SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FRANCUSKI M/K Warszawa oferta pracy HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FRANCUSKI M/K
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: jw.
Data publikacji: 2016-08-26
Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie)
Pracodawca: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: jw.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - JĘZYK FRANCUSKI M/K
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Warszawa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m.st. Warszawa
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: M.st. Warszawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie: min. średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta, znajomość języka francuskiego na poziomie C1, komunikatywność, poprawność i płynność językowa, profesjonalizm w kontakcie telefonicznym z klientem, swobodne posługiwanie się komputerem, sumienność, odpowiedzialność, poczucie humoruZakres obowiązków: Kompleksowa obsługa klientów w języku francuskim: przyjmowanie, realizacja i aktualizacja zamówień, Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb, Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji, Administrowanie logistyczną obsługą zamówień, Dbanie o dobry wizerunek firmy. Pracodawca oferuje: Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz bardzo atrakcyjny system premiowy, Elastyczne godziny pracy (możliwość pacy w niepełnym wymiarze godzin), Lokalizację w ścisłym centrum Warszawy (lub możliwość pracy zdalnej po odbytym szkoleniu), Pakiet szkoleń, Ścieżkę rozwoju w strukturach firmy, Dodatkowe benefity: opiekę medyczną, kartę Multisport (po 3 miesiącach współpracy), Możliwość wsparcia przy relokacji. Osoby zainteresowane ofertą i spełniające podane wymagania prosimy o przesłanie CV na adres: rekrutacja (at) hrsystems.pl z podaniem w tytule wiadomości nr ref. J/FR/2016
Nazwa pracodawcy: HR SYSTEMS Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Adres pracodawcy:
Ciołka 12/317A, 01-402 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Ciołka
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Data dodania oferty pracy: 26.08.2016
Oferta pracy ważna do: 12.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 26.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
testowanie, badanie i legalizacja przekaźników zabezpieczeń elektroenergetycznych linii przemysłowych i urządzeń stacyjnych
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Ruda Śląska (śląskie)
- Identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie; tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży; analiza skuteczności działań sprzedażowych; weryfikacja działań konkurencji; dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami głównie z krajów wschodnich (m. in. Rosji i Ukrainy); budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez udział w wydarzeniach branżowych tj. konferencje, targi itp.- Wynagrodzenie: 2000 zł/brutto. Praca na umowę o dzieło od 15.06.2016 r. do 14.06.2019 r. Praca minimum 100 godzin miesięcznie. Stawka godzinowa rozliczenie miesięczne, 70 godzin / miesięcznie.- Wymagane wykształcenie wyższe dowolne. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 1 rok na podobnym stanowisku. Wymagane zaangażowanie w pracę. Wymagana obsługa komputera. Wymagana biegła znajomość języka rosyjskiego oraz białoruskiego w mowie i piśmie. Wymagana średnia znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Katowice (śląskie)
Obsługa klienta, obsługa administracyjna, obsługa drukarek oraz ploterów, umiejętność wyklejania folią samoprzylepną, projektowanie w CorelDraw, PhotoShop, Ilustrator. Wymagania: wykształcenie wyższe (lub średnie), staż pracy 1 rok, doświadczenie w branży reklamowej, obsługa komputera (programy: PhotoShop, CorelDraw, Adobe Ilustrator), umiejętność aplikacji folii samoprzylepnej.
BOJANOWSKI MARCIN F.H.U. "HEWELT" MARCIN BOJANOWSKI - 2017-04-20 - Bojano (pomorskie)
Programowanie przy wykorzystaniu: Version Control (SVN, GIT, CVS) XML (XSLT), DBMS (FireBird, MySQL, SOQL) programowanie (PHP, Apex, Java) Web Development (JavaScript, HTML, CSS) Web Services (SOAP, OAuth, OAut2, XML, RPC)Miesjce pracy: Wrocław, al. Jana Matejki
CORE VALUE SERVICES Sp. z o.o. - 2017-09-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe; znajomość rynku materiałów budowlanych; doświadczenie w branży budowlanej; obsługa komputera oraz kasy fiskalnej; prawo jazdy kat. B; uprawnienia na wózek widłowy podnośnikowy; rozwijanie sprzedaży; nawiązywanie kontaktów handlowych; obsługa klientów kluczowych; wystawianie dokumentacji finansowych; miejsce pracy: Gliwice
PRZEDSIEBIORSTWO HANDLOWO-BUDOWLANE "PB' PAWEŁ BIERNAT - 2018-05-09 - Gliwice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-13 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu kadrowo-płacowego PŁATNIKA, prace kadrowo- płacowe
kontakt przez PUP - 2016-01-29 - Lubin (dolnośląskie)
obsługa zamówień w sklepie internetowym, przyjmowanie dostaw
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Kraków (małopolskie)
•wsparcie w realizacji zadań dot. zamówień publicznych•pozyskiwanie ofert cenowych i pomoc w ich realizacji•kompletowanie i redagowanie dokumentów związanych z zamówieniami publicznymi•prowadzenie rozeznania rynku dla drobnych zakupów towarów i usług•przygotowywanie analiz i sprawozdań transportowych
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-01 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-07-14 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Przygotowywanie dokumentacji sprawozdawczej w zakresie gospodarki odpadami, przygotowywanie analiz środowiskowych, weryfikacja aktualności pozwoleń środowiskowych,wystawianie kart przekazań odpadów,udział w kontrolach prowadzonych przez Wojewódzkiego Inspektora Ochrony Środowiska
KANS-POL Sp. z o.o. - 2016-09-09 - Płaza (małopolskie)
