SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ Lublin oferta pracy MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.

Data publikacji: 2018-04-09

Lokalizacja: Lublin (lubelskie)

Pracodawca: MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pierwsza umowa 3 miesiące, kolejna 1 rok, następna na czas nieokreślony

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw reklamy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN/godz

Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018

Data zakończenia pracy: 31.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Marketing, Reklama, PR

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnego tworzenia strategii/planów marketingowych, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych; odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność; znajomość branży, doświadczenie w sprzedaży mile widziane

Nazwa pracodawcy:
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Adres pracodawcy:
INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.maik.pl

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: m. Lublin

Gmina pracodawcy: Lublin

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Lublin

Ulica pracodawcy: INŻYNIERSKA

Numer budynku pracodawcy: 8P

Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji reklamowych

Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.04.2018

Data dodania oferty pracy: 09.04.2018

Oferta pracy ważna do: 30.04.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. DERATYZACJI, DEZYNFEKCJI I DEZYNSEKCJI - 2 000 - 3 500 PLN

zwalczanie szkodliwych dla człowieka ze względów sanitarnych lub wyrządzających szkody w gospodarstwie owadów, bakterii lub gryzoni; przeprowadzanie dezynsekcji (niszczenie niepożądanych owadów lub stawonogów), dezynfekcji (odkażanie powietrza), deratyzacji (tępienie gryzoni)
PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA KANVET ANNA KANIEWSKA - 2017-10-17 - Szreńsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS.HANDLU I MARKETINGU - 2 000 - 3 000 PLN

w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (NR 0507) - 2 100 - 3 500 PLN

obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)

KIEROWCA SAMOCHODU CIĘŻAROWEGO KAT. CE - od 3 000 PLN

- dowóz wyrobów betonowych do klienta
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-05-09 - Szepietowo (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI KLIENTA NIEMIECKOJĘZYCZNEGO - 4 000 - 5 000 PLN

obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI USŁUG GASTRONOMICZNYCH, HOTELOWYCH I TURYSTYCZNYCH - od 3 000 PLN

zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTY DS. ROZLICZEŃ W TRANSPORCIE(NR 5584) - od 2 100 PLN

- Rozliczanie delegacji służbowych, podatki, ubezpieczenia, zaświadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowców- Prowadzenie innych rozliczeń i statystyk dla działu Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowiązkachwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PŁAC I KADR - od 3 500 PLN

samodzielne prowadzenie działu kadr i płac wraz z rozliczaniem ZUS, GUS, US, PFRON, zatrudnienie cudzoziemców, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA MATERIAŁÓW - do 6 390 PLN

Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie aktualizacji cen dostarczanych komponentów w systemie SAO. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA - PSYCHOLOG - od 2 645 PLN

Przeprowadzanie badań psychologicznych oraz opiniowanie kandydatów do służby w SG z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi diagnostycznych, prowadzenie profilaktyki psychologicznej funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, zapobieganie skutkom zaburzeń przy narażeniu na stres, a w szczególności stresu pourazowego i wypalenia zawodowego, udzielanie pomocy psychologicznej w trudnych sytuacjach funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, opiniowanie psychologiczne funkcjonariuszy i pracowników SG w celu określenia ich przydatności do służby na określonym stanowisku służbowym/ pracy na potrzeby Służby Medycyny Pracy, opiniowanie psychologiczne wniosków funkcjonaiurszy i pracowników SG ubiegających się o skierowanie na turnus profilaktyczno- rehabilitacyjny lub antystresowy, prowdzenie działalności edukacyjnej w zakresie psychologii, wypalenia zawodowego i komunikacji spłecznej, prowadzenie obowiązującej dokumentacji psychologicznej.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-09-06 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI RYNKU TELEKOMUNIKACYJNEGO - do 2 000 PLN

Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 5 646 PLN

Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA (507J) - 2 000 - 2 500 PLN

GŁÓWNE OBOWIĄZKI:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOFERUJEMY:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje,-Samodzilen i odpowiedzialne zadania.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Otwock (mazowieckie)

ELEKTROMONTER INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH - do 1 850 PLN

PRACA W ZESPOLE, WYKONYWANIE POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:pnelektro (at) wp.pl
ZAKŁAD ELEKTROBUDOWLANY PAWEŁ NOWAK - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA ZAGRANICZNEGO - od 4 200 PLN

profesjonalna obsługa klienta biznesowego,samodzielne koordynowanie zamówieńustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłekstały kontakt z Klientemwspółpraca z innymi działami firmyudział w targach branżowych
Lynka Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PLAC - 1142 (KD/08-2018/SW) - od 2 100 PLN

prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy (akta osobowe), przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych wg wskazań przełożonych oraz dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz zakończeniem umów, wystawianie świadectw pracy, zgłaszaniei wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zatrudnianych pracowników i ich członków rodziny (a także aktualizowanie danych w tym zakresie), sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US w oparciu o aktualne przepisy w tym zakresie (m.in. PIT-4R, PIT-11), PFRON i GUS, tworzenie zestawienia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na potrzeby Zarządu,dostarczanie pracownikom informacji o wysokości naliczonych składek ZUS, ustalanie uprawnień do urlopów oraz wypłaty odpraw, szkodowań, ekwiwalentów itp., sporządzanie zestawienia urlopów dla kierowników działów i Zarządu, ustalanie uprawnień do należnych zasiłków i świadczeń finansowych przysługujących pracownikom, prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników, prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, kontrola rozrachunków z komornikami dot. pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, badań wstępnych i okresowych, szkoleń BHP nadzór nad terminowością badań i szkoleń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,wyjaśnianie w imieniu firmy wszelkich spraw w ZUS, PIP i US dotyczących spraw kadrowo-płacowych, gromadzenie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowo-kadrowej, prowadzenie kasy głównej firmy sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów rozliczanych gotówką, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zaliczek pracowniczych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, wprowadzanie przelewów do systemów bankowych wg wskazań przełożonych, wykonywanie innych czynności z zakresu księgowości i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Świdnica (dolnośląskie)

SPECJALISTA ADMINISTRACYJNO-KADROWY - 997,4 PLN

1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 5 000 PLN

POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)

PRACOWNIK DZIAŁU BUDOWLANEGO - do 2 000 PLN

obsluga klienta, piły, dokładanie towaru na pólki
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Świętochłowice (śląskie)

KELNER - 997,4 PLN

zgodnie z dołączonym do wniosku z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH - od 2 500 PLN

Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Sól (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 600 - 4 000 PLN

Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, rozliczanie czasu pracy kierowców.
RICHERT KATARZYNA - 2017-01-27 - Przyjaźń (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 3 000 - 5 000 PLN

Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, obsługa allegro, wystawianie dokumentów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)