SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW MEBLOWYCH Nowy Tomyśl oferta pracy Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW MEBLOWYCH
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 16, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista sprzedaży artykułów meblowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY ARTYKUŁÓW MEBLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
znajomość zagadnień związanych z pracą w stolarni, znajomość obsługi maszyn stolarskich lub jako specjalista sprzedaży artykułów stolarskich
Nazwa pracodawcy:
Centrum Matateriałów Budowlanych EURO-PŁYTA Paszkowscy Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 16, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, świadectwa pracy
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 16
Profil działalności pracodawcy: sprzedaż mat. budowlanych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie na podstawie zamówień z produkcji, wystawianie i zakańczanie zadań produkcyjnych, wykonywanie raportów i zestawień z produkcji.
kontakt przez PUP - 2017-06-08 - Starachowice (świętokrzyskie)
zarządzanie magazynem, planowanie zakupów, analiza kosztowa, nadzór i optymalizacja kosztów transportowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-09-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-03-26 - Księżyno (podlaskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych,Prowadzenie akt osobowych, Przygotowywanie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,Zatrudnianie i zwalnianie pracowników w systemie kadrowo-płacowym,Wprowadzanie absencji i wszelkich zmian dotyczących pracowników do systemu kadrowo-płacowego,Prowadzenie ewidencji i kontrola aktualności badań lekarskich pracowników,Prowadzenie korespondencji z ZUS, komornikami, GUS Archiwizowanie dokumentów,Sporządzanie i weryfikacja listy płac pracowników produkcyjnych,Przygotowywanie dokumentacji zgłoszeniowych ZUS, Prowadzenie kasy złotówkowej Monitorowanie zmian w przepisach prawnych
ROCA POOL - SPA SP. Z O.O. - 2017-06-01 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Personalizacja kart, personalizacja listów, sprawdzanie bazy danych, przygotowanie do wysyłki.
kontakt przez PUP - 2018-04-03 - Kraków (małopolskie)
Obowiązki związane z obsługą i administracją obsługiwanego systemu. Tworzenie i rozwijanie standardów bezpieczeństwa informatycznego (IT), kontrolowanie przestrzegania standardów i polityk bezpieczeństwa IT, współudział w tworzeniu lub opiniowanie projektów teleinfromatycznych pod kątem zgodności z obowiązującymi standardami bezpiczeństwa IT, identyfikacja i ocena ryzyka związanego z bezpiczeństwa systemów IT oraz proponowanie sposobu zarządzania nimi, monitorowanie (audytowanie) bezpieczeństwa systemów IT oraz przedstawienie wniosków pokontrolnych; udział w tworzeniu regulacji wew. związanych z procesami zarządzania tożsamością i uprawnieniami; wspracie klientów w zakresie wdrożenia i utrzymania systemu zarządzania bezpiczeństwem informacji zgodnego z ISO 27001.
