SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ- KSIĘGOWA Gliwice oferta pracy OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ- KSIĘGOWA
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 300 PLN
Zakres obowiązków: Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Data publikacji: 2016-11-29
Lokalizacja: Gliwice (śląskie)
Pracodawca: OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Toszecka, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykształcenie średnie kierunkowe lub wyższe; 3 lata doświadczenia w pracy na identycznym lub podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawnych regulujących zagadnienia z zakresu naliczania wynagrodzeń, ustalania składek i podatków wraz z prowadzeniem dokumentacji; znajomość zagadnień kadrowych; Zakres obowiązków: sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę i umów cywilnoprawnych, zasiłków ZUS oraz dekretów księgowych, poleceń przelewu wynagrodzeń; obsługa komputera, w tym MS Office i program PŁATNIK; prowadzenie rozliczeń ZUS; obsługa polis grupowego ubezpieczenia na życie i polis Kasy Pośmiertnej; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto na okresie próbnym
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WYNAGRODZEŃ- KSIĘGOWA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gliwice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gliwice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gliwice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: księgowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Księgowy (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Nazwa pracodawcy:
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Adres pracodawcy:
-, 44-117 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Dokumenty aplikacyjne przesyłać na adres e-mail pracodawcy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Gliwice
Gmina pracodawcy: Gliwice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gliwice
Ulica pracodawcy: -
Profil działalności pracodawcy:
Prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk technicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gliwicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: księgowy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 29.11.2016
Data dodania oferty pracy: 29.11.2016
Oferta pracy ważna do: 28.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 29.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 29.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie dokumentacji BHP i środowiska; przygotowywanie okresowych analiz BHP i środowiskowych; prowadzenie szkoleń z zakresu BHP wg planu; przeprowadzanie przeglądów, kontroli BHP i środowiska; kontrola nad sprzątaczami i utrzymanie porządku 5S.
WOK sp. z o.o. sp.k. - 2018-02-09 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Wymagane wykształcenie min. średnie, doświadczenie w ww. zawodzie min. pół roku, znajomość j. angielskiego w stopniu dobrym. Charakterystyka pracy: obsługa klienta w zakresie sprzedaży wycieczek. Kontakt telefoniczny podania składać emailem: olabrzoska (at) nawyjazdy.pl.
VICTORIA TRAVEL BIURO PODRÓŻY BRZOSKA ALEKSANDRA - 2016-02-10 - Czerwionka-Leszczyny (śląskie)
- Prowadzenie wstępnych i okresowych szkoleń i instruktażu ogólnego z dziedziny BHP dla pracowników państw wschodnich. Prowadzenie dokumentacji BHP w języku polskim i ukraińskim. Sporządzanie analiz i raportów związanych z zagadnieniami BHP. Opracowywanie procedur, materiałów informacyjnych z zakresu BHP. Koordynowanie projektów wdrażanych w firmie w obszarze bezpieczeństwa. Dokonywanie ocen ryzyka.- Wynagrodzenie: 13 zł brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 2 lata.- Godziny pracy według zleceń + soboty i niedziele według potrzeb. Wymagane wykształcenie wyższe kierunkowe w zakresie BHP. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane. Wymagana znajomość przepisów BHP, odpowiedzialność, umiejętności komunikacyjne, dyspozycyjność, obsługa pakietu MS-OFFICE. Wymagana bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny).
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, sprzedaż ubezpieczeń.
P.U.F. ,,Proker" Edward Łuszczak w Leżajsku - 2018-04-04 - Kuryłówka (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczeniowych do ZUS, przygotowywanie raporów i analiz
Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej w Ciechanowie - 2017-05-24 - Ciechanów (mazowieckie)
Utrzymanie czystości na obiekcie wielkopowierzchniowym.
Aspen Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Przejazdowo (pomorskie)
naliczanie płac, prowadzenie spraw osobowych
GLOB-INVEST MOBILNE USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-03 - Lubin (dolnośląskie)
Planowanie, koordynowanie i kontrolowanie wszystkich działań marketingowych w firmie, dbanie o wizerunek firmy.
