SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ARABSKIM, FRANCUSKIM I WŁOSKIM Poznań oferta pracy Kinguin Poland Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ARABSKIM, FRANCUSKIM I WŁOSKIM
Wynagrodzenie: 2 000 - 3 000 PLN
Zakres obowiązków: odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Data publikacji: 2016-03-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:GÓRALSKA 2, 60-623 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
odpowiadanie na zapytanie klientów, pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientem i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: trzy zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ANGIELSKIM, ARABSKIM, FRANCUSKIM I WŁOSKIM
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), humanistyczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: samodzielność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA KOMPUTERA
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odpowiedzialność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja czasu pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ARABSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK FRANCUSKI - biegła znajomość
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK ANGIELSKI - BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: odporność na stres
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: JĘZYK WŁOSKI
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: doświadczenie na podobnym stanowisku
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość globalnego rynku gier komputerowych, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, doświadczenie w e-commerce, doświadczenie w obsłudze klienta, kreatywność,
Nazwa pracodawcy: Kinguin Poland Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
Nowogrodzka 50/515, 00-695 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: aplikacje przesłać email
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Nowogrodzka
Numer budynku pracodawcy: 50/515
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 04.03.2016
Oferta pracy ważna do: 04.04.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 04.03.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 04.03.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa klienta w zakresie przyjmowania zleceń, sprzedaż artykułów meblarskich
KRAKMEB Grzegorz Liszka - 2016-04-26 - Nawojowa Góra (małopolskie)
•Telefoniczna sprzedaż produktów finansowych•Profesjonalna obsługa klientów poprzez telefon i e-mail•Utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami Spółki•Wsparcie Klientów przy podejmowaniu decyzji pożyczkowych
MAŁA POŻYCZKA SP Z O O - 2016-10-10 - Białystok (podlaskie)
Dostarczanie najwyższej jakości w obsłudze pasażerów Cathay Pacyfic, maksymalizowanie zysków, efektywne używanie narzędzi sprzedażowych, osiąganie celów i monitorowanie własnej pracy.
kontakt przez PUP - 2018-07-31 - Kraków (małopolskie)
uzupełnianie dokumentacji
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Grzegorzew (wielkopolskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
specjalista pracy z rodziną
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Przyjmowanie zapytań mailowych i telefonicznych od klientów, klasyfikację zgłoszeń, udzielanie informacji oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów w zakresie usług finansowych, kontakt telefoniczny oraz e-mailowy z dostawcami i klientami w języku francuskim, drugą linią wsparcia oraz z pracownikami firmy, dla której wykonywane są usługi finansowe, dbanie o wysoki poziom obsługi klienta w zakresie świadczonych usług, przygotowanie oraz analizę raportów.
kontakt przez PUP - 2018-07-19 - Kraków (małopolskie)
pisanie oraz rozliczanie wniosków inwestycyjnych, szkoleniowych, oraz ZUS i pozyczek unijnych, praca biurowa
kontakt przez PUP - 2016-06-28 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzwnie spraw w zakresie kadr i płac
"SARPOL" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Śmiardowo Złotowskie (wielkopolskie)
Telefoniczna sprzedaż produktów firmy, pozyskiwanie klientów na świadczone przez firmę usługi, utrzymywanie współpracy. Pracę w systemie jednozmianowym ( pon.-piątek od 7.30 15.30) Pakiet szkoleń Wynagrodzenie (1850 brutto + premia uznaniowa) Umowa na okres próbny Pracę w biurze w miłej atmosferze.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2016-09-06 - Zabrze (śląskie)
Nadzór i prowadzenie dokumentacji systemowej, prowadzenie szkoleń pracowników, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych, przeprowadzanie audytów dostawców, audytów wewnętrzych i inspekcji zakładu. Wynagrodzenie do negocjacji.
MAKRO KOSIOROWSKI & KOSIOROWSKI SP Z O.O. - 2017-05-12 - Cmolas (podkarpackie)
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-04-16 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-24 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca administracyjno - biurowa.
Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej - 2017-06-28 - Gdynia (pomorskie)
- Współpraca z kierowcami i kontrahentami.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto. Praca na początek na umowę o pracą na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia przyuczenia. Mile widziani absolwenci. Wymagana znajomość języka ukraińskiego lub rosyjskiego stopniu biegłym w mowie i piśmie. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 32-781-83-20) celem ustalenia spotkania z pracodawcą (ul. Roździeńska 41, 40-382 Katowice) lub e-mail: spedycja (at) alcoppertrans.com.pl
ALCOPPER TRANS LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-18 - Katowice (śląskie)
- szkolenie BHP i p.poż.- utrzymanie czystości w gabinetach stomatologicznych- utrzymanie czystości na terenie zakładu pracy
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Świebodzin (lubuskie)
przyjmownie towaru do magazynu, prowadzenie dokumentacji magazynowej części samochodowych przy użyciu programów komputerowych
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Rusocin (pomorskie)
obsługa kontrahentów krajowych i zagranicznych, wystawianie faktur sprzedaży,prtaca w godz. 7-15 lub 8-16
WYTWÓRNIA HYDRAULIKI OKRĘTOWEJ Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Osiedle Poznańskie (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Warszawa (mazowieckie)
Główne zadania: - odpowiedzialność za prowadzenie biura regionalnego firmy,- aktywne pozyskiwanie klientów (placówki oświatowe),- rekrutacja i koordynacja pracy nauczycieli prowadzących szkolenia i kursy,- nadzór nad prawidłową realizacją szkoleń i kursów. Oferta:- stabilna praca w ogólnopolskiej firmie,- bezpłatne szkolenia wstępne i doskonalące,- atrakcyjne wynagrodzenie,- możliwość dodatkowego wynagrodzenia, uzależnionego od uzyskanych efektów.
CENTRUM EDUKACJI ATUT-DOLNY ŚLĄSK CL. SP. Z O.O. SPÓŁKA CYWILNA - 2016-08-26 - Leszno (wielkopolskie)
PRZYGOTOWYWANIE FORMALNO-PRAWNE INWESTYCJI DO REALIZACJI, PROWADZENIE POSTĘPOWAŃ FORMALNYCHW IMIENIU INWESTORA, WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (ADMNISTRACJA, BUDOWNICTWO, OCHRONA ŚRODWISKA), ZNAJOMOŚĆ PAKIETU OFFICE, MILE WIDZIANA ZNAJOMOŚC AUTOCAD,
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-29 - Gliwice (śląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Limanowa (małopolskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-22 - Warszawa (mazowieckie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-06-07 - Ruda Śląska (śląskie)
Wymagane wykształcenie minimum średnie mile widziane wyższe, znajomość w mowie i piśmie języka angielskiego w stopniu dobrym, znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem, doświadczenie w pracy w dziale handlowym w firmie produkcyjnej lub w dziale zakupów, sprzedaży, logistyki lub pokrewnych w pozostałych branżach, samodzielność w realizacji powierzonych obowiązków komunikatywność, dobra znajomość obsługi komputera w szczególności pakietów biurowych. Firma oferuje stabilne zatrudnienie w firmie z długim doświadczeniem w branży automotive, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników do ustalenia w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej, praca stacjonarna od pon do pt, godziny pracy do ustalenia, możliwość dalszego rozwoju i podnoszenia kwalifikacji, bogaty pakiet ubezpieczenia grupowego, praca w siedzibie firmy w Czernicy, niedaleko Rydułtów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny bądź e-mailowy: sekretariat (at) fitromex.pl z dopiskiem specjalista w dziale zakupów i sprzedaży. Na aplikacji proszę umieścić klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobiwych zawartych w przesłanym CV dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie danych Osobowych. Zastrzegamy sobie prawo kontaktu z wybranymi osobami.
FILTROMEX SP. Z O.O. - 2017-04-26 - Czernica (śląskie)
Specjalista bankowości
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Radomyśl Wielki (podkarpackie)
a) prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki akt osobowych, ewidencja czasu pracy;b) sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy;c) sporządzanie umów cywilno-prawnych (umów o dzieło, umów zleceń) dla zleceniobiorców;d) ewidencja rozliczeń urlopów pracowniczych;e) przygotowywanie i wydawanie skierowań na wstępne, okresowe lub kontrolne badania pracownicze, prowadzenie ewidencji w tym zakresie; f) ewidencja zwolnień lekarskich,g) wydawanie zaświadczeń dotyczących stosunku pracy;h) ewidencjonowanie zatrudnienia pracowników oraz ubezpieczenia społecznego w programie kadrowo-płacowym Xperstis oraz Płatnik (zgłaszanie do ubezpieczenia i wyrejestrowanie pracowników oraz członków rodzin pracowników), prowadzenie pełnej dokumentacji w zakresie ubezpieczeńMożliwość zatrudnienia na czas nieokreślony. Godziny pracy 7.30- 15.30
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2017-03-31 - Słupsk (pomorskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)