SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Rzeszów oferta pracy Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy i Doskonalenia Kadr BHP DELTA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: - kompleksowa obsługa klientów firmy- koordynacja realizacji zamówień - przygotowywanie ofert- wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowo - zakupowych (WZ, PZ)- dbałość o ład i porządek w miejscu pracy
Data publikacji: 2018-04-26
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy i Doskonalenia Kadr BHP DELTA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KRAKOWSKA 375, 35-213 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- kompleksowa obsługa klientów firmy- koordynacja realizacji zamówień - przygotowywanie ofert- wystawianie faktur i innych dokumentów sprzedażowo - zakupowych (WZ, PZ)- dbałość o ład i porządek w miejscu pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 07.05.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: PRAWO JAZDY KAT. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętności: obsługa komputera (mile widziany program do fakturowania OPTIMA), dobra organizacja pracy, samodzielność i zaangażowanie w wykonywane zadania, doświadczenie w branży BHP mile widziane
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy:
Podkarpacki Ośrodek Bezpieczeństwa Pracy i Doskonalenia Kadr BHP DELTA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
KRAKOWSKA 375, 35-213 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Rzeszów
Gmina pracodawcy: Rzeszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Rzeszów
Ulica pracodawcy: KRAKOWSKA
Numer budynku pracodawcy: 375
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data dodania oferty pracy: 26.04.2018
Oferta pracy ważna do: 25.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 26.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
utrzymanie kontaktów ze stałymi partnerami handlowymi obywatelami Chin, negocjowanie warunków handlowych z obywatelami Chin, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy
Hang le Sp.Zo.o - 2016-07-29 - Chełm (lubelskie)
umawianie spotkańhandlowych z klientami biznesowymi i indywidualnymi (bez sprzedaży własnej), realizacja założonych planów, raportowanie wyników pracy
I.IQ Energetyka II.DM Negotium III.Forest Legend IV.Stophouse Dariusz Mikrut - 2018-04-27 - Chorzów (śląskie)
Obsługa klienta, doręczanie przesyłek lub przekazów, aktywna sprzedaż usług i towarów, prowadzenie dokumentacji eksploatacyjnej.
Poczta Polska S.A. - 2015-12-30 - Gdańsk (pomorskie)
Nadzór techniczny nad systemami informatycznymi wykorzystywanymi w wydziałach merytorycznych oraz programami wykorzystywanymi w oddziałach, między innymi finansowo-księgowymi, kadrowymi, gospodarczymi i inwestycyjnymi, pomoc w nadzorze technicznym nad pracą systemów serwerowych i sieciowych, w tym dokonywaniu konfiguracji i aktualizacji, kontrolowanie terminowości oraz warunków licencji na zainstalowane oprogramowanie zgodnie z zawartymi umowami, sprawowanie technicznego nadzoru nad bezpieczeństwem i prawidłowoscią przesyłania informacji za pośrednictwem Internetu oraz sieci resortowej, określanie podstawowych warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych, opracowywanie procedur dopuszczenia osób niebędących pracownikami sądu, przygotowywanie do przetargów pod względem merytorycznym specyfikacji technicznych dotyczących sprzętu komputerowego, nadzór nad przeprowadzanymi wideokonferencjami, szkolenie pracowników obsługujących sprzęt komputerowy oraz uczestniczenie w prezentacjach nowego oprogramowania, testowanie i opiniowanie oprogramowania otrzymywanego z Ministerstwa Sprawiedliwości. Szczegółowe informacje na stronie www.koszalin.so.gov.pl sygn. Nr K-110-7/16
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Tłumaczenie szkoleń BHP stanowiskowych, jakościowych;tłumaczenie zasad pracy obowiązujących w fabryce, prowadzenie szkoleń w roli tłumacza
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Łódź (łódzkie)
Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna - 2016-08-26 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
- ciągła analiza ilości towaru- monitorowanie cen surowców- kontrola towarów przych. i wych.- prowadzenie dokumentacji magazynowej- wyjaśnianie rozbieżności magazynowych- współpraca z działem produkcji i działem sprzedaży w celu optymalizacji procesów związanych z realizacją zamówień
AGRO FISH SP.ZO.O. - 2017-09-15 - Kartoszyno (pomorskie)
telefoniczna oraz bezpośrednia obsługa llientów firmy, realizacja planów sprzedażowych poprzez obsługę stałych klientów, pozyskiwanie nowych, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
kontakt przez PUP - 2017-08-02 - Tychy (śląskie)
Zakres czynności na w/w stanowisku obejmować będzie:1. komunikację marketingową i public relations z otoczeniem firmy (media, partnerzy, klienci),2. zarządzanie i rozwój profilów firmy w social media (tj. Facebook, Twitter, G +, LinkedIn, Instagram),3. budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz jej marek,4. copywriting (informacje prasowe, artykuły, wywiady, hasła reklamowe, webwriting itp.),5. stała współpraca z partnerami, dziennikarzami, portalami branżowymi w zakresie promocji firmy i jej produktów,6. opracowywanie nowych koncepcji oraz strategii promocyjnych i reklamowych firmy,7. udział w redagowaniu programów, wydawnictw premierowych i innych związanych z działalnością firmy,8. opracowywanie i nadzór nad poprawnością językową tekstów wyświetlanych podczas spektakli,9. występowanie w imieniu firmy i reprezentowanie instytucji na zewnątrz.