TECH-MEDIA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Siedlce (mazowieckie)
OPIS STANOWISKA:– TWORZENIE UNIKALNYCH TEKSTÓW W POZYCJONOWANIU,– MONITORING I OPTYMALIZACJA PROWADZONYCH KAMPANII,– SKUTECZNE POZYCJONOWANIE STRON,– ANALIZA I RAPORTOWANIE POZYCJI SŁÓW KLUCZOWYCH W GOOGLE,– PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII REKLAMOWYCH W GOOGLE ADWORDS,– KOREKTA I DZIAŁANIA NA RZECZ POPRAWY POZYCJONOWANIA,– POSZUKIWANIE I WDRAŻANIE NOWYCH ROZWIĄZAŃ Z ZAKRESU POZYCJONOWANIA.
EUROLOGIC ZENON GŁODOWSKI - 2017-04-24 - Siedliska (podkarpackie)
obsługa programów komputerowych, prace biurowe
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Obsługa klientów, kompletowanie dokumentów, prace biurowe, fakturowanie. Wykształcenie średnie, sprawna obsługa komutera, logiczne myślenie.
Konsorcjum Stali S.A. - 2015-12-14 - Marki (mazowieckie)
ANALIZA ZAPYTANIA OFERTOWEGO, TECHNICZNE I FINASOWE OPRACOWANIE KALKULACJI OFERTOWEJ,WYSYŁANIE OFERTY, KONTAKT Z KLIENTEM.CZYTANIE SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH
ETP SPÓŁKA AKCYJNA - 2015-11-30 - Bierawa (opolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa dotychczasowych oraz pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie procesu sprzedaży nawozów rolniczych, fachowe doradztwo branżowo-handlowe, prezentowanie oferty firmy, organizowanie szkoleń (rolniczych), uczestnictwo w imprezach targowych, kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku, realizowanie planu sprzedaży
FOSFAN SA - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
rozwój sprzedaży produktów i usług na rynki państw zachodnich (analiza rynku, doradztwo techniczne)
"TP GLOBAL-TECHNOLOGIES" Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Valuepack Europe Sp. z o.o - 2017-01-04 - Szprotawa (lubuskie)
(dla osób do 30rż) obsługa klientów zamówiających przez internet, wydawanie zamówionych towarów (odzież i przybory fitess), wystawianie faktur, paragonów
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa kasy zakładowej, przygotowywanie wpłat do banku, prowadzenie rejestru wpłat, wystawianie faktur, wydawanie i rozliczanie biletów pracownikom parkingowym, prowadzenie windykacji wezwań. Praca jednozmianowa w godz. 7.30-15.30 w Bielsku-Białej w ramach umowy o pracę na zastępstwo (ok. 6 miesięcy).
MIEJSKI ZARZĄD DRÓG W BIELSKU-BIAŁEJ - 2016-04-13 - Bielsko-Biała (śląskie)
nadzór nad dokumentacją techniczno- jakościową związaną z procesem montażu/spawania- ewidencja prac spawalniczych - zlecenie i nadzorowanie prowadzenia badań laboratoryjnych- odbiór materiałów, prefabrykacji konstrukcji stalowych i rurociągów, instalacji, urządzeń i obiektów wraz z wykonaniem i kompletowaniem dokumentacji odbiorowej zgodnie z planem zapewniania jakości
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Jedlicze (podkarpackie)
Prowadzenie polityki zakupowej, monitorowanie i optymalizacja poziomu zapasów, monitorowanie rynku materiałów i części wykorzystywanych przy produkcji, poszukiwanie nowych partnerów oraz rozwiązań w zakresie stosowanych materiałów, negocjacja cen i warunków współpracy krajowej i zagranicznej
kontakt przez OHP - 2016-04-26 - Liszki (małopolskie)
obsługa maszyn do okuwania skrzydeł, znajomość rozwiązań technologicznych dotyczących stosowania zaczepów, zasuwnic i czopów, sposobu i miejsc ich montażu, monitorowanie poszczególnych czynności, kontrolowanie jakości wykonywanych okien
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zduńska Wola (łódzkie)
Wymagane wykształcenie wyższe, 2 lata doświadczenia, komunikatywna znajomość j. angielskiego, znajomość obsługi komputera w zakresie programu Office, komunikatywność, samodzielność w wykonywaniu zadań, prawo jazdy kat. B. Kandydat będzie odpowiedzialny za zlecanie i koordynowanie oprawy graficznej materiałów informacyjnych, promocyjnych i reklamowych, utrzymywanie kontaktu z agencjami reklamowymi w zakresie realizacji określonych projektów, organizację targów branżowych, umieszczanie ogłoszeń na portalach branżowych, obsługę call center, dbanie o bieżące zaopatrzenie biura, prace biurowe związane z wykonywanymi obowiązkami. CV prosimy przesyłać na adres e-mail: a.skiba (at) polcab.com.
