SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI Stoisław oferta pracy Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ"
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Data publikacji: 2016-05-23
Lokalizacja: Stoisław (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ"
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:76-031 Stoisław, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakości surowców i wyrobów gotowych, opracowywanie wymaganej dokumentacji technologicznej, analiza wyników produkcyjnych, kontrolowanie realizacji obowiązujących standardów produkcji
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KONTROLI JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stoisław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: koszaliński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Będzino
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: kierownik do spraw kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.06.2016
Data zakończenia pracy: 30.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe- technologia zywności, praktyczna znajomość MS Office, mile widziana znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, mile widziane doświadczenie w kontrolowaniu systemów jakości wg HACCP i IFS, doświadczenie zawodowe- 1 rok,
Nazwa pracodawcy: Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ"
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
76-031 Stoisław, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: koszaliński
Gmina pracodawcy: Będzino
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stoisław
Profil działalności pracodawcy: działalność zbożowo-młynarska
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: kierownik do spraw kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 23.05.2016
Oferta pracy ważna do: 13.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 23.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 23.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. administracji.
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Banino (pomorskie)
SPORZĄDZANIE FORMULARZY RAPORTÓW DOBOWYCH DOTYCZĄCYCH WYDZIAŁU PIECOWNI,PRZEPISYWANIE WYNIKÓW POMIARÓW PROWADZONYCH NA BATERIACH KOKSOWNICZYCH, UZUPEŁNANIE FORMULARZY, SPRAWOZDAŃ I PREZENTACJI ZWIAZANYCH Z BIEŻĄCYMI DZIAŁANIAMI KIEROWNIKA PIECOWNI, W TYM RÓWNIEŻ W JĘZYKU UKRAIŃSKIM ORAZ ROSYJSKIM. SPORZĄDZANIE ZAPOTRZEBOWAŃ NA ZAKUP MATERIAŁÓW CERAMICZNYCH.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Częstochowa (śląskie)
przyjmowanie zgłoszeń na szkolenia , wstepna ocena kandydatów, OBSŁUGA SYSTEMU SMK, przygotowywanie sprzetu i pomieszczeń do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumntacji szkolen podyplomowych
Stowarzyszenie NaRzecz Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego Pielęgniarek i Położnych NOVUM - 2017-12-12 - Lublin (lubelskie)
Zdobycie i rozwijanie wiedzy na temat procedur CDD Utility,Sprawdzanie początkoweej bądź istniejącej oceny ryzyka klienta i upewnienie się, że prawidłowe procedury due diligence są przeprowadzone. Upewnienie się, że wszystkie dokumenty, potwierdzone przez CDD są w zgodzie z obowiązującymi procedurami. Przeprowadzenie przeglądu struktur podmiotu prawnego. Dokonywanie przeglądów rozszerzonego CDD,Odpowiedzialność za czasowe eskalacje dowolnych spraw operacyjnych. Działania zmierzające ku doskonaleniu obowiązujących procesów. Aktywna eskalacja każdych problemów, które mogłyby negatywnie wpłynąć na stosunki z klientami i przyczynić się do ewentualnych strat dla banku,Odpowiedzialność za czasową identyfikację ryzyka operacyjnego.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Kraków (małopolskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice - Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-25 - Katowice (śląskie)
Rekrutacja, rozwój pracowników produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2017-10-06 - Stryków (łódzkie)
Zabudowa z GK. i obróbki ścian.
LOKISDESIGN Jolanta Kwaśnik - 2016-07-14 - Koszwały (pomorskie)
Godziny pracy od 07 00 do 15 00; kadry i płace
IZOLER SP. Z O.O. SP.K. SZCZECIN - 2018-04-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
Zgodnie z zawodem
kontakt przez PUP - 2016-09-20 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-03-08 - Polkowice (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe techniczne lub inżynierskie o specjalności: mechatronika lub elektronika; roczny staż pracy; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie; znajomość pakietu MS OFFICE; mile widziane doświadczenie w pracy przy produkcji i montażu urządzeń elektronicznych; zdolność szybkiego przyswojenia nowej wiedzy; odporność na stres; odpowiedzialność i samodzielność; jedna zmiana; miejsce pracy Gliwice;
PRO-AUDIO ELEKTRONICS KRZYSZTOF SZEPTYCKI - 2016-03-16 - Gliwice (śląskie)
zgodne ze stanowiskiem: wykształcenie wyższe techniczne; umiejętności: znajomość przynajmniej dwóch języków programowania, znajomość architektury systemów IT, znajomość protokołów sieciowych TCP/IP, znajomość języka SQL i protokołów dostępu do bazy danych, doświadczenie zawodowe: min. półroczne, pożądane 2 letnie, znajomość języków obcych: biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: tworzenie aplikacji webowych i desktopowych, analiza funkcjonowania systemów IT, aplikacjach webowych i desktopowych oraz w warstwie protokołów sieciowych, przygotowywanie dokumentacji technicznej i projektowej związanej z tworzeniem aplikacji, sporządzanie raportów , obsługa kontrahentów m. in. z Federacji Rosyjskiej, UE, USA i Kanady.
kontakt przez PUP - 2016-04-07 - Lublin (lubelskie)
wykształcenie bez znaczeniauprawnienia do wykonywania zawoduorzeczenie o stopniu niepełnosprawności
PHU Studniewski - 2017-11-10 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Monter wyrobów z drewna, praca w godzinach od 08:00 do 16:00.
