SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ZAOPATRZENIOWIEC Opole oferta pracy SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na umywalki.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ZAOPATRZENIOWIEC
Wynagrodzenie: 2 100 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
Data publikacji: 2018-04-03
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Samborska 15, 45-316 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Obowiązki 1.Dobór i wybór produktów do zakupu na podstawieprzedstawionych potrzeb i zasad. 2.Znajdywanie odpowiednich dostawców.3.Negocjacja cen. 4.Upewnianie się co do terminowości dostaw, kontrolaterminów. 5.Pomoc w interpretacji tendencji na rynku i przewidywanieprzyszłej sprzedaży 6.Podtrzymywanie relacji ze sprzedawcami I poszukiwanie(gdy to wskazane) nowych dostawców. 7.Nabywanie odpowiednichmateriałów w najniższej możliwej cenie i w odpowiednich ilościach.8.Przygotowywanie zamówień i określanie zapotrzebowania na towar.9.Monitorowanie przewozu w celu zapewnienia terminowych dostaw Irozwiązywanie ewentualnych problemów związanych z brakiem terminowości. Praca w godz.8-16
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 100 - 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW/ZAOPATRZENIOWIEC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: zaopatrzeniowiec
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 100 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), handlowe
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Bardzo pożądana znajomość materiałów i doświadczenie w recyklingu plastiku, Pożądanawiedza dotycząca praw i regulacji dotyczących nabywania odpadów plastikowych Prawo jazdy niezbędne. Sprawneposługiwanie się MS Office
Nazwa pracodawcy:
SMART RECYCLING PLASTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Samborska 15, 45-316 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: telefonicznie w godzinach: 08:00-16:00, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Samborska
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
Data dodania oferty pracy: 03.04.2018
Oferta pracy ważna do: 30.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 03.04.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 03.04.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
zgodny
kontakt przez PUP - 2018-06-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Rekrutacja i koordynacja pracowników z zagranicy, prowadzenie dokumentacji pracowników: weryfikacja dokumentów pobytowych kandydatów, współpraca z koordynatorami, realizacja różnorodnych projektów rekrutacyjnych, dbranie o właściwy przepływ informacji oraz dokumentów w procesie rekrutacji, wtyjazdy służbowe na terenie Polski, miejsce pracy Bielany Wrocławskie, ul. Wrocławska 7,sala C
kontakt przez PUP - 2017-04-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Rozwijanie sprzedaży w kanale internetowej (obsługa sklepu Allegro), przygotowywanie, wystawianie i weryfikacja poprawności aukcji internetowej, obsługa zamówień i zarządzanie stanami magazynowymi, monitorowanie i analiza działań konkurencji oraz rynku klienta, formowanie wniosków w oparciu o dokonaną analizę i proponowanie działań e-marketingowych, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, współpraca z partnerami innych działów firmy.
GRUPA EDUKACYJNA S. A. MAC EDUKACJA - 2015-11-25 - Kielce (świętokrzyskie)
Obsługa zamówień od przyjęcia, wprowadzanie do systemu, planowanie i koordynowanie procesu dostaw, zamawianie surowca potrzebnego do produkcji, optymalizacja stanów magazynowych.
MM PACKAGING POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-18 - Józefów (mazowieckie)
Kontakt z klientem rosyjskim, pomoc oferowana klientom w zakresie internetowych produktów reklamowych; odpowiadanie na zapytania klienta, rozwiązywanie problemów klienta mailowo, telefonicznie oraz przez wykorzystanie komunikatora chat, współpraca z działem inżynieryjnym w celu usprawnienia produktów, prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktów klienta.
kontakt przez PUP - 2018-05-18 - Kraków (małopolskie)
• aktywne pozyskiwanie nowych klientów i możliwości biznesowych w zakresie złomu stalowego (również wsparcie metali nieżelaznych)• współpraca z dostawcami firmy i budowanie długotrwałych relacji• realizacja wyznaczonych planów• przygotowywanie ofert handlowych• sporządzanie raportów z bieżącej aktywności handlowej• uczestniczenie w spotkaniach handlowych• analiza sytuacji na rynku i obserwacja działań konkurencji
TSR POLAND SP. ZO.O. - 2017-09-07 - Gdynia (pomorskie)
Sprzedaż telefoniczna (branża opakowań), poszukiwanie potencjalnych odbiorców, tworzenie własnej bazy danych klientów, sporządzanie ofert handlowych.
