SPECJALISTA MECHANIK Opole oferta pracy HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA MECHANIK
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń, -usuwanie bieżących awarii,dbanie o stan techniczny maszyn, -regularne raportowanie o staniemaszyn -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
Data publikacji: 2017-02-07
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-utrzymanie sprawności maszyn i urządzeń, -usuwanie bieżących awarii,dbanie o stan techniczny maszyn, -regularne raportowanie o staniemaszyn -praca w systemie zmianowym 6-14, 14-22
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA MECHANIK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik mechanik*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.05.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
min doświadczenie - 2 lata na podobnym stanowisku, znajomość zagadnień związanych z mechaniką -wykształcenie min średnie techniczne -milewidziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy:
HONGBO CLEAN ENERGY EUROPE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Technologiczna 2/a, 45-839 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV w języku polskim
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godz. 9-14 lub e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Technologiczna
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik mechanik*
Data dodania oferty pracy: 07.02.2017
Oferta pracy ważna do: 28.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 07.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 07.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów z Wietnamu, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-10-03 - Jabłonowo (mazowieckie)
Pomoc w sporządzaniu różnego rodzaju potraw. Przygotowywanie półproduktów
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne K.W.S. ŻABCZYŃSCY S.J. - 2019-04-16 - Łaskarzew (mazowieckie)
Rekrutacja pracowników z Ukrainy, doradca zawodowy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE HANDLOWO-USŁUGOWE "EURO-STAŻ" ANZHELIKA SALO - 2018-10-03 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
rozwój i prowadzenie powierzonej grupy elementów elektronicznych,analiza możliwych kierunków rozszerzania oferty asortymentowej we współpracy z działem handlowym i działem zaopatrzenia, analiza sytuacji na rynkach, aktualizowanie i uzupełnianie danych technicznych, wsparcie techniczne dla klientów i działów handlowych
Polski HR - A-trybut Spółka Akcyjna - 2016-02-12 - Kraków (małopolskie)
Przygotowywanie ofert sprzedazy, realizacja założonych planów, badanie rynku zbytu, utrzymanie relazcji z klientami
Przed. Wielobranżowe Doryb Piotr Basiewicz - 2017-06-26 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin.
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Piaseczno (mazowieckie)
Sprzedaż urządzeń biurowych, obsługa klienta, prace biurowe.Staż odbywać się będzie w dzielnicy: Śródmieście
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
działalność informacyjna, edukacyjna i doradcza w zakresie analiz finansowych, sporządzania planów rozwoju gospodarstw oraz w zakesie udzielania rolnikom pomocy doradczej w pozyskiwaniu środków finansowych w ramach prowadzonej działalności, ubieganie się o pozyskanie pomocy finansowej ze środków z funduszy UE
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE o/Poznań - 2018-06-12 - Poznań (wielkopolskie)
pozyskanie klietna bankowego, kontakt telefoniczny z klientem, wprowadzanie danych do systemów bankowych
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Mała Piaśnica (pomorskie)
Organizacja odpraw celnnych przy importach,eksportach i tranzytach towarów.Dokonywanie odpraw celnych.
