SPECJALISTA DS. MARKETINGU W BRANŻY TECHNICZNEJ Bieruń oferta pracy Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o

Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU W BRANŻY TECHNICZNEJ
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Zakup i sprzedaż materiałów do produkcji i wyrobów gotowych )branża metalowa), zdobywanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Data publikacji: 2018-02-02
Lokalizacja: Bieruń (śląskie)
Pracodawca: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Zakup i sprzedaż materiałów do produkcji i wyrobów gotowych )branża metalowa), zdobywanie nowych klientów, wyszukiwanie zleceń do poszerzenia asortymentów produkcji, opracowywanie dokumentacji do przetargów i tym samym zabezpieczenie produkcji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU W BRANŻY TECHNICZNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bieruń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bieruńsko-lędziński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bieruń
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.02.2018
Data zakończenia pracy: 31.01.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Znajomość rysunku technicznego
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość zagadnień technicznych, budowy maszyn i urządzeń, min. 3-letnie doświadczenie zawodowe, dobra znajomość zagadnień technicznych (budowy maszyn i urządzeń ), dobra znajomość rynku zleceń i platform zakupowych, znajomość technik sprzedaży, znajomość rysunku technicznego, sumienność, rzetelność i zdyscyplinowanie,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Adres pracodawcy:
43-155 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Życiorys zawodowy (CV).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bieruńsko-lędziński
Gmina pracodawcy: Bieruń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bieruń
Profil działalności pracodawcy:
Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tychach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 02.02.2018
Oferta pracy ważna do: 31.03.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 02.02.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 02.02.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prezentowanie oferty sprzedażowej oraz towarów; kontakt z klientem zagranicznym; negocjowanie warunków umów; pozyskiwanie nowych kontrahentów; ustalenie planów marketingowych oraz kampanii. Bezpośredni kontakt z klientem urdujęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)
Kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, Rozliczanie usług świadczonych przez firmy zewnętrzne (przeglądy pojazdów, wymiana części), Rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów ciężarowych Obsługa systemów monitorującychObsługa programu 4trans Analiza spójności danych z kartami czasu pracy
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2018-02-14 - Strzelce Opolskie (opolskie)
- odpowiedzialność za sprzedaż detaliczną i hurtową,- obsługa i dbałość o relacje z aktualnymi klientami - monitorowanie zamówień, korespondencji- sporządzanie comiesięcznych inwentaryzacji i kontrola zasobów magazynowych- dbałość o czystość sklepuUmowa o pracę najpierw na okres próbny (3 miesiące), ale docelowo na czas nieokreślony. w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 10.00 do 18.00 (co druga sobota w godz. 10.00-15.00), razem nie przekracza 40 godz. tygodniowo. Oferta również skierowana do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Pracodawca prosi o wysyłanie cv na e-mail: olga (at) winoko.pl
WINOKO Jorge Marroqui Lopez - 2016-05-13 - Chwaszczyno (pomorskie)
bieżący kontakt z dostawcami, wprowadzanie i korygowanie zamówień zakupów, koordynacja i kontrola dostaw materiałów, sprawdzanie dostępności materiałów produkcyjnych, zbieranie ofert sprzedaży i generowanie zamówień na materiały, ścisła współpraca z innymi działami firmy
"PLATI POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-16 - Kwidzyn (pomorskie)
analiza oraz organizacja operacji magazynowych i transportu wewnętrznego w celu uzyskania podwyższenia wydajności linii montażowych, ocena efektywnośći procesów logistycznych oraz inicjowanie działań naprawczych, regularna komunikacja i współpraca z klientami wewnętrznymi oraz partnerami biznesowymi, tworzenie stosownej dokumentacji i raportów,dobór technilogii i procesu produkcyjnego do nowych produktów, aktywny udzial w planowaniu i zagwarantowaniu niezbędnych zasobów realizacji zadań, zapewnienie terminowej realizacji zleceń produkcyjnych oraz utrzymanie zakładanego poziomu odpadów produkcyjnych, zapewnienie właściwej obsady personelu w celu realizacji zaplanowanych prac.
