SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW Sosnowiec oferta pracy ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 2 200 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
Data publikacji: 2017-03-31
Lokalizacja: Sosnowiec (śląskie)
Pracodawca: ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kosynierów 44, 41-219 Sosnowiec, powiat: m. Sosnowiec, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów w zakresie zakupów domów tj. sporządzanie wniosków kredytowych, udzielanie informacji o budynkach, zawieranie umów. Możliwość przyuczenia. Wykształcenie min. średnie (preferowane ekonomiczne ds. finansów), mile widziane doświadczenie.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Sosnowiec
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Sosnowiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw kredytów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 31.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: średnie zawodowe, ekonomiczne, kierunek: Finanse
wymagania_wymaganiaDodatkowe_zawody_0:
Pracownik do spraw kredytów (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Nazwa pracodawcy: ŻAK PRZEMYSŁAW "REMDOM" P.P.U.H
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Adres pracodawcy:
Władysława Sikorskiego 49, 42-520 Dąbrowa Górnicza, powiat: m. Dąbrowa Górnicza, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem na mail, dyplom ukończonych szkół, podanie tel do kontaktu. Po zapoznaniu się z ofertami pracodawca oddzowni do wybranych kandydatów.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Godziny : 7-20
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Dąbrowa Górnicza
Gmina pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Dąbrowa Górnicza
Ulica pracodawcy: Władysława Sikorskiego
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw kredytów
Data dodania oferty pracy: 31.03.2017
Oferta pracy ważna do: 30.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 31.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 31.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i sterowanie zapasami magazynowymi,prowadzenie działań w zakresie gospodarki magazynowej,przyjmowanie towarów do magazynu,odbiór jakościowy i ilościowy przyjmowanego towaru,przechowywanie i składowanie towaru,kompletowanie towaru oraz jego rozsyłka,posługiwanie się obowiązującą dokumentacją magazynową, instrukcjami i normami,obsługa systemów informatycznych,
M.A.S. Sp. z o. o. - 2017-12-11 - Starachowice (świętokrzyskie)
1. Bieżąca obsługa klienta zagranicznego i polskiego.2. Prace pomocnicze w sekretariacie.3. Przyjmowanie zamówień oraz ofert od klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Tarnów (małopolskie)
Przyjmowanie pracowników, prowadzenie akt osobowych, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie pism i wniosków, obsługa programu kadrowo - płacowego.
Konstruktor spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - 2017-03-24 - Morów (opolskie)
adania:zapoznanie się ze specyfiką pracyi ofertą firmy silnetzapoznanie się z portalami miejskimiakrualizacja treści w portalach miejskichweryfikacja danych w katalogach firmtelemarketing, obsługa klienta, telefoniczne umawianie spotkańprzygotowanie ofert i planÓw marketingowychaktywna sprzedaż usŁugoferta realizowana w ramach projektu PO WER EFS dla osób bezrobotnych -30
kontakt przez PUP - 2016-03-10 - Ruda Śląska (śląskie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kierowanie samochodem ciężarowym, nadzór nad załadunkiem irozładunkiem,zabezpieczenie towaru,
GROM-EUROTRANSPORT Katarzyna Nawrocka - 2018-10-03 - Opole (opolskie)
pozyskiwanie klienta i obsługa posprzedażowa
STREFA Barbara Kwiatkowska - 2016-06-06 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Przyjmowanie towaru od dostawców i przygotowywanie ich do sprzedaży.Praca 6:00-13:30, 13:30-21:00
kontakt przez PUP - 2019-01-14 - Bodaczów (lubelskie)
opracowywanie scenariuszy pod kątem prowadzenia zajęć historyczno-edukacyjnych z epoki wpływów rzymskich, oprowadzanie wycieczek i grup indywidualnych po terenie Faktorii Handlowej- osady rekonstrukcyjnej z okresu wpływów rzymskich, pomoc i organizacja przy imprezach własnych oraz zewnętrznych imprezach zleconych na Faktorii Handlowej, udział w promocji zewnętrznej obiektu i dbanie o jego rozwój, opieka nad wystawami znajdującymi się na terenie obiektu, bieżąca konserwacja urządzeń, wystaw, ekspozycji, drobne prace remontowe, utrzymanie obiektu w prawidłowym stanie technicznym.
