SPECJALISTA DS. HR Szprotawa oferta pracy Valuepack Europe Sp. z o.o

Stanowisko: SPECJALISTA DS. HR
Wynagrodzenie: od 2 400 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Data publikacji: 2017-01-04
Lokalizacja: Szprotawa (lubuskie)
Pracodawca: Valuepack Europe Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bolesława Prusa 8a, 67-300 Szprotawa, powiat: żagański, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HR
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Szprotawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: żagański
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Szprotawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: zarządzanie zasobami ludzkimi
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra znajomość MS Office
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość programu Comarch OPTIMA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe preferowany kierunek zarządzanie zasobami ludzkimi lub min. roczne doświadczenie w zawodzie, dokładność, rzetelność, komunikatywność.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: Valuepack Europe Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
Bolesława Prusa 8a, 67-300 Szprotawa, powiat: żagański, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV + skierowanie z PUP (w przypadku osób bezrobotnych)
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: żagański
Gmina pracodawcy: Szprotawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Szprotawa
Adres strony pracodawcy: www.valuepack.nl
Ulica pracodawcy: Bolesława Prusa
Numer budynku pracodawcy: 8a
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 04.01.2017
Oferta pracy ważna do: 03.02.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
•Czynny udział w kreowaniu polityki sprzedażowej •Aktywne pozyskiwanie klientów oraz budowanie relacji z już istniejącymi•Współtworzenie strategii marketingowej•Prowadzenie obserwacji oraz analizowanie lokalnego rynku hotelarskiego •Kreowanie polityki cenowej hotelu•Tworzenie oferty dla klientów indywidualnych i grupowych; praca w godz. 8-16
TOURTREND Sp. z o.o. - 2016-09-02 - Strzelinko (pomorskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku nepalskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów lub usług
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
sporządzanie dokuemntów zgodnie z procedurami eksportowymi, utrzymywanie kontaktu z klientami i dostawcami - budowanie trwałych relacji, przygotowywanie ofert i zapytań ofertowych, prowadzenie korespondencji z kontrahentami zagranicznymi, ogranizacja transportu krajowego i zagranicznego
Geo-Poland Sp. z o.o. - 2015-12-03 - Poznań (wielkopolskie)
dbałość o budowanie wizerunku firmy; opracowywanie, nadzorowanie ikoordynowanie całokształtu działań marketingowych i wizerunkowych firmy;współpraca z mediami; przygotowywanie materiałów marketingowych izapewnianie ich dostępności dla mediów; samodzielne prowadzenie działańpromocyjnych firmy; tworzenie i nadzór nad realizacją budżetumarketingowego; planowanie i organizowanie kampanii poprzez ustalanieharmonogramu, wdrażanie i koordynowanie dystrybucji materiałówpromocyjnych. Wymagane doświadczenie: Posiadanie doświadczenia w organizacji działań promocyjnych oraz imprez okolicznościowychdoświadczenie zawodowe min. 2 lata na samodzielnym stanowisku związanym z koordynowaniem i zarządzaniemstrategią marketingową Umiejętności i uprawnienia: znajomość zagadnień z zakresu marketingu oraz podstawowych pojęć ekonomicznych; kreatywność, odpowiedzialność, zdolność zarządzania budżetem, operatywność; znajomość programu Excel oraz Power Point; umiejętność organizacji pracy własnej; innowacyjność i dynamika w działaniu.Dodatkowe wymagania: łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych i budowaniu relacji biznesowych; gotowość do podróży służbowych; prawo jazdy kat. B.
KLUB BIZNESU ZIEMI KŁODZKIEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pracownik będzie odpowiedzialny za opracowywanie i realizację strategii w zakresie wizerunku rynkowego przedsiębiorstwa, w tym analizowane skuteczności podejmowanych działań PR, przygotowywanie materiałów promocyjnych. Wymagana jest bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz Hindi. Praca w godz.: 9:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
koordynowanie zatrudniania pracowników tymczasowych, pomoc w ich zakwaterowaniu, kontakt pomiędzy pracownikami tymczasowymi a biurem
kontakt przez PUP - 2016-12-12 - Sady (wielkopolskie)
Analiza rozwiązań systemów ERP, IT oraz ich wdrażanie w Polsce. Analiza i ocena projektów przetwarzania informacji. Wykonywanie ekspertyz, kierowanie pracami analitycznymi. Diagnozowanie projektów, modernizacja.
kontakt przez PUP - 2017-11-28 - Wrocław (dolnośląskie)
nadzór nad pracą serwisów naprawczych, kontrola i identyfikowanie defektów
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2016-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
- Księgowanie źródłowych dokumentów księgowych - w tym: faktur kosztowych, bieżąca analiza kosztów. Sprawdzanie i podpisywanie dokumentów księgowych pod względem formalno- rachunkowym. Weryfikacje i księgowanie rozliczeń delegacji służbowych pracowników. Przygotowywanie danych do sprawozdań GUS, deklaracji i zeznań podatkowych, wniosków kredytowych. Sporządzanie wyników finansowych Spółki. Kontrola i uzgadnianie kont. Bieżące uzgadnianie zobowiązań od dostawców, wyjaśnianie płatności. Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca. Sporządzanie i sprawdzanie rejestru VAT naliczonego za dany miesiąc. Sporządzanie Poleceń Księgowania (PK)Znajomość zasad rozliczania projektów unijnych. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, Banki itp.)- Wynagrodzenie: od 2300 do 2900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny 3 miesiące. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagane wykształcenie min. średnie zawodowe, preferowane wyższe. Min 3- letnie doświadczenie w obszarze rachunkowości. Znajomość zasad rachunkowości (pełna księgowość), znajomość przepisów z zakresu prawa podatkowego, umiejętność prowadzenia ksiąg rachunkowych, dokonywania rozliczeń podatkowych sporządzania sprawozdań finansowych w oparciu o obowiązujące przepisy, zdolność do samodzielnego, analitycznego myślenia, znajomość obsługi komputera w zakresie programów FK, dobra znajomość pakietu MS, umiejętność pracy w zespole. Kontakt e-mail: organizacyjny (at) oswiata.slask.pl
OŚWIATA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
opisywanie i wprowadzanie faktur do systemu komputerowego, przygotowywanie codziennych raportów sprzedaży, rozliczanie produkcji zleconej
MAKARONY POLSKIE S.A. - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
nadzorowanie procesu technologicznego wypieku pieczywa, dokonywanie wymaganych badań i pomiarów, sporzadzanie dokumentacji oraz przyjmowanie z produkcji wypieków gotowych, ich ocena jakościowa i wysyłka do odboorców zgodnie z wcześniej przyjetymi zamówieniami, znakowanie produktów zgodnie obowiązującymi przepisami.