"TOTAL-CHEM" Sp. z o.o. - 2016-02-19 - Żory (śląskie)
- przygot. materiałów promocyjnych i reklamowych związanych z organizowanymi imprezami targowymi,- współpraca z mediami przy promocji wydarzeń,- współpraca przy tworzeniu imprez towarzyszących.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
jw.
BIBLIOTEKA PUBLICZNA W DZIELNICY WŁOCHY M. ST. WARSZAWY - 2018-04-20 - Warszawa (mazowieckie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Poznań (wielkopolskie)
prowadzenie pełnej księgowości, prowadzenie spraw kadrowych;wymagana znajomość MS Excel i programów kadrowych, min. 1 rok doswiadczenia na podobnym stanowisku
FlexHR Doradztwo Personalne Agencja Zatrudnienia EWA KORECKA - 2015-12-07 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Sprzedaż usług edukacyjnych poprzez analizę potrzeb
kontakt przez PUP - 2016-12-16 - Gdynia (pomorskie)
1.Koordynacja i wdrażanie projektów współfinansowanych ze środków unijnych i pozabudżetowych w ramach działań ustawowych OHP; 2. Inicjowanie i opracowywanie wniosków na realizację projektów społecznych inwestycyjnych ,dofinansowanych ze środków unijnych; 3. Pozyskiwanie grantów ze środków publicznych oraz instytucji i organizacji pozarządowych;4.Udzielanie wsparcia merytorycznego osobom odpowiedzialnym za realizację projektów w jednostkach podległych WK OHP, kontrole realizacji projektów; 5.Współpraca z komórkami merytorycznymi WK OHP i podległymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przygotowywania wniosków i projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych i funduszy unijnych; 6.Nawiązywanie współpracy z organizacjami międzynarodowymi, fundacjami oraz stowarzyszeniami w zakresie realizacji przedsięwzięć OHP; 7. Opracowywanie i realizacja projektów w zakresie współpracy międzynarodowej;8. Sporządzanie sprawozdań ,druków sprawozdawczych oraz okresowych analiz z powierzonych zadań.
Pomorska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy - 2016-07-27 - Gdańsk (pomorskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2016-09-21 - Zielona Góra (lubuskie)
Nadzór nad procesem zbierania informacji o potrzebach zaopatrzeniowych poszczególnych jednostek organizacyjnych Szpitala,składanie zamówień zgodnie z umowami oraz jednorazowych, organizacja i nadzór transportu zewnętrznego (zaopatrzeniowego), przygotowywanie i opracowanie dokumentacji związanej z postępowaniami dot. zamówień publicznych, nadzór nad zgodnością dostaw z zawartymi umowami pod względem ilosciowym, wartościowym, przedmiotowym, jakościowym i terminowoscią, prowadzenie rejestru faktur i rachunków zewnętrznych, terminowe przekazywanie faktur i rachunków do Działu Finansowo-Księgowego, pobieranie zaliczki na zakupy gotówkowe i rozliczanie ich w obowiazujących terminach, wypełnianie rejestru do 30. tys. EURO w zakresie wartości netto faktur poza umowami.