F.P.H.U."PALETPOL" S.C., POTACZEK BOGUSŁAW, POTACZEK STANISŁAW, POTACZEK MARCIN - 2017-09-29 - Olszówka (małopolskie)
obsługa programu Corel Draw i Adobe Photoshop, przygotowywanie materiałów reklamowych i informacyjnych, projektowanie opakowań
kontakt przez PUP - 2017-07-20 - Nowa Wieś Rzeczna (pomorskie)
obsługa komputera, rejestrowanie przyjęcia towarów, wystawianie faktur
"DOREX" Sklep Owocowo-Warzywny Dorota Tuńska - 2017-07-24 - Brzeg (opolskie)
Kreatywne współtworzenie polityki firmy w dziale sprzedaży, dbałość o utrzymanie i rozwijanie kontaktów z Klientami, tworzenie ofert handlowych, monitorowanie rynku, pozyskiwanie nowych Klientów. Praca jednozmianowa w godz. 8.00-16.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
ARPAPOL 8 SP. Z O. O. - 2016-08-30 - Bielsko-Biała (śląskie)
Tworzenie albumów cyfrowych w języku angielskim i ukraińskim, analiza rynku muzycznego. Praca jednozmianowa w godz. 9.00-17.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-04-16 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-08-26 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż produktów, kontakt z klientem, sporządzanie dokumentacji handlowej
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-07-28 - Kostrza (dolnośląskie)
•Przygotowywanie dokumentacji przetargowych o udzielenie zamówienia, zgodnie z obowiązującą Ustawą•Udział w pracach komisji przetargowej•Udział w sporządzaniu sprawozdań/protokołów z przeprowadzonych postępowań•Archiwizacja dokumentacji przetargowej•Współpraca z komórkami organizacyjnymi wnioskującymi o przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia•Bieżący monitoring przepisów, aktów prawnych w zakresie zamówień•Terminowa realizacja zadań
Filharmonia Pomorska im.Ignacego Jana Paderewskiego - 2018-03-18 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-19 - Warszawa (mazowieckie)
naprawa i remonty w budownictwie, praca w S-cu i Katowicach
"MAKSIMUM" Sp. z o.o. HOLDING Spółka Komandytowo-Akcyjna - 2017-06-21 - Sosnowiec (śląskie)
Prowadzenie pracy terapeutycznej grupowej i indywidualnej oraz dobieranie odpowiednich metod i technik terapeutycznych. Opracowywanie celów i planów terapii uzależnień dostosowanych do potrzeb pacjenta. Monitorownie, ocenianie efektów realizowania planów terapeutycznych uzależnień. Nawiązywanie kontaktu terapeutycznego z pacjentem. Powadzenie dokumentacji merytorycznej-terapeutycznej.
Krajowy Ośrodek Zapobiegania Zachowaniom Dyssocjalnym w Gostyninie - 2018-03-26 - Gostynin (mazowieckie)
wykonywanie oznaczeń metodami klasycznymi i instrumentalnymi, opracowywanie, wdrażanie i walidacja metod analitycznych, prowadzenie badań rutynowych, prowadzenie dokumentacji zgodnie z przyjętym systemem jakości, współpraca z jednostkami badawczymi oraz klientami przy realizacji prac badawczo-rozwojowych
EKOSYSTEM - DZIEDZICTWO NATURY - 2016-10-06 - Turek (wielkopolskie)
obsługa korespondencji, obsługa urządzeń biurowych, przygotowywanie kserokopii dokumentów, sporzadzanie spisów akt spraw oraz szatni
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Przygotowywanie dokumentacji pocztowej, sporządzanie list płac, sprządzanie i przesyłanie dokumentacji wymaganej przez ZUS, US i PFRON.
RSTECHNOLOGY Adam Rachfał - 2016-11-03 - Gniewczyna Tryniecka (podkarpackie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-01-12 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- wyszukiwanie i rekrutacja pracowników fizycznych i umysłowych- przygotowywanie i podpisywanie umów o pracę-rozliczanie finansowe pracowników- przeprowadzanie i organizacja szkoleń BHP wraz z doborem szkoleniowców-organizowanie badań lekarskich dla pracowników-rozliczanie kosztów delegacjiPraca od poniedziałku do piątku 07:00-15:00
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łaziska Górne (śląskie)