STARSZY REFERENT ZESPOŁU OCHRONNEGO WYDZIAŁU PREWENCJI Chełm oferta pracy Komenda Miejska Policji w Chełmie
Stanowisko: STARSZY REFERENT ZESPOŁU OCHRONNEGO WYDZIAŁU PREWENCJI
Wynagrodzenie: od 2 053,92 PLN
Zakres obowiązków: na podstawie dostępnych informatycznych baz danych udzielanie informacji policjantom dokonującym kontroli osób, pojazdów, rzeczy w celu prawidłowej realizacji zadań przez funkcjonariuszy, prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją zapytań, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach rejestracyjnych, wprowadzanie i odwoływanie do Policyjnych Systemów Informatycznych osób poszukiwanych, utraconych rzeczy i dokumentów w wyniku przestępstwa w celu aktualizacji danych w systemach informatycznych Policjiudzielanie informacji osobom zainteresowanym o wpisach dotyczących punktów, odpowiadającym dokonanym naruszeniom przepisów ruchu drogowego, zgodnie z przepisami, udzielanie informacji o rzeczach utraconych w celu obsługi interesantówobserwowanie rejonów objętych monitoringiem za pomocą kamer rozmieszczonych na terenie miasta Chełm celem ujawnienia wykroczeń i przestępstw na terenie miasta, powiadamianie dyżurnego KMP w Chełmie o fakcie ujawnienia wykroczeń i przestępstw celem stosownych działań zmierzających do zatrzymania sprawców
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Chełm (lubelskie)
Pracodawca: Komenda Miejska Policji w Chełmie
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
na podstawie dostępnych informatycznych baz danych udzielanie informacji policjantom dokonującym kontroli osób, pojazdów, rzeczy w celu prawidłowej realizacji zadań przez funkcjonariuszy, prowadzenie dokumentacji związanej z rejestracją zapytań, sprawdzanie poprawności danych na dokumentach rejestracyjnych, wprowadzanie i odwoływanie do Policyjnych Systemów Informatycznych osób poszukiwanych, utraconych rzeczy i dokumentów w wyniku przestępstwa w celu aktualizacji danych w systemach informatycznych Policjiudzielanie informacji osobom zainteresowanym o wpisach dotyczących punktów, odpowiadającym dokonanym naruszeniom przepisów ruchu drogowego, zgodnie z przepisami, udzielanie informacji o rzeczach utraconych w celu obsługi interesantówobserwowanie rejonów objętych monitoringiem za pomocą kamer rozmieszczonych na terenie miasta Chełm celem ujawnienia wykroczeń i przestępstw na terenie miasta, powiadamianie dyżurnego KMP w Chełmie o fakcie ujawnienia wykroczeń i przestępstw celem stosownych działań zmierzających do zatrzymania sprawców
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 053,92 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
WARUNKI PRACYWarunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań Praca biurowa, przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie. Nietypowe godziny pracy ( praca w trybie zmianowym). Stres związany z obsługą interesantów. Zagrożenie korupcją. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy Budynek trzykondygnacyjny, brak wind. Stanowisko pracy usytuowane na parterze, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy i inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniach pracy naturalne i sztuczne. Korytarz, drzwi wejściowe do budynku, pomieszczenia biurowe i sanitarne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
STARSZY REFERENT ZESPOŁU OCHRONNEGO WYDZIAŁU PREWENCJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Chełm
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Chełm
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Chełm
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 053,92 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.07.2017
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA NIEZBĘDNEWykształcenie: średnie doświadczenie zawodowe/staż pracy: 6 miesięcy , doświadczenie przy informatycznych bazach danych umiejętność obsługi sprzętu komputerowego komunikatywnośćodpowiedzialnośćsamodzielnośćPosiadanie obywatelstwa polskiegoKorzystanie z pełni praw publicznychNieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweWYMAGANIA DODATKOWEprzeszkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych przeszkolenie z zakresie obsługi systemu KSIP
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: Komenda Miejska Policji w Chełmie
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Adres pracodawcy:
Żwirki i Wigury 20, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNEŻyciorys/CV i list motywacyjnyKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracykserokopia dowodu osobistego,kopie dokumentów potwierdzające dotychczasowe okresy zatrudnieniaOświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego albo kopia dokumentu potwierdzającego posiadanie polskiego obywatelstwaOświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboruOświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznychOświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarboweDOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWEKopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówTERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓWDokumenty należy złożyć do: 04.07.2017Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzęduMiejsce składania dokumentów:Chełm, ul. Żwirki i Wigury 20
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Chełm
Gmina pracodawcy: Chełm
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chełm
Adres strony pracodawcy: www.kwp.lublin.pl
Ulica pracodawcy: Żwirki i Wigury
Numer budynku pracodawcy: 20
Profil działalności pracodawcy:
działalność związana z bezpieczeństwem publicznym i porządkiem
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 27.06.2017
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 04.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa maszyn wytwarzających elementy złączne, kontrola wymiarowa, utrzymywanie czystości na stanowisku pracy. Obsługa pieców hartowniczych, zabezpieczenie procesu hartowania
"MARCOPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ PRODUCENT ŚRUB - 2018-02-21 - Chwaszczyno (pomorskie)
Obsługa automatu szyjącego.
