SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM K/M (J.RUMUŃSKI) Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM K/M (J.RUMUŃSKI)
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw
Data publikacji: 2017-04-21
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KONTAKTU Z KLIENTEM K/M (J.RUMUŃSKI)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: rumuński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, znajomość języka rumuńskiego (w mowie i piśmie poziom C1), mile widziane doświadczenie w sprzedaży. Zakres obowiązków: kompleksowa obsługa klientów w języku rumuńskim; przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, administrowanie logistyczną obsługą zamówień, dbanie o dobry wizerunek firmy, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoru. Pracodawca oferuje wynagrodzenie podstawowe plus premia, elastyczne godziny pracy, ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, dodatkowe benefity, opiekę medyczną, kartę multisport (po 3 miesiącach współpracy) możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające wymagania proszone są o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. SP/R/2017
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 25.04.2017
Oferta pracy ważna do: 05.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 21.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
ewidencja zdarzeń gospodarczych na kontach, sporządzanie przelewów za faktury, sporządzanie rejestru zakupu, materiału, usług, sporządzanie poleceń księgowania, prowadzenie analityki kont
Spółdzielnia Mieszkaniowa "KISIELIN" - 2017-10-27 - Zielona Góra (lubuskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami z Europy;- pozyskiwanie klientów;- sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Będzin (śląskie)
prace sekretarsko - biurowe
kontakt przez PUP - 2017-03-27 - Łowicz (łódzkie)
Prowadzenie i montaż wiązek elektrycznych w wyrobach, podłączanie instalacji zasilania,
"SOCHA Signage" Sp. z o.o. - 2016-09-01 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie posiłków, praca na kuchni, dwie zmiany 8.00-16.00, 12.00-20.00
RESTAURACJA BAZYLIA PIZZA & PASTA MATEUSZ FIJAŁKOWSKI - 2016-06-10 - Zgorzelec (dolnośląskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
WG PROGRAMU
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa kontraktów międzynarodowych w j. niemieckim
MALBORSKA FABRYKA OBRABIAREK "PEMAL" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-10-17 - Malbork (pomorskie)
Zapewnienie terminowego przygotowania półrocznych i rocznych skonsolidowanych sprawozdań finansowych wraz z niezbędnymi notami zgodnie z wymogami MSSF, przygotowanie konsolidacji grupy AmRest co miesiąc i wspieranie przygotowywania wiarygodnych i rzetelnych finansowych raportów dla celów wewnętrznych grupy, przeglądanie otrzymanych od spółek pakietów dla celów konsolidacji zapewniając wiarygodną i wczesną identyfikacje ryzyk ustawowych I sprawozdawczości skonsolidowanej.[Godzina zakończenia pracy] : 16:00[Praca na czas określony] : 24 M-CY
AMREST SP. Z O.O. - 2016-11-29 - Wrocław (dolnośląskie)
tworzenie raportów
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG INWESTYCYJNYCH EKO-INWEST SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-22 - Wałcz (zachodniopomorskie)
sprzedaż i obsługa partnerów handlowych, aktywne pozyskiwanie klientów, analiza potrzeb klienta i monitorowanie rynku.
Agroleasing Sp. z o.o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa współpracy w zakresie dostaw surowców i materiału do produkcji z kontrahentem
W&W POLSKA Sp.z o.o. Lubsko - 2017-09-22 - Lubsko (lubuskie)
dział handlowy
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
dbanie o dobry wizerunek wśród klientów polskich i zagranicznych oraz dostarczanie klientom oraz oferowanymi produktami, odpowiedzialność za raportowanie problemów do odpowienich działóww firmie pracodawcy
kontakt przez PUP - 2016-07-29 - Rzeszów (podkarpackie)
montaż uszczelek, składanie profili aluminiowych, dobanie o stanowisko pracy
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Studzienice (śląskie)
-
NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE MONTESSORI FIRST STEP W BYDGOSZCZY - 2017-08-28 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
PROWADZENIE SZKOLEŃ TEORETYCZNYCH I PRAKTYCZNYCH NA URZĄDZENIACH TRANSPORU BLISKIEGO (wózki widłowe, HDS-y, podnośniki koszowe)
kontakt przez PUP - 2017-04-11 - Konin (wielkopolskie)
sprządzanie list płac i przygotowywanie przelewów, prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji kadrowo-płacowej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, rozliczanie raportów kasowych i prowadzenie dokumentacji magazynowej (WZ, PZ, RW), wystawianie faktur sprzedażowych, rozliczanie kasy, współpraca z biurem rachunkowym pod katem przygotowywania dokumentów, prace administracyjne
Zakład Przerobu Drewna Adam Bazylewicz - 2017-03-17 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Pozyskiwanie klientów i zleceń spedycyjnych, przygotowanie ofert i czynów handlowych, budowanie relacji biznesowych z klientem i dbanie o jakość obsługi.
