SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ I KREDYTÓW Łódź oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ I KREDYTÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
Data publikacji: 2016-01-21
Lokalizacja: Łódź (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Ubezpieczenia (pośrednictwo finansowe) bezpośredni kontakt z klientem, oferowanie produktów ubezpieczeniowych, finansowych, udział w szkoleniach produktowych, wykonywanie czynności przygotowawczych do zawarcia umowy. Wymagane wykształcenie średnie, bardzo dobra znajomość obsługi komputera i programów pakietu OFFICE, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych. Wymóg konieczny: osoba z doświadczeniem i umiejętnością pracy z klientemPo kontakcie telefonicznym konieczność dostarczenia na rozmowę kwalifikacyjną cv i listu motywacyjnego
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ I KREDYTÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łódź
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Łódź
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw ubezpieczeń
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.01.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Dobra obsługa całego pakietu OFFICE
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Komunikatywność
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane osoby posiadające doświadczenie w kontaktach z klientami, komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych.
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Adres pracodawcy:
Milionowa 91, 93-121 Łódź, powiat: m. Łódź, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: koniecznie CV i LM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: m. Łódź
Gmina pracodawcy: Łódź
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łódź
Ulica pracodawcy: Milionowa
Numer budynku pracodawcy: 91
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łodzi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw ubezpieczeń
Data dodania oferty pracy: 21.01.2016
Oferta pracy ważna do: 20.02.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 21.01.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 21.01.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2017-03-08 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
sprzedaż mięsa i wyrobów mięsnych
Zakład Przetwórczy Rolno-Spożywczy "UBOJNIA DROBIU" Andrzej Merchel, Marek Kujawski Spółka Jawna - 2017-07-14 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
docieplenia budynków wielorodzinnych
GLOB MAX Głogiewicz Daniel - 2018-03-21 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-07-26 - Warszawa (mazowieckie)
odbiór materiałów granitowych ( bloki, płyty, elementy graniotowe) od producenta na Ukrainie, rozpatrywanie reklamacji i sporządzanie dokumentów w języku ukraińskim, umiejętność odbioru bloków kamiennych z kamieniołomów ( pod względem czystości surowca, braku spękań w skale, eliminacji stalaktytów), przygotowanie dokumentów, załadunek, odprawa celna
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-12 - Siemkowice (łódzkie)
udział w rozmowach z kontrahenetm zagranicznym, ustalanie warunków wspólpracy
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Morzeszczyn (pomorskie)
w/g stanowiska
Hotel "Tęczowy Młyn" w Kielcach Sp. z o. o. - 2017-02-17 - Kielce (świętokrzyskie)
wykonywanie posadzek cementowych z Mixokreta
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Silniczka (łódzkie)
1.organizowanie i nadzór działalności firmy zwiazaną z gospodarką wodno - ściekową;2. przygotowywanie dokumentacji na potrzeby wydawania decyzji i pozwoleń;3. Przekazywanie informacji o stanie środowiska organom państwowym i samorządowym
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2017-08-04 - Piaszczyna (pomorskie)
Zakładanie, prowadzenie i archiwizacja akt osobowych zgodnie z rozporządzeniem, prowadzenie ewidencji czasu pracy, urlopów pracowników i zwolnień lekarskich, przygotowywanie danych do listy płac i udział w sporządzaniu listy płac, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy, umów zlecenie i umów o dzieło, wystawianie stosownych zaświadczeń dla Pracowników i Zleceniobiorców firmy, weryfikowanie i aktualizowanie danych dotyczących badań lekarskich i szkoleń BHP,sporządzanie dokumentów zgłoszeniowych do ZUS i deklaracji PIT-11 do US, przygotowywanie deklaracjiGUS, PFRON, zapewnienie właściwego obiegu informacji dokumentacji kadrowo-płacowej, współpraca z pozostałymi pracownikami działu personalnego, działem księgowości oraz z innymi działami firmy.
