SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH. SERWISANT- INSTALATOR Gorzów Wielkopolski oferta pracy SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH. SERWISANT- INSTALATOR
Wynagrodzenie: od 2 100 PLN
Zakres obowiązków: Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
Data publikacji: 2018-04-16
Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Pracodawca: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Instalacja, utrzymanie i rozbudowa systemów niskopradowych (SSWiN, SKD, CCTV)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: godz pracy 8-16
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. TECHNICZNYCH. SERWISANT- INSTALATOR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gorzów Wielkopolski
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik elektryk*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 16.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: mile widziana zanjomość j. angielskiego
Nazwa pracodawcy: SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Adres pracodawcy:
Kostrzyńska 1, 66-400 Gorzów Wielkopolski, powiat: m. Gorzów Wielkopolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: m. Gorzów Wielkopolski
Gmina pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gorzów Wielkopolski
Ulica pracodawcy: Kostrzyńska
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gorzowie Wielkopolskim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik elektryk*
Data dodania oferty pracy: 16.04.2018
Oferta pracy ważna do: 15.05.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 16.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 16.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prace związane z przygotowaniem/planowaniem sprzedaży zagranicznej/opracowaniu strategii działań marketingu zagranicznego, przygotowanie materiałów promocyjnych, przygotowanie organizacyjno - merytoryczne kursów szkoleniowych, pomoc w utrzymaniu i nawiązaniu kontaktów z klientami zagranicznymi, prowadzenie korespondencji zagranicznej, prowadzenie dokumentacji związanej ze współpracą międzynarodową, przygotowanie i tłumaczenie dokumentacji związanej z rejestracją wyrobów za granicy, przyjmowanie zamówień na wyroby firmy, przygotowanie kart zapotrzebowania magazynu wyrobów gotowych, przygotowanie i realizacja wysyłek międzynarodowych, fakturowanie, pakowanie implantów/narzędzi, wypełnianie świadectw przewozowych ART, EUR1, wysyłka wyrobów kurierem, prowadzenie statystyki sprzedaży zagranicznej/realizacji płatności, udział w organizacji/przygotowaniach do konferencji /targów zagranicznych, udział w konferencjach/targach zagranicznych, udział w spotkaniach z klientami zagranicznymi sporządzanie raportów z wizyt kontrahentów, tłumaczenie na język angielski pism, raportów, itp.
LFC Spółka z o.o. - 2018-01-10 - Czerwieńsk (lubuskie)
Sprzedaż, obsługa klienta, nadzór nad zamówieniami, prowadzenie rejestru danych handlowych.
"Norlys" sp. z o.o. - 2018-05-17 - Nowy Sącz (małopolskie)
Pozyskiwanie miejsc reklamowych, tworzenie reklam na portalach internetowych, dokonywanie doboru treści reklamowych, określanie celu reklamy i jej adresatów.WYMAGANIA:- wykształcenie średnie- prawo jazdy kat. Bmile widziana znajomość programów COREL, PHOTO - SHOPKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEFONICZNY: 884 006 771
P.H.U. JACEK TOMASZEWSKI - 2018-01-22 - Chotyniec (podkarpackie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Radom (mazowieckie)
Przekazywanie informacji klientom. Współpraca z klientami, przyjmowanie zleceń, reklamacji. Wprowadzanie danych do systemu.
