SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wola Rafałowska oferta pracy DECOPLAST HUBERT PIĘTKA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Przyjmowanie zmówień (przyjmowanie, weryfikacja, obsługa, realizacja), bieżący kontakt z klientami firmy (telefoniczny i mailowy), planowanie logistyki dostaw, dbanie o prawidłowość i poprawność dokumentacji oraz o prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi dzałami firmy.
Data publikacji: 2017-04-14
Lokalizacja: Wola Rafałowska (mazowieckie)
Pracodawca: DECOPLAST HUBERT PIĘTKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Tartaczna 25, 05-320 Wola Rafałowska, powiat: miński, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Przyjmowanie zmówień (przyjmowanie, weryfikacja, obsługa, realizacja), bieżący kontakt z klientami firmy (telefoniczny i mailowy), planowanie logistyki dostaw, dbanie o prawidłowość i poprawność dokumentacji oraz o prawidłowy przepływ informacji, bieżąca współpraca ze wszystkimi dzałami firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wola Rafałowska
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: miński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrozy
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku. Znajomość pakietu Office. Zorientowanie na jakość obsługi klienta.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: DECOPLAST HUBERT PIĘTKA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Adres pracodawcy:
Tartaczna 25, 05-320 Wola Rafałowska, powiat: miński, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt telefoniczny przed spotkaniem.CV na adres e-mail: rekrutacja (at) decoplast.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: miński
Gmina pracodawcy: Mrozy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wola Rafałowska
Ulica pracodawcy: Tartaczna
Numer budynku pracodawcy: 25
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mińsku Mazowieckim
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.04.2017
Data dodania oferty pracy: 13.04.2017
Oferta pracy ważna do: 12.05.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Sporządzanie dokumentacji ppoż i bhp, prowadzenie szkoelń ppoż i bhp, czytanie projektów, sporządzanie wycen i ofert.
kontakt przez PUP - 2016-02-05 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-08-23 - Opole (opolskie)
kontakty z kontrahentami z rynków wschodnich, szukanie nowych kontrahentów
ITC STEEL CON Sp. z o. o. - 2016-09-02 - Wąchock (świętokrzyskie)
j.w
Grupa Profas Sp. z o.o. - 2016-02-26 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowanie rozliczeń kadrowo- płacowych prowadzenie teczekosobowych sporządzanie dokumentów i zaświadczeń wynikających zestosunku pracy oraz bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowejobsługa umów cywilno-prawnych sporządzanie dokumentacji, korektZUS sporządzanie deklaracji podatkowych współpraca z urzędami iinstytucjami zewnętrznymi w ramach wykonywanych obowiązków, praca w godz. 8-16
PKF BPO Consult Sp. z o.o. S.K. - 2017-05-10 - Opole (opolskie)
nadzór nad systemem kontroli dostepu do obiektów szkoły, prawidłowe funkcjonowanie systemów łączności, realizacja zleceń naprawy systemu łączności, prowadzenie zajęć dydaktycznych
SZKOŁA ASPIRANTÓW PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ - 2017-12-21 - Poznań (wielkopolskie)
kompleksowa obsługa Klienta według standardów firmy, realizacja planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie, fachowe doradztwo Klientom w wyborze odpowiedniego sprzętu, dbanie o odpowiednie zatowarowanie salonu, pomoc Klientom w załadunku towaru
TERG Sp. Akcyjna mediaexpert - 2016-09-14 - Rogoźno (wielkopolskie)
Główne obowiązki: ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2017-06-19 - Racibórz (śląskie)
j.w.
KASPERSKY LAB POLSKA Sp. z o.o. - 2015-11-27 - Warszawa (mazowieckie)
Specjalista ds. sprzedaży szkoleń technicznych, telefonuje do Klientów i przedstawia im ofertę szkoleniową. Pomaga w doborze tematyki szkolenia. Prowadzi z Klientem korespondencję e-mail związaną ze szkoleniami, którymiKlient wyraził zainteresowanie. Negocjuje ceny szkolenia i wysokość rabatu z Klientami. Prowadzi bazę danych Klientów w systemie CRM. Współpracuje zzespołem Cert Partner. ZADANIA: aktywne pozyskiwanie klientów poprzez: telefoniczną sprzedaż szkoleń technicznych, doradztwo w zakresie doboruszkoleń, udział w branżowych targach i konferencjach, tworzenie baz danych kontrahentów, podtrzymywanie i rozwijanie dobrych relacji handlowych ze stałymi klientami, ofertowanie i bieżącą obsługę klientów wzakresie sprzedaży, realizację celów sprzedażowych, współpracę z pozostałymi działami firmy. Praca w godzinach 8-16.
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-04 - Opole (opolskie)
prowadzenie procesów rekrutacyjnych zagranicznych i krajowych, udział w spotkaniach rekrutacyjnych, selekcja aplikacji, headhunting, direct search kandydatów w innych krajach
MALTA DECOR SP. Z O.O. - 2018-05-14 - Poznań (wielkopolskie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-01-16 - Poznań (wielkopolskie)
Podawanie elementów metalowych. Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6:00-14:00-22:00.