Langowski Shipping - 2016-10-12 - Gdynia (pomorskie)
prowadzenie spraw księgowych w firmie podatkowej, prowadzenie spraw księgowo -podatkowych spółek prawa handlowego (pełna księgowość)
Kancelaria Podatkowa MaWo Group sp zoo - 2018-01-15 - Lubin (dolnośląskie)
Identyfikowanie potencjalnych klientów (ukierunkowania na rynek wschodni).Promowanie usług firmy.Sporządzanie raportów z zakresów działaności marketingowej.Prowadzenie strony internetowej.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)
• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)
Kontrolowanie wpływó klientów, doradztwo kredytowe, rraportowanie. Bezpośredni kontakt z klientem hiszpańskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Łódź (łódzkie)
Osoba zatrudniona będzie wykonywała bardzo szeroki zakres obowiązków:sprzedaż produktów ICT, wsparcie techniczne klienta, wdrażanie projektów,pomoc przy realizacji inwestycji, praca z programami graficznymi,programami CAD, opracowywanie nowych produktów. Praca w zespole.
Systemy Elektroniczne i Teleinformatyczne Kuc Mariusz - 2018-09-17 - Opole (opolskie)
bieżące śledzenie na wszystkich kominikacynych platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczacych praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Piaseczno (mazowieckie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty ds. IT należy w szczególności nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z realizacją umów informatycznych, nadzór oraz koordynacja całokształtu zadań związanych z systemami informatycznymi funkcjonującymi w biurze, w tym realizacja całokształtu zadań związanych z systemem identyfikacji pojemników za pomocą kodów kreskowych, w zakresie całokształtu zadań związanych z merytoryczną obsługą umów informatycznych należy w szczególności:a) koordynowanie systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;b) opracowywanie analiz i rekomendacji dotyczących działania systemu identyfikacji pojemników i worków oraz oprogramowania do zarządzania systemu gospodarowania odpadami;c) zarządzanie systemem identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;d) nadzór nad organizacyjno technicznym funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków;e) udostępnienie firmom świadczącym usługę odbioru i zagospodarowania odpadów mobilnych czytników kodów kreskowych oraz nadzór nad ich eksploatacja;f) nadzór i kontrola firm świadczących usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów oraz przekazywania raportów ze skanowania kodów kreskowych podczas odbioru odpadów;g) współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie bieżącego rozwiązywania problemów związanych z funkcjonowaniem systemu identyfikacji pojemników i worków za pomocą systemu kodów kreskowych na terenie gmin Związku objętych systemem;h) bieżąca współpraca z firmami świadczącymi usługę odbioru i zagospodarowania odpadów w zakresie wymiany danych nt. nieruchomości objętych systemem gospodarowania odpadami komunalnymi;i) sporządzanie analiz zebranych podczas skanowania kodów kreskowych w trakcie odbioru odpadów;j) nadzór, kontrola oraz koordynacja umów z firmami dostarczającymi oprogramowania do obsługi systemu gospodarowania odpadami komunalnymi;k) bieżąca współpraca z dostawcą oprogramowania do zarządzania systemem gospodarki odpadami;l) bieżąca obsługa w zakresie przeglądów i serwisu urządzeń peryferyjnychm) okresowa weryfikacja uprawnień użytkowników systemów teleinformatycznych ZGRP;n) współpraca z Działem Gospodarki Odpadami w zakresie przygotowywania tabeli i analiz niezbędnych przy rozliczaniu i kontroli Wykonawcy.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2017-12-14 - Płock (mazowieckie)
Koordynowanie i realizacja wszystkich zadań związanych z prowadzeniem i organizacją biura. Ścisła współpraca z księgowością: wprowadzanie dokumentów do programu księgowego, wystawianie faktur, prowadzenie spraw kadrowo-płacowych. Współpraca z innymi działami firmy, przyjmowanie zgłoszeń od pracowników. Nadzór nad obiegiem korespondencji. Kontrola i zamawianie artykułów biurowych, spożywczych oraz usług dla biura. Załatwianie różnorodnych spraw związanych z bieżącym funkcjonowaniem firmy i biura. Dbania o stały przepływ informacji między pracownikami oraz tworzenie materiałów komunikacyjnych. Obsługiwanie urządzeń biurowych.
Krop Expert Sp. z o.o. - 2018-07-20 - Płock (mazowieckie)
załadunek i rozładunek przesyłek, prowadzenie dokumentacji pojazdu1 osoba zatrudniona na cały etat, 1 osoba zatrudniona na 0,7 etatu
Poczta Polska S.A. - 2016-12-09 - Białystok (podlaskie)
Organizacja pracy agencji zatrudnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2016-10-03 - Łódź (łódzkie)