Centrum Kultury i Sportu w Pruszczu Gdańskim - 2018-06-05 - Pruszcz Gdański (pomorskie)
Wykonywanie zabiegów z zakresu niekonwencjonalnych metod terapi dla poprawy samopoczucia osób, eleiminowanie zaburzeń bioenergetycznych organizmu, wykonywanie zabiegów w zakresie relaksacji i refleksologii. Umowa o pracę na czas określony, 2 zmiany: 8-16, 14-22.Oferta pracy znajduje się w sali: C
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Wrocław (dolnośląskie)
bieżąca obsługa klientów w zakresie danych osobowych i bezpieczeństwa informacji, prowadzenie audytów systemu ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji oraz opracowywanie wniosków z audytu w formie raportu, projektowanie oraz udział we wdrażaniu systemów ochrony danych osobowych oraz systemów zarządzania bezpieczeństwem informacji, prowadzenie szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych, przygotowywanie materiałów prasowych, tworzenie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz SZBI, nadzór w organizacji nad procesami bezpieczeństwa informacji
Elit Partner Sp. z o.o. - 2018-02-14 - Pabianice (łódzkie)
Proste prace wymagające precyzji. Wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych oraz menewreowanie wózkiem i przemieszcanie towarów, pobieranie, sprawdzanie ilościowe i przekazywnie towarów odbiorcy oraz prowadzenie dokumentacji przewozowej. Zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku na paletach, specjalnych podstawach lub klockach za pomocą obsługiwanego pojazdu, ustawianie spaletyzowanych materiałów w stosy z uwzględniem ich dopuszczalnej wysokości i stateczności, obsługa skanera, przestrzeganie przepisów BHP. Praca trzyzmianowa od pn do pt w godz. 6.00-14.00, 14.00-22.00 i 22.00-6.00.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Bielsko-Biała (śląskie)
Identyfikacja odbiorów produktów, organizacja procesów sprzedaży, przygotowanie ofert handlowych, obsługa klientów drogą elektroniczną
kontakt przez PUP - 2016-05-10 - Kock (lubelskie)
Organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska, analizowanie rynku i ofert konkurencji, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż, sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży. Wymagania: wykształcenie średnie zawodowe 4-letnie - techniczne, analiza rynku i ofert konkurencji, komunikatywność, obsuga komputera, programu fakturującego, prawo jazdy kat. B. Mile widziany kurs brakarza - jednakże istnieje możliwość odbycia kursu w trakcie zatrudnienia.
Usługi Stolarskie "TARTAK" Zygmunt Kleba - 2016-11-02 - Luzino (pomorskie)
zgodny ze stanowskiem
GALBET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Boleszyn (warmińsko-mazurskie)
Nadzór nad sprawnym i zgodnym z przepisami prawa działaniem urządzeń : elektroenergetycznych, zabiegowych, gastronomicznych, medycznych, dźwigów oraz instalacji elektrycznych i odgromowych; zapewnienie fachowego nadzoru przy robotach elektroenergetycznych i ich zgodności z obowiązującymi przepisami.
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. - 2017-12-01 - Lądek-Zdrój (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie, wyższe lub w trakcie studiów; biegła znajomość Ms Office, umiejętności negocjacyjne, dobra organizacja pracy; zakres obowiązków: obsługa procesów finansowych firmy, monitorowanie należności, współpraca z działem handlowym i księgowym, zarządzanie procesem weryfikacji ubezpieczeń kontrahentów, sporządzanie bieżących raportów z przeprowadzonych działań bezpośredniemu przełożonemu; miejsce pracy: Gliwice
BARIL COATINGS POLSKA TTK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-22 - Gliwice (śląskie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado - 2016-12-22 - Leszno (wielkopolskie)
Praca z dziećmi i młodzieżą.
Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza "Mój Dom" - 2018-08-28 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
zakres cięcia betonu, technika diamentowa
INTER-MONT SP.Z.O.O. - 2016-12-09 - Minkowice (pomorskie)
Sprzedaż biletów i usług edukacyjnych. Udzielanie informacji dot. oferty CNE. Obsługa kasy, wystawianie faktur i paragonów. Rozliczanie kasy i sporządzanie raportów kasowych.
CENTRUM NAUKI EXPERYMENT W GDYNI - 2017-03-07 - Gdynia (pomorskie)
-Reklama-Rezerwacja-Sprzedaż miejsc hotelowych.Praca na umowę o pracę w godz. 8-16 w Dźwirzynie.
Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "AKCES" Andrzej Kornas - 2017-07-18 - Dźwirzyno (zachodniopomorskie)
specjalista do spraw sprzedaży
PUHP DOM-EKO sp z o.o. - 2018-01-05 - Mielec (podkarpackie)
Odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie zewnętrznych zródeł finansowania działalności instytucji, organizacja wydarzeń regionalnych, kulturalnych w jednostce, prowadzenie działalności reklamowej w w/w zakresie; min.2 lata doświadczenia, znajomość języka: j.angielski w stopniu komunikatywnym
POWIATOWE CENTRUM KULTURY STRZELCE OPOLSKIE - 2016-03-02 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Obsługa gości hotelowych i przyjmowanie zamówień
kontakt przez OHP - 2017-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
Prowadzenie negocjacji, obsługa oraz zawieranie kontraktów międzynarodowych z partnerami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2017-12-28 - Kraków (małopolskie)
przeprowadzanie kontroli warunków pracy; bieżące informowanie Dyrektora Oddziału Regionalnego o stwierdzonych zagrożeniach w Oddziale i podległych placówkach, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń; sporządzanie okresowych analiz stanu bezpieczeństwa i higieny pracy; udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństa i higieny pracy; opiniowanie szczegółowych instrukcji dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach pracy; udział w ustalaniu okoiczności i przyczyn wypadków przy pracy; prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją zadań służby bhp; udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie instruktażu ogólego w ramach szkolenia wstępnego bhp, współpraca z właściwymi komórkami organizacyjnymilub osobami, w szczególności w zakresie organizowania i zapewniania odpowiedniego poziomu szkoleń wstępnych i okresowych w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy; uczestnczenie w pracach komisji bezpieczeństwa i higieny pracy w OR KRUS w Poznaniu
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2018-10-12 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:zarządzanie oraz emisję dokumentacji technicznej,koordynacja przepływu dokumentacji na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji,sprawdzanie dokumentacji technicznej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,
E003B7 Sp. z o.o. - 2016-10-06 - Jaworzno (śląskie)