SPECJALISTA DS. HANDLU Ozimek oferta pracy HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. HANDLU
Wynagrodzenie: 2 500 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
Data publikacji: 2017-07-25
Lokalizacja: Ozimek (opolskie)
Pracodawca: HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kolejowa 1, 46-040 Ozimek, powiat: opolski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 500 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. HANDLU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ozimek
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: opolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ozimek
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 500 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 25.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
język angielski b.dobry, mile widziany niemiecki, kompetencje techniczne i technologiczne
Nazwa pracodawcy:
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Kolejowa 1, 46-040 Ozimek, powiat: opolski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, List motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: tel 7-14, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: opolski
Gmina pracodawcy: Ozimek
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ozimek
Ulica pracodawcy: Kolejowa
Numer budynku pracodawcy: 1
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 25.07.2017
Oferta pracy ważna do: 25.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-04-04 - Warszawa (mazowieckie)
Przyjmowanie, wprowadzanie i przetwarzanie zamówień od klientów bieżących, kontakt z klientami, monitorowanie realizacji zamówień.
"SUNKEL-ŚRUBY"Sp. z o.o. - 2017-05-05 - Brójce (lubuskie)
-
Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. - 2018-04-27 - Lwówek Śląski (dolnośląskie)
Koszenie traw, odśnieżanie, inne prace porządkowe.
Rudolf Wistuba RW - SERWIS - 2017-08-18 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Prowadzenie rozmów z klientami i kontrahentamiw uzgodnionych przypadkach w języku obcym , optymalizacja procesów logistycznych, w tym kontrola jakości tworzonych dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
- KSIĘGOWANIE DOKUMENTÓW KOSZTOWYCH I ZAKUPOWYCH- UZGADNIANIE DOKUMENTACJI KSIĘGOWEJ Z EWIDENCJĄ VAT- ZASTĘPSTWO INNYCH PRACOWNIKÓW W PRZYPADKU ICH NIEOBECNOŚCI, W TYM PROWADZENIE PŁATNOŚCI (ROZRACHUNKÓW)
Metkom Sp. z o.o. - 2017-11-03 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
Prowadzenie akt osobowych o dokumentacji pracowniczej, rozliczanie pracy personelu, przygotowanie listy płac, rozliczanie umów cywilno-orawnych, prowadzenie korespondencji z pracownikami i i ZUS. Mile widziane osoby niepełnosprawne.
Zakład Aktywności Zaodowej KRES - 2017-03-01 - Łódź (łódzkie)
Wsparcie klientów w zakresie bieżących problemów technicznych w języku niemieckim, prowadzenie telefonicznych i mailowych rozmów
kontakt przez OHP - 2016-09-01 - Lublin (lubelskie)
obsługa komputera, tłumaczenie rozmów, przygotowywanie reklam i promocji, obsługa klientów z zagranicy
SHARJEEL ASHAN TRADERS & SERVICES - 2017-10-31 - Ząbki (mazowieckie)
Wykonywanie prac związanych z obsługą biura, umawianie spotkań, obsługa obiegu korespondencji, realizacja kontaktów z klientami. Oferta dostępna również dla osób niepełnosprawnych.
AGENT UBEZPIECZENIOWY MGR MAGDALENA ANNA OKRZEJSKA - 2018-01-04 - Lublin (lubelskie)
Rozliczanie finansowe wspólnot mieszkaniowych, wystawianie not księgowych, windykacja zaległośic w opłatach.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI "BEKAZET" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-02 - Gdynia (pomorskie)
obsługa klientów biura (obsługa zapytań, ofert, zleceń), pozyskiwanie nowych tłumaczy do współpracy z biurem
"MERIDIUM" Małgorzata Uryga - 2016-04-26 - Pszczyna (śląskie)
-analiza sprzedaży-zarządzanie asortymentem-badanie rynku i trendów w obszarze handlu elektronicznego-wdrażanie właściwych rozwiązań w zwiększeniu efektywności sprzedaży elektronicznejPraca od poniedziałku do piątku 8:00-16:00. Umowa o pracę na okres próbny 1m-c lub umowa na czas określony 1m-c do uzgodnienia.
