SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH Łódź oferta pracy MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: FAKTUROWANIE , KONTAK Z KLIENTEM , INFORMACJA O PRODUKTACH , SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.
Data publikacji: 2017-09-05
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Piotrkowska 270, 90-625 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
FAKTUROWANIE , KONTAK Z KLIENTEM , INFORMACJA O PRODUKTACH , SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW HANDLOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: przedstawiciel handlowy
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 11.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Fakturowanie z obsługą programów wykorzystywanych w handlu (Subiekt, Symfonia)
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 5, miesiące: 10
Nazwa pracodawcy: MEDILAB JACEK ANDRZEJEWSKI
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Piotrkowska 270, 90-625 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Piotrkowska
Numer budynku pracodawcy: 270
Profil działalności pracodawcy: Sprzedaż hurtowa farmaceutyków
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: przedstawiciel handlowy
Data dodania oferty pracy: 05.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 05.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 05.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych, - przygotowywanie i wysyłanie ofert dla klientów,- negocjacje z kontrahentami,- zdobywanie i podtrzymywanie istotnych dla rozwoju firmy kontaktów,- tworzenie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
Ośrodek Medyczny DMP Sp. z o.o. - 2018-05-07 - Lublin (lubelskie)
obsługa kasy fiskalnej, obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Poniatowa (lubelskie)
....
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Koło (wielkopolskie)
Tworzenie slajdów i prezentacji zgodnie ze standardami jakości i wytycznymi odnośnie projektowania materiałów wizualnych w Firmie,Koordynacja własnej pracy z konsultantami oraz innymi zasobami VMS w miarę potrzeb, Aktywny udział w realizacji procesów w zespole,
kontakt przez PUP - 2017-05-19 - Poznań (wielkopolskie)
Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: - przyjmowanie i ewidencję zamówień, - prowadzenie bieżącej współpracy z dostawcami, - egzekwowanie dotrzymywania warunków umów i zamówień, - realizację zapotrzebowań materiałowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa utrzymania produkcji, - optymalne planowanie zaopatrzenia, - rozpoznawanie rynków zaopatrzenia, - p
Lars Laj - 2016-05-10 - Dobra (zachodniopomorskie)
- analizowanie rynku i ofert konkurencji- analizowanie wyników sprzedaży- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klientów- sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedazy- promowanie działań usprawniających sprzedaż- sporządzanie potwierdzeń zamówień- asystowanie przy przygotowywaniu dokumentacji wysyłkowej do fakturowania- przyjmowanie i ewedencja zamówień- obsługa reklamacji- monitoring płatności- organizowanie transportu do klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa i pozyskiwanie klientów
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Osiek (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych, szkolenia BHP, badania lekarskie, sporządzanie umów o pracę, nalicznie godzin pracy, ZUSpraca w kuchni- pomoc
Agencja Pracy Job Support Center Beata Drozdowska - 2016-04-20 - Świdnica (dolnośląskie)
Utrzymanie sprzętu komputerowego w należytym stanie technicznym i wdrażanie nowych aplikacji udzielanie pomocy informatycznej pracownikom aktualizacja istniejących programów.
Świętokrzyska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy w Kielcach - 2016-07-06 - Kielce (świętokrzyskie)
Obowiązki służby BHP
SECURA sp. z o.o. - 2016-12-12 - Zdzieszowice (opolskie)
Dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2017-11-27 - Lębork (pomorskie)
zorganizowanie, prowadzenie i utrzymanie w należytym stanie technicznym sprzętu, maszyn i urządzeń budowlanych, nadzór nad produkcją pomocniczą dla poszczególnych budów, rozdysponowanie na budowy materiałów i sprzętu budowlanego
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE STRYKOWSKI SPÓŁKA Z O .O, SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-05 - Radzimów Dolny (dolnośląskie)
STOŁÓWKA SZKOLNA, PRZYGOTOWYWANIE POSIŁKÓW
SONATINA MARIOLA OLASIK - 2017-09-04 - Łódź (łódzkie)
Praca na stanowisko Managera Sprzedaży. Praca polega na sprzedaży wysokiej klasy obuwia, aktywnym poszukiwaniu nowych kontrahentów poprzez przygotowywanie ofert, przygotowywanie raportów z realizacji podejmowanych działań handlowych, kreowanie wizerunku firmy w środowiskach przedsiębiorców, zarządzanie salonami firmowymi i przedstawicielami handlowymi; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 07.00-15.00
Słupska Fabryka Obuwia"NORD" - 2016-06-03 - Strzelinko (pomorskie)
- SZCZEGÓŁY OGŁOSZENIA: www.katowice.so.gov.pl ---> zakładka Oferty pracy.- Główne obowiązki i czynności:1) realizowanie zadań w zakresie inwestycji i remontów i ich nadzór,2) planowanie budżetowe i rozliczanie finansowe zadań inwestycyjnych i remontowych,3) współpraca z uczestnikami procesów inwestycyjnych, remontowych (m.in. wykonawcami robót, projektantami itp.),4) prowadzenie spraw, kontrola realizacji inwestycji i remontów,5) prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami w oddziale.- Wynagrodzenie: od 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na czas określony powyżej 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Wynagrodzenie za pracę wypłacane jest raz w miesiącu. Data rozpoczęcia pracy: po zakończeniu procedury naboru.- Praca: 7:30-15:30.
