SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI Katowice oferta pracy CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Stanowisko: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: 2 640 - 3 150 PLN

Zakres obowiązków: - Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.

Data publikacji: 2017-05-29

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 640 - 3 150 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA W DZIALE KSIĘGOWOŚCI

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: księgowy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 640 - 3 150 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.06.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 4

Nazwa pracodawcy: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Dostarczyć w opisanej kopercie do kancelarii w godz od 7.30-15.30 lub wysłać pocztą następujące dokumenty: list motywacyjny, CV, ksero dyplomu potwierdzającego kwalifikacje, kserokopie świadectw pracy i dyplomów potwierdzających posiadane uprawnienia, kwestionariusz osobowy, oświadczenie że kandydat nie był karany za przestępstwa umyślne oraz nie toczy się przeciwko niemu postępowanie karne, korzysta z pełni praw publicznych termin składania dokumentów do 14.06 .2017 do 15.30- Kontakt telefoniczny (32-606-13-65) w godzinach: 9:00-15:30.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dokumentów do 14.06.2017 do godz.: 15;30, Godziny : 7:30-15:30

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Adres strony pracodawcy: www.zojo.katowice.pl

Ulica pracodawcy: Wita Stwosza

Numer budynku pracodawcy: 7

Profil działalności pracodawcy:
DZIAŁALNOŚĆ RACHUNKOWO-KSIĘGOWA; DORADZTWO PODATKOWE.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy

Data dodania oferty pracy: 29.05.2017

Oferta pracy ważna do: 14.06.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 29.05.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 29.05.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS REKLAMY - od 3 000 PLN

Zadaniem zatrudnionej osoby będzie planowanie, koordynowanie, weryfikowanie działań i kampanii reklamowych w zakresie reklam wielkopowierzchniowych, pozyskiwanie nowych obiektów pod reklamy wielkopowierzchniowe, oraz dbanie o stan techniczny istniejących reklam.
Merkury Market Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością s.k. - 2018-05-14 - Krosno (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA - 2 500 - 6 000 PLN

Telefoniczna obsługa klientów.
PRIDEIT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-05 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA W JĘZYKU WĘGIERSKIEGO (NR REF. SP/HU/2019) (MOŻLIWOŚĆ PRACY ZDALNEJ) K/M - od 5 000 PLN

bieżąca obsługa klientów z rynku węgierskiego, kontakt z klientami z rynku węgierskiego oraz sprzedaż produktów, promowanie produktów, dbanie o relację z klientami, kształtowanie dobrego wizerunku firmy, pełnienie funkcji doradczej w kwestii dopasowania produktów do indywidualnych potrzeb, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-01-30 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA PRACY Z RODZINĄ (OFERTA KONKURSOWA) - od 2 600 PLN

praca z rodzinami korzystającymi z usług w ramach Powiatowego Centrum Usług Społecznym, więcej informacji na stronie: www.bip.pcpr.tarnogorski.pl
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W TARNOWSKICH GÓRACH - 2019-05-30 - Tarnowskie Góry (śląskie)

POMOC KUCHENNA - od 1 900 PLN

Pomoc przy produkcji dań, dystrybucja posiłków dla pacjentów, zmywanie naczyń i mycie pomieszczeń kuchennych. godziny pracy do ustalenia.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 3 000 PLN

obsługa zakupowa firmy na rynku polskim i zagranicznym, podtrzymywanie trwałych relacji z dostawcami, aktywne poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie negocjacji z dostawcami, realizacje zamówień na materiały bezpośrednie (strategiczne), aktualizowanie baz dostawców i produktów, koordynowanie procesu wyboru optymalnych ofert
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-03-06 - Maksymilianowo (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. KADR K/M - od 4 000 PLN

Samodzielne naliczenie płac i kadr
kontakt przez PUP - 2019-03-27 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 700 PLN

obsługa programu PŁATNIK, przygotowanie deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, świadectw pracy i innych dokumenentów związanych z zatrudnieniem, prowadzenie akt osobowych, przygotowanie rocznych rozliczeń podatkowych PIT 4R, PIT 8AR, PIT 11, kontrola ważności badań lekarskich, komunikacja z klientami firmy w sprawach księgowo-kadrowych.
TIME GRUP Sp. z o.o. - 2018-02-09 - Ząbki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW RYNKU CHIŃSKIEGO - od 3 500 PLN

Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)

