SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I WERYFIKACJI Krosno oferta pracy MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I WERYFIKACJI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
Data publikacji: 2016-11-16
Lokalizacja: Krosno (podkarpackie)
Pracodawca: MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Składowa 9, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Weryfikacja zawieranych umów leasingowych, monitorowanie bieżącego stanu należności kontrahentów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. WINDYKACJI I WERYFIKACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Krosno
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Krosno
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Krosno
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: windykator
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 01.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ekonomia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Minimum 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Znajomość branży bankowej i leasingowej. Umiejętność analitycznego myślenia i oceny zdolności kredytowej. Dokładność i precyzja w wykonywaniu zadań. Podstawowa znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: MIKROTECH SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Adres pracodawcy:
Składowa 9, 38-400 Krosno, powiat: m. Krosno, woj: podkarpackie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: podkarpackie
Powiat pracodawcy: m. Krosno
Gmina pracodawcy: Krosno
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Krosno
Ulica pracodawcy: Składowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż komputerów, serwis bizzone,szycie odzieży roboczej
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Krośnie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: windykator
Data dodania oferty pracy: 16.11.2016
Oferta pracy ważna do: 30.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
bieżaca obsługa, sprzedaż produktów bankowych i ubezpieczeniowych, realizacja planów sprzedażowych, aktywne pozyskiwanie klientów
Adamczuk Serwis Finansowy - 2017-03-06 - Augustów (podlaskie)
Relizacja zakupów, poszukiwanie produktów, negocjacje cenowe, relizacja reklamacji, bieżące badanie rynku dostawców celem wyboru dostawcy na podstawie analizy ofert i ich porównania, prowadzenie dokumentacji handlowej i technicznej w zakresie zakupów i zamówień.
HLT sp. z o.o. - 2016-07-19 - Głuchołazy (opolskie)
Badania opinii publicznejWynagrodzenie - do uzgodnienia
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzorowanie, konserwacja i rozwijanie sieci komputerowej. Praca na terenie różnych Domów Kultury w Bielsku - Białej, pomiędzy godz. 7.30 - 21.00 do uzgodnienia (do dyspozycji jest kierowca służbowy).
Miejski Dom Kultury w Bielsku-Białej - 2016-06-01 - Bielsko-Biała (śląskie)
Prace transportowe wywrotką (budowlano-drogowe).
Przedsiębiorstwo Budowlano-Drogowe "Kambud" Wiktor Kamzelski - 2018-03-06 - Nowa Sól (lubuskie)
Czynny udział w tworzeniu projektów. Godz. pracy 8-16.
Sterlog Usługi Doradcze i Konsultingowe Wiesław Staniuk - 2017-05-30 - Włynkówko (pomorskie)
Specjalista ds.sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Brzeg (opolskie)
Przygotowywanie, nadzór i rozliczanie zadań konserwacyjno-remontowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie specyfikacji i technicznych wykonywania i odbiory zadań konserwacyjno-remontowych.
33 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W NOWEJ DĘBIE - 2018-04-26 - Nowa Dęba (podkarpackie)
-
Bydgoska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
Główne obowiązki:- prowadzenie Punktu Info - ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- praca w centrum Bydgoszczy- elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Analiza czasów i efektywności procesów produkcyjnych, aktualizacja kalkulacji wraz ze zmianami technicznymi lub procesowymi, kalkulacja czasów operacji na potrzeby ofertowania dla klienta. Praca w godzinach 8.00-16.00
DUTRON ŚREM Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Psarskie (wielkopolskie)
Obsługa klientów indywidualnych i firm, sprzedaż zdalna na miejscu.