Przedsiębiorstwo Handlowe BRATPOL - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
1. Wsparcie IT (heldesk) dla użytkowników systemów IT w Amcor Flexibles Złotów2. Opieka nad sprzętem komputerowym (laptopy HP, komputery PC, serwery HP, drukarki i telefony komórkowe)3. Rejestracja i realizacja zgłoszeń4. Obsługa lokalnych aplikacji biznesowych5. Współudział w projektach informatycznych
Amcor Flexible Złotów Sp. z o.o - 2018-08-21 - Złotów (wielkopolskie)
prowadzenie dokumentacji wysyłki towaru w języku wietnamskim, pakowanie zamówionego produktu i przygotowanie go do wysyłki, prowadzenie ewidencji zamówień w języku wietnamskim
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-aktywne pozyskiwanie dostawców towarów,-zakup: makulatury, części, urządzeń,-zaopatrywanie w niezbędne materiały
SCO-PAK S.A - 2016-03-24 - Chełm (lubelskie)
obsługa koparki
WEKOM II Kopalnia Granitu Kostrza Sp. z o.o. - 2017-01-23 - Kostrza (dolnośląskie)
- Wykonywanie zleconych prac: weryfikacja sprawozdań finansowych, analiza danych finansowych, przygotowywani analiz biznesowych.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 3000 zł/brutto. Pierwsza umowa o pracę na okres pięciu miesięcy, docelowo umowa o pracę na okres do trzech lat (01-12-2016 - 30-11-2019).- Praca: 8:00-16:30 (z przerwą na obiad). Wymagane ukończone studia, preferowane na kierunku ekonomicznym (rachunkowość, finanse, administracja) lub filologicznym (angielska, niemiecka). Wymagane doświadczenie zawodowe minimum 1 rok w obszarze finansów i/lub audytu finansowego w firmie działającej w sektorze SSC/BPO. Wymagana znajomość pakietu ms office, umiejętności analityczne, organizacyjne, pracy w zespole. Wymagana bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz/lub dobra znajomość języka niemieckiego w mowie w stopniu dobrym, w piśmie w stopniu dobrym.
kontakt przez PUP - 2016-09-01 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe, spe.: techniczno - mechaniczna; staż pracy: 2-3 lata; komunikatywna znajomość jęz. niemieckiego lub angielskiego; umiejętność czytania rysunku technicznego; zakres obowiązków: tworzenie, nadzór i realizacja planu przeglądowego maszyn i urządzeń, odpowiedzialność za zapewnienie prawidłowego funkcjonowania, przeglądów i napraw maszyn i urządzeń, wprowadzanie zasad TPM w zakładzie, tworzenie, nadzór i realizacja planów remontowych maszyn i urządzeń, prowadzenie działań z zakresu Preventive Maintenance, prowadzenie i udział w projektach inwestycyjnych, modernizacyjnych z obszaru produkcji i infrastruktury, zarządzanie dokumentacją techniczną dotyczącą Utrzymania Ruchu, obsługi i zarządzania danymi w systemie SAP; jedna zmiana; miejsce pracy: Ujazd
IFA POWERTRAIN POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-20 - Ujazd (opolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-08-03 - Warszawa (mazowieckie)
Sprowadzanie pracowników do pracy z Nepalu. Współpraca z agencjami pracy w Nepalu. Stosowanie właściwych technik instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracwników, wykorzystujących ich zalety i ograniczenia. Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów. Sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika - określenie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmujących dane stanoiwsko. Współdziałanie w określaniu całościowej polityki zatrudniania w przedsiebiorstwie czy instytucji.
