SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI Wrocław oferta pracy Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI
Wynagrodzenie: 3 500 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) doklkom.pl Oferta w sali: F
Data publikacji: 2019-11-06
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Hubska 6, 50-502 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Nadzór i monitoring w sprawach analizy wykorzystania maszyn; Prowadzenie nadzoru nad remontami i inwestycjami w obszarze maszyn i urządzeń oraz sprzetu technicznego, a w szcze4gólności : określenie zasad utrzymania i eksploatacji oraz ustalanie warunków technicznych naprawy i eksploatacji; Uzyskanie świadectw dopuszczenia do eksploatacji typu urządzeń przeznaczonych do prowadzenia ruchu kolejowego;Współpraca z organamiTransportowego Dozoru Technicznego w zakresie warunków odbioru urządzeń technicznych ;Nadzór nad gospodarką wagonami oraz sporzadzanie harmonogramu napraw planowych wagomnów;Zawieranie umów oraz wystawianie zamówień na naprawy rewizyjne wagonów oraz sledzenie przebiegu ich terminowej realizacji. Nadzór nad prowadzeniem dokumentacji dozorowej wagonów i maszyn;Wystawianie faktur vat korygujących i wewnętrznych na roboty i usługi odpłatne w oparciu o sporządzane klakulacje; Bieżące śledzenie przepisów dotyczących organizowania przetargów, organizowanie przetargów w swoim zakresie działania; Uzgadnianie pod wzgledem merytorycznym dokumentów finansowych obcych i własnych zgodnie z obowiązującymi przepisami;Terminowe sporzadzanie należnych sprawozdań. Miejsce pracy: ul. Hubska 6 , 50-502 Wrocław Kontakt kandydatów z pracodawcą: kariera (at) doklkom.pl Oferta w sali: F
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 500 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS GOSPODARKI WAGONAMI I MASZYNAMI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 500 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.11.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie techniczne, preferowane wyższe techniczne; mile widziana znajomość branży kolejowej i budowy maszyn kolejowych; znajomosć realizacji procesu zamówień; umiejetności negocjacyjne i pozyskiwanie klienta; komuniktywnosć, samodzielność, operatywnosć, rzetelnosć i sumiennosć; organizowanie pracy własnej; bardzo dobra znajomosć MS Office umiejetność pracy pod presją czasuprawo jazdy kat. B
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej DOLKOM Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Gliniana 20/22, 50-525 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Gliniana
Numer budynku pracodawcy: 20/22
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 07.11.2019
Oferta pracy ważna do: 06.12.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 07.11.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 06.11.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?2274ea865f1ed69369dadf7262135703
Podobne oferty pracy
Sporządzanie list płac, umów zlecenia i o dzieło. Naliczanie podatku od wynagrodzeń, składek ZUS pracowników oraz osób prowadzących działalność gospodarczą. Rozliczenia refundacji do PFRON-u. Prowadzenie dokumentacji kadrowej.
Biuro Rachunkowości Zysk - 2019-05-08 - Reda (pomorskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych Forma zatrudnienia: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Miejsce zatrudnienia: Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy Gdańsk, ul.Uphagena 27 Wymagania wobec kandydatów:- wykształcenie wyższe i co najmniej 2-letni staż pracy albo wykształcenie średnie i co najmniej 3-letni staż pracy,- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w powierzone zadania,- znajomość zagadnień z zakresu gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- doświadczenie w realizacji zamówień publicznych oraz znajomość przepisów prawa w tym zakresie, - samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy,- umiejętność pracy pod presją czasu,- niezbędne czynne prawo jazdy kategorii B; Główne obowiązki:- prowadzenie gospodarki nieruchomościami i gospodarki samochodowej,- realizacja zamówień publicznych, - sporządzanie analiz, dokumentów planistycznych i sprawozdawczych,- ścisła współpraca z pozostałymi zespołami w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP oraz z jednostkami terenowymi; Oferujemy:- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,- ciekawą i rozwijającą pracę; Wymagane dokumenty:- CV,- list motywacyjny,- kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz przebieg pracy zawodowej; Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybrane oferty Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty w zamkniętych kopertach należy składać do dnia 15.05.2017r. w