Opera Nova w Bydgoszczy - 2017-06-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ksiąg rachunkowych w oparciu o obowiązujące przepisy, sporządzanie sprawozdań, wystawianie faktur VAT, kontakt z Urzędem Skarbowym i ZUS, sporządzanie list płac oraz deklaracji ZUS, GUS, PEFRON, wszystkie czynności związane z prowadzeniem kadr, mile widziana umiejetność sporządzania druków A1 oraz przygotowywania kart EKUZ.
Konstruktor Spółka z ograniczaoną odpowiedzialnością - 2016-03-04 - Siestrzechowice (opolskie)
obsługa urządzeń biurowych, nawiązywanie kontaktów handlowych z firmami powiatu bełchatowskiego, obsługa klientów-reklamodawców w zakresie zamieszczania reklam w gazetach, przedstawienie klientom ofert handlowych, przyjmowanie ogłoszeń drobnych, raportowanie swoich działań handlowych (zgodnie z programem stażu)
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Bełchatów (łódzkie)
specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-06-22 - Bądkowo Jeziorne (mazowieckie)
Obsługa klienta w języku portugalskim i angielskim. Biegła znajomość procesów okołopodatkowych.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Zabierzów (małopolskie)
Organizowanie i realizacja postępowań o zamówienia publiczne, sporządzanie i prowadzenie dokumentacji postępowań, przygotowywanie pism do podmiotów zewnętrznych oraz pism wewnętrznych, realizacja bieżących spraw administracyjnych, prowadzenie sprawozdawczości z zakresu zamówień publicznych.
Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa - 2018-04-26 - Gdynia (pomorskie)
analiza wykorzystania i pracy maszyn; monitorowanie kodów błędów; precyzja i sprzedaż systemów rolnictwa precyzyjnego; tworzenie planów kompleksowej obsługi klientów kluczowych w zakresie rolnictwa precyzyjnego
Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Mirosława Zawadzka - 2016-04-22 - Stargard (zachodniopomorskie)
,
kontakt przez PUP - 2017-12-13 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
planowanie i koordynowanie dostaw produktów do klientów
PPH ALKOR J.WOŁK I J.SZOTT SP.JAWNA - 2017-10-18 - Przemyśl (podkarpackie)
- Analizowanie rynku i ofert konkurencji. Pozyskiwanie nowych klientów w tym z zagranicy. Utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi.- Znajomość języków jest wymagana do kontaktu z klientami z zagranicy.- Miejsce wykonywania pracy: Terytorium całej Polski w zależności od zlecenia.- Wynagrodzenie: 2200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 10.12.2017 r. do 30.11.2018 r. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Katowice (śląskie)
- pomoc w prowadzeniu biura, obsługa komputera, telefonu, fax-u,- pomoc w prowadzeniu dokumentacji biurowej, rejestrów konsultantek i liderów sprzedaży, dokumentacji handlowej,- obsługa klientów - sprzedaż bezpośrednia, praca w terenie, prospekting, podpisywanie umów z nowymi kontrahentami pod nadzorem opiekuna,- obsługa kasy fiskalnej,- usługi marketingowe, promocja, reklama, projektowanie artykułów reklamowych - wizytówek, ulotek.