Aquaforest sp. z o.o. sp. k. - 2017-08-28 - Brzesko (małopolskie)
Rozliczanie kosztów delegacji, faktur. Weryfikacja stanów urlopowych, kontrola przepływu towarów, zamawianie artykułów.Praca w godzinach 7/15 lub 8/16, na okres próbny z możliwością przedłużenia.Kontakt z pracodawcą osobisty porzedzony kontaktem e-mailowym: marta.klupsch (at) txm.pl lub tel. 722234766
T.X.M. S. A. - 2018-02-15 - Andrychów (małopolskie)
RACJONALNE I OSZCZĘDNE GOSPODAROWANIE MIENIEM ORAZ ŚRODKAMI BUDŻETOWYMI PRZEZNACZONYMI NA INWESTYCJE, REMONTY, WYPOSAŻENIE I DZIAŁALNOŚĆ STATUTOWĄ JEDNOSTKI, REALIZACJA WYDATKÓW ZGODNIE Z PRZEPISAMI USTWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, PROWADZENIE OBOWIĄZUJĄCEJ DOKUMENTACJI W TYM ZAKRESIE, PROWADZENIE GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ, OBSŁUGI TRANSPORTOWEJ ORAZ DOKUMENTACJI W TYCH ZAKRESACH, UDZIAŁ W PRACACH KOMISJI PRZETARGOWEJ, ORGANIZACJA DOZORU OBIEKTÓW WK OHP I NADZÓR NAD JEGO RELIZACJĄ W PODLEGŁYCH JEDNOSTKACH, KONTROLA MERYTORYCZNA DOKUMENTACJI FINANSOWEJ WOJEWÓDZKIEJ KOMENDY ORAZ JEDNOSTEK PODLEGŁYCH;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE EKONOMIA LUB LOGISTYKA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, SAMODZIELNOŚĆ, DOBRA OBSŁUGA KOMPUTERA I INTERNETU, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE;WYNAGRODZENIE: 2700ZŁ+DODATEK STAŻOWY;C.V+L.M Z KSEROKOPIAMI DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĄCYCH KWALIFIKACJE (DYPLOM UKOŃCZENIA UCZELNI, KURSÓW) ORAZ STAŻ (ŚWIADECTWA PRACY) WRAZ Z OŚWIADCZENIEM O NIEKARALNOŚCI NALEŻY PRZESŁAĆ POCZTĄ TRADYCYJNĄ LUB DOSTARCZYĆ OSOBIŚCIE DO ZWK OHP PRZY UL.DWORCOWEJ 19 W ZAMKNIĘTEJ KOPERCIE Z TUTYŁEM:"NABÓR-SPECJALISTA DS LOGISTYKI"-POK.313;TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW: DO 21.08.2017;
ZACHODNIOPOMORSKA WOJEWÓDZKA KOMENDA OCHOTNICZYCH HUFCÓW PRACY W SZCZECINIE - 2017-08-07 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów w firmie kosmetologicznej.
Elit Service Sp. z o.o. - 2017-05-12 - Gdańsk (pomorskie)
nawiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy, przygotowywanie ofert handlowych i materiałów pomocniczych w języku ukraińskim
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Zduńska Wola (łódzkie)
Dekretowanie dokumentów księgowych - raporty kasowe, wyciągi bankowe, dokumenty memoriałowe; faktury zakupu i sprzedaży, księgowanie dokumentów za pomocą programu komputerowego, analiza i uzgadnianie stanów na kontach księgowych, współpraca z osobami zajmującymi się płacami, księgowością materiałową i majątkową oraz innymi osobami dostarczającymi dane do księgowości, prowadzenie kont pozabilansowych,przygotowywanie informacji ekonomicznych o działalności uczelni, rozliczanie delegacji, kosztów podróży, zaliczek gotówkowych, rozrachunków dokonywanych za pomocą kart płatniczych i innych wypłat pozapłacowych, sprawdzanie pod względem formalnym i rachunkowym dokumentów gotówkowych, uzgadnianie rozliczeń z tytułu podatku VAT, w tym rocznych korekt podatku odliczanego za pomocą proporcji, rozliczanie i przekazywanie informacji do zapłaty podatku dochodowego od osób prawnychzastępstwo za kasjerkę w czasie jej nieobecności, prowadzenie rozliczeń gotówkowych.
