SPECJALISTA DS. KEIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KEIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 5 850 PLN
Zakres obowiązków: Księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
Data publikacji: 2018-07-05
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KEIĘGOWOŚCI
Data rozpoczęcia pracy: 17.01.2019
Data zakończenia pracy: 16.01.2022
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: podstawowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie dowolne, doświadczenie zawodowe min. 3 lata pracy w obszarze księgowości, zdolności analityczne, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, znajomość jezyka tureckiego i języka angielskiego (ze względu na pracę z klientem tureckim).
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 05.07.2018
Oferta pracy ważna do: 17.07.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 05.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 05.07.2018
Podobne oferty pracy
Poszukiwanie potencjalnych dostawców( w kraju i zagrnicą kraje Dalekiego Wschodu , prowadzenie nogocjacji i korespondecji handlowej w j.angielskim i polskiem,tworzenie ofert oraz bazy danych potencjalnych dostawców.
P.H. BRATPOL Jerzy Bratkowski - 2016-05-19 - Gdynia (pomorskie)
Finansowe comiesięczne rozliczenie budowy
IDS-BUD Spółka Akcyjna - 2018-04-30 - Bochnia (małopolskie)
Przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie poczty.Zarządzanie obiegiem korespondencji i dokumentów.Przyjmowanie oraz obsługa gości firmy.Obsługa przychodzących połączeń telefonicznych oraz poczty elektronicznej.Zapewnienie sprawnego funkcjonowania sekretariatu.Organizacja spotkań firmowych.Przygotowywanie pism w imieniu Wojewódzkiego Komendanta i jego zastępcy.Inne prace administracyjno-biurowe.
Pomorska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-11-10 - Gdańsk (pomorskie)
obsługa administracyjna serwisu, pozyskiwanie flot pojazdów klientów zagranicznych, praca od poniedziałku do piątku w godz. 9-18
ARSCAR ADAM STĘPIEŃ - 2016-07-18 - Raszyn (mazowieckie)
Wypisywanie kart identyfikacyjnych,kontrola wag produktów.
MIRKO Spółka z o.o. - 2016-10-04 - Głobino (pomorskie)
Tworzenie i realizacja projektów z zakresu miękkiego HR m.in. badania zaangażowania
i satysfakcji pracowników, budowanie profili kompetencyjnych, usprawnianie i udział
w procesach AC/DC, działania employer brandingowe, zarządzanie talentami, oceny okresowe dla pracowników organizacji.
Bieżące wsparcie Działu HR m.in. w działaniach szkoleniowych i rozwojowych pracowników,wewnętrznej komunikacji HR, w działaniach on-boardingowych, badaniach exit interview oraz innych wynikających z przyjętej strategii HR.
Współtworzenie materiałów szkoleniowych (m.in. szkolenia rozwojowe dla kadry menedżerskiej, Standard Obsługi Klienta, e-learning).
Media Expert - 2016-02-05 - Centrala Złotów (wielkopolskie)
- zadania należące do działu księgowości oraz kadr i płac
EXPOM SA - 2016-10-03 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Koordynacja prac nad projektem. Optymalizacja procesów. Tworzenie i analiza dokumentacji technicznej. Tworzenie rysunków technicznych. Opracowanie zmian technicznych na rysunku 2D. Praca w międzynarodowym środowisku. Praca w zespołach projektowych.
LEONI Kabel Polska sp. z o.o. Kobierzyce - 2016-06-21 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2016-11-02 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Wymagania: wykształcenie średnie, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera i internetu, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętnoś prowadzania prostych negocjacji, wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne, dobra organizacja pracy, sumienność, rzetelność. Mile widziane doświadczenie w pracy z klientem B2B. Charakterystyka pracy: organizowanie pobytu klientów na szkoleniu (Hotel, rezerwacja terminów itp.), organizowanie spotkań biznesowych, obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, wsparcie działów firmy w pracach administracyjno- biurowych, pozyskiwanie klientów poprzez, prezentowanie i sprzedaż klientom usług świadczonych przez firmę. Praca jednozmianowy jednak z wyjazdami na szkolenia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny. Aplikacje przesyłać e-mailem biuro (at) cks-partner.pl.
CENTRUM SZKOLENIA KADR PARTNER RAFAŁ WESOŁOWSKI - 2017-07-27 - Rybnik (śląskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-03-31 - Łódź (łódzkie)
analiza danych dot.działalności spólki, przygotowanie raportów spółki, przygotowanie raportów, kontakt z zagranicznymi klientami, zarzadzanie bazami danych
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Kraków (małopolskie)
Sporządzanie list płac (pracownicy, zleceniobiorcy),Sporządzanie list wypłat z ZFŚS,Sporządzanie dokumentów rozliczeniowych ZUS,Zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń pracowników i członków rodzin,Zgłaszanie pracowników do FEP,Sporządzanie druków RP-7,Sporządzanie PIT-ów rocznych,Rozliczenia kosztowe płac,Odpowiadanie na zajęcia komornicze,Wystawianie zaświadczeń dla pracujących emerytów.
