SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ Lublin oferta pracy MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
Data publikacji: 2018-04-09
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zgodnie ze stanowiskiem pracy; Planowanie produkcji urządzeń reklamowych, przygotowanie kosztorysów, wycen, konstrukcji i projektów. Aktywne poszukiwanie klientów, doradzanie klientom w zakresie doboru i budowy urządzeń reklamowych. Nadzór i rozliczanie wykonywanych prac.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
pierwsza umowa 3 miesiące, kolejna 1 rok, następna na czas nieokreślony
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ/HANDLOWEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw reklamy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.05.2018
Data zakończenia pracy: 31.07.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), inne, kierunek: Marketing, Reklama, PR
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Obsługa programów pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
umiejętność samodzielnego tworzenia strategii/planów marketingowych, umiejętność nawiązywania i podtrzymywania kontaktów biznesowych; odpowiedzialność, komunikatywność, kreatywność; znajomość branży, doświadczenie w sprzedaży mile widziane
Nazwa pracodawcy:
MAIK AGENCJA REKLAMOWA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
INŻYNIERSKA 8P, 20-484 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - www.maik.pl
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: INŻYNIERSKA
Numer budynku pracodawcy: 8P
Profil działalności pracodawcy: Działalność agencji reklamowych
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw reklamy
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 09.04.2018
Data dodania oferty pracy: 09.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 09.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 09.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zwalczanie szkodliwych dla człowieka ze względów sanitarnych lub wyrządzających szkody w gospodarstwie owadów, bakterii lub gryzoni; przeprowadzanie dezynsekcji (niszczenie niepożądanych owadów lub stawonogów), dezynfekcji (odkażanie powietrza), deratyzacji (tępienie gryzoni)
PRZYCHODNIA WETERYNARYJNA KANVET ANNA KANIEWSKA - 2017-10-17 - Szreńsk (mazowieckie)
-
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sprzedaż produktów. Kontakt z pracodawcą telefoniczny 533 303 559 lub na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-07-10 - Płońsk (mazowieckie)
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, organizacja pracy własnej, umiejętności analityczne, sumienność i dokładność, spostrzegawczość, dobra pamięć, podzielność uwagi, spostrzegawczość i systematyczność, min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku. Ogólny zakres obowiązków:- zapewnianie wysokich standardów jakościowych świadczonych usług, - przeprowadzanie kontroli jakości świadczonych usług,- sprawdzanie przestrzegania norm ISO i HACCP
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2016-01-20 - Lublin (lubelskie)
w zastępstwie wystawianie faktur sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów, monitorowanie rynku i zapotrzebowanie na tkaniny, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Raszyn (mazowieckie)
wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określania procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów,stosowanie właściwych technik oraz procedur wyboru oraz doboru pracownikow. Osoba zatrudnione będzie rekrutowala pracowników z Ukrainy. Miejsce wykonywania pracy:teren całej Polski
Belvedere eu Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prowadzenie korespondencji, wyjazdy na targi, przygotowywanie ofert, negocjacje handlowe
BM GRUPA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-01-22 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- dowóz wyrobów betonowych do klienta
UNIMEX Zenon Paryska i Krzysztof Paryska sp. jawna - 2016-05-09 - Szepietowo (podlaskie)
kompleksowa obsługa kadr i płacUmiejętności i uprawnienia: prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy; prowadzenie ewidencji czasu pracy oraz kontrolowanieaktualności obowiązkowych badań lekarskich; sporządzanie list płac sporządzanie deklaracji ZUS sporządzanie rozliczeń PFRON sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie zobowiązującymi przepisami i terminami; tworzenie regulaminów organizacyjnych.