Remondis Otwock sp z o o - 2018-03-24 - Otwock (mazowieckie)
1) ścisła współpraca z Dyrektorem w kierowaniu całością pracy Muzeum, w szczególności w zakresie organizacji, zarządzania oraz rozwoju działalności Muzeum,2) nadzorowanie realizacji procedur zamówień publicznych realizowanych przez Muzeum,3) pozyskiwanie środków finansowych ze źródeł zewnętrznych na realizację przyjętych zadań, oraz nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem tych środków,4) koordynacja inwestycji,5) opracowanie i realizacja strategii wewnętrznego obiegu informacji i zarządzeń,5) inspirowanie efektywnych rozwiązań w systemie kierowania Muzeum,6) nadzór nad stanem technicznym infrastruktury Muzeum,7) nadzór nad realizacją przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej w Muzeum,12) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi dla Muzeum;14) nadzór nad podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi w zakresie eksploatacji budynku.13) nadzór nad pracownikami dozoru mienia i ochrony osób oraz podmiotami zewnętrznymi świadczącymi usługi związane z bezpieczeństwem obiektu Muzeum i osób w nim przebywających;
MUZEUM POLAKÓW RATUJĄCYCH ŻYDÓW PODCZAS II WOJNY ŚWIATOWEJ IM. RODZINY ULMÓW W MARKOWEJ - 2017-11-02 - Markowa (podkarpackie)
•ROZWÓJ SPRZEDAŻY NA WYZNACZONYM RYNKU.•REALIZACJA PLANÓW SPRZEDAŻOWYCH.•AKTYWNE POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW Z SEKTORA B2B.•UMIEJĘTNE ANALIZOWANIE I MONITOROWANIE RYNKU, PRODUKTÓW, POTRZEB KLIENTÓW.•NEGOCJACJE WARUNKÓW WSPÓŁPRACY.•NADZÓR NAD KOMPLEKSOWĄ REALIZACJĄ TRANSAKCJI HANDLOWYCH, W TYM WINDYKACJA NALEŻNOŚCIMIEJSCE PRACY: ŁAŃCUT
Agencja Pośrednictwa Pracy Globale Ressource Humaine (nr licencji 8984) - 2016-04-29 - Łańcut (podkarpackie)
- prowadzenie statystki transportowej,- prowadzenie stanów magazynowych kontenerów,- przygotowywanie dokumentów do fakturowania transportów kontrahentom,- wystawianie faktur za transport oraz najem,- zastępczy nadzór nad zaplanowanymi i ustalonymi transportami na oddziałach firmy,- informowanie klientów o zaplanowanych transportach,- rozwiązywaniu bieżących problemów transportowych,- obsługa kontrahentów w firmie,- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,- inne prace biurowe w ramach potrzeb firmy.
COMBROS Orzechowscy sp.j. - 2016-04-19 - Kraków (małopolskie)
Aktywna sprzedaż produktów mrożonych ( rynki azjatyckie ) oraz świeżych rynki UE Precyzyjny monitoring poszczególnych elementów na rynkach eksportowych Samodzielne kreowanie sprzedaży exportowej Monitoring stoków na mroźni Prowadzenie projektów związanych z nowościami dla klientów
PRIME FOOD Sp. z o. o. w Przechlewie - 2015-12-07 - Przechlewo (pomorskie)
obsługa klienta w salonie sprzedaży oknoplast w zakresie sprzedaży stolarki okiennej, drzwiowej, bram garażowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej (oferty, umowy, faktury, dokumenty magazynowe, protokoły) utrzymywanie dobrych relacji z klientem, dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
Novator Spółka Jawna Rajchel & Jelonkiewicz - 2017-02-22 - Kazimierza Wielka (świętokrzyskie)
nadzór, organizacja i rozliczanie pracy mechaników, zapewnienie ciągłości pracy oraz pełnej sprawności technicznej maszyn i urządzeń w wydziałach produkcyjnych, planowanie i organizacja przeglądów, konserwacji, remontów
"FOREST" Gorlice Sp. z o.o. - 2016-04-08 - Gorlice (małopolskie)
j.w.
