SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. LOGISTYK Staszów oferta pracy GT Automation Krzysztof Reczko
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. LOGISTYK
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: •budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Staszów (świętokrzyskie)
Pracodawca: GT Automation Krzysztof Reczko
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Krakowska 49, 28-200 Staszów, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z nowymi, jak i z istniejącymi już kontrahentami•współpraca, wsparcie i codzienna komunikacja w realizowaniu zamówień, zapytań ofertowych•dbanie o terminowość dostaw towarów i ich wysoką jakość•wystawianie dokumentacji magazynowo – handlowej•monitorowanie terminowości dostaw oraz weryfikację zgodności zamówień z zrealizowanymi dostawami•dbałość o pozytywny wizerunek firmy•zdolności analitycznego myślenia•dobra organizacja własnego stanowiska pracy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 0
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA. LOGISTYK
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Staszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: świętokrzyskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: staszowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Staszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 17.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: nowoczesne technologie w pracy biurowej
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : dośwaidczenie w handlu i logistyce, komunikatywność[Umiejętność 1] : biegła znajomość całego pakietu OFFICE, prawo jazdy kat. B, znajomość angielskiego w stopniu komunikatywnym, chęć uczenia się, rzetelność,[Inne] : •wykształcenie min. średnie•dobra znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację mailową i telefoniczną - mile widziana•doświadczenie w obszarze logistyki i organizacji pracy biurowej•biegła znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office ( w szczególności Excel, Word, Outlook) - warunek konieczny•wysoka organizacja pracy – terminowość, dokładność•zdolność analityczne
Nazwa pracodawcy: GT Automation Krzysztof Reczko
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Adres pracodawcy:
Krakowska 49, 28-200 Staszów, powiat: staszowski, woj: świętokrzyskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: świętokrzyskie
Powiat pracodawcy: staszowski
Gmina pracodawcy: Staszów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Staszów
Ulica pracodawcy: Krakowska
Numer budynku pracodawcy: 49
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Staszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
• organizacja szkoleń zwiększających szanse młodzieży i bezrobotnych na rynku pracy;• opracowywanie i przygotowywanie autorskich programów szkoleniowych;• sporządzanie okresowych sprawozdań, informacji i analiz;• udział i pomoc w organizacji targów edukacyjnych oraz targów pracy;• przygotowywanie ofert szkoleniowych;• koordynacja zadań wynikających ze współpracy z jednostką terenową.
kontakt przez OHP - 2017-06-13 - Gdynia (pomorskie)
administrowanie polskimi oraz zagranicznymi sklepami internetowymiprofesjonalna, bieżąca obsługa klientówdbanie o wysoką jakość obsługi klientabieżąca analiza rynku, konkurencji oraz trendów szczególnie w obszarze e-commerceobsługa zamówień składanych w sklepie interrnetowymścisła współpraca z działem marketingu w zakresie treści przeznaczonych do publikacjiraportowanie wyników sprzedażywyciąganie wniosków, optymalizacja działań
"DINGO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Bieżący monitoring oraz analiza wyników. Bieżąca kontrola kosztów, kalkulacja kosztów produktów i inwestycji, analiza ich rentowności, analiza finansowa nowych projektów, przygotowanie raportów, budżetów, prognoz, analiz.- Firma oferuje: ciekawą i stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjny pakiet socjalny.- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto (do negocjacji). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny trzy miesięce. Docelowo umowa na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne (rachunkowość, controlling). Wiedza z zakresu rachunkowości finansowej i zarządczej. Min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku. Umiejętność tworzenia i rozliczania budżetów. Umiejętność sporządzania analiz i prognoz ekonomicznych, finansowych, statystycznych oraz raportów. Biegła obsługa MS Office, szczególnie MS Excel. Duża odpowiedzialność, samodzielność i sumienność. Kontakt telefoniczny (32-324-07-26) w godzinach: 7:30-15:00 e-mail: praca (at) wiromet.com.pl
ZAKŁADY MECHANICZNE "WIROMET" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-06-29 - Mikołów (śląskie)
chęci do pracy,sprzedaż urządzeń rehabilitacyjnych - sprzętu medycznego1 zmiana: 8-16wynagrodzenie: 2000 zł brutto
BEST WEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-18 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Specjalista do spraw kadr i płac
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Kozienice (mazowieckie)
Montaż instalacji sanitarnych.
Technika Grzewcza i Sanitarna KOLEKTOR Jan Koziński - 2016-01-25 - Płock (mazowieckie)
Według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Włodzice Wielkie (dolnośląskie)
sporzadzanie dokumentów w jwz. koreański, i angielskim, tłumaczenie slowne i uczestnictwo w spotkaniach handlowych i telekonferencjach, sporządzanie raportów i analiz wyników sprzedażowych, samodzielny kontakt z klientem międzynarodowym
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Zaścianki (podlaskie)
obsługa urządzenia utwardzającego powłokę lakierniczą - podawanie elementów, na taśmę, odbieranie gotowego elementu
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Bielawa (dolnośląskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych,współpraca z działem marketingu,współpraca z działami: administracji,sprzedaży,obsługi klienta,zarządem
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-25 - Przemyśl (podkarpackie)
opracowanie i wdrażanie realizacji strategii i planów marketingowych, konstruowanie narzędzi promocji danego produktu, nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymanie realcji z klientami
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Złoczew (łódzkie)
- Odpowiedzialność za ogólne koordynowanie, raportowanie oraz trwałość projektu.- Wsparcie prowadzenia biura obejmujące m.in.: tworzenie zaawansowanych raportów przy użyciu MS Excel, MS PowerPoint- Tworzenie i wdrażanie procesów oraz metodologii zarządczej projektów dla społeczności IT;- Odpowiedzialność za montaż planów projektu oraz zaangażowanie zespołu pracowników, zarządzanie i monitoring wysiłków pracy w głównej bazie.- Przygotowanie zestawienia budżetów, ryzyk, odpowiedzialności za projekt dla wszystkich działów.