POLCAB N. GAMOŃ SPÓŁKA JAWNA - 2016-01-05 - Rybnik (śląskie)
prace biurowe, obsługa i pozyskiwanie klinetów
NOVA Centrum Edukacyjne sp. z o.o. - 2017-07-27 - Tarnów (małopolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, teletechnicznych, automatyki na nowych budowach oraz remontowanych
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "ELNOW" mgr inż. BARTOSZ NOWAK - 2015-11-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
W naszej firmie będziesz odpowiedzialny za tworzenie strategii pozyskiwania Kandydatów oraz wsparcie w bieżących projektach rekrutacyjnych i działaniach marketingowych.Będziesz w stałym kontakcie z Kandydatami oraz Rekruterami.
Biznes Progres Wojciech Gabryelczyk - 2018-02-09 - Gliwice (śląskie)
produkcja reklam wizualnych, kasetonów świetlnych, wyrobów z tworzyw sztucznych itp.
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Ciemne (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji związanej z zatrudnieniem i zwalnianiem pracownika, sporządzanie listy płac, ewidencjonowanie czasu pracy, nieobecności, sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS, sporządzanie deklaracji dotyczącej PIT, GUS, PFRON
SYLVECO Piela Radosław - 2017-11-07 - Łąka (podkarpackie)
Tworzenie albumów muzycznych, analiza rynku zagranicznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w siedzibie firmy.
REHEGOO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-04-12 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Poprawna i terminowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie)- prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy)- sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, wystawianie świadectw pracy- sporządzanie raportów kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON- sporządzanie planów urlopowych, ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych- ewidencja zwolnień lekarskich- monitoring obowiązków pracowniczych w zakresie badań okresowych, szkoleń BHP- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach- uczestnictwo w kontrolach prowadzonych przez zewnętrzne instytucje- śledzenie zmian w przepisach prawa pracy i ich interpretacja dla potrzeb firmy.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (75%), istnieje możliwość podjęcia pracy na 1/2 etatu.- Praca w godzinach: 7:00-16:00 (do uzgodnienia). Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie min. 3 lata w pracy na podobnym stanowisku. Wymagana praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, podatków i ubezpieczeń społecznych, znajomość różnych form zatrudniania, praktycznej wiedzy z zakres administracji kadrowej i prowadzenia akt osobowych, umiejętność sporządzania deklaracji ZUS, podatkowych do US, statystycznych do GUS, wiedza w obszarze naliczania wynagrodzenia z umów o prace i umów cywilnoprawnych, odpowiedzialność, terminowość, samodzielność i rzetelność w codziennej pracy, znajomość programu Płatnik. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (605-422-413) lub e-mail: biuro (at) ask-finance.pl
ASK-FINANCE SP. Z O.O. - 2017-05-17 - Katowice (śląskie)
zgodnie ze stanowiskiem, praca w godz. 7-15
Steelcon Sp. z o.o. - 2016-09-28 - Warblewo (pomorskie)