JOANNA KRAJ-PLENKIEWICZ BIURO RACHUNKOWE KANCELARIA PODATKOWA KRAJ-PLENKIEWICZ JOANNA - 2018-01-26 - Kłodzko (dolnośląskie)
obsługa klienta niemieckojęzycznego, udzielanie informacji
Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o. - 2017-10-05 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, znajomość rynku gastronomicznego/cukierniczego w UE, Europie Wschodniej, prawo jazdy kat.B, doświadczenie zawodowe: min. 4 lata w branży gastronomicznej/cukierniczej, znajomość j. angielskiego , rosyjskiego, białoruskiego biegle. Ogólny zakres obowiązków: koordynowanie i nadzorowanie świadczenia usług gastronomicznych/cukierniczych/turystycznych na zlecenie klienta; zapewnianie klientom odpowiedni standard usług zgodnie z obowiązującymi uregulowaniami prawnymi, a także polityką przedsiębiorstwa; podleganie bezpośrednio kierownikowi wewnętrznej jednostki działalności podstawowej lub kierownikowi małego przedsiębiorstwa, - realizacja polityki handlowej i marketingowej przedsiębiorstwa; - przygotowywanie ofert oraz odpowiedzi na zapytania ofertowe; - utrzymywanie kontaktów ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych klientów; - analizowanie zleceń klientów pod kątem optymalnego wyboru rodzaju i zakresu usług gwarantujących osiągnięcie podstawowego celu imprezy; - zlecanie realizacji świadczeń usługodawcom, zawieranie umów o świadczenie usług z podwykonawcami i klientami przedsiębiorstwa; - koordynowanie współpracy poszczególnych jednostek organizacyjnych przedsiębiorstwa i firm zewnętrznych świadczących usługi towarzyszące;- bieżący nadzór nad realizacją usług; - zbieranie informacji rynkowej i jej weryfikacja, prowadzenie kartoteki klientów i kontrahentów;- analizowanie cen sprzedaży, kalkulacja optymalnej ceny oferty;- rozliczanie zrealizowanych imprez oraz zamówionych usług;- przygotowywanie sprawozdań z działalności dla przełożonego;- wykonywanie zadań pokrewnych; - nadzorowanie innych pracowników/szkolenia, współpraca z podmiotami UE i Europa Wschodniej, opracowywanie nowych receptur gastronomicznych/cukierniczych (wdrażanie).
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Lublin (lubelskie)
- Rozliczanie delegacji służbowych, podatki, ubezpieczenia, zaświadczenia- Rozliczanie czasu pracy kierowców- Prowadzenie innych rozliczeń i statystyk dla działu Transportu- wsparcie kierownictwa magazynu w codziennych obowiązkachwysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE " DRABEX " JANUSZ WILCZEK - 2018-08-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
samodzielne prowadzenie działu kadr i płac wraz z rozliczaniem ZUS, GUS, US, PFRON, zatrudnienie cudzoziemców, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowywanie harmonogramów pracy dla pracowników
MARBA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-02-08 - Zielona Góra (lubuskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie aktualizacji cen dostarczanych komponentów w systemie SAO. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
Przeprowadzanie badań psychologicznych oraz opiniowanie kandydatów do służby w SG z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi diagnostycznych, prowadzenie profilaktyki psychologicznej funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, zapobieganie skutkom zaburzeń przy narażeniu na stres, a w szczególności stresu pourazowego i wypalenia zawodowego, udzielanie pomocy psychologicznej w trudnych sytuacjach funkcjonariuszy i pracowników OSS SG, opiniowanie psychologiczne funkcjonariuszy i pracowników SG w celu określenia ich przydatności do służby na określonym stanowisku służbowym/ pracy na potrzeby Służby Medycyny Pracy, opiniowanie psychologiczne wniosków funkcjonaiurszy i pracowników SG ubiegających się o skierowanie na turnus profilaktyczno- rehabilitacyjny lub antystresowy, prowdzenie działalności edukacyjnej w zakresie psychologii, wypalenia zawodowego i komunikacji spłecznej, prowadzenie obowiązującej dokumentacji psychologicznej.
Ośrodek Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej Lubań - 2018-09-06 - Lubań (dolnośląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta dla osób do 30 roku zgodnie z art. 150f ustawy.Wykształcenie średnie lub wyższe, obsługa komputera; zakres obowiązków: spisywanie umów i ich rejestracja, prezentowanie oferty, przyjmowanie i rejestracja zgłoszeń i reklamacji, obsługa klienta, miejsce pracy: obszar działania firmy;
kontakt przez PUP - 2017-06-09 - Gliwice (śląskie)
Planowani, koordynowanie i optymalizacja procesów logstycznych. Zajmowanie sie obsługą procesów logistycznych w organizacji. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowada za koordynowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, magazynowania i dystrybucji. Do jej obowiązków należy również zarządzanie środkami technicznymi wykorzystywanymi w procesach logistycznych. Wykonywaine tego zawodu wiążę sie ze współpracą z dostawcami/odbiorcami przedsiębiorstwa, a także z przewoźnikami i spedytorami. Do zadań specjalisty do spraw logistyki należy monitorownaie i analizowanie wskaźników, parametrów oraz ocena ryzyka w łańcuchu dostaw. Na podstawie wyników analiz pracownik poodejmuje decyzje mające wpływ na procesy logistyczne. Nieodzownym elementem jego pracy jets zapewnienie odpowiedniej jakości procesów (np. termonowości) przy możliwie najniższych kostzach logistycznych oraz kontakt z klientem koreańskim. Praca na czas okrelsony : 33 mieisąceMiejsce pracy Siechnice, ul. GrabskiegoSala F