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Bochnia (małopolskie)
koordynowanie i rozliczanie wynajmu sprzętu, koordynowanie i rozliczanie zleceń transportowych, kontrola terminu badań technicznych, utrzymanie z sprawności technicznej posiadanego sprzętu i pojazdów, wycena napraw, nadzorowanie i ocena realizacji zadań pod kątem efektywności i prawidłowości działania pracowników warsztatu samochodowego oraz analiza kosztów ekonomiczno-finansowych warsztatu, przedkładanie propozycji usprawnień, sporządzanie wniosków do likwidacji zużytego sprzętu, prowadzenie pełnej dokumentacji w powyższym zakresie
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ GRONEKO - MARCIN GRONOWSKI, MIKOŁAJ GRONOWSKI - 2017-01-31 - Mikorzyn (kujawsko-pomorskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Sosnowiec (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-10-30 - Warszawa (mazowieckie)
Nadzór nad pracami budowlanymi, przygotowanie dokumentacji, sporządzanie kosztorysów prowadzonych robót, organizacja i pozyskiwanie pracy grupy budowlanej. Sporadyczne wydanie dyspozycji w terenie i dostarczenie dokumentacji na terenie Polski.
PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE "NAFTA-TRANS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-09 - Piła (wielkopolskie)
Administrowanie nieruchomościami, obsługa biura
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Kraków (małopolskie)
Pozyskiwanie informacji o wolnych miejscach pracy, dystrybucją tych informacji, nawiązywanie współpracy z podmiotami zatrudniającymi pracowników, dobór kandydatów na wolne miejsca pracy oraz zbieraniem informacji o lokalnym rynku pracy; język ukraiński; .język rosyjski (komunikatywny)
kontakt przez PUP - 2018-01-15 - Łódź (łódzkie)
Koordynacja działań w zakresie obsługi zamówienia od chwili wpływu do firmy do momentu dostarczenia towaru do klienta.
Zakłady Wyrobów Cukierniczych "MIŚ" Sp. z o.o - 2016-02-18 - Oborniki Śląskie (dolnośląskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Zielona Góra (lubuskie)
j/w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2012-12-12 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie serwisu www, przygotowywanie akcji promocyjnych, prowadzenie mediów społecznościowych, nagrywanie meczów I zespołu.
kontakt przez PUP - 2016-07-08 - Płock (mazowieckie)
Specjalista odpowiada za: 1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizacji zadań przez inspektorów nadzoru inwestorskiego;Do obowiązków Specjalisty należy:1) przeprowadzanie czynności kontrolnych w zakresie realizowanych zadań przez inspektora nadzoru inwestorskiego, a w szczególności:a) sposobu reprezentowania inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej,b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z przepisami,c) jakości kontroli i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania,d) potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy;2) w wypadku ujawnienia odchyleń negatywnych, nieprawidłowościi uchybień:a) dostarczenie informacji o przyczynach powstania odchyleń od normy oraz wskazanie, w jakim stopniu odchylenia te wpłynęły i w jakim stopniu mogą wpłynąć na działalność jednostki, o ile nie zostaną w odpowiednim czasie skorygowane,b) wskazanie sposobów i środków umożliwiających wyrównanie powstałych strat,c) wskazanie sposobów i środków umożliwiających uniknięcie stwierdzonych nieprawidłowości i uchybień,d) wskazanie osób odpowiedzialnych za powstanie nieprawidłowości i uchybień;3) sporządzanieprotokołów, sprawozdań i meldunków z wykonywanych czynności;Specjalista jest uprawniony do:1) wymagania udzielenia (w tym na piśmie) wyjaśnień od osoby kontrolowanej, w przypadku stwierdzenia powstania nieprawidłowości i uchybień;2) dokonywania oględzin stanu faktycznego dotyczącego przedmiotu kontroli. 5. Specjalista współuczestniczy w:1) prowadzeniu inwentaryzacji majątku Zarządu;2) realizacji kontroli zarządczej;3) postępowaniu w sprawie rozpatrywania zastrzeżeń.
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2017-05-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa kasy wielowalutowej, profesjonaln aobsługa klienta
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Kraków (małopolskie)
Rozliczanie projektów finansowych ze środków unijnych. Księgowanie wynagrodzeń osobowych. Rozliczanie międzyokresowe kosztów. Uzgadanianie ZFŚS. Dekretowanie i księgowanie faktur zakładu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-12-05 - Częstochowa (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Radom (mazowieckie)