SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 170J) Otwock oferta pracy SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku
Stanowisko: SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 170J)
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 300 PLN
Zakres obowiązków: Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
Data publikacji: 2017-03-14
Lokalizacja: Otwock (mazowieckie)
Pracodawca: SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Powstańców W-wy 17, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Administrowanie, zarządzanie nieruchomościami i lokalami , obsługa klientów.Przygotowanie i nadzór nad remontami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DZIAŁU TECHNICZNO-ADMINISTRACYJNEGO ( 170J)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Otwock
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: otwocki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Otwock
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
średnie zawodowe, administracyjne, kierunek: administracyjno-techniczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYKSZTAŁCENIE: średnie techniczno-administracyjne.DOŚWIADCZENIE : 1 rok.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
SPOŁEM Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Otwocku
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Adres pracodawcy:
Powstańców W-wy 17, 05-400 Otwock, powiat: otwocki, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: kontakt osobisty w godz: 8-15
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : 8-15
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: otwocki
Gmina pracodawcy: Otwock
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Otwock
Ulica pracodawcy: Powstańców W-wy
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy: Handel hurtowy i detaliczny
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Otwocku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 14.03.2017
Oferta pracy ważna do: 27.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-11 - Kraków (małopolskie)
Praca biurowa oraz w terenie polegająca na wykonywaniu czynności kontrolnych oraz nadzorowanych obiektach, pobierania probek do badań laboratoryjnych. Przygotowywanie decycji, postanowień i innych czynności w postępowaniu administracyjnym i egzekucyjnym.
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Wysokiem Mazowieckiem - 2018-05-08 - Wysokie Mazowieckie (podlaskie)
Prowadzenie szkoleń dla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP. Praca 40 godz./tydz., od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-11-25 - Pruszków (mazowieckie)
identyfikacja potencjalnych odbiorców produktu dot. usług cateringowych
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Żnin (kujawsko-pomorskie)
Wdrożenie nowych projektów i dokumentacji systemowej. Odpowiedzialność za produkt i proces. Utrzymanie i stałe doskonalenie jakości usług zwiazanych z klientem zewnetrznym i wewnetrznym. Kontakt z klientem zewnętrznym i wewnętrznym.
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-08-23 - Nowa Sól (lubuskie)
jw.
Biuro Rzecznika Praw Pacjenta - 2017-10-20 - Warszawa (mazowieckie)
Udzielanie telefonicznych oraz mailowych informacji o statusach zleceń serwisowych; wsparcie elektronicznej sprzedaży części zamiennych; udział w bieżącej obsłudze klientów serwisu; poznanie specyfiki pracy recepcji serwisu.
kontakt przez PUP - 2018-08-02 - Będzin (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Radomsko (łódzkie)
Kontakty handlowe z Rosją,Białorusią i Ukrainą
BIO - ESTER Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Rejowiec Fabryczny (lubelskie)
montaz oraz pakowanie i przygotowanie produktów do wysyłki
Metal Projekt Polska - 2017-04-26 - Szczekociny (śląskie)
prezentacje produktów, sprzedaż mebli biurowych, przygotowanie i wysyłanie ofert na rynki wschodnie, pozyskiwanie nowych klientów na terenie Rosji, Białorusi, UKrainy, Gruzji, Mołdawi
kontakt przez PUP - 2018-02-16 - Bronisze (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie akt osobowych, naliczanie płac ZUS, PFRON, SODIR, pełna obsługa kadrowo-płacowa.
