie wniosków aplikacyjnych w ramach działań "miękkich" i "twardych" perspektywy finansowane 2014-2020
Unifund Sp.z o.o. - 2016-03-01 - Andrespol (łódzkie)
1.Prowadzenie nadzoru poprzez system kamer wideo, kontrola wjazdu na teren Spółki dostawców, pracowników i innych osób według posiadanych zezwoleń i uprawnień2.Prowadzenie Regionalnej Instalacji do Przetwarzania Odpadów w tym pomiary w zakresie ilości i jakości wwożonych odpadów oraz ewidencjonowanie kart przekazania odpadów, 3.Prowadzenie i obsługa ewidencji ścieków wwożonych wozami asenizacyjnymi, 4.Prowadzenie zakładowej stacji paliw (przyjmowanie dostaw paliw i jego dystrybucja do floty samochodowej i maszynowej Spółki) 5.Prowadzenie ewidencji floty samochodowej i maszynowej Spółki w tym nadzór nad terminami przeglądów, napraw gwarancyjnych, ubezpieczeń itp. 6.Prowadzenie gospodarki magazynowej w zakresie odzieży roboczej i środków czystości
Spółka Wodno-Ściekowa Swarzewo - 2018-06-18 - Swarzewo (pomorskie)
Sporządzanie zamówień, dokumentów transportowych, faktur. Utrzymywanie stałych relacji z klientem. Administracja obiegu dokumentów.
ALCEA POLSKA SP. Z O.O. - 2017-11-24 - Tychy (śląskie)
dekretowanie i księgowanie faktur zakupu i sprzedaży, wyciągów bankowych, kasy i innych dokumentów księgowych, ewidencjonowanie dokumentów we właściwych rejestrach, wystawianie faktur sprzedaży, rozliczanie delegacji służbowych, bieżące kontrolowanie stanu rozrachunków, przygotowywanie danych na potrzeby audytów i kontroli oraz sprawozdań do instytucji zewnętrznych, sporządzanie deklaracji VAT-7, VAT-UE, inne zadania zlecone przez przełożonego
IGLOTECH SP. Z O.O. - 2017-11-07 - Kwidzyn (pomorskie)
doręczanie przesyłek oraz przekazów pieniężnych
Poczta Polska S.A. - 2016-10-13 - Lębork (pomorskie)
planowanie realizacji w uzgodnieniu z działem produkcjirealizacja zamówień klientówwystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV),współorganizowanie transportówścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynembudowanie trwałych relacji z klientemrealizacja serwisuobsługa reklamacji
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-06-13 - Katowice (śląskie)