FIRMA HANDLOWA RAJMUND MÜLLER - 2017-05-09 - Mikołów (śląskie)
Zamawianie części do przyczep oraz naczep. Praca jednozmianowa w godz.: 08:00 - 16:00. Kontakt z pracodawcą osobisty po wcześniejszym przesłaniu CV na e-mail: b.kaczmarczyk (at) zaslaw.pl
ZASŁAW TSS Sp. z o.o. Sp.k. - 2017-07-10 - Andrychów (małopolskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka niemieckiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
- Obsł. klienta,- Sprzedaż towarów handlowych,- Obsł. komputera.
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Łódź (łódzkie)
poszukiwanie oraz selekcjonowanie osób chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-10 - Nowy Targ (małopolskie)
profesjonalna obsługa klienta w oparciu o funkcjonujące standardy, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych, budowanie długotrwałych cełow i zapewnianie obsługi posprzedażowej klientom, raportowanie efektów pracy. Praca na pełen etat od poniedziałku do niedzieli w godzinach 9-21
PTI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-04 - Janki (mazowieckie)
dozorowanie obiektu, zmianowość 12/24 , praca na terenie Wolsztyna
LESPIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Leszno - 2017-03-03 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów, rozwijanie nowych relacji biznesowych, samodzielne i całościowe zarządzanie procesem sprzedaży, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
P.P.H EŁPOL ŁUKASZ ŁUŹNIAK - 2017-09-08 - Osina Mała (łódzkie)
Według stanowiska
KANCELARIA UBEZPIECZENIOWA CZARKOWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-04-21 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
pomocnicze prace budowlane, praca na terenie woj. pomorskiego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE EKO - BUD KRZYSZTOF NIEDROWSKI - 2018-04-26 - Banino (pomorskie)
prowadzenie i archiwizacja akt osobowych pracowników, - sporządzaniedokumentacji kadrowej, - nadzór nad terminowością przeprowadzaniapracowniczych badań lekarskich, - współpraca ze służbą bhp, - rozliczanieczasu pracy, - sporządzanie list płac z tytułu umów o pracę oraz umówcywilnoprawnych, - wystawianiem zaświadczeń o zatrudnieniu iwynagrodzeniu, - zgłaszanie do ZUS informacji o powstaniu, zmianach iustaniu obowiązku ubezpieczenia społecznego
CENTRUM OBSŁUGI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pozyskanie klientów, budowanie sieci sprzedaży odzieży na terenie Ukrainy. Obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych. Gotowość do zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie zamówień/kontraktów handlowych (odpowiedzialność za wszystkie aspekty związane z ich prawidłową i terminową realizacją)- opracowanie i negocjacja umów sprzedaży- przygotowywanie dokumentów eksportowych- prowadzenie korespondencji handlowej oraz tłumaczenia w języku rosyjskim i angielskim
FIRMA USŁUGOWO-HANDLOWA EXPORT-IMPORT JÓZEF WILK - 2018-04-19 - Lidzbark Warmiński (warmińsko-mazurskie)
Lakierowanie powierzchni samochodów.
Zakład Blacharsko Lakierniczy. Piotr Kurak - 2016-06-14 - Łomża (podlaskie)
Obsługa sklepu internetowego, organizacja wysyłek, fakturowanie, ofertowanie.
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wachowice (opolskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, nadzór nad terminowością zadań, prowadzenie dokumentacji związanej z administracją SCK
Strzegomskie Centrum Kultury - 2018-09-18 - Strzegom (dolnośląskie)
- kontrolowanie efektywnego i ekonomicznego przepływu towarów- logistyka zamówień- podejmowanie działań na rzecz prawidłowej obsługi w zakresie dostaw części zamiennych w tym monitorowanie i analizowanie efektywności łańcucha dostaw- koordynowanie pracy magazynu i służb zaopatrzenia oraz współpraca z dostawcami i klientami firmy- sprawowanie nadzoru nad przepływem dokumentacji magazynowej, w tym kompletowanie i przekazywanie wszystkich dokumentów oraz zapewnianie prawidłowego obiegu dokumentacji- współpraca z agencjami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Leszno (wielkopolskie)