kontakt przez PUP - 2017-05-25 - Siechnice (dolnośląskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-11-13 - Warszawa (mazowieckie)
GŁÓWNE OBOWIĄZKI:-Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,-Realizowanie założonych planów sprzedażowych,-Pozyskiwanie nowych członków Kasy,-Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOFERUJEMY:-Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,-Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje,-Samodzilen i odpowiedzialne zadania.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-07-13 - Otwock (mazowieckie)
PRACA W ZESPOLE, WYKONYWANIE POWIERZONYCH OBOWIĄZKÓW W ZAKRESIE INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH; WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ZAWODOWE, ŚREDNIE, UPRAWNIENIA SEP DO 1 KV, MINIMUM 1 ROK DOŚWIADCZENIA W ZAWODZIE; PRACODAWCA PROSI O KONTAKT TELEFONICZNY LUB PRZESŁANIE CV NA e-maila:pnelektro (at) wp.pl
ZAKŁAD ELEKTROBUDOWLANY PAWEŁ NOWAK - 2016-04-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)
profesjonalna obsługa klienta biznesowego,samodzielne koordynowanie zamówieńustalanie cen, możliwych terminów realizacji i wysyłekstały kontakt z Klientemwspółpraca z innymi działami firmyudział w targach branżowych
Lynka Sp. z o.o. - 2017-07-18 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników w oparciu o aktualne przepisy prawa pracy (akta osobowe), przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych wg wskazań przełożonych oraz dokumentów związanych z nawiązaniem stosunku pracy oraz zakończeniem umów, wystawianie świadectw pracy, zgłaszaniei wyrejestrowywanie z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych zatrudnianych pracowników i ich członków rodziny (a także aktualizowanie danych w tym zakresie), sporządzanie list płac, deklaracji rozliczeniowych do ZUS, US w oparciu o aktualne przepisy w tym zakresie (m.in. PIT-4R, PIT-11), PFRON i GUS, tworzenie zestawienia wynagrodzeń pracowników i zleceniobiorców na potrzeby Zarządu,dostarczanie pracownikom informacji o wysokości naliczonych składek ZUS, ustalanie uprawnień do urlopów oraz wypłaty odpraw, szkodowań, ekwiwalentów itp., sporządzanie zestawienia urlopów dla kierowników działów i Zarządu, ustalanie uprawnień do należnych zasiłków i świadczeń finansowych przysługujących pracownikom, prowadzenie ubezpieczenia grupowego pracowników, prowadzenie kartotek zarobkowych, zasiłkowych, kontrola rozrachunków z komornikami dot. pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy, absencji, badań wstępnych i okresowych, szkoleń BHP nadzór nad terminowością badań i szkoleń, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniach,wyjaśnianie w imieniu firmy wszelkich spraw w ZUS, PIP i US dotyczących spraw kadrowo-płacowych, gromadzenie, porządkowanie i archiwizowanie dokumentacji płacowo-kadrowej, prowadzenie kasy głównej firmy sprawdzenie pod względem formalnym i merytorycznym dokumentów rozliczanych gotówką, prowadzenie ewidencji i rozliczanie zaliczek pracowniczych, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych pracowników, wprowadzanie przelewów do systemów bankowych wg wskazań przełożonych, wykonywanie innych czynności z zakresu księgowości i zadań zleconych przez Głównego Księgowego.
CENTRALA TECHNICZNA "ELTECH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-06 - Świdnica (dolnośląskie)
1. Prowadzenie dziennika korespondencji i dokumentacji kancelaryjnej;2. Prowadzenie list obecności pracowników;3. Kontrolowanie aktualności badań lekarskich, książeczek zdrowia pracowników;4. Obsługa administracyjno-kadrowa pracowników;5. Prowadzenie akt osobowych pracowników i innej dokumentacji z przestrzeganiem ustawy o ochronie danych osobowych;6. Dbałość o prawidłową organizację pracy;7. Zakup materiałów biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Gryfino (zachodniopomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU KOREAŃSKIEGO, KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP.
OLIMP LABORATORIES SP. Z O.O. - 2017-12-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
obsluga klienta, piły, dokładanie towaru na pólki
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Świętochłowice (śląskie)
zgodnie z dołączonym do wniosku z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-23 - Żywiec (śląskie)
Obsługa klientów, wystawianie faktur, zamawianie towarów, sporządanie ofert
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Sól (lubuskie)
Obsługa kadrowo-płacowa pracowników firmy, rozliczanie czasu pracy kierowców.
RICHERT KATARZYNA - 2017-01-27 - Przyjaźń (pomorskie)
Telefoniczny i bezpośredni kontakt z klientem, obsługa allegro, wystawianie dokumentów sprzedaży, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Gdańsk (pomorskie)