GTC CHWIŁOWICZ Sp. jawna - 2018-07-13 - Pyzdry (wielkopolskie)
Zapewnianie, że wszystkie rezultaty są tworzone, zatwierdzane i aktualizowane na bieżąco, zapwenianie, że wszystkie cele i terminy opisane w KPI i SLA są spełnione zgodnie z oczekiwaniami klienta, aktywna współpraca z dyrektorem ds. zaangażowania i interesariuszami klienta, aby rozwijać zakres i procesy, zapewnienie, że zarządzanie przejściami i zmianami jest dostatecznie zgodne ze standardami i metodologią, przydzielanie priorytetów dla operacji i usług dostarczanych do klientów, zapewnienie wystarczających zasobów do wykonywania operacji dla klienta w fazie przejściowej i fazie dostarczania usług, zapewnienie spójnego globalnego podejścia "jednego zespołu" przy dostarczaniu usług w połączeniu z innymi ośrodkami, dokładne prognozowanie i zarządzanie kosztami i opłacalnością projektu, prowadzenie i motywacja zespołów wielofunkcyjnych w złożonym środowisku, odtwarzanie wzorów do naśladowania wpływających na zachowanie innych osób i rozwój zawodowy, zachęcanie do współpracy zespołowej w całej firmie, zarządznie obrotami i procesami rekrutacji do projektu, dbanie o poprawę jakości procesu.
kontakt przez PUP - 2018-03-12 - Kraków (małopolskie)
- przeprowadzanie zaawansowanych diagnoz incydentów,- implementowanie niestandardowych zmian do monitoringu środowiska,- komunikacja i konsultacja z wewnętrzymi i zewnętrznymi osobami o takich samych umiejętnościach technicznych,- zarządzanie systemem wydajności, potencjałem wykonawczym, jakością usług itp.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-15 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-04-09 - Sulechów (lubuskie)
- Odpowiada za rekrutację specjalistów IT od poziomu Juniora do Lidera, - Praca w ścisłej współpracy z menedżerami,- Zarządzanie różnorodnymi ofertami pracy, ustalanie priorytetów, wielozadaniowość- Budowanie strategii pozyskiwania nowych pracowników- Udział w konferencjach, przygotowywanie szkoleń, udział w szkoleniach, prezentacjach
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Zarządzanie szkoleniami w językach obcych, logistyka szkoleń, rozliczenia finansowe szkoleń. Godziny pracy 08.00/09.00 - 17.00.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Piła (wielkopolskie)
Prace hydrauliczne
FIRMA BUDOWLANA NAD-BUD - 2017-02-09 - Gdańsk (pomorskie)
- Rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu. Kierowanie zespołem projektowym. Analiza danych, przygotowywanie cyklicznych raportów. Biegła znajomość j. angielskiego jest wymagana do codziennego kontaktu z klientem wewnętrznym, zewnętrznym (zagranicznym).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 9800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe informatyczne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 8 lat doświadczenia w branży IT, min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu pracą zespołu. Wymagane uprawnienia: certyfikat Six Sigma Green Belt, ITIL. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, Notes. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego i języka włoskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-05-04 - Katowice (śląskie)
sprzedaż towarów, przyjmowanie i rozliczanie
HANDEL DETALICZNY I HURTOWY ZAFIRA MIHAYLOVA - 2018-04-18 - Kostrzyn nad Odrą (lubuskie)
Prace przy remontach i docieplaniu budynków, praca na wysokości
"TERMO-DOM" USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE Monika Młynarska - 2018-03-22 - Kurnos Drugi (łódzkie)
nadzorowanie robót budowlanych; sprawdzanie jakości wykonanych robót; odbiory robót; wyjazdy w terenGodziny pracy: od 7.00 do 15.00
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2018-02-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
j.w.
POLAND CONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-03 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie planów testów oraz koordynacja planowania wyznaczonych działań; analiza skomplikowanych systemów finansowych, utrzymanie wysokirgo standardu tworzonego oprogramowania poprzez odpowiednie metodologie testowe; identyfikuje potencjalne problemy z jakością oraz przewiduje metody ich rozwiązania; definiuje cele testowe oraz przeprowadza je zgodnie z określonymi wymaganiami; efektywnie wykorzystuje narzędzia testowe oprogramowania, aby utrzymać i wdrożyć skrypty testowe; identyfikuje i dokumentuje defekty oprogramowania i umożliwia ich zrozumienie dla testerów oprogramowania; dostarcza odpowiednio sformułowaną informacje dla programistów;wspiera testy środowiskowe, aby zapewnić dostępność dla użytkowników.