IndiGGo Sp.z o.o. - 2017-04-28 - Siedlce (mazowieckie)
Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) doklkom.pl Oferta w sali: F
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o. - 2019-11-06 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; podstawowa znajomość języka angielskiego; znajomość programu Ms Office; zakres obowiązków: kontakt z klientami, pozyskiwanie nowych klientów i podwykonawców, prowadzenie i aktualizacja rejestru klientów, przygotowywanie szkoleń i kursów; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2019-08-29 - Gliwice (śląskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych, obsługa programu płacowo-kadrowego, nadzór nad terminami szkoleń i ważności dokumentów kadrowych, kierowanie ewidencją czasu pracy, rozliczanie delegacji, rozliczenia z ZUS i US
kontakt przez PUP - 2018-11-29 - Szańków (mazowieckie)
-
F.H. "GAJ" Wioletta Gaj - 2019-06-14 - Powiercie-Kolonia (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert handlowych klientom na rynku tureckim i pakistańskim, udzielanie klientom informacji i konsultacji techniczno- handlowych w języku angielskim i tureckim
DACPOL Sp. z o. o. - 2019-06-03 - Piaseczno (mazowieckie)
kierowanie zespołem konserwatorów, nadzór nad pracami remontowymi, przyjmowanie zleceń od mieszkańców
Spółdzielnia Mieszkaniowa OSIEDLE MŁODYCH/ Zakład Budowlano-Remontowy - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe( gastronomiczne), umiejetność pracy w zespole, b. dobra organizacja czasu pracy, ważna książeczka sanepidowska, doświadczenie w pracy na stanowisku kucharza. Ogólny zakres obowiązków: przygotowanie dań dla gości restauracji oraz podczas imprez okolicznościowych (wesela, bankiety),organizacja pracy pozostałego personelu kuchennego, dbanie o czystość miejsca pracy.
AGIT AGNIESZKA RYDZ - 2017-02-23 - Lublin (lubelskie)
jw.
LeasingTeam Sp. z o.o. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Porządkowanie hali magazynowej ( zwożenie palet, kartonów), miejsce pracy Modlnica
ASPEN Sp.z o.o. - 2016-10-31 - Modlnica (małopolskie)
-
AMW REWITA Sp.z o.o. - 2019-01-15 - Rogowo (zachodniopomorskie)
kompletowanie, analizowanie aktów prawnych dotyczących ochrony środowiska, współpraca z administracją publiczną, przygotowywanie dokumentów
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-10-02 - Golina (wielkopolskie)
Przygotowanie projektów do wdrożenia na produkcji: przygotowywanie rysunków produkcyjnych w oprogramowaniu Optitex (Mark, PDS), Auto Cad, drukowanie szablonów, przygotowanie planów pakowania, zmiany danych w SAP i Bader, bieżąca obsługa produkcji - zmiany w modelach rysunków, przeprowadzanie prób technologicznych. umowa na czas określony, umowa na zastępstwo. Miejsce wykonywania pracy Bolesławiec.
Bader Polska Spółka z o.o. - 2019-10-14 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
-
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "POL-ELEKTRA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-18 - Łochowice (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie raportów finansowych, kalkulowani ekosztów, prognozowanie kosztów, monitorowanie zaobowiązań i należności , montek z dostawcami i kllientami poslugującymi się wylącznie językiem koreańskim
SEKONIX POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-29 - Żory (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe; 2 lata doś. zawodowego; prawo jazdy kat. B; podstawowa znajomość jęz. angielskiego; bardzo dobra org. pracy, inicjatywa i kreatywność, komunikatywność, znajomość MS Office oraz technik obsługi klienta; zakres obowiązków: przyg. dokumentów firmowych dla biura księgowego, wystawianie faktur, administracja kursów i szkoleń, przygotowywanie ofert przetargowych i handlowych, pozyskiwanie podwykonawców usług, zamawianie materiałów biurowych i eksploatacyjnych, kontakt tel i e-mailowy z klientami, obsługa urządzeń biurowych; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Gliwice (śląskie)
Współpraca z ukraińską agencją pracy, przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika pochodzącego z Ukrainy. Wymagane: wykształcenie średnie, znajomość języka ukraińskiego na poziomie zaawansowanym w mowie i piśmie. Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Tel.: 515 391 095 Tomasz Skrok.
AMF-B.V. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-06 - Sulęcin (lubuskie)
sprzątanie terenów wewnętrznych, urządzeń sanitarnych, mycie podłóg; praca w godzinach od 07:00 do 15:00
PHU "Partner" sp. z o.o - 2018-12-19 - Stargard (zachodniopomorskie)
Doradztwo transportowe, ewidencjonowanie czssu pracy, pozyskiwanie nowych klientów.
P.H.U TACHO DRIVER ARIEL STACHOWICZ - 2018-10-02 - Złotowo (kujawsko-pomorskie)