biurze Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27, 80-237 Gdańsk w godzinach 7:45-15:45 albo za pośrednictwem poczty tradycyjnej na wskazany wyżej adres.Na kopertach należy umieścić adnotację: Rekrutacja specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Proces rekrutacji na wskazane stanowisko będzie etapowy. W pierwszym etapie odbędzie się weryfikacja nadesłanych dokumentów pod względem formalnym, dokumenty zawierające braki formalne zostaną odrzucone, a osoby, które przejdą pozytywnie wstępną weryfikację zostaną zaproszone na test sprawdzający ich wiedzę oraz rozmowę kwalifikacyjną.W kolejnym etapie z kandydatami, którzy uzyskali najwyższe wyniki w teście oraz najlepiej zaprezentowali się podczas rozmowy przeprowadzona zostanie ostateczna rozmowa kwalifikacyjna z udziałem Wojewódzkiego Komendanta OHP oraz komisji doradczej. Złożonych dokumentów nie zwracamy. Prosimy o dopisanie w aplikacji następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2014 r. poz. 118, z póżn. zm.2) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. logistyki i zamówień publicznych przez Pomorską Wojewódzką Komendę Ochotniczych Hufców Pracy. Administratorem Państwa danych osobowych jest Wojewódzki Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalista ds. logistyki i zamówień publicznych. Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji.Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Tczew (pomorskie)
Oferujemy umowę o pracę na okres próbny, a następnie na czas określony. Wynagrodzenie zasadnicze brutto w kwocie od 2 800 zł i dodatek za wieloletnią pracę w wysokościwynoszącej po 5 latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego wzrastającyo 1% za każdy dalszy rok pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2018-11-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Drogowy przewóz towarów w transporcie międzynarodowym
GIGATRANS POLSKA SP. Z O.O. - 2016-06-27 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
rekrutacja pracowników tymczasowych, udział w procesie kadrowo-płacowym
TRENKWALDER & PARTNER Sp. z o.o. - 2018-02-08 - Augustów (podlaskie)
nadzór nad grupą pracowników, organizacja pracy podległym pracownikom, organizacja prac montażowych, nadzór nad montażem mechanicznym maszyn, wykładanie tras kablowych zabudową kabli i konsol w szybie, montaż trzonu prowadniczego górniczych wyciągów oraz urządzeń przyszybowych, miejsce pracy: Lubin i Trzebinia, wg zleceń cała Polska, pracodawca gwarantuje zakwaterowanie i dojazd podczs delegacji
MWM ELEKTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-13 - Lubin (dolnośląskie)
opracowanie danych modernizacji ewidencji gruntów i budynków,oraz opracowanie danych geodezyjnych sieci uzbrojenia terenu
MGGP Spółka Akcyjna - 2017-05-24 - Gorlice (małopolskie)
składanie wniosków o wydanie dokumentów legalizacyjnych, współpraca z pracownikami zagranicznymi, kontakt z urzędami, przygotowywanie oraz wypełnianie wniosków, wizyty w urzędach
kontakt przez PUP - 2016-12-19 - Piaseczno (mazowieckie)
_Zamawianie towarów_Sprzedaż_Wykonuwanie paczek dla osadzonych_Prowadzenie dokumentacji handlowej.
POMORSKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ "POMERANIA" - 2016-01-29 - Brzustów (mazowieckie)
wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie bez znaczenia, znajomość kuchni tureckiej oraz receptur tureckiego kebabu
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Zduny (wielkopolskie)
Opis stanowiska:rozliczanie wynagrodzeń pracowników, sporządzanie list płac, czynności z zakresu prawa pracy dotyczące nawiązywania oraz ustania stosunku pracy, prowadzenie ewidencji i rozliczanie czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie deklaracji i sprawozdań do ZUS, US, GUS, PFRON, przygotowywanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, prowadzenie rozliczeń z ZUS, nadzorowanie dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi pracowników i obsługa programu Płatnik,
Piotr Szczerbiński TRANS-LOGISTIC DĘBICA - 2018-03-08 - Dębica (podkarpackie)
prowadzenie rekrutacji pracowników z Europy Wschodniej, legalizacja pracy i pobytu
USPI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Współpraca z dostawcami, negocjowanie stawek transportowych, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, negocjowanie cen i warunków sprzedazy, realizowanie zamówień zgodnie z zapotrzebowaniem, opracowywanie planów odbioru towaru na podstawie zamówień, nadzorowanie i koordynowanie zamówień zakupowych, monitorowanie stanów magazynowych, budowanie relacji z nowymi oraz dotychczasowymi dostawcami, negocjowanie i składanie zleceń transportowych obsługa reklamacji, praca w godz. 7-15
DOMUS sp. j. - 2016-07-05 - Strzelce Opolskie (opolskie)
jw.