Koncesjonowana Firma Ochrony Osób i Mienia"Adler" Ryszard Szarejko - 2018-01-26 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
j.w
GREENIE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-01-05 - Warszawa (mazowieckie)
Wykształcenie min średnie; doświadczenie zawodowe; znajomość jęz. angielskiego, rosyjskiego i niemieckiego; znajomość MS Office + publisher, CRM; zakres obowiązków: prowadzenie negocjacji handlowych, aktywne pozyskiwanie nowych klientów, realizacja polityki handlowej firmy; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
"KNOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-14 - Gliwice (śląskie)
- Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej. Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy. Sporządzanie deklaracji zus, urzędu skarbowego. Ewidencja zwolnień lekarskich. Nadzór nad okresowymi badaniami lekarskimi pracowników. Znajomość języka angielskiego wymagana ze względu na różną narodowość pracowników firmy.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek rachunkowość). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagany certyfikat ukończenia kursu obsługi programu Płatnik. Wymagana biegła obsługa pakietów WORD, EXCEL. Wymagana zaawansowana znajomość języka Angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Katowice (śląskie)
j.w
HR SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
- obsługa kadrowo-płacowa pracowników, - prowadzenie ewidencji oraz rozliczanie czasu pracy,- sporządzanie oraz księgowanie list płac, - naliczanie wynagrodzeń pracowników,- prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowników.
FULL JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-04-05 - Lublin (lubelskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Układanie instalacji elektrycznej, obsługa i naprawy urządzeń elektrycznych, wentylacji, mechanicznych, obsługa urządzeń akustycznych.Godziny pracy: 8-16, 14-22.
ŁÓDZKI DOM KULTURY - 2017-11-14 - Łódź (łódzkie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Kraków (małopolskie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:naliczanie wynagrodzeń, zasiłków chorobowych, macierzyńskich, opiekuńczych oraz wynagrodzenia za czas choroby,- sporządzanie listy płac wynagrodzeń osobowych i bezosobowych,sporządzanie zaświadczeń o wynagrodzeniu, na żądanie pracownika,prowadzenie dokumentacji ZUS,rozliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych,prowadzenie rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych dot. ubezpieczeń społecznychi zdrowotnych pracowników i zleceniobiorcówdokonywanie zgłoszeń i wyrejestrowań pracowników oraz zleceniobiorców,obsługa systemu kadrowo-płacowego SATURN-HR oraz programu Płatnik,- analiza prawidłowości dokonywanych wypłat wynagrodzeń, zasiłków, podatków oraz potrąceńobowiązkowych i dobrowolnych,wprowadzanie danych do systemu bankowego celem dokonania wypłaty,Warunki pracy:Praca biurowa w pozycji siedzącej wykonywana w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w tym praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Użytkowanie sprzętu biurowego (komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów).Budynek Oddziału Regionalnego nie jest przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych ruchowo poruszających się na wózkach inwalidzkich. Miejsce wykonywania pracy znajduje się na 6 piętrze budynku.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy - 2017-04-25 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2017-06-26 - Uciechów (dolnośląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Bolechowice (świętokrzyskie)
Praca w biurze rachunkowym, prowadzenie akt osobowych, sporządzanie umów zleceń i list płac, deklaracje ZUS. Wymagania: wykształcenie min. średnie (rachunkowość/finanse), staż pracy min. 1 rok, znajomość rozliczeń z ZUS oraz Kodeksu Pracy. FOrma kontaktu z Pracodawcą: e-mail justyna (at) taxinfo.eu
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-01-21 - Wejherowo (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-07-30 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Dokonywanie kalkulacji i raportowanie kosztów działalności, sporządzanie analiz finansowych dotyczących różnych sfer działalności przedsiębiorstwa, wycena nowych produktów, analiza rentowności i rekomendowanie optymalnej struktury portfela produktówi. Wspomagania windykacji należności od klientów. Tworzenie i rozwój narzędzi analitycznych, wspomagających działalność operacyjną. Pracodawca ofertuje interesująca i stabilna prace w stale rozwijającej się firmie, możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego, stabilne zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę, motywujący system wynagrodzeń, przyjazną atmosferę i dobre warunki pracy w młodym, kreatywnym zespole.
F.H. SFINKS FILIP TOPCZEWSKI - 2016-01-28 - Częstochowa (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Warszawa (mazowieckie)
Sprzedaz telefoniczna(branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-11-07 - Gdynia (pomorskie)