SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW - JANKI Raszyn oferta pracy Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW - JANKI
Wynagrodzenie: od 950 PLN
Zakres obowiązków: odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Data publikacji: 2016-03-23
Lokalizacja: Raszyn (mazowieckie)
Pracodawca: Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Al. Krakowska 20, 05-090 Raszyn, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów uzbeckich, kontaktowanie sie z kontrahentami i klientami, praca 10 godzin tygodniowo od poniedziałku do piątku w godz. 11-14
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 950 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KLIENTÓW - JANKI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Raszyn
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Raszyn
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista analizy i rozwoju rynku
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 950 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.04.2016
Data zakończenia pracy: 05.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: uzbecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie, pół roku doświadczenia w zawodzie, dobra znajomość języka uzbeckiego w mowie i piśmie
Nazwa pracodawcy:
Canapca Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Robotnicza 11/13/22, 02-261 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Robotnicza
Numer budynku pracodawcy: 11/13
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa odzieży i obuwia
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_wykorzystanieOferty: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista analizy i rozwoju rynku
Data dodania oferty pracy: 24.03.2016
Oferta pracy ważna do: 30.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2016-03-04 - Poznań (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Jaworzno (śląskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-06 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż towaru,wykładanie towaru, obsługa kasy fiskalnej,prace porządkowe,możliwość oddelegowania na inny oddział mięsny
kontakt przez OHP - 2016-04-11 - Pakość (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż usług turystycznych, obsługa klienta
Agnieszka Dąbrowska AD INNOVATIONS - 2017-03-10 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie spraw pracowników, rozliczanie czasu pracy kierowców
AM SPED GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-01 - Kwidzyn (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-08-08 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż usług Firmy, staż pracy 1 rok, godz. 9-17, prace interwencyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia (drogą mailową lub telefoniczną), prace biurowe związane z obsługą zamówień (cv na adres e -mail: rekrutacja (at) woodica.pl)
Surmiak Mateusz MADE OF WOOD Group - 2016-07-19 - Świnna Poręba (małopolskie)
mechanik samochodowy
Szabelak Motors Wojciech Szabelak - 2017-03-29 - Barycz (świętokrzyskie)
jw.
CRAFTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
BRANŻA MEBLI BIUROWYCH1. POZYSKIWANIE NOWYCH I OBSŁUGA STAŁYCH KLIENTÓW 2. SPORZĄDZANIE OFERT HANDLOWYCH , ZAMÓWIEŃ I KOSZTORYSÓW , MONITOWANIE PRAWIDŁOWEGO PRZEBIEGU ZAMÓWIEŃ3. W PRZYPADKUY PANA MONTAŻ DROBNYCH MEBLI I KRZESEŁ
PRACOWNIA ARANŻACJI I WYPOSAŻENIA WNĘTRZ - 2017-02-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Realizowanie zadań związanych z procesem obsługi należności
DANEMA TSL Daniel Jankowiak - 2017-11-16 - Gostyń (wielkopolskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium Białorusi, pozyskiwanie nowych klientów z terenu Białorusi, sprzedaż produktów odbiorcom z terenu Białorusi, nadzorowanie realizowanych kontraktów z kontrahentami z Republiki Białorusi
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Łaszczów (lubelskie)
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP w Gdańsku ogłasza nabór na stanowisko:Specjalista ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem Miejsce Pracy: Biuro Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy OHP, ul. Uphagena 27, Gdańsk Wymiar etatu: umowa o pracę w wymiarze 1,0 etatu Opis stanowiska: Realizuje zadania z zakresu kontroli jednostek organizacyjnych PWK OHP zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem, a także kontroli sprawdzających i doraźnych. Przedkłada protokoły kontroli wraz z wnioskami Wojewódzkiemu Komendantowi. Prowadzi dokumentację kontroli zgodnie z Zarządzeniem Komendanta Głównego OHP. Prowadzi rejestr kontroli zewnętrznych oraz archiwizację protokołów i zaleceń pokontrolnych. Sporządza sprawozdania dotyczące działalności kontrolnej. Prowadzi rejestr skarg i wniosków oraz sporządza roczne sprawozdanie w tym zakresie. Dba o kształtowanie właściwych relacji i zasad współpracy z jednostkami organizacyjnymi PWK OHP. Realizuje inne zadania i polecenia przełożonego wynikające z programu działalności OHP Opracowuje wyniki z przeprowadzonych audytów, identyfikacji ryzyka oraz samooceny, sporządza raporty oraz wskazuje obszary, które wymagają wdrożenia odpowiednich mechanizmów w celu zrealizowania zadań i celów jednostki. Wymagania:Od osób ubiegających się o w/w stanowisko oczekujemy: preferowane wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letni