SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ Wrocław oferta pracy Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Wynagrodzenie: od 3 075 PLN
Zakres obowiązków: - czynności logistyczne związane z realizacją projektów szkoleniowych na terenie całego kraju (m.in. wynajem lokali, uruchamianie i zamykanie oddziałów terenowych),- pozyskiwanie uczestników szkoleń zawodowych na terenie całego kraju,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami i firmami, zaangażowanymi w proces rekrutacji uczestników szkoleń zawodowych,- poszukiwanie potencjalnych wykonawców usług szkoleniowych (firmy szkoleniowe, trenerzy) oraz usług rynku pracy (doradcy zawodowi, pośrednicy pracy) na terenie całego kraju, ustalanie warunków współpracy,- wsparcie uczestników szkoleń w realizacji stażu zawodowego oraz pozyskaniu zatrudnienia, po ukończonym szkoleniu zawodowym.umowa na czas określony, 3 miesięcznyKontakt z pracodawcą: 725220402 lub projekty (at) brokerhr.pl
Data publikacji: 2016-11-18
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Solidarności 1/3/5/218, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- czynności logistyczne związane z realizacją projektów szkoleniowych na terenie całego kraju (m.in. wynajem lokali, uruchamianie i zamykanie oddziałów terenowych),- pozyskiwanie uczestników szkoleń zawodowych na terenie całego kraju,- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z instytucjami i firmami, zaangażowanymi w proces rekrutacji uczestników szkoleń zawodowych,- poszukiwanie potencjalnych wykonawców usług szkoleniowych (firmy szkoleniowe, trenerzy) oraz usług rynku pracy (doradcy zawodowi, pośrednicy pracy) na terenie całego kraju, ustalanie warunków współpracy,- wsparcie uczestników szkoleń w realizacji stażu zawodowego oraz pozyskaniu zatrudnienia, po ukończonym szkoleniu zawodowym.umowa na czas określony, 3 miesięcznyKontakt z pracodawcą: 725220402 lub projekty (at) brokerhr.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 075 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ORGANIZACJI SZKOLEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw szkoleń
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 075 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : zdolności i umiejętności organizacyjnych oraz doświadczenia w prowadzeniu rekrutacji[Umiejętność 1] : bardzo dobrej znajomości pakietu Office, a w szczególności programu Excel[Inne] : - umiejętności pracy w zespole oraz pod presją czasu, - umiejętności ustalania priorytetów i odpowiedzialności za powierzone zadania;- mile widziana znajomość realizacji projektów dofinansowanych ze środków UE, - mile widziane doświadczenie zawodowe w pracy w dziale handlowym oraz wykształcenie wyższe.
Nazwa pracodawcy:
Enterprise Investment Zarządzanie Ryzykiem Katarzyna Książek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Solidarności 1/3/5/218, 53-661 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Solidarności
Numer budynku pracodawcy: 1/3/5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw szkoleń
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 18.11.2016
Data dodania oferty pracy: 17.11.2016
Oferta pracy ważna do: 15.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 17.11.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 16.11.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zakres obowiązków:- realizacja strategii sprzedaży poza granicami kraju,- pozyskiwanie nowych klientów i przygotowanie rekomendacji dla nowych kierunków ekspansji,- rozwój sprzedaży poprzez poszerzenie oferty u klientów o kolejne produkty i grupy produktowe,- realizacja planów sprzedażowych,- monitorowanie należności klientów oraz podejmowanie akcji korygujących.Oferujemy:- rozwój zawodowy w prężnie rozwijającej się firmie,- udział w targach branżowych.
MADAMA Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Golczewo (zachodniopomorskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
zg
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Górsk (kujawsko-pomorskie)
Zakup i sprzedaż materiałów do produkcji i wyrobów gotowych )branża metalowa), zdobywanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-02-02 - Bieruń (śląskie)
Nawiązywanie kontaktów z firmami poszukującycmi pracowników. Sprzedaż usług firmy obecnym i nowym klientom biznesowym.. Przygotowywanie ofert. Selekcja aplikacji. Pomoc w rekrutacji pracownikó na stanowiska średniego i wysokiego szczebla.