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Wieliczka (małopolskie)
1.nadzór nad robotami remontowo budowlanymi Muzeum, 2.nadzór nad usługami i dostawami robót oraz materiałówbudowlano-konserwatorskich, rozbiórkowych, montażowych,instalacyjnych wykonywanych na zlecenie, 3. kontrola terminów,jakości robót i zgodności z charakterem zamawianych robót; 4.kontrola zakresu prac i rozliczanie faktur, 5. nadzór nad stanemtechnicznym ekspozycji muzealnej i zapleczatechniczno-administracyjnego, 6. udział w organizowanychprzeglądach stanu technicznego budynków ekspozycyjnych orazmuzealiów ruchomych i typowanie zakresów napraw, 7. kontrolabudynków i urządzeń zaplecza techniczno-administracyjnego orazinfrastruktury technicznej, typowanie zakresów napraw łącznie zprowadzeniem stosownych rejestrów i dokumentacji, 8. wydawaniedyspozycji pobierania materiałów z magazynu i ich rozliczanie, 9.przygotowywanie dokumentacji przetargowych i udział w komisjach,10. kierowanie brygadą techniczną. Praca od 7-15
Muzeum Wsi Opolskiej - 2018-04-25 - Opole (opolskie)
Prowadzenie akt osobowych pracowników, naliczanie urlopów, naliczanie płac, przygotowywanie deklaracji ZUS, prowadzenie korenspondencji z klientami w zakresie zatrudnienia pracowników, prowadzenie rejestrów własnych.
Logos Dorota Dymko-Zielska - 2017-11-06 - Wyszków (mazowieckie)
-zakup części, materiałów zgodnych z zamówieniem, specyfikacją lub wzorem -dostarczanie zamówionych materiałów do magazynu oraz odbieranie przesyłek-Wydaje materiały i części zamienne z magazynu.-Dba o porządek na magazynie oraz na swoim obszarze pracy.-Wykonuje częściową inwentaryzację na polecenie kierownika UR.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze zużytych materiałów na potrzeby rozliczenia z Klientem.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze i szczątkowe na potrzeby wewnętrznych spotkań organizacyjnych.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świdnik (lubelskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe- mile widziane zarządzanie zasobami ludzkimi; min. 2 lata doświadczenia; mile widziana znajomość obsługi programu OPTIMA; zakres obowiązków: obsługa kadrowo-płacowa, naliczanie list płac (wynagrodzenie urlopowe, wynagrodzenie chorobowe, ekwiwalent za urlop, odprawy, rozliczanie czasu pracy-obliczanie dodatku za nadgodziny itd.), prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON-sprawozdania GUS; jedna zmiana; miejsce pracy; Gliwice
OPI BIURO RACHUNKOWOŚCI I FINANSÓW AGNIESZKA OLBRYŚ - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2016-03-23 - Raszyn (mazowieckie)
Sprzedaż, wykładanie towaru, udział w promocji.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Kalisz (wielkopolskie)
na podstawie dostępnych informatycznych baz danych udzielanie informacji policjantom dokonującym kontroli osób, pojazdów, rzeczy w celu prawidłowej realizacji zadań przez funkcjonariuszy, prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją zapytań, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach rejestracyjnych, wprowadzanie i odwoływanie do Policyjnych Systemów Informatycznych osób poszukiwanych, utraconych rzeczy i dokumentów w wyniku przestępstwa w celu aktualizacji danych w systemach informatycznych Policjiudzielanie informacji osobom zainteresowanym o wpisach dotyczących punktów, odpowiadającym dokonanym naruszeniom przepisów ruchu drogowego, zgodnie z przepisami, udzielanie informacji o rzeczach utraconych w celu obsługi interesantówobserwowanie rejonów objętych monitoringiem za pomocą kamer rozmieszczonych na terenie miasta Chełm celem ujawnienia wykroczeń i przestępstw na terenie miasta, powiadamianie dyżurnego KMP w Chełmie o fakcie ujawnienia wykroczeń i przestępstw celem stosownych działań zmierzających do zatrzymania sprawców
Komenda Miejska Policji w Chełmie - 2017-06-27 - Chełm (lubelskie)
Przygotowanie prezentacji oraz tworzenie planu wydarzeń. Obsługa korespondencji i telefonu. Sprzedaż produktów i usług przedsiębiorstwa poprzez dostępne kanały sprzedaży. Negocjacje z wszelkimi podwykonawcami usług. Utrzymywabue stałych i pozytywnych relacji z klientem. Realizacja i koordynacja sprawpowierzonych związanych z organizacją imprez, szkoleń i konferencji. Wyszukiwanie zewnętrzych partnerów i sponsorów oraz angażowanie ich we współtworzenie i realizację działań. Obecność podczas wydarzeń i nadzór nad ich prawidłowym przebiegiem.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Płochocin (mazowieckie)
jw.
MIĘDZYZAKŁADOWE SPÓŁDZIELCZE ZRZESZENIE BUDOWY DOMÓW MIESZKALNYCH "OCHOTA" - 2017-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa sprzedaży internetowej
MYRLAND Myrlak Szymon - 2017-09-27 - Przyborów (małopolskie)