Szkoła Główna Służby Pożarniczej - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowywanie napoi, deserów, sprzedaż wyrobów cukierniczych, prace porządkowe
KARO CONCEPT S.C. - 2018-07-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
obsługa informatyczna stacji, administrowanie i zapewnienie ciągłości pracy ogólnopolskich systemów informatycznych PIS na poziomie województwa, nadzór nad pracą wewnętrznej sieci domenowej WSSE, obsługa strony www w zakresie udostępnionych przed dostawcę usług internetowych oraz obsługa poczty e-mail w WSSE
WOJEWÓDZKA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W BYDGOSZCZY - 2017-07-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie kalkulacji przed wykonawczych poszczególnych produktów, wykonywannie projektów i dokumentacji warsztatowych, nadzorowannie dokumentacji handlowej i technicznej
GEDE Sp. z o.o - 2016-01-19 - Stare Bojanowo (wielkopolskie)
obsługa tokarki
MURANO MOSAIC Sp. z o.o. - 2017-02-14 - Przeźmierowo (wielkopolskie)
pomoc w montażu infraksruktury technicznej w marketach, praca fizyczna, praca w delegacji na terenie kraju (pracodawca zapewnia zakwaterowanie)
AR-TECH Artur Świątkiewicz - 2017-09-18 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw administracyjno-biurowych, administrowanie i zarządzanie nieruchomościami, przygotowywanie raportów, sprawozdań, przygotowywanie dokumentów związanych z bieżącą działalnością firmy, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej, redagowanie dokumentów służbowych
AHB1 Sp. z o.o. - 2016-12-07 - Bielsk Podlaski (podlaskie)
Tworzenie cyfrowych albumów muzycznych w języku portugalskim poprawnie pod względem gramatyczno-stylistycznym, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
Obsługa procesów księgowych. Kontrola dokumentów finansowych. Obsługa bieżących zapytań i zlecen ze strony klientów wewnętrznych.
Bayer Sp. z o.o. - 2018-06-14 - Gdańsk (pomorskie)
Wsparcie Inżyniera Kontraktu odpowiedzialnego za realizację robót oraz zarządzanie Kontraktami pn: Budowa obwodnicy Olsztyna w ciągu drogi krajowej nr 16 oraz budowa S51 Olsztyn-Olsztynek na odc. Olsztyn-Wschód-Olsztyn Południe w podstawowych kwestiach prawnych,prowadzenie wymaganej dokumentacji, współpraca z zespołem biura
MGGP S.A. o/Warszawa - 2016-12-29 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontaktowanie z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie odbiorców na leki, wspólpraca z dotychczasowymi klientami
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2016-06-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
nadzór nad przestrzeganiem w zakładzie pracy przepisów prawa i wymogów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy, sporządzanie dokumentacji w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy
DONG YANG ELECTRONICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Mława (mazowieckie)
współpraca i kontakt z klientami biznesowymi na rynkach zagranicznych, pozyskiwanie nowych klientów i budowanie kanałów sprzedaży, realizacja zamówień, przygotowywanie i przedstawianie ofert, negocjowanie warunków handlowych, przygotowywanie raportów, zestawień
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Poznań (wielkopolskie)
bezpośrednia obsługa klienta w dziale i na lini kas, sporządzanie zamówień, ekspozycja towarów, możliwość awansu na stanowisko nadzoru kasowegoPraca sklep INTER MARCHE Gniezno
"RONDA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-29 - Gniezno (wielkopolskie)
TWORZENIE DOKUMENTÓW ZWIĄZANYCH Z OGÓLNYM PROFILEM FIRMY, WPROWADZANIE I PRZETWARZANIE DANYCH, ROZMOWY TELEFONICZNE Z KONTRAHENTAMI, OBSŁUGA KLIENTÓW.