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Gdańsku - 2016-07-18 - Gdańsk (pomorskie)
INSTALACJA SYSTEMÓW NAWADNIAJĄCYCH, PROJEKTOWANIE TERENÓW, PODŁĄCZENIE SEKCJI, ROZPROWADZANIE RUR
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Bobrowiec (mazowieckie)
obsługa maszyn szwalniczych i klienta
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Świdnik (lubelskie)
-
Gdańska Fundacja Dobroczynności - 2016-05-25 - Stawiska (pomorskie)
specjalista ds. księgowości
STRASSMAYR POLSKA Sp. z o.o. - 2016-09-20 - Wysogotowo (wielkopolskie)
konstruowanie harmonogramów płatności i ich aktualizowanie prowadzenie dokumentacji projektowej; bieżące nadzorowanie postępu i poprawności realizacji projektów; pomoc w konstruowaniu zapytań ofertowych ;inne zadania awiązanie z obsługą projektu
Zespół Pałacowy Sp z o.o. Kurozwęki - 2018-11-20 - Kurozwęki (świętokrzyskie)
- Opieka nad dzieckiem i obsługa domu. Wychowywanie dziecka dwujęzycznego.- Wynagrodzenie: 13 zł/brutto/godzina. Praca na umowę zlecenie na 3 lata.- Wymaganie wykształcenie min. podstawowe. Wymagane doświadczenie min. 5 lat jako opiekunka dziecięca domowa (niania). Wymagana biegła znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Katowice (śląskie)
- wprowadzanie danych do portali towarzystw ubezpieczeniowych- przeliczanie, przygotowywanie kalkulacji polisy ubezpieczeniowej- rozmowa z klientem w celu zebrania niezbędnych informacji do przygotowania oferty- przedstawienie opiekunowi propozycji ubezpieczenia
kontakt przez PUP - 2017-07-10 - Rzeszów (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2016-08-12 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
komplementacja, pakowanie i terminowe wysyłanie zamówień zgodnie z planem wysyłek, wystawianie dokumentów wysyłkowych i sprzedażowych
LennyLamb sp. z o.o. sp.k. - 2017-11-07 - Kłudzice (łódzkie)
Sekretariat poradni zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną, przyjmowanie i ewidencjonowanie, rozdział i rozliczanie korespondencji oraz przesyłek, sporządzanie czystopisów pism oraz ich powielanie, prowadzenie bazy danych przyjętych w poradni osób, elektronicznie i w formie papierowej, rejestracja wniosków rodziców i wysyłanie terminów badań, porządkowanie i zabezpieczanie dokumentacji klientów, wydawanie i wysyłanie rodzicom informacji, opinii i orzeczeń, przechowywanie i zabezpieczenie pieczątek,powielanie potrzebnych materiałów dydaktycznych, udzielanie informacji interesantom,a w razie potrzeby kierowanie ich do właściwych osób..Do wynagrodzenia +20% premii
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna - 2018-02-28 - Niemodlin (opolskie)
Kontakty z klientami oraz sieciami afiliacyjnymi; współprowadzenie serwisów internetowych picodi.com; redagowanie tekstów i tworzenie artykułów reklamowych oraz informacji prasowych; tworzenie komentarzy, wpisów na forach, blogach; tworzenie opisów sklepów internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Kraków (małopolskie)
jw.
H&M Hennes&Mauritz Sp. zo.o. - 2018-04-27 - Warszawa (mazowieckie)
Drwal-pilarz
Usługi Leśne Tomaszewski Julian - 2016-05-23 - Wyszanowo (lubuskie)
obsługa i kontakt z klientami w j.francuskim lub hiszpańskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedazy, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie i utrzymyanie stałych relazji z klientami, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, sporządzanie ofert techniczno-handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań; doświadczenie w sprzedaży wyrobów hutniczych, komunikatywna znajomość j.francuskiego i/lub hiszpańskiego
ALCHEMIA S.A.ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2015-09-29 - Zawadzkie (opolskie)
naprawa pojazdów osobowych, prace wulkanizacyjne
"BARTEX" Bartłomiej Kozłowski - 2017-08-18 - Mława (mazowieckie)
wyszukiwanie firm, tworzenie ofert, kontakt z klientem
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Dąbrowa (mazowieckie)
PROCESOWANIE TRANSAKCJI PŁATNICZYCH, FAKTUR I ZOBOWIĄŻAŃ FINANSOWYCH, TERMINOWE RAPORTOWANIE WYNIKÓW ANALIZ I NADZÓR NAD PRZEPŁYWEM KAPITAŁU, PODEJMOWANIE STOSOWNYCH KROKÓW W PRZYPADKU WYKRYCIA NIEPRAWIDŁOWOŚCI, WSPÓŁPRACA Z ORGANAMI AUDYTU, UDZIAŁ W PROJEKTACH I PRZYGOTOWYWANIE NIEZBĘDNEJ DOKUMENTACJI, DORADZTWO W ZAKRESIE FINANSOWYM
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Kraków (małopolskie)