Przedsiębiorstwo Budowy Urządzeń Chłodniczych S.A. - 2017-11-29 - Gdynia (pomorskie)
przygotowanie faktur i wprowadzanie danych w programie CDN Optima, przygotowanie dokumentów księgowych w ramach wsparcia głównej księgowej, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; rozliczanie zaliczek służbowych ; prowadzenie kadr w wyznaczonych obszarach: ewidencja badań lekarskich; szkoleń bhp; ewidencja urlopów, przygotowywanie umów o pracę i umów cywilnoprawnych; monitoring należności i zobowiązań, w tym windykacja; wsparcie księgowego w bieżącej działalności operacyjnej; całościowe prowadzenie biura (maile, telefony, poczta przychodząca; wychodząca; obsługa ubezpieczeń komunikacyjnych
BRANDGOOD MACIEJ GOLONKA - 2015-11-24 - Świątniki Górne (małopolskie)
Od kandydatów/ kandydatek oczekujemy:- kompleksowej obsługi Klienta- koordynacji transakcji kupna i sprzedaży nieruchomości- prezentacji nieruchomości- współpracy z organami urzędowymi- komunikatywności i kultury osobistej
The Guardian Dog - 2017-12-06 - Gdańsk (pomorskie)
Zakres obowiązków:1. obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów detalicznych,2. prezentacja aktualnych ofert w zakresie świadczonych usług telekomunikacyjnych,3. przyjmowanie zamówień telefonicznych i e-mailowych,4. sporządzanie oraz archiwizacja umów o świadczenie usług,5. tworzenie raportów i zestawień sporządzonych umów i zamówień,6. przyjmowanie zgłoszeń o awariach,7. przyjmowanie płatności za abonament,8. telefoniczna windykacja należności,9. współpraca z pozostałymi działami firmy.
VIRTUAL TELECOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-22 - Lublin (lubelskie)
Wykształcenie średnie, znajomość programu EXCEL, NORMA, procedur FIDIC i ustawy o zamówieniach publicznych. Charakterystyka pracy: sporządzanie ofert przetargowych, rozliczanie kontrahentów, kosztorysowanie w programie NORMA, korespondencja z zamawiającymi na bazie procedur FIDIC. Wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy biuro (at) budexim.com.pl
BUDEXIM SP. Z O.O. - 2018-08-14 - Rybnik (śląskie)
Zamawianie i sprzedaż towarów z branży metalowo-narzędziowej.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE "AGRO-TERS" EDWARD SOLAK I STANISŁAW SOLAK SPÓŁKA JAWNA - 2017-12-28 - Chełm (lubelskie)
Branża: ogrodnictwo. Wymagane wykształcenie min. zasadnicze ogrodnicze, mile widziane doświadczenie oraz prawo jazdy kat.B.
SKALNIAK SKALSKA A. - 2016-03-22 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Warszawa (mazowieckie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2018-08-08 - Dębów (podkarpackie)
- koordynacja codziennej pracy biura,- odbieranie poczty tradycyjnej i elektronicznej,- archiwizacja dokumentów,- obsługa sprzętu biurowego,- poszukiwanie i analiza biuletynu zamowień publicznych,- przygotowanie ofert o specyfice zamówien publicznych,- monitorowanie rozstrzygniętych przetargów,-współpraca z asystentami projektanta drogowego.
kontakt przez PUP - 2016-06-08 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klientów, doradztwo w doborze roślin, szykowanie roślin pod zamówienia, pielęgnacja roślin
SZKÓŁKA ROŚLIN OZDOBNYCH KIERZKOWSCY - 2017-04-11 - Jasin (wielkopolskie)
Zakres obowiązków:-wykonywanie prac ogrodniczych przy obiektach przemysłowych (pielenie chwastów, przycinka roślin)-sprzątanie obiektów przemysłowych (mycie okien, usuwanie kurzu itp.)-kontrola obiektów przemysłowych pod kątem czystości
GRAFMAX SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-11 - Tczew (pomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Warszawa (mazowieckie)
Kontakt telefoniczno - mailowy z klientem, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Wysoczka (wielkopolskie)
Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami, pomoc przy wycenie nieruchomości
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kraków (małopolskie)
kontrola zamykania zleceń produkcyjnych, kontrola stanów magazynowych na produkcji.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-07-18 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
organizacja pracy, nadzór nad profesjonalną obsługą klientów, zarządzanie pracownikami, kompleksowa administracja dokumentacji biurowej, szkoleniowej i firmowej, tworzenie zestawień, raportów oraz prezentacji
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Piaseczno (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-03 - Warszawa (mazowieckie)