SĄD OKRĘGOWY W KATOWICACH - 2017-05-05 - Katowice (śląskie)
Obsługa dokumentów dot. gospodarki odpadami (wystawianie KPO, sprawozdania, protokołu, nadawanie kodów odpadom), sporządzanie ofert, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie oraz wysyłka próbek tworzyw sztucznych, sprzedaż tworzyw sztucznych
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Starogard Gdański (pomorskie)
zamawianie transportu międzynarodowego, przygotowanie i kontrola wysyłanych przesyłek, kontrola materiału na magazynie wraz z dokumentacją, kontakty z dostawcami i odbiorcami
MEGA Sp.z o.o. - 2016-06-14 - Wojcieszów (dolnośląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-09-09 - Warszawa (mazowieckie)
Praca w dziale sprzedaży samochodów oraz biura obsługi serwisu. Kontakt z klientem, wystawianie zleceń, zamówień, fakturowanie, współpraca z pozostałymi działami.
HYUNDAI Autoryzowany Dealer HMP Auto-Service R.B. Bednarczyk - 2017-07-26 - Zabrze (śląskie)
praca w dziele sprzedaży, wystawianie faktur
Zakład Mięsny "WIERZEJKI" J.M. Zdanowscy Spółka Jawna - 2017-03-10 - Płudy (lubelskie)
- Nawiązywanie kontaktów i budowanie relacji z dostawcami systemów informatycznych; Koordynowanie projektów i nadzorowanie ich realizacji z ramienia BPC GROUP.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale polskich i zagranicznych firm informatycznych. Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Premie oraz dodatki uznaniowe.- Wynagrodzenie: 2700 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe w sprzedaży usług. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-02 - Katowice (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Warszawa (mazowieckie)
serwis urządzeń fiskalnych, oprogramowania i sprzętu komputerowego
kontakt przez PUP - 2017-07-13 - Jerzykowo (wielkopolskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku Specjalisty - Koordynatora Zespołu ds. projektów i programów inwestycyjnych należy m.in.1. Sporządzanie analiz i przygotowywanie materiałów dla potrzeb Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej Związku oraz Dyrektora Biura ZGRP i kierownika Działu w zakresie powierzonych zadań;2. Opracowywanie procedur prowadzenia, kontroli i monitoringu zadań w zakresie działania zespołu oraz ich aktualizacja;3. Koordynowanie prac podległego/ych zespołu/stanowisk;4. Kierowanie pracą pracowników podległego/ych zespołu/stanowisk i nadzór nad prawidłową realizacją prac prowadzonych przez zespół/stanowiska;5. Wykonywanie funkcji zwierzchnika służbowego wobec podległej komórki organizacyjnej, w zakresie wynikającym z niniejszego regulaminu;6. Zapewnianie właściwej organizacji i koordynacji pracy zespołu/stanowisk w celu jego sprawnego funkcjonowania, w tym nadzór nad zabezpieczeniem logistycznym;7. Prowadzenie nadzoru merytorycznego nad podległymi zadaniami;8. Przeprowadzanie kontroli wewnętrznej zespołu/stanowisk;9. Nadzór nad powierzonym majątkiem podległego zespołu/stanowisk;10. Rozdzielanie korespondencji do załatwiania przez podległych mu pracowników;11. Planowanie pracy i organizowanie wykonywania przydzielonych zadań;12. Sprawowanie nadzoru oraz kontroli prawidłowości i terminowości realizacji zadań;Do zadań Zespołu projektów i programów inwestycyjnych należy w szczególności:1. Przygotowywanie dokumentów do instytucji wspierających działanie Związku w zakresie programów i projektów oraz podejmowanie działań w celu pozyskiwania środków pomocowych z zakresu działania działu programów i projektów;2. Bezpośrednia realizacja czynności związanych z realizacją programów i projektów zaaplikowanych przez ZGRP lub Gminy członków ZGRP;3. Dokonywanie rozliczeń programowych zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie programami, regulaminami, dokumentami programowymi i umowami zawartymi w celu realizacji danego projektu dedykowanego tak po stronie instytucji zarządzającej projektem jak i po stronie wykonawców projektów;4. Gromadzenie i sprawdzanie dokumentacji z zakresu środków pomocowych na realizację zadań oraz przesyłanie stosownych informacji do gmin;5. Sporządzanie i przekazywanie Zarządowi i członkom ZGRP informacji wraz z opinią o możliwości ubiegania się o środki pomocowe dla wskazanych projektów na realizację zadań własnych ZGRP lub Gmin członków ZGRP;6. Przygotowywanie załączników niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego zgodnie z zasadami określonymi we właściwych dla danego programu dokumentach programowych i proceduralnych;7.sporządzanie koncepcji, studiów wykonalności i biznesplanów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego oraz zlecanie w trybie ustawy PZP branżowych wskazanych opracowań;8. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych dokumentów planistycznych i strategicznych w zakresie zgodności z zapisami krajowych dokumentów programowych umożliwiających wykorzystanie środków pomocowych;9. Opiniowanie wraz z formułowaniem wniosków i wytycznych strategii rozwoju, budżetu, Wieloletniego Planu Inwestycyjnego ZGRP w tym w zakresie planowanych zmian w w/w dokumentach w zakresie możliwości pozyskania funduszy pomocowych;10. Pozyskiwanie i rozpowszechnianie informacji o dostępnych programach pomocowych (europejskich i innych) oraz procedurach ich uzyskiwania, służących realizacji zadań Związku i rozwojowi lokalnemu;11. Opracowywanie wniosków o uzyskanie dotacji na realizację zadań Związku;12. Sporządzanie rozliczeń z wykonania i wykorzystania dotacji zgodnie z zawartymi umowami;13. Przygotowywanie dokumentacji przetargowej w zakresie powierzonych zadań oraz udział w pracach komisji przetargowej;14. Wysyłanie za pomocą Internetu ogłoszeń o rozpoczęciu i wyniku postępowań do BZP;15. Gromadzenie materiałów merytoryczno-informacyjnych dotyczących zamówień publicznych;16. Przygotowywanie sprawozdań i informacji dla Zarządu i członków Związku oraz na stronę internetową ZGRP z realizacji programów i zadań;17. Sporządzanie wniosków o płatność projektu;18. Monitorowanie wpłat i wypłat płatności na/z konta bankowego obsługującego projekt oraz dokonywanie okresowych analiz w ramach udzielonych upoważnień;19. Sporządzanie sprawozdań finansowych dotyczących realizacji projektu zgodnie z wymogami Instytucji Finansującej i Instytucji Pośredniczącej oraz w sposób umożliwiający przekazywanie rzetelnych informacji ekonomicznych;20. Współpraca z instytucjami zarządzającymi, wdrażającymi oraz pośredniczącymi w realizacji programów finansowanych ze środków pomocowych na poziomie regionalnym, krajowym oraz międzynarodowym właściwymi dla danego programu bądź realizowanego projektu;21. Kwalifikowanie wydatków z podziałem na środki własne i środki z udziałem funduszy zewnętrznych;22. Przyjmowanie dokumentów podlegających ewidencji księgowej;23. Sprawdzanie czy zobowiązanie wynikające z operacji mieszczą się w planie finansowym projektu;24. Prowadzenie dokumentacji projektu;25. Przygotowywanie dokumentów (not) obciążających jednostki współfinansujące projekt do wysokości założonego udziału w finansowaniu;26. Bezpośrednia współpraca z jednostkami uczestniczącymi/nadzorującymi/ finansującymi projekt udzielanie informacji dotyczących wysokości planu płatności;27. Sporządzanie innych zestawień i sprawozdań finansowych dotyczących projektu;28. Prowadzenie bazy danych w zakresie aktów prawnych Rzeczypospolitej Polskiej dostosowujących prawo polskie do wymogów Unii Europejskiej w obszarze działania działu.29. Współpraca z Zespołem projektów i programów nieinwestycyjnych przy organizacji i koordynacji całokształtu działań promocyjnych realizowanych projektów i programów.
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-04-16 - Płock (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-08-10 - Grębków (mazowieckie)
Szycie na maszynie dwuigłowej, owerlok maszynie stebnującej jednoigłowej, zmarszczarce; szycie tapicerki meblowej; miejsce wykonywania pracy Siemianice; kontakt z pracodawcą telefoniczny w godzinach (9-17).
IPF JOBS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Siemianice (pomorskie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów wietnamskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Wietnamu
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Fakturowanie, księgowanie dokumentów na rachunkach kleintów; bezpośredni kontakt zklientem rosyjskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2016-09-19 - Łódź (łódzkie)
Specjalista do spraw sprzedaży, praca samodzielna, sprzedaż bezpośrednia i internetowa, obsługa klientów exportowych i wewnątrz wspólnotowych, wystawianie faktur.
Ceramika Artystyczna WIZA Sklep Przemysława Wiza - 2016-03-22 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Opracowywanie kosztorysów oraz zapytań ofertowych, analiza oraz zarządzanie energią elektryczną, wykonywanie merytorycznego rozliczenia mediów energetycznych, wykonywanie sprawozdawczości w zakresie mediów energetycznych.
Uniwersytet Technologiczno-Przyrodniczy im.Jana i Jędrzeja Śniadeckich w Bydgoszczy - 2017-03-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)