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wyszków (mazowieckie)
Rozmowa z klientem; przedstawianie ofert firmy; wstępna wycena usługi; wyjazdy na pomiary; tworzenie ofert handlowych; pozyskiwanie nowych klientów; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-01-28 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Prezentacja oferty handlowej. Obsługa procesu sprzedaży. Moderowanie strony www i serwisów społecznościowych. Obsługa sklepu internetowego i biura. Ofertowanie.
F.H.U. GAVRA Agnieszka Niedźwiecka - 2016-08-03 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
organizowanie zaopatrzenia, przyjmowanie dostaw towarów, przygotowywanie produktów do sprzedaży, przyjmowanie i rejestrowanie zamówień na towary w hurtowniach, sporządzanie faktur za towary, załatwianie rekrutacji zakupionych towarów, praca na terenie województwa śląskiego, terytorium RP i UE
ALTERA NATURA Sp. z o.o. - 2017-11-07 - Sosnowiec (śląskie)
SPRZEDAŻ CZĘŚCI ZAMIENNYCH, PRZYGOTOWYWANIE OFERT HANDLOWYCH, WYSTAWIANIE FAKTUR.
JANUSZ KANIA AGREGATY PEX-POOL PLUS - 2017-01-18 - Dębica (podkarpackie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-03-19 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt pracowników, opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, organizacja dokumentacji kadrowo - płacowej firmy, ewidencja czasu pracy, urlopw, zwolnień, sporządzanie deklaracji podatkowych i zaświadczeń dla pracowników
WOODCRAFT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-20 - Krzywaniec (lubuskie)
Przygotowanie rozliczenia z ZUS-PŁatnik, Urzędem Skarbowym - PITy, lista płac, rozliczenia finansowo-księgowe. Zastępstwo na ok. 2 lata. Praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15.
Spółdzielnia Mieszkaniowa "VICTORIA" - 2018-04-23 - Kraków (małopolskie)
Wykształcenie min. średnie, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat. "B".
Nowa Energia - D. Kubek i M. Marchwiak S.C. - 2017-09-04 - Racibórz (śląskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców , zarządzanie dokumentami księgowymi, praca przy współpracy z główną księgową
kontakt przez PUP - 2016-12-14 - Chorzów (śląskie)
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie: www.ops.toszek.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; kwalifikacje doradcy zawodowego potwierdzone odpowiednimi dokumentami; posiadanie własnego samochodu; Zakres obowiązków m. in. aktywizacja społeczno-zawodowa uczestników projektu unijnego; 3/4 etatu; praca w miejscu zamieszkania uczestników projektu oraz w miejscach wskazanych przez OPS Toszek
Ośrodek Pomocy Społecznej w Toszku - 2016-11-29 - Toszek (śląskie)
sprzedaż płytek gresowych i ceramicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa programu subiekt, obsługa klienta. Kontakt z pracodawcą telefoniczny w godz. 8-16
INTEGRO DACH SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, SP.K. - 2017-02-17 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa maszyn przemysłowych.Wymiar etatu: 7/8, wysokość wynagrodzenia 13,27 zł/h brutto + dodatki. Pracodawca organizuje bezpłatny dowóz pracowniczy z okolic Płońska.
ManpowerGroup Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Płońsk (mazowieckie)
według zawodu
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Świdnica (lubuskie)
jakościowe łączenie elementów skrzyń wg. rysunku technicznego, projektowanie skrzyń drewnianych pod zamówienie klienta
"KADOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-14 - Miłków (dolnośląskie)
prace biurowe oraz kadrowe
Rafpol Pałka Spółka Jawna - 2017-11-28 - Krzeszowice (małopolskie)
Poszukiwanie nowych kontrahentów w kraju i za granicą, działania marketingowe np. organizacja i obsługa targów zagranicznych, obsługa bieżących kontrahentów krajowych i zagranicznych, organizowanie wysyłek krajowych i eksportowych, fakturowanie, odprawy celne, elementy księgowości.
Zakłady Odzieżowe Wybrzeże Gdynia - 2016-06-27 - Gdynia (pomorskie)
praca biurowa, kontakt z klientem, tworzenie tras dla kierowcy, fakturowanie
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wieruszów (łódzkie)
Koordynowanie procesu sprzedaży, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z klientami, obsługa klientów, przygotowanie ofert, przygotowywanie raportów dziennych
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Łódź (łódzkie)
organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;
kontakt przez OHP - 2018-01-09 - Gdynia (pomorskie)