KRZYSZTOF GÓRKA GREEN BROKER - 2016-10-14 - Drzewica (łódzkie)
- Prowadzenie działań marketingowych firmy w obszarze e-commerce;- Tworzenie treści tematycznych zgodnie z wytycznymi SEO;- Realizacja kampanii w kanałach e-commerce (AdWords, Social Media, afiliacja, remarketing);- Przygotowywanie kampanii e-mail;- Analiza skuteczności kampanii i raportowanie wyników;śledzenie trendów rynkowych;Pracodawca oferuje:- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,- stabilne zatrudnienie umowa o pracę,- możliwość rozwoju, szkolenia;- dobrą atmosferę w pracy młody, zgrany i otwarty zespół, który codziennie realizuje nowe wyzwania
CDRL S.A. - 2018-07-18 - Pianowo (wielkopolskie)
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku - 2017-03-14 - Otwock (mazowieckie)
- Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze. Ogłoszenie Nr 4/2017 z dnia 04.05.2017. Dyrektor Żłobka Miejskiego w Katowicach, ul. Sokolska 26, 40-086 Katowice ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze Specjalista ds. płac w pełnym wymiarze czasu pracy. Liczba kandydatów do wyłonienia: 1 osoba.- Zakres wykonywanych zadań:1. Obliczanie wynagrodzeń pracowników i prowadzenie na bieżąco kart wynagrodzeń.2. Sporządzanie w określonym terminie list płac.3. Obliczanie zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i innych świadczeń z ubezpieczenia społecznego.4. Prowadzenie kartotek zarobkowych, chorobowych i innych pozostałych płatności5. Obliczanie i potrącanie z wynagrodzeń: - stawek podatku dochodowego zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych- rat miesięcznych pożyczek z ZFŚS, PKZP- innych.6. Terminowe sporządzanie deklaracji, informacji i rozliczeń podatkowych zgodnie z aktualnymi przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych.7. Sprawdzanie i korygowanie na bieżąco naliczeń płacowych i podatkowych dokonywanych w oparciu o program komputerowy.8. Obliczanie wynagrodzeń dla celów ustalenia podstawy wymiaru emerytury i renty oraz wypełnianie obowiązujących w tym zakresie formularzy.9. Wystawianie zaświadczeń o wysokości wynagrodzenia na wniosek pracownika.10. Terminowe sporządzanie i przekazywanie w systemie elektronicznym deklaracji rozliczeniowych ZUS za dany miesiąc.11. Terminowe sporządzanie i przekazywanie deklaracji na zaliczkę miesięczną na podatek dochodowy od łącznej kwoty wypłat i innych deklaracji podatkowych.12. Przygotowanie i sporządzanie list płac dodatkowych wypłat świadczeń z funduszu socjalnego(zapomogi, wczasy pod gruszą) oraz wyliczanie zaliczek z tytułu przyznanych świadczeń i umów zleceń.13. Sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym:- wysokości wykazanej premii przez kierowników Oddziałów dla podległego personelu,- pozostałych dokumentów stanowiących podstawę dokonywanej wypłaty.14. Sporządzanie zestawień wynagrodzeń osobowych oraz pochodnych od wynagrodzeń (w ujęciu miesięcznym) według klasyfikacji rodzajowej wypłat.15. Bieżące zapoznanie się z publikowanymi przepisami.16. Sporządzanie sprawozdawczości dot. wyżej wymienionego zakresu czynności.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto + premia oraz dodatek za staż pracy. Praca na umowę o pracę na czas określony na 6 miesięcy, z możliwością podpisania kolejnej umowy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Warunki pracy:1. pełny wymiar czasu pracy,2. zatrudnienie od dnia 24 maja 2017 r.3. miejsce pracy: Żłobek Miejski, Katowice, ul. Sokolska 26, budynek dwupiętrowy,4. praca przy stanowisku komputerowym, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności.- Praca: 7:30-15:30. - Wymagania niezbędne:1. wykształcenie średnie lub wyższe,2. min. 5-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku przy obsłudze płacowej,3. znajomość regulacji prawnych w zakresie administracji samorządowej, Kodeku Pracy, egzekucji komorniczej, przepisów ZUS odnośnie naliczania i odprowadzania składek, przepisów podatkowych4. znajomość ustawy o finansach publicznych, w szczególności z zakresu samorządowej jednostki budżetowej, 5. umiejętność sporządzanie list płac (w tym naliczanie zasiłków z ubezpieczenia społecznego) 6. umiejętność sporządzania dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych do ZUS,7. biegła znajomość obsługi programu PŁACE firmy REKORD (lub podobnego) oraz programu PŁATNIK,8. doświadczenie w sporządzaniu sprawozdań do GUS,9. dobra umiejętność obsługi programów MS Office (Word, Excel).10. obywatelstwo polskie,11. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych,12. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych,- Wymagania dodatkowe:1. umiejętności analityczne2. motywacja do pracy na oferowanym stanowisku3. komunikatywność4. umiejętność pracy w zespole 5. dyspozycyjność
ŻŁOBEK MIEJSKI W KATOWICACH - 2017-05-12 - Katowice (śląskie)