SPECJALISTA DS. EKSPORTU Kraków oferta pracy Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Data publikacji: 2017-06-27
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Friedleina 3/3, 30-009 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obsługa klientów eksportowych oraz pozyskiwanie nowych; Przyjmowanie, rejestrowanie zamówień; Przygotowywanie niezbędnej dokumentacji; Prowadzenie rozmów w językach obcych z kontrahentami.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia: 3000 zł + premia uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. EKSPORTU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraków
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Kraków
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kraków
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: spedytor
Dokładniejszy opis oferty pracy:
pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 27.06.2017
Data zakończenia pracy: 26.06.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Transport
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
rosyjski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_2:
ukraiński, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 miesiące na stanowisku specjalisty ds. eksportu
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakłady Kablowe BITNER Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Adres pracodawcy:
Friedleina 3/3, 30-009 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Kraków
Gmina pracodawcy: Kraków
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Kraków
Ulica pracodawcy: Friedleina
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Olkuszu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: spedytor
Data dodania oferty pracy: 27.06.2017
Oferta pracy ważna do: 17.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 27.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 27.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
AK-POL Paweł Kiełczewski Export-Import - 2017-01-24 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klientów z Hiszpanii i Portugalii. Tłumaczenia dokumentów
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Rzeszów (podkarpackie)
Wystawianie faktur, przyjmowanie i realizowanie zamówień.
TIMEX-ELEKTRO Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-11-14 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
Opis zadań:•Prowadzenie sprzedaży wolnych miejsc w Ośrodku Wczasowym „Leśna Przystań” w Rewalu, zarówno online jaki i sprzedaży bezpośredniej,•Prowadzenie aktywnej polityki reklamowej i marketingowej, w tym prowadzenie strony Internetowej, kompleksowe przygotowywanie materiałów reklamowych, informacyjnych, promocyjnych oraz nadzór nad ich dystrybucją, •Analiza skuteczności prowadzonych działań marketingowych, •Współpraca z podmiotami prowadzącymi działalność z zakresu usług turystycznych, z agencjami świadczącymi usługi eventowe oraz z firmami szkoleniowymi, w celu pozyskania Gości,•Administrowanie bazą lokalową Ośrodka, •Kreowanie pozytywnego wizerunku Ośrodka.
Leśny Ośrodek Szkoleniowy w Puszczykowie - 2018-08-22 - Rewal (zachodniopomorskie)
nawiązywanie kontaktów krajowych i zagranicznych w zkresie poszukiwania asortymentówz branzy spozywczo- przemysłowej
Przedsiębiorstwo Handlowo Produkcyjne - NOVIS-Export-Import Chludzińska Anna - 2016-08-30 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Obsługa sklepu, strony internetowej oraz sprzedaży poprzez serwisy aukcyjne. Wprowadzanie artykułów lub usług do sprzedaży internetowej . Pozyskiwanie nowych klientów poprzez prowadzone działania marketingowe. Oferta skierowana do osób do 30 roku życia.
kontakt przez PUP - 2018-02-27 - Brzesko (małopolskie)
Opis stanowiska:Poszukiwanie nowych dostawców w celu optymalizacji wydatków związanych z zakupami , utrzymanie dobrych relacji z kluczowymi dostawcami i podwykonawcami , zapytania ofertowe do dostawców , analiza ofert i wybór dostawców , prowadzenie skutecznych negocjacji z dostawcami , zapewnienie płynnego przebiegu procesu zakupowego w zakresie zakupów nieprodukcyjnych i usług logistycznych , w tym transportu , obsługa i archiwizacja procesu reklamacji , inicjowanie działań obniżających koszt surowców , tworzenie zleceń zakupu i transportu oraz kontrola ich prawidłowej realizacji , nadzór nad poziomem zapasów wybranych surowców i komponentów , przeprowadzanie przetargów na dostawy towarów i usług , kompletowanie dokumentacji zakupowej w firmie oraz nadzór nad wskaźnikami zakupowymi oraz okresowa ocena dostawców.Oferujemy:Atrakcyjne wynagrodzenie , umowę o pracę , pracę w organizacji o wysokiej kulturze zarządzania , szkolenia i możliwość rozwoju kompetencji zawodowych.
