SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW Karwie oferta pracy BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na baterie umywalkowe.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: -kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów;-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji;-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
Data publikacji: 2016-02-10
Lokalizacja: Karwie (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:11-700 Karwie 47, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-kontrola i nadzór nad stanami materiałów do produkcji oraz poziomu ich zużycia ;-planowanie zaopatrzenia materiałów oraz zapewnienie odpowiedniego poziomu zapasów;-monitorowanie zdolności produkcyjnych w porozumieniu z działem produkcji;-kontakt i negocjacje z dostawcami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wysokość wynagrodzenia 2500zł brutto +nagroda uznaniowa
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI I ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karwie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: mrągowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Mrągowo
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw logistyki
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2016
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw logistyki (wymagany staż - lata: 2)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: znajomość Microsoft Office(Word,Exel)
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: niemiecki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: BASTEK Coffee & Tea Spółka Jawna
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Adres pracodawcy:
11-700 Karwie 47, powiat: mrągowski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: mrągowski
Gmina pracodawcy: Mrągowo
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karwie
Numer budynku pracodawcy: 47
Profil działalności pracodawcy:
Firma zajmująca się produkcją i konfekcją wysokogatunkowej herbaty i kawy oraz akcesoriów do ich parzenia. MŁ 2008 r.
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Mrągowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw logistyki
Data dodania oferty pracy: 10.02.2016
Oferta pracy ważna do: 10.03.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.02.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.02.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wykonywanie korekt tekstów tłumaczonych na j. polski, ocena sprawdzanych przekładów;
Omero Sp. z o.o. - 2017-09-28 - Lublin (lubelskie)
Nadzór wykonawstwa w zakresie robót instalacji hydrauliczno, sanitarno gazowej i C.O. Praca I zmianowa pn. 7-16/ wt.- czw. 7-15/ pt. 7-14Wynagrodzenie od 2500zł
Spółdzielnia Mieszkaniowa ZAKRZEWO - 2018-01-29 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klientów w zakresie działań windykacyjnych. Prowadzenie negocjacji telefonicznych oraz mailowych w sprawie spłat należności. Przygotowywanie pozwów oraz wniosków egzekucyjnych we współpracy z kancelaria prawną. Sporządzanie zestawień i sprawozdań dotyczących prowadzonych spraw. Stała współpraca z innymi działaniami firmy. Bieżące raportowanie do przełożonego.
SOBIANEK Marian Sobianek - 2016-03-02 - Parczew (lubelskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży spółki, gwarantowanie konkurencyjnej oferty handlowej na rynku, zarządzanie polityką cenową i asortymentową, - Nadzór nad utrzymaniem optymalnego stanu magazynowego, sporządzanie raportów i analiz z realizacji działań sprzedażowych, raportowanie wyników spółce-matce z siedzibą w Republice KoreiPraca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie/ wyższe, doświadczenie: brak wymagań; obsługa komputera, prawo jazdy kat. B; zakres obowiązków: składanie zamówień, prowadzenie rozmów handlowych, ewidencja transportu, rozliczanie kart drogowych, odbiór towaru; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
"ENKO" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-08-04 - Gliwice (śląskie)
sprzedaż produktów telekomunikacyjnych oraz kompleksowa obsługa klienta w tym zakresie
TELL S.A. w Poznaniu - 2018-03-06 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych firmy, wystawianie faktur zakupu i sprzedaży.
Spółdzielnia Pieczarka Siedlecka - 2016-03-04 - Krześlin (mazowieckie)
Utrzymanie oraz pozyskiwanie nowych klientów biznesowych,detalicznych ,budowanie struktury doradczej w zakresieobsługiwanego rynku, kontakty zagraniczne, rozbudowa portfeladostawców/odbiorców, monitoring rynku branżowego , bieżącesporządzanie ofert, kompleksowa obsługa handlowa klientów,cyklicznie raportowanie wyników, dążenie do osiąganiawyznaczonych celów, praca w godzinach 09:00-17:00
Eko-Rent Sp. z o.o - 2016-02-16 - Opole (opolskie)
Zgodnie z załączonym do wniosku programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Żywiec (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Warszawa (mazowieckie)
kontakty handlowe z ukraińskimi kontrahentami, prowadzenie dokumentacji, kontrola rozliczeń;
kontakt przez PUP - 2016-07-19 - Pabianice (łódzkie)
....
kontakt przez PUP - 2016-08-11 - Koło (wielkopolskie)
administrowanie biurem firmy (obrót korespondencją, organizacja pracy biura), nadzór nad kontaktem z biurem rachunkowym- firmami outsourcingowymi oraz urzędami, rozmowy handlowe z klientami, nadzór nad sprawami kadrowymi, przygotowywanie dokumentacji przetargowych
AP-LOGIC Spółka z O.O. - 2017-02-14 - Zduńska Wola (łódzkie)
Rozliczanie płaca, sporządzanie list płac. Wymagane doświadczenie w rozliczaniu płac, znajomość systemu Płatnik oraz Symfonia oraz umiejętność rozliczania podatku od osób fizycznych.
Wyższa Szkoła Informatyki i Umiejętności w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)
Prowadzenie terapii grupowej i indywidualnej z pacjentami uzależnionymi od substancji psychoaktywnych , alkoholu oraz uzależnionymi behawioralnie w ramach 8-tygodniowego programu stacjonarnego oraz prowadzenie stosownej dokumentacji.