Centrum Badań Kosmicznych PAN - 2017-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Nazdór nad pocztą mailową, nadzór nad pocztą tradycyjną, obsługa umów handlowych, prowadzenie sprawozdań oraz raportów.
kontakt przez PUP - 2018-12-11 - Ciechanów (mazowieckie)
całościowe zarządzanie projektami usługi pracy tymczasowej realizowanej na terenie województwa kujawsko-pomorskiego, współpraca z kluczowymi partnerami biznesowymi z branży produkcyjnej, logistycznej, realizacja procesów administracyjnych związanych z zatrudnieniem pracowników, sporządzanie umow o pracę oraz umów cywilnoprawnych w systemie CRM, odpowiedzialność za budowanie trwałych relacji z pracownikami oraz partnerami biznesowymi, koordynowanie spaw zwiazanych z przyjazdem, zatrudnieniem i zakwaterowaniem pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Lubicz Górny (kujawsko-pomorskie)
Poszukiwanie klientów zagranicznych (w szczególności z Dubaju), kontakt z klientem telefoniczny, mailowy, możliwie wyjazdy zagraniczne
kontakt przez PUP - 2019-10-23 - Gliwice (śląskie)
Kompleksowe przygotowywanie ofert przetargowych, ścisła współpraca z partnerami handlowymi, negocjowanie cen. Współpraca z innymi oddziałami firmy, dbałość o właściwy przekaz informacji, realizacja wyznaczonych celów.WYMAGANIA: wykształcenie średnie, obsługa komputera (Ms Office, Excel), wysokie zdolności komunikacyjne, mile widziane doświadczenie w sprzedaży przetargowej i zamówień publicznych, mile widziana znajomość języka angielskiego.KONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 536 100 368 lub e-mail: rekrutacja (at) architekciedukacji.pl z dopiskiem specjalista ds. zamówień publicznycgh
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-06-29 - Jarosław (podkarpackie)
Przygotowanie, analiza i sprawdzanie dokumentacji przetargowej, pozyskiwanie podwykonawców, przygotowanie projektów umów dla podwykonawców
Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o. - 2018-05-09 - Zamość (lubelskie)
Przyjmowanie i wydawanie towaru.
"MAX" Spółka Jawna B.M. Kowalewscy i A. Omilian - 2016-07-08 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
kompletowanie dokumentów do rozliczenia podatku niemieckiego - pracana programie rozliczeniowym (niemieckojęzycznym) - mailowy oraztelefoniczny kontakt z klientem - Sporządzanie pism niemieckojęzycznych -kontakt telefoniczny z niemieckim urzędem skarbowym, praca od godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2016-01-05 - Opole (opolskie)
- KONTAKT Z KLIENTAMI I DOSTAWCAMI- PRZYJMOWANIE ZLECEŃ- ZLECANIE PRAC, ZAMAWIANIE TOWARÓW I USŁUG- WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY: PRACOWNIA GRAFICZNA, PRODUKCJA, INTROLIGATORNIA- INNE
DRUKARNIA TPM PROKUSKI SPÓŁKA JAWNA - 2019-01-04 - Rzeszów (podkarpackie)
bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrachentami arabskojęzycznymi, pozyskuwanie nowychkontrachentów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
uzgodnienie dostaw i sprzedaży, fakturowanie
RĘKODZIEŁO ARTYSTYCZNE SP.Z O.O. - 2016-05-02 - Łódź (łódzkie)
Bieżąca obsługa najmu, budowa stoku oferty, pozyskiwanie nowychpartnerów biznesowych b2c,b2b,rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego, bieżącesporządzanie ofert negocjacje, analiza zapotrzebowania rynkowegooraz zarzadzanie stokiem pojazdów. Praca w godz. 9-17.
MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP Sp z o.o. - 2018-02-26 - Opole (opolskie)
wykształcenie min. średnie mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku,kultura osobista, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, otwartość na zdobywanie wiedzy, biegła obsługa komputera, telefoniczne doradztwo w zakresie energii elektrycznej, niezbędne narzędzia pracy, szkolenia produktowe przygotowujące do pracy, szkolenia podnoszące kwalifikacje, stabilna praca w branży o bardzo wysokim potencjale rynku, mozliwość rozwoju zawodowego w branży energetycznej.Umowa o dzieło, wynagrodzenie 12zł brutto / godz.