PRACOWNIK BIUROWY - 1 017,4 PLN

-WYSTAWIANIE FAKTUR-WYSYŁANIE KORESPONDENCJI ORAZ PACZEK-WYSTAWIANIE OFERT HANDLOWYCH NA POPULARNYCH PORTALACH OGŁOSZENIOWYCH-POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW-KORESPONDENCJA EMAIL ORAZ PAPIEROWA - OBSŁUGA-WYSYŁANIE OFERT HANDLOWYCH-OBSLUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ POPRZEZ ORGANIZOWANIE TRAS PRZEJAZDU DLA PRACOWNIKÓW ZATRUDNIONYCH NA STANOWISKU KIEROWCA MIĘDZYNARODOWY
kontakt przez PUP - 2019-04-18 - Oleśnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

prowadzenie biura; obsługa urządzeń biurowych; kontakt z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2017-10-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS FUNDUSZY UNIJNYCH - od 1 000 PLN

OPRACOWANIE DOKUMENTACJI APLIKACYJNEJ W CELU POZYSKANIA DOTACJI ZE ŚRODKÓ UNIJNYCH W RAMACH PROGRAMÓW KRAJOWYCH I REGIONALNYCH
UNIFUND SP. Z O.O. - 2015-12-01 - Siemianowice Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SERWISU - do 3 923,55 PLN

Przyjmowanie od klientów zgłoszeń, rewklamacji dotyczących spraw technicznych; obsługa techniczna i serwis; tłumaczenie dokumentacji technicznej z języka ukraińskiego na polski; prowadzenie szkoleń, masterklasow dla klientów z Ukrainy i Rosji; nawiązanie i organizacja współpracy z punktami serwisowymi; tworzenie raportów szkoleniowych; typowanie części zapasowych.
DIMAX INTERNATIONA PL POLAND SP. Z O.O. - 2018-10-10 - Stare Babice (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Poszukiwanie klientów na rynku wschodnim. Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów z kontrahentami. Sporządzanie raportów i sprawozdań z zakresu działalności marketingowej oraz statystyk sprzedażowych. Poszukiwanie i wdrażanie na rynku wschodnim nowych rozwiązań mających na celu aktywizację sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)

SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ - 3 000 - 4 000 PLN

obsługa sekretariartu oraz zarządu firmy
Przed. Budowlano-Handlowe "INTERBUD-WEST" Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (CUSTOMER SERVICE PROFESSIONAL) K/M (ANG I PORTUGALSKI) - od 27 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie ogólnokształcące; doświadczenie zawodowe 6 miesięcy znajomość języka portugalskiego i angielskiego na poziomie C1.zakres obowiązków: telefoniczna i mailowa obsługa klienta.
kontakt przez PUP - 2019-05-08 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY EKSPORTU (J. HOLENDERSKI) - od 1 750 PLN

Pozyskiwanie nowych klientów, obsługa i utrzymywanie relacji z klientami, przygotowywanie ofert oraz kalkulacji, prowadzenie korespondencji handlowej.Biegła znajomość w mowie i piśmie języka holenderskiego.KomunikatywnośćDobra znajomość obsługi komputeraFIRMA OFERUJE:Pakiet szkoleń wdrażającychMożliwość uczestniczenia i współtworzenia sukcesu i rozwoju firmy z branży budowlanej na rynku krajowym, a przede wszystkim międzynarodowymPracę w miłej atmosferzeMotywujący model wynagrodzenia (podstawa + prowizja)Możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy.Wysokość proponowanego wynagrodzenia do ustalenia bezpośrednio z pracodawcą
EKO-OKNA Sp. z o. o. - 2015-11-27 - Kornice (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNYCH - 1 017,4 PLN

praca zgodna ze stanowiskiem: weryfikacja kart drogowych i dokumntów najmu zgodnie z wymogami, prowadzenie przebiegu służby w raporcie pracy, rozliczanie kierowców z wykonania przydzielonego zadania przewozowego, udzielanie informacji dotyczącej rozkładu jazdy
kontakt przez PUP - 2019-01-23 - Łosice (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. BIOTECHNOLOGII ROŚLIN/INŻYNIER ROLNICTWA - od 4 000 EUR

Do zadań należy:*planowanie uprawy ziół (na powierzchni 450 h)*obserwacja uprawy pod względem warunków klimatycznych i innych*podejmowanie decyzji dotyczących używania środków chemicznych i nawozów*kontrola wszystkich działań dotyczących samej uprawy*Ocena stopia i tempa wzrostu rośli
Wilhelm Herrmann Jun Gartenbau - 2019-07-02 - Niemcy (Niemcy)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Z JĘZYKIEM NIEMIECKIM - od 3 500 PLN

-Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta-Aktywny wkład w tworzenie pozytywnego wizerunku firmy-Prowadzenie dokumentacji sprzedażowej-Obsługa klienta-Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami firmy
PRO SOLUTION sp. z o.o. - 2017-01-30 - Trzebinia (małopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP - 997,4 PLN

Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER)Wykształcenie wyższe z zakresu BHP; praca z komputerem; kontrola i audytowanie miejsc pracy pod kątem przestrzegania przepisów BHP; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice oraz Dąbrowa Górnicza
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Gliwice (śląskie)