ogólny staż pracy, lub wykształcenie średnie oraz minimum 3 letni ogólny staż pracy (mile widziany staż pracy na podobnym stanowisku); bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu działalności OHP (w tym struktura organizacyjna); bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office (w tym Excel, Word) i urządzeń biurowych; doskonała organizacja pracy i duża samodzielność; odpowiedzialność, rzetelność; odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu; Mile widziane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności. Oferujemy: możliwość rozwoju zawodowego zdobycia doświadczenia w pracy w instytucji państwowej Wymagane dokumenty: CV i list motywacyjny, Kopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje oraz staż pracy Termin i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:Dokumenty należy składać do 15.05.2017r. w siedzibie Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku, ul. Uphagena 27 w godzinach 7:45 - 15:45 lub przesłać na adres rekrutacja2.pwk (at) ohp.plZłożonych dokumentów nie zwracamy. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane zgłoszenia Prosimy o dopisanie lub zaznaczenie w aplikacji on-line następującej klauzuli:Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o Ochronie danych osobowych Dz. Ust. z 2014 poz. 1182 z późn.zm wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji i selekcji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarzadzania ryzykiem przez Pomorską Wojewódzką Komendę OHP w Gdańsku Administratorem Państwa danych osobowych jest Komendant Pomorskiej Wojewódzkiej Komendy Ochotniczych Hufców Pracy w Gdańsku ul. Uphagena 27. Państwa dane osobowe zbierane są na potrzeby rekrutacji na stanowisko specjalisty ds. kontroli wewnętrznej i zarządzania ryzykiem.Zebrane dane mogą być udostępniane wyłącznie podmiotom wskazanym w przepisach prawa. Przysługuje Państwu prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania na warunkach określonych w ustawie z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne i niezbędne dla potrzeb rekrutacji. Oferty odrzucone zostaną protokolarnie zniszczone po zakończonej rekrutacji.
POMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W GDAŃSKU - 2017-05-09 - Gdańsk (pomorskie)
aktywna sprzedaż, pozyskiwanie klientów, negocjacje handlowe
KASKAT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
przygotowanie dokumentacji związanej z projektem, promocja projektu i tworzenie niezbędnej korespondencji, prawidłowe przechowywanie i archiwizacja dokumentacji , koordynowanie obiegu dokumentów.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-12-22 - Gdańsk (pomorskie)
Przeprowadzanie badań oraz wydawanie opinii zgodnie z zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 01 lutego 2016 r. w sprawie ustalenia standardów metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów ( Dz. Urz. MS. 2016 r. 76)
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2018-01-05 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowadzenie projektów IT, prowadzenie akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Radom (mazowieckie)
- przygotowywanie ofert handlowych, - przygotowywanie ofert do przetargów, - przygotowywanie kampanii marketingowych, - opieka nad stroną internetową, - projektowanie i tworzenie materiałów reklamowych na potrzeby firmy. Praca w godzinach 8-16. Umowa o pracę na okres próbny, następnie na czas nieokreślony. Oferta dostępna w sali E, C, H. Kontakt z pracodawcą: tel.: 504 207 613, e-mail: rekrutacja (at) gpm-sys.com
GPM SYSTEMY Sp. z o.o. - 2018-03-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Opracowywanie standardów wyrobów szklanych w tym: opracowywanie kart pakowania wyrobów, udział w opiniowaniu nowych wzorów wyrobów, udział w opracowywaniu standardów dot. surowców i materiałów opakowaniowych, nadzór nad bazą danych wyrobów i standardów jakościowych klientów.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe techniczne, umiejetnosć pracy z dokumentacją techniczną, znajomosć pakietu Ms Office (Word, Excel, Power Point), samodzielność w podejmowaniu decyzji, minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze kontroli jakości wyrobów, mile widziane na podobnym stanowisku, znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.PREFEROWANY KONTAKT Z PRACODAWCĄ e-maiL; rekrutacja (at) eu.o-i.com
O-I PRODUKCJA POLSKA Spółka Akcyjna - 2016-04-19 - Jarosław (podkarpackie)
Organizowanie i koordynowanie robót budowlanych
Przedsiębiorstwo Budowlano Handlowo Transportowe "PeZet-BUD" Piotr Zdun - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-04-01 - Rozgarty (kujawsko-pomorskie)
Ref Do30Zakres:-wykonywanie i skłądanie ofert,produktów spółkidroga elektroniczną ,telefoniczną i bezpośrednio pozyskiwanie klientów.
GOOD WORK POLSKA Sp.z o.o. - 2016-01-29 - Baniocha (mazowieckie)
Osoba odpowiedzialna za sprzedaż i zamawianie części zamiennych do maszyn rolniczych
Agros-Wrońscy - 2017-10-04 - Pradła (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Warszawa (mazowieckie)
organizacja sprzedaży pieczywa i ciast w placówkach firmowych,pozyskiwanie nowych odbiorców
Piekarnia Paweł Bednarczyk - 2016-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-19 - Poznań (wielkopolskie)