SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Mielec oferta pracy Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Data publikacji: 2017-09-28
Lokalizacja: Mielec (podkarpackie)
Pracodawca: Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: Specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mielec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mielecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mielec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność negocjacjiDoświadczenie w sprzedażyKreatywnośćOrientacja na realizowanie wyznaczonych celów
Nazwa pracodawcy:
Agencja Wydawniczo-Reklamowa "KORSO" Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Adres pracodawcy:
Biernackiego 1/4, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Osoby bezrobotne, posiadające ustalony odpowiedni profil pomocy, spełniające wymagania pracodawcy proszone są o zgłoszenie się do doradcy klienta w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu w celu otrzymania skierowania. Kandydaci proszeni są o przesyłanie Cv za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres amokrzycka (at) korso.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Termin: pn.-pt.
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: mielecki
Gmina pracodawcy: Mielec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mielec
Ulica pracodawcy: Biernackiego
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.09.2017
Oferta pracy ważna do: 27.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
OBSŁUGA SKLEPU INTERNETOWEGO.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Ciechanów (mazowieckie)
Sprzedaż internetowa
GRUPAFULL Jacek Kopczyński - 2017-11-29 - Drzecin (lubuskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Zielona Góra (lubuskie)
specjalista ds serwisów i montażu aparatury kontrolno-pomiarowej
kontakt przez PUP - 2017-10-19 - Bolesławiec (dolnośląskie)
kompleksowa obsługa w zakresie administracji personalnej zgodnie z przepisami prawa pracy (przygotowywanie dokumentacji personalnej oraz rozliczeń kadrowych);rozliczanie czasu pracy pracowników;wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie kadrowym;koordynacja obiegu dokumentów pracowniczych;prowadzenie procesów rekrutacyjnych;prowadzenie spraw z zakresu zaopatrzenia emerytalno-rentowego;prowadzenie spraw zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;prowadzeniem spraw organizacyjnych Ośrodka m.in. przygotowywaniem projektów wewnętrznych aktów prawnych.Kontakt z pracodawcą: ul. Zwycięska 8, 53-033 Wrocław, kadry (at) dodr.pl, 71 339-86-56Godzina pracy 7:00 - 15:00
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego we Wrocławiu - 2018-02-06 - Wrocław (dolnośląskie)
współpraca z kontrahentem indyjskim, nadzorowanie przebiegu informacji, planowanie współpracy; obsługa kontrahenta indyjskiego; zatrudnienie w okresie od 01.05.2018 do 30.04.2020.
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Pabianice (łódzkie)
obsługa kasy fiskalnej, przyjmowanie środków płatności, roznoszenie towaru pozostawionego na kasach rozliczanie utargu, prace porządkowe
"CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-31 - Kłodzko (dolnośląskie)
Koordynowanie kampanii AdWords Koordynowanie kampanii Facebook. Tworzenie grafiki na fanpage i administrowanie stronami. Tworzenie wizualizacji oznakowania dla POK Tworzenie i modyfikowanie projektów ulotek Tworzenie ofert oraz umów o współpracy Modyfikacje oraz tworzenie kompletów dokumentów Aktualizacja kompletów na stronie.Aktualizacja informacji o usługach na stronie. Reprezentowanie firm podczas targów, konferencji itp. Redagowanie tekstów reklamowych. Administrowanie stronami www.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Opole (opolskie)
Obsługa sprzętu ogrodniczego: kosiarka, wykaszara listwowa, żywopłotowa
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów motoryzacyjnych
EUROFOAM Polska Sp. z o.o. - 2017-06-09 - Zgierz (łódzkie)
pracownik biurowo-terenowy
POWIATOWA STACJA SANITARNO EPIDEMIOLOGICZNA - 2018-03-22 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
pomoc przy montażu konstrukcji stalowych
STALKON SP. Z O.O. - 2017-08-21 - Police (zachodniopomorskie)
Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z kluczowymi klientami, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, wspieranie sprzedaży poprzez współpracę z działem handlowym, kształtowanie wizeruku firmy i jej produktów na rynku mebli biurowych, hotelowych, prowadzenie projektów ora ich realizacja. Praca od pn do pt.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Bielsko-Biała (śląskie)
- Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowychw danej firmie, - Tworzenie bazy klientów, - Podtrzymywanie kontaktów z klientami
kontakt przez PUP - 2017-11-02 - Goleniów (zachodniopomorskie)
Praca na stanowisku.
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Kraków (małopolskie)
- Rozwój sieci sprzedaży poprzez utrzymywanie relacji handlowych oraz zdobywanie nowych klientów. Przygotowywanie ofert. Prowadzenie negocjacji handlowych. Doradztwo techniczno-handlowe dla klientów. Analiza rynku i działań konkurencji.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie min. średnie o profilu technicznym. Min. 2- letnie doświadczenie na stanowisku o profilu handlowym wymagającym umiejętności budowania relacji handlowych w branży technicznej. Mile widziane doświadczenie w branży budowlanej, sanitarnej, HVAC lub pokrewnej. Umiejętność pełnienia roli doradczej wobec klientów w zakresie wyboru produktów. Umiejętność budowania efektywnych relacji handlowych. Nastawienie zadaniowe. Umiejętności negocjacyjne. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
OBSŁUGA GIEŁDY TRANSPORTOWEJ, PRZYGOTOWYWANIE I OPRACOWYWANIE ZLECEŃ TRANSPOTROWYCH, KOMPLETOWANIE DOKUMENTACJI
kontakt przez PUP - 2018-03-02 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-04-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Kontakt z kontrahentami krajów trzecich, odpowiedzi na e-mail i rozmowy telefoniczne w języku rosyjskim, ukraińskim, białoruskim, azerbejdżańskim
kontakt przez PUP - 2017-11-10 - Grójec (mazowieckie)
Kontakt osobisty, telefoniczny lub mailowy: biuro (at) gembruk.pl. Układaniu kostki brukowej, obrzezy, krawężników. Praca na terenie Małopolski. stawka godzinowa od 28 zl. brutto/godz.