"PERSONIKA" MONIKA NILEPIUK - 2018-06-22 - Jabłonna (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
planowanie i monitorowanie procesu kontroli jakości wytwarzanego oprogramowania, projektowanie przypadków testowych oraz weryfikowanie stopnia pokrycia wymagań testami, kontrolowanie wskaźników mierzących poziom realizacji zadań, dobieranie technik i narzędzi testowania adekwatnie do modelu wytwarzania oprogramowania, analiza danych, raportowanie i archiwizacja wyników pomiarów w j. rosyjskim oraz angielskim, opracowywanie dokumentów w języku rosyjskim oraz angielskim na podstawie wymagań klienta, norm i warunków technicznych.
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-25 - Ozimek (opolskie)
Prowadzenie kadr i płac :- pisanie umów o pracę- zgłoszenia, wyrejestrowanie do ZUS- rozliczanie czasu pracy- naliczanie wynagrodzeń - program symfonia- naliczanie ZUS, PIT, ZFŚŚ, PFRON
Przedsiębiorstwo Robót Torowych " TORREMS" Sp z o.o. - 2018-04-04 - Brody Małe (lubelskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2015-12-09 - Czechowice-Dziedzice (śląskie)
odpowiadanie na oferty, sporządzanie zamówień publicznych
ICE-CREAM Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Chełm (lubelskie)
- wprowadzanie danych do systemu kadrowo – płacowego,- naliczanie wynagrodzeń i zasiłków ZUS, sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców,- sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PIT, sprawozdań GUS,- prowadzenie bieżącej ewidencji i dokumentacji płacowej,- wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu,- bieżące prowadzenie dokumentacji kadrowo – płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych związanych z zatrudnieniem pracownika oraz rozwiązaniem umowy o pracę);- rozliczanie czasu pracy,- tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne,- praktyczna znajomość prawa pracy, ugruntowana wiedza z zakresu zagadnień płacowych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych oraz podatkowych, -dokładność, wnikliwość i terminowość w podejściu do realizowanych
Hal-Spaw Sp. z o. o. - 2016-09-14 - Blękwit (wielkopolskie)
Wymagane wykształcenie średnie, znajomość html/css, komunikatywność, dokładność, mile widziana znajomość CorelDraw, MS Excell, Google Analytics. Kontakt osobisty, telefoniczny lub na e-mail: olga (at) mcj.pl
FLAVI ANETA CZOGALLA - 2017-11-22 - Gaszowice (śląskie)
Praca biurowa dotyczącą oceny zgodności usług i wyrobów w szczególności w zakresie rolnictwa ekologicznego. Pierwsza umowa - o pracę na okres próbny 3 m-ce. Zatrudnienie od stycznia 2017r.
DQS POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Piła (wielkopolskie)
doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego rozwiazania ubezpieczeniowo-finansowego
MSP KONSULTING SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-26 - Lublin (lubelskie)
Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za:- dekretowanie i księgowanie dokumentów,- rozliczanie sprzedaży wewnętrznej,- prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie z kontami księgi głównej,- ewidencja środków trwałych,- kontrolę dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym,- współpraca z Głównym Księgowym w zakresie sporządzania sprawozdań finansowych, dekretacji podatkowych oraz lokalnych statystyk.- analiza rozrachunków,- wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku.Miejsce pracy: RajkowyKontakt: telefon: 887-070-153 lub 887-070-135; e-mail: kadry (at) schmithpolska.plCV kandydatów nierozpatrzone w danym procesie rekrutacji są przechowywane przez okres 12 miesięcy dla potrzeb kolejnych procesów rekrutacji. Po tym okresie są usuwane, a dane osobowe kandydatów, którzy nie wyrazili na to zgody nie są przetwarzane w żadnym innym celu. Aplikacji nie odsyłamy. Kontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. Osoby zainteresowane udziałem w kolejnych i podobnych procesach rekrutacji prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści:Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie przez Schmith Polska S.A. z siedzibą przy ul. Szkolnej 3 w miejscowości Kulice, 83-130 Pelplin, wpisaną w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Gdańsk-Północ w Gdańsku , VII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000500233, REGON 222042370, NIP 5932596525, kapitał zakładowy: 150 000,00 zł, zawartych w CV na potrzeby obecnego(*), przyszłych procesów rekrutacji (*).