ATOS GLOBAL DELIVERY CENTER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-22 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Specjalista w Dziale Utrzymania Ruchu Anwil, przygotowanie i prowadzenie inwestycji, modernizacji, remontów urządzeń i inwestycji elektrycznych.
ORLEN SERWIS SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-08-03 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Budowanie sieci sprzedaży na terenie Ukrainy.Gotowość do odbywania zagranicznych podróży służbowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Siedlątków (łódzkie)
- Koordynowanie zamówień dla klientów. Ustalanie ofert handlowych, asortymentu, sporządzanie raportów sprzedaży. Prowadzenie korespondencji z powierzoną grupą klientów także w języku obcym. Sporządzanie ofert cenowych oraz dokumentacji do negocjacji rocznych. Przygotowywanie: raportów, analiz sprzedażowych, planów sprzedaży.-
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
P.H.U. EURO KRZYSZTOF HODYRA 46100 NAMYSŁÓW, ul. POLNA 9 - 2017-03-17 - Namysłów (opolskie)
- wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych- obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień- przyjmowanie materiałów, sprawdzanie zgodności dostawy i przygotowywanie dokumentacji magazynowej
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2016-10-18 - Warszawa (mazowieckie)
Możliwy transport do miejsca pracy dla osób mieszkających w okolicach Niemodlina i Nysy. Praca na terenie Opola oraz woj.opolskiego w godz. 7-15. Wynagrodzenie do uzgodnienia.
Zakład Produkcyjno-Handlowo-Usługowy ZAKS 2 - 2017-05-09 - Opole (opolskie)
- sporządzanie projektów opinii prawnych i innych pism;- analiza przepisów prawa z zakresu Prawa geologicznego i górniczego i innych dziedzin prawa związanych z działalnością urzędu;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych przez pracowników tut. Urzędu w sądach i innych organach;- pomoc przy przygotowywaniu dokumentów do przekazania do archiwum zakładowego
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-08-19 - Kraków (małopolskie)
Kontakt z klientem francuskim, ewidencja zamówień, rozmowy handlowe
TESSA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-04 - Bystrzyca Kłodzka (dolnośląskie)
1.Serwisowanie oraz przeglądy konserwacyjne urządzeń transportu bliskiego tym:wykonuje lub zleca okresowe badania techniczne elementów, np. wymianę oleju bądź elementów uszkodzonychdba o sprawność i odpowiednie warunki składowania elementów i części zamiennychdba o zabezpieczenie elementów naprawczych do układów hydraulicznych poprzez wyprzedzające składanie zamówień do Działu Zakupów2.Wsparcie techniczne w tym: wspomaga w czasie montażu i rozruchu układów hydraulicznych na budowach uczestniczy w testowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań. 3.Nadzoruje i kontroluje:dba o odpowiednie oznaczenie elementów w celu zapobiegania pomyłkom w czasie wydawania sprzętu na budowęuczestniczy w rozruchu układów hydraulicznych na realizowanych kontraktachusuwa ewentualne usterki powstałe podczas realizacji kontraktów4.Prowadzi dokumentację potwierdzającą przeglądy okresowe urządzeń hydraulicznych oraz UTB
ULMA CONSTRUCCION POLSKA Spółka Akcyjna - 2017-05-10 - Brwinów (mazowieckie)
obsługa firm w zakresie BHP: sporządzanie dokumantacji dla klientów, prowadzenie szkoleń wstępnych oraz okresowych
kontakt przez PUP - 2016-11-24 - Tarnów (małopolskie)
Demontaż pojazdów.
AUTO KASACJA Mariola Gańko - 2017-12-27 - Mińsk Mazowiecki (mazowieckie)
przygotowywanie ofert i kontakt z klientem
Hotel TARNOVIA S.A. - 2017-05-29 - Tarnów (małopolskie)
wg stanowiska
PPUH FAO FAR - 2016-06-09 - Cieszyn (śląskie)
kontakt ze stałymi klientami , obsługa telefoniczna , przyjmowanie zamówień ,budowanie relacji z partnerami handlowymi , działania marketingowe; jedna zmiana (8-16); wysokość wynagrodzenia brutto: 2300zł-2800zł; kontakt z pracodawca e-mailowy.
PREMAR - 2016-03-25 - Słupsk (pomorskie)
j/w
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Warszawa (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Warszawa (mazowieckie)
prace laboratoryjne, wykonywanie badań
MAXFRUT Sp. z o.o - 2017-07-18 - Jarogniewice (wielkopolskie)