ADVICOM Sp. z o.o. - 2015-12-11 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
zlecanie, monitoring i rozliczanie usług transportu drogowego , wybór dostawców usług transportowych, prowadzenie negocjacji, uzgodnienia harmonogramów załadunków i wysyłek, nadzór nad kosztami usług transportowych i towarzyszących
CIECH Soda Polska s.a. - 2016-11-21 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- Sporządzanie list płac. Sporządzanie deklaracji ZUS, sporządzanie rachunków do umów cywilnoprawnych. Prowadzenie akt osobowych.- Wynagrodzenie: 3500 do 3900 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na podobnym stanowisku. Mile widziane doświadczenie zawodowe w biurze rachunkowym. Wymagana znajomość zagadnień kadrowo - płacowych. Mile widziana znajomość programu ENOVA. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) e-fresz.com.pl
USŁUGI KSIĘGOWE FRESZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-15 - Katowice (śląskie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich (Rosja, Białoruś, Ukraina), budowanie bazy klientów i bazy sprzedażowej, obsługa partnerów handlowych ze Wschodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Biała Podlaska (lubelskie)
- Sporządzanie planów rozdziału robót. Sprawowanie kontroli nad wykonywanymi robotami zgodnie z dokumentacją techniczną. Kontrolowanie przestrzegania przepisów budowlanych w zakresie wykonawstwa i rozliczania robót. Udział w odbiorach technicznych wykonywanych robót. Sprawdzanie pod względem rzeczowym i merytorycznym dokumentów płatniczych dot. kosztów robót wystawianych przez wykonawców. Praca w siedzibie firmy i na terenie Katowic.- Wynagrodzenie: od 3500 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony z możliwością podpisania kolejnej. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe budowlane (specjalność: budowa dróg i mostów). Co najmniej 5 lat doświadczenia, w tym 3 lata w drogownictwie miejskim. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej. Prawo jazdy kat. B. Znajomość Ms Office, samodzielność. Kontakt KONIECZNIE wstępnie telefoniczny (32-256-99-01) w godzinach: 07:00-14:00 celem ustalenia spotkania z pracodawcą lub e-mail: sekretariat (at) mzum.katowice.pl
MIEJSKI ZARZĄD ULIC I MOSTÓW - 2017-09-22 - Katowice (śląskie)
obsługa programu rozliczającego klientów firmy Kredyty Eksperss
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Legnica (dolnośląskie)
Produkcja szyldów, kasetonów oraz wyrobów z plexi
FOLPLEX GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-10 - Ciemne (mazowieckie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-08 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa stacji paliw
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Wągrowiec (wielkopolskie)
- zakupy używanych książek i księgozbiorów od osób prywatnych, instytucji i firm, - pozyskiwanie klientów, - szacowanie wartości księgozbiorów, - częściowa inwentaryzacja zbiorów, - negocjowanie umów, - organizacja załadunku i transportu do siedziby firmy. Firma oferuje: - atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 2 tys. zł netto, premia do 2 tys. zł netto, łącznie do 4 tys. zł netto, - umowę stałą po okresie próbnym, - przeszkolenie w zakresie wyceny książek i księgozbiorów, oraz specyfiki branży- szkolenia zewnętrzne, - współpracę z jednym z najlepszych antykwariatów internetowych w Polsce, - możliwość stworzenia własnej, dużej i unikalnej biblioteki prywatnej.Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą: Więcej szczegółów i informacje o innych rekrutacjach na stronie http://tezeusz.pl/page/praca. Aplikacje z CV, listem motywacyjnym i zdjęciem prosimy przesyłać na adres praca (at) tezeusz.pl. Mile widziane referencje z poprzednich miejsc pracy.Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami. Rozpatrywane będą wyłącznie aplikacje zawierające poniższą klauzulę:"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych, Dz.U. z 2002 r., nr 101. poz. 926, ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne. Oświadczam, że zostałem poinformowany o prawie dostępu do treści moich danych osobowych oraz o prawie ich poprawiania i aktualizowania."
