SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH Warszawa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2018-06-20
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OPERACJI FINANSOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali analitycy finansowi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2018
Data zakończenia pracy: 26.06.2019
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Pakiet MS Office
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe; znajomość przepisów prawa, w tym: regulacji wewnętrznych i zewnętrznych, w szczególności wynikających z działań podmiotów nadzoru finansowego/bankowego; umiejętność precyzyjnego i terminowego księgowania transakcji na rachunkach funduszy inwestycyjnych; doskonała znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, itd.); umiejętność wykorzystania nowoczesnych technologii do realizacji powierzonych zadań; wiedza teoretyczna na temat instytucji rynków kapitałowych; znajomość zagadnień rynku kapitałowego, a także znajomość różnych produktów finansowych; umiejętność pracy z partnerami na wyższym szczeblu; ssprawdzona umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów biznesowych i relacji z klientami; umiejętność współpracy z innymi jednostkami firmy oraz jednostkami zewnętrznymi w celu zapewnienia najlepszej jakości pracy; umiejętność pracy zespołowej, terminowość i bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność budowania właściwych relacji z klientem w celu zwiększenia efektywności współpracy; umiejętność współtworzenia procesów operacyjnych; umiejętność interakcji i współpracy z klientami korporacyjnymi poprzez oferowanie i wdrażanie nowych rozwiązań; rok doświadczenia zawodowego; biegła znajomość języka angielskeigo. Zakres obowiązków: precyzyjne i terminowe księgowanie transakcji na rachunkach funduszy inwestycyjnych oraz weryfikacja otrzymanych i wprowadzonych instrukcji pod względem ich poprawność i kompletności PROC SPECIFIC; terminowe sporządzanie i przekazywanie do innych, właściwych zespołów dokumentacji księgowej i raportów; samodzielne administrowanie funduszami będącymi w zakresie obowiązków zespołu; terminowe odpowiadanie na standardowe zapytania związane z wykonywanymi obowiązkami utrzymując odpowiedni poziom korespondencji biznesowej; rozumienie powiązań pomiędzy zespołami i jednostkami firmy oraz współpraca z nimi w ramach wykonywanych obowiązków; spełnienie wymogów dotyczących jakości pracy; samodzielna obsługa systemów, aplikacji oraz urządzeń biurowych używanych w codziennej pracy; wykonywanie przydzielonych zadań zgodnie z procedurami nie powodując ryzyka w procesie; uczestnictwo w zleconych projektach/zadaniach w ramach zespołu zgłaszanych m.in. przez przełożonych, klientów, inne zespoły i jednostki firmy z regularną informacją dotyczącą statusu do przełożonego/sponsora projektu; budowanie i utrzymywanie właściwych relacji ze współpracownikami i klientem wewnętrznym i zewnętrznym; znajomość i stosowanie w codziennej pracy zasad i wartości kultury organizacyjnej firmy; udział w szkoleniu nowych pracowników; wykonywanie innych zadań biznesowych przypisanych przez przełożonych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Grochowska 171b, 04-111 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Grochowska
Numer budynku pracodawcy: 171b
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali analitycy finansowi
Data dodania oferty pracy: 20.06.2018
Oferta pracy ważna do: 27.06.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.06.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.06.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie odpowiedzialna za:zdalną (telefon, mail, livechat) obsługę klientów biznesowych (Akceptantów) w zakresie diagnozowania występujących problemów technicznych na terminalach płatniczych (POS) i instruktaż klientów podczas wykonywania operacji płatniczych, przyjmowanie reklamacji, udzielanie wsparcia z zakresu: płatności elektronicznych, systemów lojalnościowych, doładowań GSM oraz płatności za rachunki domowe.
CENTRUM ROZLICZEŃ ELEKTRONICZNYCH POLSKIE EPŁATNOŚCI SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-03-20 - Rzeszów (podkarpackie)
Posługiwanie się: ● C#, .NET, Python ● WinForms applications, Web Forms Pages● SQL Express, SQLite, SQL Server Management, SQL Query ● Entity Framework● GIT● Xamarin Forms, Cross Platform devPraca na czas określony : 01.03.2018 -01.03.2021Godzina zakończenia pracy: 16:00sala H
SMT Software Services spółka Akcyjna - 2017-12-07 - Wrocław (dolnośląskie)
Produkcja cukierniczo-piekarska w całym zakresie. Wymagana książeczka sanepid. Mile widziana praktyka na stanowisku, ale istnieje możliwość przyuczenia.
Carrefour Polska SP. Z O.O. - 2016-07-06 - Łódź (łódzkie)
Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Sieradz (łódzkie)
Pozyskiwanie klientów, praca na giełdach transportowych, pozyskiwanie ładunków.
kontakt przez PUP - 2018-08-30 - Lublin (lubelskie)
Obsługa giełd transportowych, kontakt i nadzór nad kierowcami zatrudnionymi u pracodawcy, ewidencja i kontrola czasu pracy kierowców za pomocą zakupionego oprogramowania po wcześniejszym przeszkoleniu przez producenta
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Wrząca (wielkopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
MARKETING, REKLAMA ORAZ PROMOCJA PRODUKTÓW FIRMY NA NOWYCH RYNKACH.
kontakt przez PUP - 2015-12-01 - Łódź (łódzkie)
składanie zamówień do dostawców, monitorowanie dostaw, kontrola nad przebiegiem i realizacją zleceń, prowadzenie rozdziału dokumentacji warsztatowej, technicznej i konstrukcyjnej
ZMUW ENGINEERING Sp. z o.o. - 2017-12-20 - Sosnowiec (śląskie)
Odpowiedzialnośc za realizację zadań w zakresie serwisu, remontu oraz modernizacji urządzeń elektroenergetycznych.