SCHMITH POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-04-25 - Rajkowy (pomorskie)
- zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia - zapewnienie, organizacja, nadzór nad środkami i procesami transportowymi w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rokocin (pomorskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych na danym obszarze, budowa efektywnych i długotrwałych relacji biznesowych z klientami i kontrahentami, pozyskiwanie zleceń, budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Praca jednozmianowa w nienormowanych godzinach na terenie województwa śląskiego i małopolskiego.
PPHU "Armet-B" Marek Czuj - 2016-02-26 - Kobiernice (śląskie)
rekrutacja pracowników, rozliczanie wydatków, wydawanie odzieży pracowników, prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Gdańsk (pomorskie)
- pomoc w opiece nad uczniami z dysfunkcjami- pomoc w pracach biurowych
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Władysławowo (pomorskie)
wyszukiwanie przetargów, przygotowywanie przetargów do wysyłki dla klienta, przygotowywanie materiałów na szkolenia, wydruk materiałów szkoleniowych i wysyłka,(podręczniki, ćwiczenia), kontakt z trenerami
kontakt przez PUP - 2018-03-07 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-01 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Mechanik z uprawnieniami elektrycznymi, 5 lat doświadczenia, uprawnienia SEP gr. I, II i III E, praktyczna znajomość budowy silników, obsługa MS Office, bardzo dobra organizacja pracy. Charakterystyka pracy: praca przy urządzeniach prądotwórczych, udział w pracach serwisowych silników spalinowych gazowych oraz agregatów prądotwórczych. Wynagrodzenie do uzgodnienia w zależności od umiejętności. Kontakt z pracodawcą telefoniczny lub e-mailowy patrycja.porebska (at) neoenergy.pl.
NEO ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-10 - Świerklany Górne (śląskie)
wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Wałcz (zachodniopomorskie)
poszukiwanie nowych odbiorców, kontakt z klientem, obsługa sprzedaży, działania marketingowe.
DKSM MIROSŁAW HAŁDYS SP. komandytowa - 2018-01-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; min. 8 lat pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym; znajomość języka japońskiego na poziomie native speaker; znajomość maszyn i urządzeń wraz z oprogramowaniem służących dp produkcji filtrów ceramicznych; zakes zadań: sprawdzanie działania urządzeń służących do produkcji filtrów ceramicznych; aktualizowanie ustawień maszyn; sporządzanie planów napraw i nadzorowanie dostarczania części zamiennych z Japonii; sporządzanie raportów w j. Japońskim; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Gliwice (śląskie)
gotowość do pracy zagranicą, pozyskiwanie nowych klientów, umawianie spotkań, formułowanie zapytań ofertowych, składanie zamówień, rozliczanie transakcji, przedstawianie ofert, finalizowanie procesu negocjacyjnego, kontrola i monitoring zawartej transakcji.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Piaseczno (mazowieckie)
- Obsługa telefoniczna i mailowa klientów,- Wykonywanie zadań według standardów biura podróży (np. wprowadzanie zmian w rezerwacjach, anulowanie podróży, zmiana godzin, danych osobowych) - Współpraca z innymi zespołami- Obsługa systemu komputerowago
kontakt przez OHP - 2017-06-19 - Gdynia (pomorskie)
• Obsługa maszyn i urządzeń do druku cyfrowego• Realizacja zleceń produkcyjnych zgodnie z wytycznymi• Monitorowanie procesu druku oraz dbałość o wysoką jakość wyrobów• Eliminowanie problemów podczas procesu druku• Kontrola stanu technicznego obsługiwanych maszyn oraz zgłaszanie usterek• Konserwacja maszyn drukarskichKOntakt z pracodawcą e-mail: BIURO (at) MAXIMEDIA.COM.PL.
MAXI MEDIA PIOTR WIRPSZA - 2016-07-07 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów, współpraca z firmami
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Gdynia (pomorskie)