AKADEMIA SZTUK TEATRALNYCH IM. STANISŁAWA WYSPIAŃSKIEGO W KRAKOWIE - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta niemieckojęzycznego, pomoc przy zamówieniu kart i rozwiązywanie problemów podczas zamówienia.
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Zabierzów (małopolskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-28 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa klienta od momentu podpisania umowy po moment, gdy klient otrzyma fakturę i produkt.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Zabierzów (małopolskie)
dzienne raportowanie wyników jakościowych procesu, analiza przyczyn powstawania błędów jakościowych
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Kwidzyn (pomorskie)
Skuteczne realizowanie strategii firmy poprzez właściwe zarządzanie rynkiem wschodnim.
kontakt przez PUP - 2016-11-30 - Łódź (łódzkie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
obsługa klienta,pozyskiwanie klientów,organizacja usług gastronomicznych,hotelowych i turystycznych
kontakt przez PUP - 2017-06-22 - Będzin (śląskie)
Przeprowadzenie badań rynkowych i gromadzenie informacji rynkowej, planowanie i wdrazanie metod promocji, organizacja i doskonalenie procesów sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-03-10 - Nowy Sącz (małopolskie)
rozliczanie czasu pracy kierowców
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Urzędów (lubelskie)
Dobra znajomość obsługi komputera , samodzielność i dobra organizacja pracy , doświadczenie w rekrutacji pracowników
GASTRO JOB SERVICE Kamil Kmiecik - 2016-02-29 - Dąbrowa Tarnowska (małopolskie)
wg stanowiska
IMPEL CLEANING Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Wrocław (dolnośląskie)
- analiza zapytań ofertowych- przygotowywanie ofert oraz doradztwo dla klientów Hotelu i Restauracji (konferencje, bankiety, przyjęcia okolicznościowe) - realizacja spotkań w celu prezentacji oferty obiektu - koordynowanie i nadzór nad realizacją zleconych konferencji, bankietów, zamówień indywidualnych - odpowiedzialność za najwyższy standard obsługi w zakresie realizowanych zleceń - moderowanie strony internetowej Hotelu- ścisła współpraca z Kierownictwem Hotelu, Szefem Kuchni oraz Recepcją Hotelu w zakresie realizowanych zadań- analiza rynku, nawiązywanie kontaktów oraz budowanie relacji z klientami
Hotel Port 110 - 2016-09-05 - Iława (warmińsko-mazurskie)
OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, OBSŁUGA KOMPUTERA I URZĄDZEŃ BIUROWYCH, ORZECZENIE O STOPNIU NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: TEL 914536707 LUB C.V NA MAIL biuro (at) probud.net.pl
PROBUD FIRMA PROJEKTOWO BUDOWLANA TOMASZ GRAF - 2016-01-27 - Szczecin (zachodniopomorskie)
lubią kontakt z Klientem, łatwo nawiązują relacje międzyludzkie
chętnie poszerzają swoją wiedzą z zakresu technik sprzedaży oraz wiedzy produktowej
cechują się optymizmem, pozytywną energią i codziennym uśmiechem
posiadają wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i interpersonalne
lubią i potrafią współpracować w zespole
są osobami dyspozycyjnymi, niekaranymi
dodatkowym atutem będzie doświadczenie w sprzedaży i bezpośredniej obsłudze klienta
Media Expert - 2016-09-08 - Gdańsk (pomorskie)