SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ Bydgoszcz oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Wynagrodzenie: do 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
Data publikacji: 2016-09-20
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Sprzedaż towarow handlowych kontrahentom zagranicznym, wystawianie faktur, korespondencja handlowa.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZAGRANICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.10.2016
Data zakończenia pracy: 03.10.2018
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, komunikatywny język angielski.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Toruńska 147, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Oferta w ramach przyznawania refundacji części kosztów poniesionych z tytułu wynagrodzenia oraz składek na ubezpieczenia społeczne skierowanego bezrobotnego do 30 r.ż. Skierowane mogą zostać osoby bezrobotne, objęte określonym profilem pomocy zgodnie z art. 33 ust. 2c pkt 2 ustawy: profil pomocy II usługi i instrumenty rynku pracy, działania aktywizacyjne zlecone przez urząd pracy oraz inne formy pomocy z wyłączeniem Programu Aktywizacja i Integracja, o którym mowa w art. 62a (i) posiadające meldunek stały lub tymczasowy na terenie Bydgoszczy lub Powiatu Bydgoskiego;Kontakt osobisty z własnym doradcą klienta celem weryfikacji kandydatów przed skierowaniem do zatrudnienia osoby do 30 roku życia ul. Toruńska 147 parter lub w filiach PUP w Koronowie i Solcu Kujawskim. W dniu każdej wizyty w Powiatowym Urzędzie Pracy w Bydgoszczy osoba bezrobotna musi mieć ze sobą kartę informacyjną osoby bezrobotnej (terminarz wizyt w PUP) oraz dowód osobisty.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Toruńska
Numer budynku pracodawcy: 147
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 21.09.2016
Oferta pracy ważna do: 19.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 20.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dokumentów do sporządzania ofert handlowych, wyszukiwanie przetargów, zapytań ofertowych
GZD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-05-16 - Jonkowo (warmińsko-mazurskie)
- Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za: wspieranie zespołu specjalistów IS ds. Zarządzania Projektami, w zakresie wykonywania projektów/ usług. Nadzór nad stosowaną w zarządzaniu projektami metodyką, w momencie ich prowadzenia. Wsparcie doradcze Menadżera Projektów na wszystkich etapach przygotowywania projektów, jak również aktywne planowanie, szacowanie kosztów i prognozowanie. Prowadzenie regularnych tzw. Przeglądów Ryzyka &Możliwości (śledzenie i tworzenie ocen ryzyka,proponowanie sposobów łagodzenia zagrożeń biznesowych). Wsparcie i asysta w trakcie planowania projektów, ich zarządzanie i nadzór (w razie konieczności opracowywanie odpowiednich planów awaryjnych).- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony: 24.04.2017 do 22.04.2020. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (Kierunek wykształcenia: Informatyka, Biznes, Inżynieria Danych - Big Data). Wymagane doświadczenie zawodowe co najmniej 5 lat w obszarze Zarządzania Projektami IT. Wymagane umiejętności: posiadanie co najmniej jednego z ogólnodostępnych certyfikatów w dziedzinie zarządzania projektami (m. in. PMI, PMP, Prince 2, Scrum Master ) będzie warunkiem koniecznym. Posiadanie dowolnych certyfikatów w zakresie efektywnego zarządzania IT będzie mile widziane. Umiejętność efektywnego zarządzania czasem, priorytetyzacji zadań, umiejętność pracy wielozadaniowej, wiedza z zakresu rozwiązań IT (Infrastruktura, Rozwój, Testowanie). Bardzo dobre zdolności komunikacyjne. Doświadczenie w prowadzeniu projektów. Wymagana płynna znajomość języka angielskiego zarówno w formie ustnej, pisemnej ze względu na współpracę z zagranicą.
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Katowice (śląskie)
SPORZĄDZANIE KALKULACJI CENOWYCH OFERTOWANYCH INWESTYCJI. PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z KILENTAMI NA POTRZEBY OFERTY.PROWADZENIE UZGODNIEŃ TECHNICZNYCH Z PROJEKTANTEM. UCZESTNICTWO W WIZJACH LOKALNYCH I WYKONYWANIE OBMIARÓW. OFERUJEMY PRACĘ W DYNAMICZNIE ROZWIJAJACEJ SIE FIRMIE, PODNIESIENIE SWOICH KWALIFIKACJI.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWE NIWA JAN NIWA SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-17 - Ropczyce (podkarpackie)
jw.
Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" - 2016-12-22 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
Szukanie odbiorców polskich owoców i warzyw na rynkach wschodnich, prowadzenie negocjacji handlowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Grójec (mazowieckie)
Pozyskiwanie kontrahentów, zawieranie umów, realizacja kontraktów w Rosji i na Ukrainie
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Przemyśl (podkarpackie)
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, PIT, sporządzanie umów o pracę, umów zlecenie. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15 w Kołobrzegu.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowo-Produkcyjne PILAWA Eugeniusz Pilawa - 2018-01-15 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
obsługa programów biurowych, obsługa poczty przychodzącej i wychodzącej, kontakt z klientem, obsługa urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Wieluń (łódzkie)
Zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2017-03-06 - Chełm (lubelskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie z kontrahentami klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
- sporządzanie umów z podwykonawcami,- zbieranie oświadczeń, dokumentacji od podwykonawców- praca biurowa
FADBET Spółka Akcyjna - 2016-09-12 - Białystok (podlaskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista do spraw kadr i płac - Biuro w MALBORKU obliczanie wynagrodzeń pracowników i przekazywanie środków pieniężnych na ich konta, rozliczanie przepracowanych godzin i dni ustawowo wolnych od pracy, dyżurów i wyjść prywatnych,ustalanie z zatrudnionymi spraw związanych z czasem wolnym od pracy, urlopami i zwolnieniami lekarskimi, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,rozliczenia z ZUS, Urzędem Skarbowym oraz PFRON (sporządzanie deklaracji, naliczanie zobowiązań, dokonywanie wpłat),sporządzanie sprawozdań oraz innych informacji na potrzeby GUS,współpraca z Urzędem Pracy w zakresie aktualnych i przyszłych dotacji oraz dofinansowań,rozliczanie benefitów pracowniczych,przyjmowanie i odpowiadanie na pisma urzędowe, organizacja kontaktu na płaszczyźnie urząd firma, asystowanie przy ewentualnej inspekcji PIP, dostarczanie wymaganej dokumentacji i udzielanie wyjaśnień,nadzór nad dopilnowaniem terminów szkoleń BHP i przeciwpożarowych, monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
KS SPORT M.KUJAWA, M.KRAWCZYK SPÓŁKA JAWNA - 2016-10-14 - Malbork (pomorskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością - 2017-09-28 - Mielec (podkarpackie)
Planowanie i realizacja zakupów, planowanie i analiza produkcji, rozwój produktów, przygotowanie planów sprzedaży na podstawie danych i analiz handlowych
CHABER SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-17 - Odrzywołek (mazowieckie)
realizacja celów sprzedazowych
Fabryka Domów Mobilnych i Szkieletowych Lark Leisure Homes Sp. z o.o. - 2017-10-04 - Darłowo (zachodniopomorskie)
analiza rynku, ofert konkurencjiszkolenie z obsługi systemu sprzedaży internetowejsporządzanie dokumentacji dot. sprzedażykontakt z klientemobsługa sprzedażypozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Cieszyn (śląskie)
j.w.
Fundacja Rozwoju Przedsiębiorczości "Twój StartUp" - 2015-12-21 - Warszawa (mazowieckie)
Rozdzielenie zadań produkcyjnych na poszczególne działy, opracowanie rysunków wykonawczych, kontrola obiegu wewnętrznych dokumentów produkcji. Ustawianie i programowanie maszyn CNC
kontakt przez PUP - 2017-02-07 - Rudno (pomorskie)
- koordynowanie i realizacja projektów, bieżąca i profesjonalna obsługa klientów (w tym biura, poczty i telefonów), organizacja eventów edukacyjnych oraz kursów, pozyskiwanie informacji, budowanie baz kontaktów (w tym zagranicznych).
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa poczty elektronicznej sekretariatu, odbiór prasy dla Stacji, prowadzenie ewidencji rachunków, prowadzenie ewidencji postanowień i upomnień, prowadzenie dokumentacji i obsługa w zakresie zakładowej składnicy akt
Powiatowa Stacja Sanitarno -Epidemiologiczna - 2017-06-05 - Jaworzno (śląskie)
obsługa kancelarii, realizaownia korespondencji przychodzącej i wychodzącej
kontakt przez PUP - 2016-09-27 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie sklepu internetowego, archiwizacja danych (oferty, zdjęcia, opisy),monitorowanie i aktywne reagowanie na informacje dotyczące marek i produktów firmy w Internecie, obsługa firmowych stron internetowych, koordytnowanie zleceń produkcyjnych, tworzenie etykiet produktowych i zarządzani nimi, tworzenie ofert sprzedażowych
kontakt przez PUP - 2017-06-06 - Wałbrzych (dolnośląskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2017-01-05 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klientów Polskiej T-Mobile. Sprzedaż i doradztwo w zaklresie produktów i usług świadczonych przez Sieć T-Mobile. Realizacja indywidualnych planów sprzedaży. Przedstawianie oferty Sieci T-Mobile w ramach bieżących promocji. Profesjonalna obsługa posprzedażna abonentów Sieci T-Mobile. Współodpowiedzialność za stan magazynu sklepowego i monitorowanie zapasów magazynowych.
Forp Łukasz Pasula - 2016-05-18 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
Analiza stanów magazynowych, bieżące zamówienia u dostawców, kontakt z dostawcami w celu ustalenia statusu realizacji dostaw, zgłaszanie braków na półkach sklepowych, zgłaszanie reklamacji ilościowych i jakościowych. Wymagane wykształcenie min. średnie.Tel. 755 4900 Bogdan Łankowski
"JABOT" LUCYNA ŁANKOWSKA, BOGDAN ŁANKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2016-12-30 - Sulęcin (lubuskie)
Specjalista ds sitodruku bedzie odpowiedzialny za: stworzenie od podstaw działu, ktory będzie zajmował się sitodrukiem oraz wszystkimi kwestiami z tym związanymi. Przy tworzeniu takiego działu specjalista ds sitodruku odpowiedzialny będzie za tworzenie stanowiska pracy w dziale druku, wybór maszyn do zakupu materiałów , narzędzi do pracy, środków ochrony ( w porozumieniu z działem BHP). Osoba ta będzie odpowiedzialna za ścisłą i sprawną współpracę z działami powiązanymi( min. administracja, produkcja, dział projektowania). Codziennością będzie: szybkie, precyzyjne reakcje w kontaktach z klientem ( wewnętrznym i zewnetrznym) oraz realizacje jego wymagań, oczekiwań i potrzeb. Dostosowanie wydruków/ projektów do wysokich standardów produkcji przy zleceniach prowadzonych dla naszych klientów. Częścią zadań będzie tworzenie prototypów wydruków nanoszonych na ekspozycje przeznaczone do prezentacji klientom, nanoszenie zmian i aktualizowanie wcześniejszych projektów do aktualnie obowiązujących norm przy prezentacji produktów kosmetycznych naszych klientów.
DIAM POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-15 - Dobroszyce (dolnośląskie)