EKOSYNERGIA Sp.zo.o - 2016-09-21 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
- Montaż cienkowarstwowych systemów posadzek TERRAZZO. Wykończenie posadzki TERRAZZO w systemie szlifowania i polerowania. Szlifowanie, polerowanie oraz impregnacja posadzek betonowych i kamiennych.- Praca na terenie całej Polski w delegacji + czasami wyjazdy zagraniczne.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto na okresie próbnym. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Kolejna umowa na 2 lata. Docelowo praca na stałe. Praca na pełny etat.- Praca na dwie zmiany w godzinach: 6:00-22:00 + wybrane soboty i niedziele w godzinach 6:00-22:00. Godziny pracy uzależnione od wykonywanego zlecenia (w zależności od zleceń praca również może być w nocy i w dni wolne od pracy). Wymagane wykształcenie min. zawodowe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagana umiejętność obsługi maszyn do polerowania posadzek betonowych i kamiennych. Wymagana umiejętność układania cienkowarstwowych posadzek TERRAZZO.
kontakt przez PUP - 2015-12-14 - Katowice (śląskie)
-kompleksowa obsługa sekretariatu-obsługa klientów detalicznych-obsługa korespondencji przychodzących i wychodzących-prowadzenie kasy gotówkowej-tworzenie dokumentów: RO, PZ, WZ, RW, FA, FKOR, KW, KP, RK, RKZ-tworzenie kwitów wagowych i paletowych-przyjmowanie zamówień-prowadzenie grafiku wywozów-organizowanie transportów-sporządzanie zleceń transportowych-czuwanie nad obiegiem dokumentów i informacji w firmie -sporządzenie pism, e-maili, raportów i analiz na potrzeby przełożonego-zaopatrzenie biura
Grupa Producentów Rolnych MICHEL PASZE w upadłości Sp. z o.o. - 2018-02-22 - Bruszczewo (wielkopolskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
Charakter pracy:1.inspirowanie działalności kulturalnej w zakresie jej upowszechniania,2.pomoc w przygotowaniu i organizacji imprez kulturalnych i sportowych3.przygotowywanie planów działań, scenariuszy, kosztorysów,4.inicjowanie współpracy z innymi podmiotami; w tym z instytucjami sektora pozarządowego5.tworzenie materiałów promocyjnych,6. obsługa profilu społecznościowego, strony wwwWarunki pracy:1.Miejsce pracy: Gminny Ośrodek Kultury Sportu i Rekreacji im. St. Muchy, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne2.Praca na umowę o pracę, w wymiarze 1 etatu3.Praca od wtorku do soboty oraz w razie potrzeby w niedziele i święta.4.Termin rozpoczęcia pracy: 20 marca 2019 roku5.Wynagrodzenie zasadnicze 2 400,00 zł + dodatek za wysługę latWymagane dokumenty:1. list motywacyjny.2.Informacje o których mowa w art. 221 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, data urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia. Dane te mogą mieć kształt dowolnego dokumentu, np. CV. Kandydat może dobrowolnie podać dane dodatkowe, inne niż przewidziane Kodeksem Pracy. 3. inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez GOKSiR, prosimy o zawarcie klauzuli w dokumentach aplikacyjnych (np. w CV) o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji w Smętowie Granicznym dla celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych. W przypadku braku powyższej klauzuli, dokumenty aplikacyjne zostaną usunięte w terminie 3 miesięcy od zakończenia procesu rekrutacyjnego. Składanie dokumentów:Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Rekreacji, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Sportowa 7; z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. upowszechniania kultury ; lub dostarczyć do sekretariatu Ośrodka w nieprzekraczalnych terminie do 6 marca 2019 r. Szczegółowych informacji udziela GOKSiR pod nr tel. (58) 561-90-97; e-mail: dyrektor (at) goksirsmetowo.plPod wskazanym adresem otrzymają Państwo informacje oraz szczegółowy zakres obowiązków.Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych dostępna jest pod adresem: http://goksirsmetowo.pl/osrodek/ochrona-danych-osobowych/ oraz w siedzibie Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Rekreacji, ul. Sportowa 7, 83-230 Smętowo Graniczne.
GMINNY OŚRODEK KULTURY, SPORTU I REKREACJI W SMĘTOWIE - 2019-02-20 - Smętowo Graniczne (pomorskie)