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Żory (śląskie)
Przygotowywanie ofert sprzedaniowych, pozyskiwanie nowych klientów, współpraca z klientem
WELET EUROPA Sp.Z.0.0. - 2016-12-12 - Maszewo (zachodniopomorskie)
obsługa sklepu internetowego, strony internetowej oraz sprzedaż poprzez serwisy aukcyjne tj. administrowanie sklepem internetowym lub kontem w portalu aukcyjnym, wprowadzanie art. do sprzedaży internetowej i nadzorowanie tej sprzedaży pod nadzorem informatyka.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Gostynin (mazowieckie)
WYSTAWIANIE NA SPRZEDAŻ PRODUKTÓW NA PORTALACH POLSKICH, WYSTAWIANIE DOKUMENTÓW SPRZEDAŻOWYCH I WYSYŁKOWYCH, DBANIE O WYSOKĄ JAKOŚĆ OBSŁUGI KLINETÓW, SPORZADZANIE I WYSYŁANIE OFERT, REALIZACJA ZAMÓWIEŃ Z POPULARNYCH SERWISÓW (ALLEGRO, OLX I INNE), UTRZYMYWANIE KONTAKTU MAILOWEGO I TELEFONICZNEGO Z KLIENTEM;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PORUSZANIA SIĘ W INTERNECIE, MARKETING, OBSŁUGA KLIENTA, FAKTUROWANIE, 2 LATA STAŻU PRACY, DODATKOWYMI ATUTAMI BĘDĄ: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY, PRAWO JAZDY KAT. B, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN PRAWOBRZEŻE;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 510810889 PN-PT OD 16,30 DO 18.00 LUB C.V NA MAIL sebastian.nowik (at) seseva.pl
SESEVA Sebastian Nowik - 2015-12-02 - Szczecin (zachodniopomorskie)
planowanie, monitorowanie, kontrola oraz bieżąca obsługa realizacji kampanii internetowych związanych z rynkiem pakistańskim, nawiązywanie oraz obsługa bieżących kontaktów z partnerami pakistańskimi, obsługa mailingów z klientami z Pakistanu
kontakt przez PUP - 2018-03-28 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
usługi stolarskie
kontakt przez PUP - 2018-02-22 - Marwice (lubuskie)
odbieranie telefonów od klientów w języku arabskim. Rozwiązywanie problemów klienta w języku arabskim. Administracja danymi, dotrzymywanie terminów zleconych przez klienta, uzupełnianie bazy danych. Reprezentowanie firmy na zewnątrz.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Łódź (łódzkie)
Sprzątanie pomieszczeń sklepowych na terenie Kędzierzyna-Koźla
EKOTRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-14 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
ps
kontakt przez PUP - 2018-08-14 - Radomsko (łódzkie)
-kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów;-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji;-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna - 2016-02-10 - Karwie (warmińsko-mazurskie)
wyszukiwanie zamówień, sporządzanie raportów, przygotowywanie dokumentacji przetargowej, ofertowanie ( w tym wyceny), monitorowanie realizacji zamówień
EUROTOM Sp. z o.o. - 2016-09-13 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
Kontrola jakości w trakcie procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Łopatki (lubelskie)
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
Więcej informacji na stronie: www.katowice.so.gov.pl w zakładce Oferty pracy.Do zakresu zadań osoby zatrudnionej na ww. stanowisku należeć będzie w szczególności:1) kompleksowe nadzorowanie procesów kadrowych w ustalonym zakresie;2) tworzenie wewnętrznych procedur, regulaminów oraz zarządzeń;3) monitorowanie zmian w zakresie uregulowań prawnych, dbałość o ich przepływ w jednostce i proponowanie dostosowanych do nich rozwiązań,4) przygotowywanie analiz, raportów, zestawień oraz niezbędnych dokumentów dla potrzeb przełożonych;5) współpraca z instytucjami zewnętrznymi, sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON;6) wsparcie podległych pracowników w zakresie prowadzonych zadań w tym w zakresie poprawność prowadzenia zdarzeń kadrowych w programie kadrowo-płacowym SAP HR. 7) współtworzenie polityki personalnej w zakresie rozwoju pracowników, zmian organizacyjnych, budowania zespołów, rozwiązywania konfliktów i problemów personalnych;8) inicjowanie i implementacja programu wprowadzania do jednostki nowozatrudnionych pracowników;9) zastępowanie Kierownika Oddziału Kadr w czasie jego nieobecności.- Wynagrodzenie: od 3000 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru. - Praca: 7:30-15:30. Wymagania niezbędne:1) pełna zdolność do czynności prawnych;2) nieposzlakowana opinia i wysoki poziom kultury osobistej; 3) niekaralność za przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;4) przeciwko kandydatowi nie może być prowadzone postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;5) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku;6) wykształcenie wyższe, co najmniej pierwszego stopnia;7) dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office);8) dobra znajomość przepisów prawa pracy oraz pragmatyk służbowych; 9) umiejętność kierowania zespołem;10) wysoka motywacja do osiągania celów i zaangażowanieWymagania dodatkowe:1) co najmniej 2-letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku do spraw kadrowych i płacowych;2) posiadanie wykształcenia wyższego drugiego stopnia (preferowane kierunki: prawo, administracja lub zarządzanie zasobami ludzkimi);3) znajomość aktów prawnych regulujących funkcjonowanie sądów powszechnych; 4) znajomość programu kadrowo płacowego SAP HR;5) znajomość programu PŁATNIK;6) znajomość zagadnień z dziedziny HR;7) wiedza z zakresu zarządzania projektami;8) wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej i negocjacyjnej;9) odpowiedzialność, dyspozycyjność, lojalność i dyskrecja.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2018-08-08 - Katowice (śląskie)
Wykształcenie: wyższe; doświadczenie: 1 rok; biegła znajomość jęz. ukraińskiego i rosyjskiego; zakres obowiązków: rekrutacja pracowników, obsługa umów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie księgowości
kontakt przez PUP - 2017-03-02 - Nawojowa (małopolskie)