Industrial Brush Manufakturers - 2018-07-06 - Komorniki (dolnośląskie)
Bieżące wsparcie administracyjno-organizacyjne kadry zarządzającejKoordynację i organizację działań zespołów medycznych działających na terenie całego województwaNawiązywanie kontaktów z pracownikami placówek medycznych
NIEPUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WENTI-MED S.C. PIOTR COMPAŁA, STANISŁAWA SZABATOWSKA-FUDALI - 2016-05-09 - Rzeszów (podkarpackie)
j.w.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-12-01 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-16 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
- Pozyskiwanie nowych oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi klientami z terenu polski i Ukrainy. Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja założonych budżetów sprzedażywymagany język ukraiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z kontrahentami z Ukrainy.- Miejsce wykonywania pracy: Główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje na teren Ukrainy.- Wynagrodzenie: 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 15:00-23:00. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagana znajomość j. ukraińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
Zgodnie ze stanowiskiem; Obsługa telefoniczna oraz mailowa między innymi w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z zakupionym sprzętem oraz usługami.
CONVERGYS INTERNATIONAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-08-05 - Lublin (lubelskie)
Zgodnie z ogłoszeniem o naborze sygn. Nr K-110-1/17 zamieszczonym na stronie www.koszalin.so.gov.pl
Sąd Okręgowy w Koszalinie - 2017-01-24 - Koszalin (zachodniopomorskie)
prowdzenie kadr
AMIR Ciastkarnia-Cukiernia Adam Majchrzak - 2016-02-12 - Ryki (lubelskie)
wyszukiwanie klientow, sprzedaz usług, obsługa stałych klientów, delegacja, podpisanie umów
APM MORKOM MORYC JAROSŁAW - 2015-12-11 - Myślenice (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
kompleksowa organizacja i koordynacja procesu związanego z importem i transportem towarów, zarządzanie procesem transportu intermodalnego, kontakt z niemieckojęzycznymi partnerami biznesowymi w tym z urzędami celnymi, dostawcani oraz agencjami celnymi, rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów niemieckojęzycznych, identyfikacja i weryfikacja potencjalnych problemów; umowa na czas określony, praca na jedną zmianę (08.00-16.00)
CITRONEX I SP. Z O.O. - 2017-11-04 - Zgorzelec (dolnośląskie)
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-31 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Warszawa (mazowieckie)
Wsparcie klienta i pomoc w rozwiązywaniu podstawowych problemów w zakresie IT (pierwsza linia wsparcia), diagnozowanie zgłoszeń i ich rozwiązywanie, koordynowanie przyjętych zgłoszeń (przekazywanie ich do kolejnych linii wsparcia)
ATOS IT SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Nadzór na ddokumentacją, organizacja transportu, wystawianie dokumentów transportowych, wystawianie faktur. Wynagodzenie do uzgodnienia min. 2000 zł
Polarica Sp.z o.o. - 2016-06-10 - Niemierzyno (zachodniopomorskie)
PROGRAM-ZATRUDNIENIE OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA.OBSŁUGA PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W ZAKRESIE KSIĘGOWOŚCI.
DORADCA PODATKOWY Justyna Mielewska Wejherowo - 2016-06-14 - Wejherowo (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. Prowadzenie i analizowanie dokumentacji dotyczącej działalności kontrolnej i nadzorów służbowych realizowanej przez Służby Techniczne.2. Nadzorowanie przebiegu i bezpieczeństwa eksploatacji sprzętu wojskowego będącego w kompetencji Szefostwa.3. Określanie sposobów zagospodarowania sprzętu wojskowego wycofywanego z eksploatacji i sprawowanie nadzoru nad realizacją planu przekazywania sprzętu wojskowego oraz odpadów w obszarze odpowiedzialności Szefostwa.4. Współpraca przy opracowywaniu przepisów o prowadzeniu gospodarki materiałowo-technicznej w zakresie sprzętu powszechnego użytku.5. Przygotowywanie pism do firm i instytucji, które starają się nawiązać współpracę z SZ RP.6. Opiniowanie dokumentów normatywnych i prawnych dotyczących sprzętu łączności, dowodzenia i informatyki.7. Udział w planowaniu i rozliczaniu działalności bieżącej Szefostwa. Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-09-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-01-27 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)
cv
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Warszawa (mazowieckie)
Manager ds. sprzedaży z j. szwedzkim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka szwedzkiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-11 - Nowy Sącz (małopolskie)
Bezpośredni kontakt z klientem holenderskim
kontakt przez PUP - 2015-12-23 - Łódź (łódzkie)
bieżąca obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, spotkania handlowe, realizacja zamówień, negocjacje cen i warunków handlowych
BENMAR Beata Szefler - 2017-01-12 - Golub-Dobrzyń (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Puławy (lubelskie)