PHU "Magnes" Centrum Psychoterapii - 2017-09-21 - Tupadły (pomorskie)
1. Kontrola kwalifikacji zdarzeń gospodarczych oraz dokumentów pod kątem prawidłowości rozliczeń podatkowych, 2. Prowadzenie dokumentacji podatkowej dla transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi, 3. Znajomość przepisów podatkowych polskich i zagranicznych, nadzorowanie dokumentacji eksportowej, importowej oraz celnej,4. Wprowadzanie i księgowanie dokumentów kosztowych,5. Analiza i uzgadnianie kont księgowych,6. Kontrolowanie prawidłowości transakcji i sald rozrachunkowych,7. Przygotowanie raportów i zestawień księgowych na potrzeby Zarządu oraz bieżącej działalności,8. Współpraca z działem kontraktów zagranicznych,9. Współpraca z instytucjami zewnętrznymi.- Miejsce wykonywania pracy: ul. Żelazna 9, 40-851 Katowice + praca w delegacji - Olsztyn.- Wynagrodzenie: od 2400 zł brutto. (wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy kwalifikacyjnej). Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Następnie umowa o pracę na czas określony do 33 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe kierunek - rachunkowość i finanse (wymagane). Wymagane min. 2-letnie doświadczenie w dziale księgowości. Praktyczna wiedza z zakresu stosowania przepisów podatkowych, umiejętności organizacyjne, dokładność, terminowość, bardzo dobra znajomość pakietu Office, umiejętność obsługi programów ERP. Mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie w stopniu komunikatywnym, w piśmie w stopniu średniozaawansowanym. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: rekrutacja (at) ezw.pl -->WAŻNE! W TEMACIE MAILA PROSZĘ O WPISANIE NAZWY STANOWISKA, NA KTÓRE WYSYŁANA JEST APLIKACJA
ENERGOMONTAŻ ZACHÓD WROCŁAW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-12 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta; czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych; bezpośredni kontakt z klientami; zawieranie i przechowywanie kontraktów zgodnie z krajowymi przepisami; ocena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Kraków (małopolskie)
MONTAŻ, SERWIS, NAPRAWA INSTALACJI HYDRANTOWYCH, TRYSKACZOWYCH, ZRASZACZOWYCH ORAZ POMPOWNI P-POŻ, STACJI ZAWORÓW KONTROLNO-ALARMOWYCH, MONTAŻ ARMATURY I SPRZĘTU P-POŻ;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE ZAWODOWE, WYŻSZE, ZNAJOMOŚĆ CZYTANIA SCHEMATÓW ELEKTRYCZNYCH I HYDRAULICZNYCH, OBSŁUGA KOMPUTERA, ZDOLNOŚCI MANUALNE, ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI NARZĘDZI, PRAWO JAZDY KAT.B, PODSTAWOWA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO I NIEMIECKIEGO;MIEJSCE PRACY: SZCZECIN C.V NA MAIL: info (at) firestop-serwis.pl
FIRE STOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Dbanie o ogólny wizerunek firmy, obsługa klienta, tworzenie strategii sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Weryfikacja dokumentacji. Pobieranie próbek do kontroli. Ocena pobranych prób. Tworzenie dokumentacji kontrolnej. Przygotowanie bazy danych do sprawozdawczości.
kontakt przez PUP - 2018-02-15 - Gdynia (pomorskie)
1. naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie listy płac2. sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS3. przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;4. wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym Symfonia KP5. prowadzenie teczek osobowych6. tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmyMijece pracy: Wrocław. ul. Karkonoska 10,Kontakt kandydatów z pracodowcą: m.zemelko (at) iniout.pl, 881-669-441sala E
Initium Outsourcing Sp. z o.o. - 2017-04-18 - Wrocław (dolnośląskie)
FAKTUROWANIE , KONTAK Z KLIENTEM , INFORMACJA O PRODUKTACH , SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.
MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI - 2017-09-05 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-07-04 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
zgodnie z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. Sp. K. - 2016-06-28 - Dobrzyca (wielkopolskie)
Kontakt z klientami, oferowanie ofert spedycyjnych, pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami
Langowski Shipping - 2016-01-19 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klientów: odpowiadanie na ich pytania i skargi docierające do firmy drogą telefoniczną, poprzez chat/fax, mail, pocztą tradycyjną. Rejestrowanie kontaktów w systemie komputerowym. Wykonywanie połączeń wychodzących w celu poinformowania o statusie sprawy. Praca na dwie zmiany 8:30-16:30, 11:00-19:00. Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - e-mail: wroclaw.jobs (at) acneuro.com
TELECOMMUNICATIONS OPERATIONS & SERVICE CENTRE (ACN) Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Wrocław (dolnośląskie)
Tworzenie strategii marketingowej dla produktów 2D, analizy wyników badań rynkowych, definiowanie obszarów wzrostu dla produktów 2D, określanie ryzyka dla projektów NPD, zarządzanie podległym zespołem.
kontakt przez PUP - 2016-02-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprawowanie kontroli nad stanem BHP w zakładzie, szkolenia wstępne i okresowe BHP, tworzenie oraz nadzór nad dokumentacją BHP (oceny ryzyka, protokoły powypadkowe itp), obsługa kontroli.
A. BERGER POLSKA SP. Z O.O. - 2017-08-10 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
komplekdsowa obsługa klienta zewnętrznego zgodnie z najwyższymi standardami, doradzanie oraz proponowanie optymalnych rozwiązań,dbałość o wizerunek firmy
kontakt przez PUP - 2016-04-13 - Będzin (śląskie)