m.in. sporządzanie umów, aneksów na dzierżawę sprzętu i najem pomieszczeń; sprawdzanie i potwierdzanie pod względem merytorycznym faktur dot. zakupów w.z obsługą gospodarczą
kontakt przez PUP - 2017-09-12 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
Nawiązywanie kontaktów z klientami i utrzymywanie pozytywnych relacji z nimi, rozpoznawanie i analizowanie potrzeb klientów, kształtowanie działań usprawniających obsługę klientów, przygotowanie ofert handlowych, pomoc w planowaniu i nadzorowaniu podejmowanych działań marketingowych, obsługa kancelaryjna, pomoc w bieżącym prowadzeniu biura, archiwizacja dokumentów.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Mielec (podkarpackie)
Główne obowiązki: przeprowadzanie kontroli stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego, rozmieszczenia podręcznego sprzętu gaśniczego i agregatów w Oddziale w celu zapewnienia zgodnej z obowiązującymi przepisami ochrony przeciwpożarowej; udział w odbiorach technicznych nowobudowanych, przebudowanych, remontowanych obiektów, pomieszczeń i urządzeń w celu zapewnienia stanu bezpieczeństwa przeciwpożarowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży pożarowych dla nowo przyjmowanych funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznania z zasadami posługiwania się sprzętem gaśniczym i przestrzegania przepisów przeciwpożarowych; udział w opracowaniu oraz uaktualnianiu planów ochrony przeciwpożarowej nadzorowanych obiektów w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób i ochrony mienia; opracowanie analiz dotyczących stanu ochrony przeciwpożarowej w Oddziale w celu przekazania Komendantowi Oddziału oraz do Komendy Głównej Straży Granicznej; przeprowadzanie ćwiczebnych alarmów pożarowych z udziałem współdziałających jednostek Państwowej Straży Pożarnej w celu praktycznego przećwiczenia wymaganych zachowań funkcjonariuszy i pracowników na wypadek zagrożenia pożarowego; opracowanie projektów decyzji, wytycznych i instrukcji regulujących zagadnienia ochrony przeciwpożarowej w celu dokonania wymaganych uregulowań prawnych w Oddziale.Warunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: konieczność przeprowadzania niektórych czynności poza stałym miejscem pracy; praca w godzinach ustalonych z przełożonym na podstawie harmonogramu pracy; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe (telefon, fax, kserokopiarka); stanowisko pracy znajduje się na czwartym piętrze; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe i ukończone szkolenie specjalistów ochrony przeciwpożarowej albo wyższe na kierunku inżyniera bezpieczeństwa pożarowego lub tytuł zawodowy inżyniera pożarnictwa.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów przeciwpożarowych; umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia, rozwiązywania problemów; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2016-12-09 - Racibórz (śląskie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
Wykształcenie wyższe o specjalizacji BHP lub studia podyplomowe w zakresie BHP, doświadczenie zawodowe min. 1 rok; Audytor wew. systemów ISO 14001 i OHSAS 18001, znajomość przepisów z zakresu BHP, ochrony środowiska i ochrony przeciwpożarowej; komunikatywna znajomość jęz. angielskiego; prawo jazdy kat. B; dobra org. pracy własnej, samodzielność, odporność na stres; zakres obowiązków: realizacja zadań związanych z Ochroną Środowiska, realizacja obowiązków służby BHP zgodnie z Rozp. RM, przeprowadzanie bieżących kontroli, ocena ryzyka związanego z wykonywanymi pracami, przygotowanie i prowadzenie szkoleń z zakresu BHP, sporządzanie i nadzorowanie dok. oraz raportów; inicjowanie, proponowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących bezpieczeństwo w pracy oraz motywujących pracowników do bezpiecznych zachowań; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Kirchhoff Polska Sp. z o.o. - 2017-05-17 - Gliwice (śląskie)
- Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds. bezpieczeństwa, - Optymizacja systemu bezpieczeństwa, - Konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, - Wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym.
kontakt przez PUP - 2016-09-28 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie i obsługa maszyn oraz urządzeń do produkcji wyrobów garmażeryjnych,
Animex Foods sp. z o.o. sp.k. Oddział w Opolu - 2017-01-20 - Opole (opolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Miejsce Piastowe (podkarpackie)
staż
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Konin (wielkopolskie)
Obsługa finansowa projektu, rozliczanie oraz sprawozdawczość finansowa
"BUSINESS SCHOOL"HANNA POLAK,MARCIN POLAK SPÓŁKA JAWNA - 2016-08-12 - Tarnów (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Białystok (podlaskie)
organizacja pracy sekretariatu uczniowskiego, prowadzenie dokumnetacji, współpraca z nauczycielami i wychowawcami, archiwizowanie dzienników lekcyjnych i arkuszy ocen, sprawozdawczość, wykonywanie wszelkich prac biurowych
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Mikołów (śląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Warszawa (mazowieckie)
zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-01-20 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Wg programu stażuFP
kontakt przez PUP - 2017-07-12 - Trzebicz (lubuskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
- obsługa programu magazynowego WF- MAG (wz, Faktury) - obsługa sklepu internetowego - obsługa poczty elektronicznej - sprzedaż telefoniczna - przygotowanie ofert handlowych (power point) - mila znajomość branży rolno-spożywczej
AGRO SYNTEZA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-11 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
prace związane z zapewnieniem jakości w fabryce przy produkcji z tworzyw sztucznych
Fabryka Plastików Kwidzyn Sp. z o.o.Oddział "MAZURY" w Kętrzynie - 2016-07-01 - Kętrzyn (warmińsko-mazurskie)
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
GT Automation Krzysztof Reczko - 2017-07-14 - Staszów (świętokrzyskie)