EPAM Systems Poland - 2016-11-09 - Gdańsk (pomorskie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Szczucin (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
CALAN HUMAN CAPITAL SP. Z O.O. - 2016-02-16 - Warszawa (mazowieckie)
weryfikacja procesów w celu zapewnienia kompletności i dokładności zapisów księgowych oraz ich klasyfikacji z US GAAP i Standardami Rachunkowości PMI, - koordynowanie gromadzenia danych i przygotowywanie dokładnych budżetów, - utrzymywanie skutecznej komunikacji z partnerami na rynkach, w obszarze UE i innymi, - ciągłe pogłębianie wiedzy i świadomości na temat Standardów Rachunkowości i metodologii prognozowania w celu zapewnienia wysokiej jakości sprawozdawczości finansowej oraz dokładnych i terminowych analiz wyników biznesowych, - aktywne uczestniczenie w projektach doskonalenia, wdrażania najlepszych praktyk oraz optymalnych narzędzi do poprawy efektywności wykonywanych zadań Zespołu Kontroli Finansowej
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta zewnętrznego w zakresie zarządzania zamówieniami, obsłua programów księgowych, codzienny,bezpośredni kontakt z klientem ukraińskim i angielskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Łódź (łódzkie)
Utrzymywanie porządku, obsługa klienta, sprzedaż biżuterii.
PRZEDSIĘBIORSTWO PROD.HAND.USŁ."MORION" ZOFIA GASIUN-MARCINKOWSKA - 2017-08-28 - Częstochowa (śląskie)
.
ZAKŁAD USŁUG OGÓLNOBUDOWLANYCH SPÓŁKA CYWILNA ADRIAN STILLER, ADRIAN JATA STRZELCE OPOLSKIE - 2016-07-12 - Strzelce Opolskie (opolskie)
RefDo30podawanie posiłków, zmywanie, sprzątanie, pomoc w opiece nad dziećmi
KOALA HANNA MALEC PRZEDSZKOLE PUBLICZNE KOALA - 2017-09-10 - Piaseczno (mazowieckie)
Samodzielne zarządzanie oraz udział we wdrażaniu projektów różnego rodzaju: dużych, kompleksowych projektów podzielonych na etapy jak i projektów średniej wielkości związanych z badaniami i rozwojem. Odpowiedzialność zarówno za indywidualne wyniki, jak i realizację celów zespołu. Analiza i interpretacja danych oraz prezentacja wyników analizy i konkluzji biznesowych. Budowanie sieci networkingowych. Konsultacje z menedżerami w celu stałego poszerzania wiedzy biznesowej oraz związanej z nowymi technologiami. Szkolenie współpracowników poprzez dzielenie się zdobytą wiedzą i doświadczeniem. Wsparcie zespołu interdyscyplinarną wiedzą i wspomaganie wymiany doświadczeń technicznych pomiędzy działami Gumy, Słodyczy i Ciasteczek. Wymagana wiedza i umiejętności z zakresu Marketingu, Zarządzania, Kultury Korporacyjnej, itp. Prowadzenie nadzoru nad przestrzeganiem przepisów prawnych i profilowanie żywieniowe. Konsultacje z technologami, naukowcami i specjalistami z innych krajów, w szczególności ze spółką Mondelez na Filipinach.
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Wrocław (dolnośląskie)
- Załadunek i rozładunek aut, - Weryfikacja zgodności przyjęć oraz wydań, - Tworzenie oraz katalogowanie dokumentacji, - Sekwencjonowanie komponentów zgodnie z zamówieniami, - Dystrybucja komponentów na poszczególne stanowiska pracy, - Inwentaryzacja stanu magazynowego.
SITECH Sp. z o.o. - 2017-04-26 - Chocicza Mała (wielkopolskie)
Świadczenie pomocy technicznej na rzecz członków zespołu; Zapewnienie wkładu w poprawę wydajności w celu obniżenia kosztów; Koordynacja z klientami w zakresie dostawy codziennych zadań, doskonalenia procesów i usprawnianie aplikacji dla klientów; Wdrażanie aplikacji; Tworzenie harmonogramów raportowania i tworzenie raportów; Odzyskiwanie po awarii; Śledzenie codziennych problemów produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
wyszukiwanie dostawców i odbiorców w Chinach i w Polsce, nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów handlowych, sprzedaż, monitorowanie rynku, tworzenie raportów, nadzór nad magazynem
kontakt przez PUP - 2016-10-10 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zarządzanie podległym personelem, aktywna obsługa klienta, dbanie o dobry wizerunek sklepu, realizacja procedur firmy oraz standardów VMrealizacja planu sprzedażowego. Pierwsza umowa na 3 miesiące kolejna na dwa lata. Do wynagrodzenia podstawowego dolicza się premie sprzedażowe oraz stanowiskowe.Kontakt z pracodawcą poprzez wysłanie CV mailem: praca_wroc_salon (at) wp.plOferta dostępna w sali G.
Janusz Filipczak - 2016-07-26 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
PRZEWÓZ RZECZY TIREM Z PLANDEKĄ
TRANSPORT CIĘŻAROWY JOLANTA HANULA - 2017-03-13 - Jędrzychów (dolnośląskie)
obsługa klienta przy użyciu kasy fiskalnej; wykładanie towaru na półkach; metkowanie towarów; sporządzanie zamówień; przyjmowanie towarów
kontakt przez PUP - 2017-06-21 - Biecz (małopolskie)
rozwój, wdrażanie,refaktoryzacja oraz wsparcie systemów końcowych
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Kraków (małopolskie)