Sordyl Anna PPHU ANIPOL - 2018-04-24 - Sułkowice (małopolskie)
Prace biurowe, wycena przetargów budowlanych.
PPHU HOGA SŁAWOMIR PIREK - 2016-03-03 - Gomulin-Kolonia (łódzkie)
przygotowywanie posiłków kuchni uzbecko-tureckiej, przygotowywanie mięsa smażonego, obsługa zamówień od klientów
KEBAB HAUS AHMET YOGURTCU - 2017-11-13 - Stargard (zachodniopomorskie)
Brak danych
TRASAL SP. Z O.O. - 2017-07-28 - Rzeszów (podkarpackie)
rozwożenie butli z gazem po terenie Legnicy i okolicach, dystrybucja w iistniejących punktach sprzedaży
HADEX-GAZ Sp. z o.o. - 2015-12-22 - Legnica (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Zielona Góra (lubuskie)
1)prowadzenie na podstawie dowodów księgowych, ksiąg rachunkowych, ujmujących zapisy zdarzeń wporządku chronologicznym i systematycznym2)obsługa finansowo-księgowa placówki, prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomocą programu finansowo - księgowego pod nazwą finanse firmy VULCAN Sp. z o.o.3)regulowanie w terminie zobowiązań jednostki, z tytułu dostaw i usług4)prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT i sporządzaniedeklaracji cząstkowej VAT-7C5)rozliczaniew księgach rachunkowych przeprowadzonej w jednostce inwentaryzacji6)sporządzanie i kontrola realizacji planów dochodów i wydatków7)przestrzeganie dyscypliny budżetowej8) )stale podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzez samokształcenie9) bieżące monitorowanie zmian w obowiązujących przepisach w zakresie wykonywanych czynności10)przestrzeganie przepisów powszechnie obowiązujących oraz przepisów wewnętrznych określonych w jednostce 11) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych12) prowadzenie korespondencji w zakresie spraw finansowych13) informowanie Głównego Księgowego o zauważonych nieprawidłowościach w obszarze wykonywania obowiązków oraz innych czynników mogących negatywnie wpłynąć na działalność jednostki Miejsce pracy: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy nr 4, ul. Krzywickiego 20 w Łodzi.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-05-16 - Łódź (łódzkie)
Obsługa operacyjna procesów dystrybucji, organizacja transportu materiałów oraz wyrobów, współpraca z firmami spedycyjnymi i transportowymi oraz z dostawcami pozostałych usług logistycznych w kraju i za granica. generowanie dokumentów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja współpracy pracodawcy z kontrahentami oraz z potencjalnnymi kontrahentami z Chińskiej Reoubliki Ludowej: prowadzenie korespondecji, udzielanie pracodawcy porad i wyjaśnień w zakresie specyfiki działalności chińskich przedsiębiorców i administracji oraz chińskich zwyczajów biznesowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-20 - Ćmielów (świętokrzyskie)
Zakupy materiałów- logistyka.
Metal Zbiorniki Norbert Tomaszewski - 2017-11-02 - Jarocin (wielkopolskie)
obsługa linii do okleinowania profili PCW z uwzględnieniem standardów jakościowych obowiązujących w zakładzie, praca z zachowaniem precyzyjności i dokładności w wykonywaniu zadań.
BeClever Sp. z.o.o - 2018-03-14 - Września (wielkopolskie)
Prowadzenie dzialań promocyjnych, marketingowych oraz sprzedaży instrumentów muzycznych, akcesorii muzycznych. Praca na terenie całego kraju.
"SILESIA MUSIC CENTER" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-14 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą pojazdów w trasie, kontrola nad rozladunkiem, kontrola nad obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Odpowiada za pozyskiwanie i bieżącą obsługę najważniejszych i największych klientów firmy;utrzymuje i rozwija relacje handlowe z kluczowymi klientami firmy;współtworzy strategię sprzedażową i odpowiada za prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych produktów i usług.
kontakt przez PUP - 2017-11-17 - Lublin (lubelskie)
Wykonywanie czynności administracyjno-biurowych.
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Sierakowice (pomorskie)
kontyakt z klientem, koordynowanie prac związanych z dostawą towaru.
SW Armatura Sp. z o.o. - 2015-12-29 - Warszowice (śląskie)
- poznanie i stosowanie procedur obowiązujących w Urzędzie, poznanie zasad funkcjonowania administracji publicznej, analiza aktów prawnych dotyczących form ochrony przyrody w Polsce pod kątem weryfikacji przebiegu granic form ochrony przyrody z aktów prawnych, weryfikacja danych zebranych w centralnym rejestrze form ochrony przyrody, kalibracja i wektoryzacja granic form ochrony przyrody z aktów prawnych wsparcie Wydziału w zakresie innych analiz przestrzennych i przetworzenia danych
GENERALNA DYREKCJA OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-05-20 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta zagranicznego, tłumaczenia
MK OKNO Sp. z o.o. - 2017-10-25 - Pleśna (małopolskie)