TAR-MAX T.RZUCIDŁO - 2016-04-06 - Strzeszkowice Duże (lubelskie)
j.w
NOWA BUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
według harmonogramu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-19 - Ustrzyki Dolne (podkarpackie)
Organizowanie kursów szkolenia kierowców, prowadzenie dokumentacji, rozliczanie pracy pojazdów, instruktorów, paliwa, obsługa kasy fiskalnej, wystawianie faktur, rozwieszanie plakatów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Piła (wielkopolskie)
Wykonywanie prac porządkowych na terenie zakładu (pomieszczenia biurowe oraz socjalne) obsługa maszyny czyszczącej
ZAKŁAD STOLARSKO-TAPICERSKI MARIDEX MACIEJ MUSIALSKI - 2018-08-09 - Olszowa (wielkopolskie)
- czynności logistyczne związane z realizacją projektów szkoleniowych na terenie całego kraju (m.in. wynajem lokali, uruchamianie i zamykanie oddziałów terenowych),- pozyskiwanie uczestników szkoleń zawodowych na terenie całego kraju,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami i firmami, zaangażowanymi w proces rekrutacji uczestników szkoleń zawodowych,- poszukiwanie potencjalnych wykonawców usług szkoleniowych (firmy szkoleniowe, trenerzy) oraz usług rynku pracy (doradcy zawodowi, pośrednicy pracy) na terenie całego kraju, ustalanie warunków współpracy,- wsparcie uczestników szkoleń w realizacji stażu zawodowego oraz pozyskaniu zatrudnienia, po ukończonym szkoleniu zawodowym.umowa na czas określony, 3 miesięcznyKontakt z pracodawcą: 725220402 lub projekty (at) brokerhr.pl
Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek - 2016-11-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa klientów biura rachunkowego w zakresie płac - naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac, umów zleceń, deklaracji ZUS, deklaracji podatkowych związanych z wynagrodzeniami oraz w ograniczonym stopniu - dla kilku klietnów - obsługa w zakresie kadr. Możliwość zatrudnienia na 1/2 etatu, a także na umowę zlecenie. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracdoawcą - e-mail: biuro (at) abem.pl, tel.: 71 792 49 04.
Biuro Usług Księgowych ABEM Bednarska, Maluszczak Sp. j. - 2016-05-04 - Wrocław (dolnośląskie)
Oferta pracy dla bezrobotnych >50rż.obsługa maszyn i urządzeń pralniczych.
kontakt przez PUP - 2016-07-06 - Otwock (mazowieckie)
w/g stanowiska
Firma Handlowo-Usługowa "Sportex" Iwona Wierzbicka w Kielcach - 2017-03-01 - Kielce (świętokrzyskie)
Szlifowanie metalu
Gravis Sp. z o.o. - 2017-01-26 - Gdańsk (pomorskie)
nadzór nad planowanie i ewidencją czasu pracy, ewidencja i rozliczanie umów cywilnoprawnych i inne
IMPULS Sp. z o.o. - 2018-01-09 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
kreowanie wizerunku firmy dla rynku indyjskiego, wspieranie działu sprzedaży, ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą indyjskich towarów i usług
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Poznań (wielkopolskie)
Wsparcie przy sporządzaniu deklaracji i raportów podatkowych. Wsparcie w ramach procesu raportowania podatkowego. Przygotowywanie raportów.
SHELL POLSKA SP Z O. O. Oddział w Krakowie - 2017-06-16 - Kraków (małopolskie)
układanie towaru na półkach, dbanie o porządek, sprawdzanie stanów magazynowych i ich uzupełnianie
kontakt przez OHP - 2016-12-07 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
realizacja planów sprzedażowych, sprzedaż telefoniczna produktów i usług, aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie, utrzymywanie i rozwijanie relacji z klientami, realizowanie założonych celów sprzedażowych, stała współpraca z centralą
kontakt przez PUP - 2017-02-10 - Cekcyn (kujawsko-pomorskie)
POMOCNIK MAGAZYNIERA
ARKUS & ROMET GROUP SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Podgrodzie (podkarpackie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne ( rachunkowość, finanse, księgowość). Wymagane doświadczenie przy wykształceniu średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wykształceniu wyższym 4 lata pracy w księgowości. Wymagana znajomość zasad księgowania projektów unijnych. Wymagana znajomość programów księgowych. Wymagana znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym. wymagana umiejętność obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-08-07 - Katowice (śląskie)
WYKONYWANIE POŁĄCZEŃ WYCHODZĄCYCH, UTRZYMYWANIE RELACJI Z KLIENTAMI
kontakt przez OHP - 2017-03-02 - Sopot (pomorskie)
Prace pomocnicze na stolarni.
KOMANDOR POMORZE SA - 2016-08-01 - Gdańsk (pomorskie)
Planowanie, organizacja i nadzór nad procesami serwisowanymi, dbanie o terminowość, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, zamawianie części, otwieranie i zamykanie zleceń, wydawanie pojazdów po naprawie.
Beskidus Sp. z o.o. - 2018-08-16 - Zembrzyce (małopolskie)