ANTYKWARIAT I KSIĘGARNIA TEZEUSZA - ANDRZEJ MISZK - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)
WYKONYWANIE ZAPRAW MURARSKICH, TYNKÓW WEWNĘTRZNYCH, ZEWNĘTRZNYCH, WYKONYWANIE REMONTÓW(MALOWANIE, GLAZURA,TERAKOTA, FUGOWANIE)WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, UMIEJĘTNOŚCI WYKONYWANIA TYNKÓW, REMONTYPRZED SPOTKANIEM KONTAKT TELEFONICZNY
ZAKŁAD REMONTOWO BUDOWLANY HEBDA STANISŁAW HEBDA - 2016-09-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
- Obsługa aktualnych klientów- Koordynacja prac kilku działów- Szukanie nowych klientów- Negocjacje kontraktówKonatkt kandydatów z pracodawcą: 713843573
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-TRANSPORTOWE "TRANSMAS" SPÓŁKA JAWNA IRENEUSZ I ANDRZEJ STEFANIAK - 2016-09-15 - Kąty Wrocławskie (dolnośląskie)
Nadzorowanie prawidłowej realizacji zadań oraz realizacji założonego planu wysyłek i dostaw.Nadzór nad prawidłowym obrotem dokumentów.Nadzorowanie utrzymania porządku w magazynie.Budowanie struktury magazynu.Znajomość procedur, dokumentacji, specyfiki pracy w podległym obszarze. Obsługa magazynu (dostawy, wydania towaru).Pakowanie zamówień i przygotowywanie do wysyłki.Obsługa systemu informatycznego wspomagajacego proces wysyłki i sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
Rozliczanie delegacji pracowników, prowadzenie teczek osobowych, wysyłanie sprawozdań do ZUS,GUS, inne prace biurowe
'HENZEL KRYSTIAN TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY SPEDYCJA"HENZEL ' - 2018-03-16 - Bugaj (wielkopolskie)
- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: pieczętowała , opisywała dokumenty, przeprowadzała kontrolę formalno-rachunkową dowodów księgowych, dekretowała dokumenty księgowe, wprowadzała dokumenty księgowe do programu FK, wykonywała przelewy, prowadziła rejestr VAT zakupu.- Wynagrodzenie: 2640 do 3150 zł/brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na początek na czas określony do sześciu miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru pod koniec czerwca 2017r.- Praca: 7:30-15:30. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w pionie finansowym w tym 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych, przy wyższym 4 lata pracy w pionie finansowym w tym minimum 6 miesięcy w jednostce sektora finansów publicznych. Wymagana znajomość klasyfikacji budżetowej znajomość przepisów ustawy o rachunkowości /Dz U z 2016 poz 1047 z póżn. zm/ , ustawy o finansach publicznych/Dz U z 2016r. poz 1870 z późn zm/ znajomość zasad i programów księgowych, znajomość Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: umiejętność rozliczania projektów unijnych, znajomość ustawy o podatku VAT.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-05-29 - Katowice (śląskie)
- kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia- planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów- monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji- kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-07-04 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2017-10-18 - Bielsko-Biała (śląskie)
Przeprowadzanie okresowych przeglądów, utrzymywanie systematycznej pracy urządzeń, przezbrajanie linii produkcyjnych.Wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia
ZPUE Elektroinstal Sp. z o. o. - 2017-09-22 - Raciąż (mazowieckie)
poszukiwanie nowych rynków zakupu półproduktów na rynku Rosja, Ukraina
kontakt przez PUP - 2016-02-11 - Piaseczno (mazowieckie)
OSOBA ZATRUDNIONA BEDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA NAWIAZANIE KONTAKTÓW HANDLOWYCH Z UKRAINĄ I ROSJĄ ORAZ ZA NADZOROWANIE PRZEBIEGU TRANSKCJI HANDLOWYCH DO MOMENTU DOSTARCZENIE I ODPRAWIENIA TOWARU W POLSCE.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Wrocław (dolnośląskie)
Wymagane min. średnie wykształcenie, znajomość j. francuskiego w stopniu min. B2, otwartość, umiejętność nawiązywanai kontaktów z klientem biznesowym. Charakterystyka pracy: obsługa klientów, przygotowywanie wycen, okien, drzwi, rolet, bram. Aplikacje przesyłać e-mailem na adres: rekrutacja (at) ekookna.pl.
EKO-OKNA SP. Z O.O. - 2017-07-26 - Rybnik (śląskie)
koordynacja działań sklepu internetowego, wdrażanie strategii działań marketingowych, wprowadzanie produktów do sklepu internetowego, bieżąca obsługa systemu zamówień internetowych, uprzejma i fachowa obsługa klientów mailowo oraz telefonicznie, inne zadania związane z funkcjonowaniem firmy i biura.
JUST-MEBLE Spółka Cywilna - 2016-10-26 - Namysłów (opolskie)