Momot Piotr "GEM" - 2017-05-22 - Chrząstowice (małopolskie)
Praca przy maszynach do obróbki drewna
FORMAPLAN KOMPONENTY Sp. z o.o. - 2016-12-14 - Mielec (podkarpackie)
Kontrola, naprawy awarii na automatycznej linii produkcyjnej oraz nadzór nad siecią energetyczną w całej firmie.
System Barosz Gwimet Sp. z o.o. - 2017-02-02 - Wodzisław Śląski (śląskie)
Obsługa i nadzór nad prawidłową pracą linii do produkcji prefabrykatów betonowych, i urządzeń z nią współpracujących, monitorowanie stanu maszyn i urządzeń, wykonywanie prostych napraw i przezbrojeń maszyn i urządzeń na linii produkcyjnej, stosowanie się do przepisów i norm, dbanie o bezpieczeństwo i porządek na stanowisku pracy, prowadzenie wymaganej dokumentacji stanowiskowej
"PEBEK" SP. Z O. O. - 2018-01-09 - Świdnica (dolnośląskie)
Kontakt z kierowcami, rozliczenie kierowców z delegacji, rozliczanie kierowców z podróży służbowych, nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej, analiza oraz raportowanie powierzonych zadań, kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw, zarządzanie wszelkimi odstępstwami od przyjętego planu dostaw
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN sp. z o.o. - 2016-09-06 - Zambrów (podlaskie)
Obsługa klientów branżowych (podłogi drewniane) z krajów francuskojęzycznych. Sprzedaż produktów, promowanie marki, budowanie stałych relacji handlowych z klientami, poszukiwanie zagranicznych partnerów handlowych.
Wytwórnia Parkietów DĄBEX Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2018-03-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:1) nadzór nad infrastrukturą obiektów szpitala;2) koordynacja prac pracowników działu (utrzymanie ruchu, remonty maszyn, remonty instalacyjno-budowlane);3) koordynacja i monitorowanie prac w zakresie techniczno-eksploatacyjnym prowadzonych na terenie szpitala;4) współpraca z firmami zewnętrznymi, świadczącymi usługi na rzecz Szpitala (bieżące techniczno-eksploatacyjne utrzymanie nieruchomości, umowy, przeglądy i serwisy techniczne urządzeń i instalacji);5) udział w opracowywaniu i realizacji planów remontów, inwestycji i przeglądów;6) nadzór nad robotami remontowymi;7) odbiory techniczne wykonywanych prac;8) udział w organizacji przetargówi konkursów ofert dotyczących obsługi techniczno-eksploatacyjnej;9) prowadzenie dokumentacji wymaganej prawem;10) udział w tworzeniu i realizacja planu finansowego działu;11) przestrzeganie przepisów bhp i p/poż;12) nadzór i kontrola ważności dokumentów dopuszczających pracowników do pracy, w tym uprawnień i zaświadczeń lekarskich, szkoleń bhp;13) nadzór nad prawidłowym zużyciem materiałów wykorzystywanych do bieżących napraw i konserwacji przez pracowników działu.Oferujemy:1) stabile zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;2) pracę w przyjaznej atmosferze;3) możliwość rozwoju zawodowego.
Kujawsko-Pomorskie Centrum Pulmonologii w Bydgoszczy - 2016-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wyszukiwanie przetargów na platformach zakupowych, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji i wyszukiwanie zleceń, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej KRYZBYT sp. z o.o. - 2017-02-03 - Bieruń (śląskie)
Młodszy badacz rynków tureckiego i Ameryki Północnej (B2B)Miejsce pracy: Wrocław, ul. K. Wielkiego,Po okresie próbnym umowa na czas określony,Sala C
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Wrocław (dolnośląskie)
administrowanie i konfiguracja bazy danych Oracle; administrowanie serwerami Windows i Red Hat Enterprise Linux; administracja aplikacjami eksploatowanymi w firmie; wykonywanie kopii bezpieczeństwa, instalacji, aktualizacji, optymalizacji bazy danych i systemów operacyjnych; utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych; bieżący monitoring działania baz danych i systemu ERP oraz planowanie ich rozwoju; opracowanie, kontrola i wdrażanie procedur bezpieczeństwa w zakresie baz danych i systemów operacyjnych; zarządzanie bezpieczeństwem systemów informatycznych; rozwiązywanie problemów z bazami danych oraz serwerami aplikacyjnymi w zakresie wydajności oraz dostępności; świadczenie usługi pomocy użytkownikom.
INSTAL PROJEKT GAWŁOWSCY ŚCIERZYŃSCY SPÓŁKA JAWNA - 2016-03-30 - Kruszyn (kujawsko-pomorskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Zduńska Wola (łódzkie)